LadyS, wat een gedoe zeg dat gebel. Waarom willen ze haar niet zien?quote:Laatste post van LadyS op woensdag 6 april 2005 @ 12:25
ik heb net de assistente gesroken en die adviseert om amber als ze gaat slapen een extra deken te geven en daarna nog een keer te temperaturen en dan eventueel nog een keer te bellen.
Ze zit nu mtr een muts op en een enomrm dikke maillot onder haar broek. En de kachel is omhoog
36,3quote:Op woensdag 6 april 2005 12:42 schreef snoopy het volgende:
Wat is haar temp nu dan?
Wij maken ook wel eens grapjes dat we de speen met ee elastiekje vastmaken aan z'n hoofdquote:Op donderdag 7 april 2005 09:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
Tex, ehhm vastbinden en mond dichttapen!grapje natuurlijk
Hmm... ik dacht, nou jaquote:Op donderdag 7 april 2005 09:57 schreef LadyS het volgende:
miss-d.. we hebben 2 thermometers en de andere geeft hetzelfde aan (nu ja 0,1 hoger maar dat maakt hier ook niet uit)
Succesquote:we gaan nu
Je er maar bij mij neerleggen dat dit nog zeker 10 keer zo gaatquote:Op donderdag 7 april 2005 08:07 schreef texelonia het volgende:
Heb ook niet echt het idee dat ie van de honger wakker wordt eigenlijk. Snap er echt niks van?Iemand misschien tips en trucs?
Jordy hier ook, bewegen volop en dan vooral die benenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
dat bewegen doet Dylan nog wel heel veel. Tis net een boxer
Nou ja, die van de huisarts kan toch ook stuk zijnquote:Op donderdag 7 april 2005 11:59 schreef LadyS het volgende:
Ik ga vanmiddag idd een nieuwe thermometer kopenen dan kijken wat die doet.
Dan had je zeker een nieuwe moeten kopenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef LadyS het volgende:
nee ging niet zo goed nee..
en er zijn hier nogal wat drempels
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:52 schreef Githa het volgende:
[..]
Dan had je zeker een nieuwe moeten kopen![]()
dat wist ik dus niet, weer wat geleerd. Thanksquote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Lois het volgende:
LadyS ik lees het nu allemaal pas. Wat een zorgwekkend verhaal, bah! Ik hoop dat het allemaal een beetje beter gaat met Amber inmiddels. Sterkte![]()
owja en ontbijtkoek is laxerend, dat zou ik niet doen bij diarree. Dan denk ik eerder aan een beschuitje of een geroosterd broodje.
aangezien we hier in het babietjes topic zitten, neem ik aan dat je bedoelt dat ze de aan/uitknop indrukt.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:48 schreef poemojn het volgende:
Fijn Amber!
Zijn jullie kinderen ook zo gek op het uitzetten van PC's?
Goed zo Bar!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier volgens mij tandjes die doorkomen ik voel een bobbel in zijn mondje en al heel de dag vuurrood wangetje
Hij heeft er alleen geen last van, want hij speelt er nog steeds vrolijk op los
nou, dat is momenteel geen probleemquote:
Ja, liggende door de pubertijd heen, lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:28 schreef snoopy het volgende:
Nah ja, voor hij 18 is zal hij wel zelf omhoog kunnen komen vermoed ik![]()
Loungen heet dat toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:15 schreef TearSong het volgende:
Ja, liggende door de pubertijd heen, lekker makkelijk!
Da's toch Elmo nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Martineke het volgende:
en Kai wat een mooie elmo ligt daar op je tafeltje
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef dutchie het volgende:Herkent iemand dit?
mooi exemplaar van in het fototopicquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef dutchie het volgende:
Nou, we hebben ook kennis gemaakt met Léon zijn 'evil twin'. Als hij boos is of gefrustreerd kan hij helemaal 'strak trekken'. Ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Een boos gezicht, gebalde vuistjes en hij trilt van ingehouden woede lijkt wel. Een soort van 'blokkade'. Dat belooft wat.
Herkent iemand dit?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef dutchie het volgende:
Nou, we hebben ook kennis gemaakt met Léon zijn 'evil twin'. Als hij boos is of gefrustreerd kan hij helemaal 'strak trekken'. Ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Een boos gezicht, gebalde vuistjes en hij trilt van ingehouden woede lijkt wel. Een soort van 'blokkade'. Dat belooft wat.
Herkent iemand dit?
het gaat echt helemaal geweldig. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou wennen allemaal maar het is nu eigenlijk al niet meer voor te stellen dat het ooit anders is geweestquote:Op zondag 10 april 2005 17:47 schreef renzell het volgende:
Tearsong; hoe is het eigenlijk met jouw nieuwbakken ventje? Hoe bevalt het moederschap en hoe doet je mannetje het? Ben je aan het genieten? Ik hoop het!![]()
Maar dat vind ik nu ook nog leuk hoorquote:Op zondag 10 april 2005 19:28 schreef TearSong het volgende:
[..]
Maar we genieten volop hoor. Zelfs vieze luiers verschonen is nu nog leuk
Jordy drinkt nu 5 maal 160 cc maar wel nutrilon forte voor hongerige baby'squote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
githa, hoeveel drinkt jordy nu dan?
Ze moeten ook aankomen maar geen 800 gram van 11 t/m 25 maart aldus het CBquote:Op zondag 10 april 2005 19:56 schreef Martineke het volgende:
wat een raar cb zegkindjes horen toch aan te komen, en zeker in de eerste tijd.
ja preciesquote:Op zondag 10 april 2005 19:59 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, ik vind het ook een rare opmerking hoor... Hoe kan je er nou voor zorgen dat ie niet aankomt??
En Githa, prikje valt reuze mee hoor! Not to worry![]()
we hebben de operatie en de hielprik al gehad dus wij zijn volleerdquote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef LadyS het volgende:
En succes met de prikjes!! Toen Amber haar 1e prikje kreeg was mama harder aan het huilen dan amber![]()
![]()
Die infolijn weten ook niet wat ze willenquote:Op maandag 11 april 2005 14:10 schreef kozakken het volgende:
githa, wat een gedoe met je CB. Je kunt anders altijd hun info lijn nog bellen. (trouwens, roepen dat je erg onzeker van ze wordt kan ook nog wel eens helpen. )
Jordy ziet er nu echt niet michelenmannetje uit hoor! (eerder gewoon 'lekker')
quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Martineke het volgende:
och Jordy toch, huilen en dan nog een prikje ook![]()
* Martineke knuffelt Jordy eens flink
Oh ben je er zo eentjequote:Op maandag 11 april 2005 13:21 schreef dutchie het volgende:
Weet ik, en ik moest ook stiekum best wel een beetje lachen toen ik over Jolie's capriolen las. Maar je wilt het als ouder toch gewoon goed doen. Ik was het type van: "Naaa, dat laat je toch niet gebeuren? Let dan ook us op!"
Door schade en schande wijzer geworden zeg maar.
Ohw, maar ik geloof ook niet dat ze het verkeerd bedoelen, ik vind alleen dat ze helemaal niet naar je luisteren. Ze ratelen alleen maar de regeltjes uit het boek op.quote:Op maandag 11 april 2005 18:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Githa, misschien is het wel helemaal niet zo verkeerd bedoeld hoor, de boel overbelasten is ook niet de bedoeling. Jolie had rond die leeftijd ook erg veel honger, ik gaf d'r soms tussendoor een klein beetje, 20 cc ofzo. Dan werd ze weer kalm en het hongergevoel was weg en ze raakte niet gewend aan hele grote hoeveelheden.
Geen idee. Misschien handiger eten als je maar 2 tanden hebt?quote:Op maandag 11 april 2005 21:57 schreef Suzanna het volgende:
Waarom moet je de komkommer schillen(zal vast een goede reden hebben, bespoten schil ofzo?)
Het wordt dan wel gelijk een stuk minder stevig.
Zijn pas met hapjes begonnen bij de 6 mnd dit omdat er vrij veel allergiën aan beide kanten van de familie zitten (astma, eczeem, hooikoorts en ga zo maar door) en wij hier ook wat darmkrampjes te stellen hadden gehad waardoor ik zelf dacht laat het nu maar eerst is wat rustenquote:Op maandag 11 april 2005 21:57 schreef Suzanna het volgende:
Wie van jullie is er trouwens met 4 maanden al begonnen met eerste hapjes e.d.?
Ja hier hetzelfde maar Leah, door forte komen ze toch niet meer aanquote:Op maandag 11 april 2005 22:12 schreef Leah het volgende:
Hier ook een baby aan de forteen bere honger
. Ik heb het de afgelopen week getest door 1 schepje forte te vervangen door een schepje gewoon (dus 4 schepjes forte+1 gewone nurtilon).
Resultaat; twèè nachtvoedingen. Dat doen we dus maar niet.
Wat ik wel gemerkt heb is dat baby helemaal onder in de curve zat bij de geboorte, en nu dus "gewoon" in het midden. Lijkt me dus een kwestie van "bij-eten". Overigens is de hoeveelheid voeding nu al heel lang hetzelfde.
Zuigbehoefte is het trouwens ook wel hoor, na de fles moet er toch nog een poosje heel driftig op de speen gezogen worden.
Tja, dát zeiden ze er niet bij....quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef Suzanna het volgende:
Dylan: je bent een ware door-slaper! Dat zie ik Noa écht nog niet doen hoor!
Waarom zou hij nog een late voeding nodig hebben als hij er zelf niet om vraagt? Als baby's gewoon goed aankomen lijkt me dat toch niet nodig?
landelijke finale? jeequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:21 schreef poemojn het volgende:
Nu gaat-ie dus door naar de landelijke finale?
Elk Etos filiaal heeft 3 winnaars, van alle kindjes die 1e zijn geworden worden door een jury 15 kindjes gekozen die naar de finale gaan. Er zijn ruim 430 Etos filialen in NL, dus kweenie of ie dat gaat halenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:21 schreef poemojn het volgende:
Nu gaat-ie dus door naar de landelijke finale?
Zijn natuurlijk veel fotoos maar toch denk ik dat we van Noah nog wel wat zullen horenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Elk Etos filiaal heeft 3 winnaars, van alle kindjes die 1e zijn geworden worden door een jury 15 kindjes gekozen die naar de finale gaan. Er zijn ruim 430 Etos filialen in NL, dus kweenie of ie dat gaat halen![]()
Heb er nog niks over gehoord in elk geval, maar of dat betekent dat ie er dan niet tussen zit, of dat die keuzes nog niet gemaakt zijn...
Ziet-ie er dan niet altijd zo leuk uit?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:23 schreef lily het volgende:
Die foto is echt een toevalstreffer!
heh, zo bedoel ik het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:28 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ziet-ie er dan niet altijd zo leuk uit?
Oe, je hebt gelijk, het staat er ook in zulke kleine lettertjes, had eroverheen gelezenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef livelink het volgende:
En ik begreep dat Melvin ook al gewonnen had. Dan wil ik die foto natuurlijk ook zien.
Anitra, ik wil absoluut niet de betweter uithangen maar gezien Djulians longprobleempjes wil ik graag wel even reageren. Wist je dat dit soort produkten (kruidenbadje, babybalsem, doorgesneden ui etc) allemaal de luchtwegen prikkelen tot het aanmaken van meer slijm? En dat het voor kindjes met longprobleempjes nadelig kan zijn om dit soort produkten te gebruiken?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:33 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het heerlijk spul Bar. Neus gaat weer open en slaapt daarna een stuk beter. Overigens ook goed voor als de kinderen iets groter zijn, want bij Djen helpt het ook.
Thanks dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Anitra, ik wil absoluut niet de betweter uithangen maar gezien Djulians longprobleempjes wil ik graag wel even reageren. Wist je dat dit soort produkten (kruidenbadje, babybalsem, doorgesneden ui etc) allemaal de luchtwegen prikkelen tot het aanmaken van meer slijm? En dat het voor kindjes met longprobleempjes nadelig kan zijn om dit soort produkten te gebruiken?
Wij mogen het niet meer gebruiken voor Eva, afgeraden door haar kinderarts, en hoewel haar verkoudheid het slapen dan wel bemoeilijkt wordt ze niet meer zo stikbenauwd en enorm hoesterig als de keren daarvoor, toen we het nog wel gebruikten.
Nogmaals, ik ben geen arts, ik weet niets van Djulians longetjes maar ik zou eens informeren bij je (huis)arts wat hij er van vind.
Dat is balen Snoopy. Maar als Morris er van opknapt zal je zien dat je er snel vrede mee hebt. Vooral als ze naar iemand gaan die je goed kent en helemaal gek op ze is!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef snoopy het volgende:
Lekker Ladybos![]()
Vandaag zijn wij bij de dermatoloog geweest voor de uitslag van de bloedtest.
Het is geen voedselallergie maar hij heeft dus wel veel reactie op de kattenVerder zijn grassen, huisstofmijt etc. uitgesloten)
Het is een kind dat altijd een snel geprikkelde huid zal hebben. Dus we gaan de katten vooropig een aantal maanden onderbrengen bij mijn schoonouders om te kijken of dat een positief effect heeft.
Verder gewoon goed opletten met hitte. Zweten werkt ook niet in het voordeel van het eczeem.
En zo zijn er nog een aantal zaken waar we op moeten letten. Aan de ene kant zijn we dus blij dat het geen koemelk of eiwit allergie is. Aan de andere kant is het natuurlijk wel jammer dat het de poezen zijn. Maar goed, die komen bij mijn schoonouders in een poezenpretpark dus ik denk dat wij er emotioneel gezien meer last van zullen hebben![]()
hier is het helaas een minder groot succes, maar goed. Er staat in die link van jou trouwens dat er batterijen inzitten, maar heb hem net ff onderzocht maar ken niks vinden ???quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
ja dan zou je daar even moeten kijken!
kijk:
http://www.fisher-price.com/nl/pooh/products/product.asp?cat=infant&catcode=pooh_infant&prod=31129
er staat trouwens bij dat ie voor 3 maanden en ouder is.. nou ik heb Dylan nog nooit zo zien lachen en brabbelen als tegen dat ding. hij vind m echt helemaal geweldig!
jep als je tenminste echt heel hard knijpt. Bij ons past ie niet echt in de box (we hebben best een kleine box.) In het campingbedje past ie wel maar Jayden blijft er weinig interesse in tonen. Misschien als ie straks kan zitten ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef DaanBanaantje het volgende:
en knorretje.. ik las ook opeens dat er batterijen in kunnen en wij hebben m ook helemaal onderzocht maar kunnen ook niks vinden waar het in zou kunnen. Er zit wel wat bij zn staart maar dat is volgens mij voor stevigheid. Toch staat er op elke site dat het schildpadje muziek zou moeten maken. Ik ga denk ik Fisher Price maar even mailen met de vraag waar die batterijen dan in zouden moeten. Dat schildpadje is hier gewoon hol en maakt een piepgeluidje als je hard knijpt. Bij jou ook?
Jammer dat het bij jou niet zo'n succes is.
daar heb ik ze idd ook gezien van de weekquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:50 schreef Githa het volgende:
bij de V&Dik heb er donderdag een gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |