Mijn GODquote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.. en dan "waar is de Fliet dan?"
IN ME REET!!

Maar ik bestelde een frikandel !quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Klonk het volgende:
Lang leve de limburgse patatboeren, we hebben hier ook zo een op de hoek, als je een familiezak bestelt kan de hele straat mee eten en dan hou je nog over

Ik hou sowieso al niet van frikandel speciaal, dus ik mis het nietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zoals je ziet het kan je frikandel speciaal kosten

Ja lach er maar omquote:Op woensdag 6 april 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheheh.
Kindjes zitten thuis te wachten op hun friet.
Kunnen ze met 6 man die frikandel gaan zitten eten/delen.

Ik was dan wel blij hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef El_Pinjo het volgende:
[..]
Ja lach er maar om![]()
Het zullen je kids maar wezen
Btw.....Frikandel speciaal kopen ?![]()

Ja, en dan 5 frikandellen speciaal krijgenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgende keer voor 1 euro friet kopen![]()

Bestel maar eens een frikandel, krijg je zo'n stukje platgeslagen gehakt op je bordquote:Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
Een oom van mij die bijna geen Woord Duits kende, bestelde een keer friet bij de plaatselijke friettent met de woorden "Eins pommels petetes met matsjienese"
Hij ging later met een bratwurst de zaak uit....

En dan weer een topic in KLB openen omdat je écht friet wildequote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en dan 5 frikandellen speciaal krijgen.
Misschien werkt het idd wel als ik gewoon friet bestel. Wie weet krijg ik me frikandel dan wel
.

Fleischrolle!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bestel maar eens een frikandel, krijg je zo'n stukje platgeslagen gehakt op je bord

Sorryquote:Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan weer een topic in KLB openen omdat je écht friet wilde![]()

Goed idee, ik ga er over een half uurtje lekker eentje halen!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry.
Door dit topic heb ik eigenlijk wel weer hele erge honger en trek in een frikandel.
!

quote:Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga er over een half uurtje lekker eentje halen!

gewoon proberenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik bestelde een frikandel !!
Wat krijg ik dan wel niet als ik een waterfiets bestel?.
5 zakken friet ofzo?!

Als jij betaald okej?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef El_Pinjo het volgende:
volgende keer gewoon frikandel EN friet bestellen....probleem opgelost !!

Dan krijg je toch frietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
ik hou helemaal niet van frikandellen, maar omdat ijsmeis er 1 wil, koop ik er 1, en stamp ik die plat op de grond, voor haar neus.

bij een andere frietboer ruilen voor een frikandel speciaalquote:

Dan krijg je 2 paddenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon PATAT, dan snappen ze het daar.

Nee schat, zoiets heet een mond.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef HansJans het volgende:
JE HEBT DIE FRIET ZEKER IN JE VAGINA GESTOPT

In d'r aars hoor!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef HansJans het volgende:
JE HEBT DIE FRIET ZEKER IN JE VAGINA GESTOPT

Randstad = Patat.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:48 schreef HansJans het volgende:
Ik heb nog nooit iemand patat horen zeggen.
Hier zeggen ze altijd friet. (omg venray)

Ja, hier ook. (omg venray)quote:Op woensdag 6 april 2005 15:48 schreef HansJans het volgende:
Ik heb nog nooit iemand patat horen zeggen.
Hier zeggen ze altijd friet. (omg venray)

het is Patat....quote:Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had gisteravond ineens zin in een frikadel speciaal, dus ik ging naar de dichtsbijzijnde friettent.
Om de hoek dus.
Ik ga er anders nooit heen, maar goed ook. Achteraf. (of ook niet?)
Ik bestel een Frikadel Speciaal en rekende netjes af. Ik had het geld al gepast in mijn hand.
Maar blijkbaar was het teveel want ik kreeg 30 cent terug. Dit vond ik opzich al raar, want op het bord stond toch daadwerkelijk 1 euro en 30 cent.
Nou, wat kan mij het ook boeien! Ik wacht netjes.
Ineens komt die mevrouw van de friettent naar me toe en geeft me een tas met daarin een zak, mijn frikandel dacht ik. "Asjeblieft, voor jou" .
Ik loop naar buiten maar ik vond de tas eigenlijk verdacht zwaar.
Dus ik kijk in de tas, zit er een grote zak met friet in.
Ik dacht fok it. Dit is meer dan de frikadel speciaal waard, ik neem het lekker mee naar huis.
Uiteindelijk hebben we er met 6 man van liggen eten (serieus 6 borden vol ongeveer).
Maar godverdomme, nu heb ik nog steeds zin in een frikadel speciaal!!

JA HALLO! Ze wilden persé een frietje saté .quote:Op woensdag 6 april 2005 15:49 schreef HansJans het volgende:
[..]
En daarna hebben die vrienden die friet opgegeten? ZIEKE MOTHERFUCKERS

Als haar zonen het daaruit hadden gegeten zijn het pas motherfuckersquote:Op woensdag 6 april 2005 15:49 schreef HansJans het volgende:
[..]

Sick Mindedquote:Op woensdag 6 april 2005 15:49 schreef HansJans het volgende:
[..]

Het is 2 stappen naar buitenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je krijgt een zak friet voor 6 man aangereikt en komt er eenmaal buiten pas achter dat er misschien wel eens iets meer dan één frikadel in die zak kan zitten?

ze is hele grote frikadellen gewendquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je krijgt een zak friet voor 6 man aangereikt en komt er eenmaal buiten pas achter dat er misschien wel eens iets meer dan één frikadel in die zak kan zitten?

Zeker van de Chinees Him-selfquote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef HansJans het volgende:
[..]
ze is hele grote frikadellen gewend![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |