quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef dutchie het volgende:
Nou, we hebben ook kennis gemaakt met Léon zijn 'evil twin'. Als hij boos is of gefrustreerd kan hij helemaal 'strak trekken'. Ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Een boos gezicht, gebalde vuistjes en hij trilt van ingehouden woede lijkt wel. Een soort van 'blokkade'. Dat belooft wat.
Herkent iemand dit?
het gaat echt helemaal geweldig. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou wennen allemaal maar het is nu eigenlijk al niet meer voor te stellen dat het ooit anders is geweestquote:Op zondag 10 april 2005 17:47 schreef renzell het volgende:
Tearsong; hoe is het eigenlijk met jouw nieuwbakken ventje? Hoe bevalt het moederschap en hoe doet je mannetje het? Ben je aan het genieten? Ik hoop het!![]()
Maar dat vind ik nu ook nog leuk hoorquote:Op zondag 10 april 2005 19:28 schreef TearSong het volgende:
[..]
Maar we genieten volop hoor. Zelfs vieze luiers verschonen is nu nog leuk
Jordy drinkt nu 5 maal 160 cc maar wel nutrilon forte voor hongerige baby'squote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
githa, hoeveel drinkt jordy nu dan?
Ze moeten ook aankomen maar geen 800 gram van 11 t/m 25 maart aldus het CBquote:Op zondag 10 april 2005 19:56 schreef Martineke het volgende:
wat een raar cb zegkindjes horen toch aan te komen, en zeker in de eerste tijd.
ja preciesquote:Op zondag 10 april 2005 19:59 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, ik vind het ook een rare opmerking hoor... Hoe kan je er nou voor zorgen dat ie niet aankomt??
En Githa, prikje valt reuze mee hoor! Not to worry![]()
we hebben de operatie en de hielprik al gehad dus wij zijn volleerdquote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef LadyS het volgende:
En succes met de prikjes!! Toen Amber haar 1e prikje kreeg was mama harder aan het huilen dan amber![]()
![]()
Die infolijn weten ook niet wat ze willenquote:Op maandag 11 april 2005 14:10 schreef kozakken het volgende:
githa, wat een gedoe met je CB. Je kunt anders altijd hun info lijn nog bellen. (trouwens, roepen dat je erg onzeker van ze wordt kan ook nog wel eens helpen. )
Jordy ziet er nu echt niet michelenmannetje uit hoor! (eerder gewoon 'lekker')
quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Martineke het volgende:
och Jordy toch, huilen en dan nog een prikje ook![]()
* Martineke knuffelt Jordy eens flink
Oh ben je er zo eentjequote:Op maandag 11 april 2005 13:21 schreef dutchie het volgende:
Weet ik, en ik moest ook stiekum best wel een beetje lachen toen ik over Jolie's capriolen las. Maar je wilt het als ouder toch gewoon goed doen. Ik was het type van: "Naaa, dat laat je toch niet gebeuren? Let dan ook us op!"
Door schade en schande wijzer geworden zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |