Vleesstavenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef HansJans het volgende:
[..]
ze is hele grote frikadellen gewend![]()
Mijn zonen?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Als haar zonen het daaruit hadden gegeten zijn het pas motherfuckerstoch?
Waarom niet, wil je geen kinderen? KINDERHATERquote:Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn zonen?.
Ik heet geen 'tienermoeder'.
Ja, lopen en kijken en voelen en denken tegelijk is ook lastig, natuurlijk....quote:
Gaat om het ideequote:Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat lijkt me genetisch bepaald zeer onwaarschijnlijk.
Godverdomme !!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga zo ff een frikandel speciaal halen. Dankzij dit topic
Een frikandel met slagroom en aardbeienquote:Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef Big_Gigolo het volgende:
ijsmeis wil je mijn frikandel proeven? Zonder uitjes dan wel maar slagroom en aardbeien vind ik wel oke
Ik kan maar 2 dingen tegelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, lopen en kijken en voelen en denken tegelijk is ook lastig, natuurlijk....
Mijn frikandel... tjonge snapt nou niemand die hintquote:Op woensdag 6 april 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een frikandel met slagroom en aardbeien![]()
![]()
!!!
Welke frikandel?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:58 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Mijn frikandel... tjonge snapt nou niemand die hint![]()
Ah, wat lief. Heb je die zelf gebakken?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:58 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Niemand wil de hint snappenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:58 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Nee wel zelf mals gemaakt door vaak te knedenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, wat lief. Heb je die zelf gebakken?.
Dan hoef ik hem nog niet met slagroom en aardbeien![]()
![]()
!!
Je werkt vast en zeker bij de slager/slachthuis?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Nee wel zelf mals gemaakt door vaak te kneden
en als ademhalen daar één van is, wordt het bijzonder lastig...quote:
Die telt nietquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als ademhalen daar één van is, wordt het bijzonder lastig...
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef HansJans het volgende:
[..]
Whaa heb jij als teelballen 2 aardbeien en spuit jij slagroom whah![]()
sorry, hij was ook een beetje flauw...quote:
Ja, foutje in de topictitel en OPquote:Op woensdag 6 april 2005 16:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik bestel wel friet ja....Wie weet krijg ik wel een frikadel![]()
Frikadel, frikandel, wat jij wil...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, foutje in de topictitel en OP.
Het is frikandel.
Of je moet een hamburger willen.
Dan bestel je vanavond 6 zakken patat. Grote kans dat je iets van 12 frikandellen speciaal krijgt. Hopelijk voor de prijs van 3 potjes mayoquote:Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had gisteravond ineens zin in een frikadel speciaal, dus ik ging naar de dichtsbijzijnde friettent.
Om de hoek dus.
Ik ga er anders nooit heen, maar goed ook. Achteraf. (of ook niet?)
Ik bestel een Frikadel Speciaal en rekende netjes af. Ik had het geld al gepast in mijn hand.
Maar blijkbaar was het teveel want ik kreeg 30 cent terug. Dit vond ik opzich al raar, want op het bord stond toch daadwerkelijk 1 euro en 30 cent.
Nou, wat kan mij het ook boeien! Ik wacht netjes.
Ineens komt die mevrouw van de friettent naar me toe en geeft me een tas met daarin een zak, mijn frikandel dacht ik. "Asjeblieft, voor jou" .
Ik loop naar buiten maar ik vond de tas eigenlijk verdacht zwaar.
Dus ik kijk in de tas, zit er een grote zak met friet in.
Ik dacht fok it. Dit is meer dan de frikadel speciaal waard, ik neem het lekker mee naar huis.
Uiteindelijk hebben we er met 6 man van liggen eten (serieus 6 borden vol ongeveer).
Maar godverdomme, nu heb ik nog steeds zin in een frikadel speciaal!!
Tja.. bij sommige vrouwen blijft alles wat ze eten in de nek hangen, en krijgen een dikke kop... Maar bij veel vrouwen zakt het gelijk door naar de kont...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.. en dan "waar is de Friet dan?"
IN ME REET!!
Een dikke kont ook nietquote:Op woensdag 6 april 2005 16:13 schreef Big_M het volgende:
[..]
Tja.. bij sommige vrouwen blijft alles wat ze eten in de nek hangen, en krijgen een dikke kop... Maar bij veel vrouwen zakt het gelijk door naar de kont...
En een dikke kop heb je niet volgens je fotoboek.....![]()
hmm, jij bent dus iemand die alles kan eten zonder dat je dik wordt? Dat is in ieder geval weer positief.. Kun je nog lekker een frikandel speciaal halen...quote:
Kun jij er niet even een halen?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef Big_M het volgende:
[..]
hmm, jij bent dus iemand die alles kan eten zonder dat je dik wordt? Dat is in ieder geval weer positief.. Kun je nog lekker een frikandel speciaal halen...
FOEI!! mag je dan wel op internet??quote:Op woensdag 6 april 2005 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun jij er niet even een halen?
Ik zit braaf op stage!!!
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Big_M het volgende:
[..]
FOEI!! mag je dan wel op internet??
Ik zou er best een kunnen halen.. Maar ik heb zo'n idee dat die al koud is voor ik bij jou ben... (waar dat nu ook mag zijn)
He bah.. Dat kan gewoon niet lekker zijn...quote:
Ja ik heb haar toch gekochtquote:Op woensdag 6 april 2005 17:53 schreef Reflex het volgende:
dus ik zo; mijn ijsmeis! wat doe je?!
Patat is aardappel, friet frietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net zoiets als wat we in nederland patat noemen maar daar in "limboland" Friet.
Je bent gek manquote:Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef Big_Gigolo het volgende:
Misschien verstond ze je niet goed dacht ze door je dikke lijf dat je nooit een frikandel speciaal kon bedoelen en begon ze aan zichzelf te twijvelen... heeft ze maar een zak friet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |