abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2005 @ 08:27:41 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26116582
ik weet niet wat wij hebben maar wou Jolie d'r fles geven gisteravond en ze draaide ineens weg en viel op de kop tussen bed en muur in kreeg d'r er niet tussen uit zonder dat 's hoofd langs de muur ging....vriendje uit de douche gehaald en eerst 2 kasten verschoven en het bed terwijl ze heel stil was. Ik dacht op z'n minst dat ze wat ergs had waardoor ze niet ging huilen maar ze kwam lachend weer boven gelukkig, afgrijselijk. Vanavond eerst de kamer verbouwen zodat die spleet weg is.

Dutchie, ik herken al wel dat boos kunnen doen. Jolie maakt echt een kippenborstje dan en kijkt niet blij.

Ze roept sinds vorige week de hele tijd heeee! als ze aandacht wil. Nu gaat ze steeds voor de koelkast zitten en roept vervolgens. Heeee! En als je kijkt volgt er mmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Ja weinig kans
  zondag 10 april 2005 @ 08:40:03 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26116641
Oh jee, Luchtbel, wat eng zoiets! Je schrikt je helemaal rot, denk ik!
Gelukkig heeft Jolie bewezen zeer flexibel én stevig én goedgehumeurd te zijn!
Maar ik zou me ook wezenloos zijn geschrokken!

En wat lief dat ze zo duidelijk een link legt tussen koelkast en zin in eten! Goedzo, Jolie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 10 april 2005 @ 08:55:17 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26116728
Altijd zin in eten....ze kan er zelfs mama voor zeggen
pi_26116779
Jolie, voortaan ook maar even 'mama' zeggen als je onder het bed ligt!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 09:07:40 #155
81992 Githa
pi_26116810
Luchtbel wat schrikken zeg .... Jolie gelukkig kon je nog lachen meid
  zondag 10 april 2005 @ 09:13:32 #156
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26116856
Jah nou onwijs. Ik moest er echt bijna de hele nacht van huilen. Ze lag er zo tussen en ik dahct nog, waar je in kan, kan je ook weer uit. Maar door een uitsteeksel onder het bed lukte dat niet. Hoofdje een beetje langs de muur en ik moest d'r weer laten zakken, ik zag alleen maar die vragende knikkerogen. Ze dacht natuurlijk dat ik d'r ging pakken maar moest d'r weer loslaten, bah
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 10:25:22 #157
43556 miss_dynastie
pi_26117295
He, wat eng luchtbel
  zondag 10 april 2005 @ 10:51:21 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_26117621
Ach LB, wat eng! Das echt schrikken zulke dingen. Gelukkig zijn die kids van ons rete flexibel, maar toch...
stormy waters...
sailin'
pi_26117627
luchtbel wat zul je geschrokken zijn

Doet me denken aan een voorval met Ailani:
Ze zit op een stoeltje op een tafel (bij de fotograaf van bell-photo) en opeens kukelt ze er vanaf. Ik kon haar nog net bij haar truitje grijpen, maar ze hing wel ondersteboven, dus als ze was gevallen was ze beroerd terecht gekomen.
Ik hijs haar weer omhoog en ze heeft een big smile van oor tot oor. Ze vondt het prachtig

Amber is weer helemaal beter. Gisteren al. Geen koorts meer en gewoon weer vrolijk e.d. Geen diarree meer. Toch hou ik haar temp even in de gaten nog.
  zondag 10 april 2005 @ 10:53:01 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_26117637
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef dutchie het volgende:
Nou, we hebben ook kennis gemaakt met Léon zijn 'evil twin'. Als hij boos is of gefrustreerd kan hij helemaal 'strak trekken'. Ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Een boos gezicht, gebalde vuistjes en hij trilt van ingehouden woede lijkt wel. Een soort van 'blokkade'. Dat belooft wat.
Herkent iemand dit?
Je beschrijft Liam
Wij negeren het en nee blijft nee en meestal is het dan na een paar minuutjes weer over
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 april 2005 @ 11:29:32 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26118121
LadyS Dat zei ik nog tegen vannacht dat we bij foto gedoe bij Beef waren en dat jij dat vertelde van Ailani. Gelukkig heeft ze echt nergens last van!
pi_26119662
Wat zul je geschrokken zijn Luchtbel, ben wel blij te lezen dat het alles goed afgelopen is en dat ze kon lachen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26121475
he gats luchtbel dat zijn echt geen leuke momenten geweest...

LadyS toevallig zag ik van de week voor 't eerst zo'n Bell-photograaf bezig bij de supermarkt en ik vond dat tafeltje waar het allemaal op moest gebeuren ook maar griezelig klein.
  zondag 10 april 2005 @ 14:12:49 #164
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26121625
AnnieBaby: leef je nog?? Ben benieuwd hoe het met jou en met Stella-tje gaat!! Lang niets van je gehoord!
pi_26126283
Luchtbel: dat is echt even schrikken! bah...Jolie was er gelukkig minder van onder de indruk
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26126645
Glenn zegt inmiddels al fanatiek "Pappa".

Zo fanatiek dat ie het met gemak 1000 keer op 1 dag zegt

Z'n favoriete speelgoed blijft ondertussen bestaan uit de deksel van de doos billendoekjes, lege bierblikjes en sinds kort z'n hobbelschaap.
En hij krijgt steeds meer krullen
Over 4 weken mag ie mee naar z'n 1e voetbalwedstrijd, Napoli - Rimini
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 10 april 2005 @ 17:47:29 #167
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26126686
Tearsong; hoe is het eigenlijk met jouw nieuwbakken ventje? Hoe bevalt het moederschap en hoe doet je mannetje het? Ben je aan het genieten? Ik hoop het!
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 18:55:40 #168
81992 Githa
pi_26128347
Morgen mag Jordy weer naar het cb. Nou waren we 25 maart ook geweest omdat we hem moesten laten wegen, voordat hij over mocht op voeding voor hongerige baby's. Nu bleek toen dat hij sinds 11 maart 800 gram was aangekomen...best veel in die korte periode en mij werd dan ook aangerdagen hem niet meer aan te laten komen had moeten vragen hoe maar goed, ze hebben zijn lengte toen niet eens gemeten maar thuis bleek dus dat hij toch ruim 7 cm was gegroeit in die korte periode van 11 t/m 25 maart. Lijkt me dan logisch dat het gewicht toch mee gaat
Nu krijgt Jordy al zijn max qua hoeveelheid voeding en dan ook nog de voeding voor hongerige baby's maar nog heeft hij honger Hij spuugt nooit, drinkt altijd alles op, en nog snel ook! en hij komt een uur voordat het zijn eigenlijke tijd is.
Nu wil ik dus morgen gaan vragen of hij niet wat meer mag hebben of misschien dat ze een andere tip hebben want hij wil gewoon meer !!! maar ik ben bang dat ze hard gaan lachen en me weer gaan adviseren om hem niet meer te laten aankomen want ik weet gewoon zeker dat het niet op die 800 gram is gebleven maar echte spekkies heeft hij nog helemaal niet

pffff dat gaat wat worden morgen en dat te samen met zijn eerste spuit ...ohw ohw ohw
pi_26129276
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:47 schreef renzell het volgende:
Tearsong; hoe is het eigenlijk met jouw nieuwbakken ventje? Hoe bevalt het moederschap en hoe doet je mannetje het? Ben je aan het genieten? Ik hoop het!
het gaat echt helemaal geweldig. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou wennen allemaal maar het is nu eigenlijk al niet meer voor te stellen dat het ooit anders is geweest Tomas groeit goed, kan zichzelf nu goed warm houden dus we zijn het langzaam aan het afbouwen met de kruiken en extra deken enzo. Broekjes maat 50/56 zakken alleen nog af dus we hebben nu ook wat dingen in maat 50 en dat past beter (ook nog aan de ruime kant, maar het blijft tenminste zitten allemaal).

Maar we genieten volop hoor. Zelfs vieze luiers verschonen is nu nog leuk

En jij gaat zeer binnenkort ook Struikje eindelijk vast kunnen houden..spannend
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 19:40:55 #170
81992 Githa
pi_26129625
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:28 schreef TearSong het volgende:

[..]

Maar we genieten volop hoor. Zelfs vieze luiers verschonen is nu nog leuk
Maar dat vind ik nu ook nog leuk hoor quality time met mijn ventje

en wat goed dat Tomas het zo goed oet en in die maatjes 50 is hij zo ingegroeit hoor
btw nieuwe foto's van Tomas zijn altijd welkom hoor
  zondag 10 april 2005 @ 19:56:01 #171
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26130071
wat een raar cb zeg kindjes horen toch aan te komen, en zeker in de eerste tijd.
pi_26130148
githa, hoeveel drinkt jordy nu dan?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_26130177
Ja, ik vind het ook een rare opmerking hoor... Hoe kan je er nou voor zorgen dat ie niet aankomt??
En Githa, prikje valt reuze mee hoor! Not to worry
  zondag 10 april 2005 @ 20:00:43 #174
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26130219
Wat klinkt dat heerlijk Tearsong, fijn!
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 20:23:12 #175
81992 Githa
pi_26130829
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
githa, hoeveel drinkt jordy nu dan?
Jordy drinkt nu 5 maal 160 cc maar wel nutrilon forte voor hongerige baby's
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:56 schreef Martineke het volgende:
wat een raar cb zeg kindjes horen toch aan te komen, en zeker in de eerste tijd.
Ze moeten ook aankomen maar geen 800 gram van 11 t/m 25 maart aldus het CB
Ik laat hem ook gerust aankomen hoor maar ben bang dat ze niet met me mee willen denken wat ik aan het hongerlijden kan doen doordat ze vinden dat hij al zwaar genoeg is.
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:59 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, ik vind het ook een rare opmerking hoor... Hoe kan je er nou voor zorgen dat ie niet aankomt??
En Githa, prikje valt reuze mee hoor! Not to worry
ja precies dat dacht ik dus ook.
het prikje maak ik me niet zo druk om hoor meer de reactie daarna... krijgt hij er last van ja/nee....

[ Bericht 35% gewijzigd door Githa op 10-04-2005 20:29:02 ]
  zondag 10 april 2005 @ 20:35:09 #176
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26131142
ben ook benieuwd Githa naar de reactie die Jordy gaat krijgen, en Ela over een goede week op t prikje. Heb nog steeds het gevoel dat elke dag weer anders is met hoeveel en hoe vaak ze drinkt, alhoewel er best al wel wat ritme (of 'soort van' maar nog niet genoeg voor het kdv) in zit.
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 20:42:00 #177
81992 Githa
pi_26131303
Wanneer mag Ela voor het eerst naar het KDV? Ik mag begin mei weer gaan werken... leuk en toch ook spannend....mijn voordeel is dan wel dat Jordy maar gemiddeld 2 uurtje op een dag naar de oppas hoeft mijn zus omdat ik in de avonden werk.
pi_26131431
githa ik ben benieuwd hoeveel jordy morgen blijkt aangekomen dan! maar op zich zou ik me niet te druk maken over dat hij teveel aangekomen is hoor, je eigen gevoel klopt vast, en volgens mij had hij inderdaad flink wat in te halen in 't begin (aan de foto's te zien), dus heeft ie gewoon genomen wat ie nodig had. sterkte met 't prikje! gelukkig hebben ze over 't algemeen vrij weinig last van deze (Anna had 'm van de week en heeft er niet veel last van gehad).
  zondag 10 april 2005 @ 20:54:27 #179
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_26131619
Pfffff hoe lang kan een kind zonder slaap op een dag??

Glenn was vanochtend om half 8 wakker en heef sindsdien 2 uurtjes geslapen.
Hij ligt nu alweer anderhalf (anderhalf!!) uur te gillen. Meneer wil NIET slapen.
Zodra ik hem oppak is het één en al lol

Heb 'm wel uit ons bed laten stuiteren vanochtend. Tranen springen nu nog in mijn ogen
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 10 april 2005 @ 22:06:17 #180
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26133662
800 gr in 2 weken is toch niet zo schokkend? Maxim was in 1 maandje tijd ook 1.5 kg aangekomen, geen problemen hier (althans niet gehoord)
pi_26133950
Githa, ik zou gewoon een fles van 180 cc proberen en dan kijken hoe dat gaat. Volgens mij mogen ze max. een liter per dag. En met 5x160cc zit je daar nog niet aan
En bij ons cb deden ze ook niet moeilijk over teveel aankomen. Zeker niet bij die hele kleintjes.

EW wat een schrik moet dat zijn

En succes met de prikjes!! Toen Amber haar 1e prikje kreeg was mama harder aan het huilen dan amber
pi_26134008
ik vind het aankomen ook niet heel erg veel hoor persoonlijk
Hier is Thijs ook wel eens in een maand tijd 1 kilo 200 gram aangekomen en hier is er ook niet raar van opgekeken.

E.W wat een schrik hopelijk slaapt hij straks lekker door
Hier een Thijs die nog steeds enorm slecht wilt slapen in de avond telkens wakker krijsen je hoort het eventjes aan (doordat het al vaker zo voorgekomen is van de week) dan besluit je toch maar even te kijken, je neemt hem uit bed want zodra hij je ziet krijst hij nog net eventjes harder.
Hij zit 5 min bij je op schoot, is het over....
Je legt hem terug in bed en hij slaapt verder
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 10 april 2005 @ 22:21:05 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26134093
Ah Githa, bij die kleintjes is honger = eten volgens mij hoor. Jolie kreeg ook altijd 'te veel' volgens de maatstaven maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was. Gewoon geven wat ie nodig heeft en de mate waarin ze aankomen komt vanzelf wel een beetje in verhouding hoor.

Jolie is echt een kleine heldin, van de week heeft ze al 1,5 uur rustig op schoot gezeten en op de grond gespeeld tijdens een diploma uitreiking. Vandaag heeft ze een verjaardag en s avonds uit eten doorstaan. Zonder een traan of wat dan ook. Ze vindt alles zo leuk en gezellig, ze moet er steeds heel hard van lachen en schuddebuiken. Veel lawaai maakt ze wel.

Worden jullie kindjes soms ook zo verwend? Misschien komt het hier omdat Jolie 1 van de weinige kleintjes is. Maar soms heeft ze van die dagen zo kreeg ze vanmorgen van LadyBos een supergaaf spijkerjack, bij AH zomaar een krentebol, s middags op de verjaardag kreeg ze een handpop van iemand en vanavond bij het uit eten kreeg ze van mijn vriendinnen een nieuwe tas, omdat ze altijd zo zoet is. En de tas voor bij de oppas was stukgegaan, nu heeft ze een heel leuk Jip en Janneke koffertje gehad. Tis dat ze het nog niet doorheeft dat ze zoveel krijgt maar anders
pi_26134149
hehehe lekker toch Luchtbel,
Hier nog niet echt veel van gemerkt eigenlijk qua verwennen persoonlijk
pi_26135363
En weer is Thijs wakker krijsen ik snap het niet eigenlijk, beloofd weer een zware nacht
  zondag 10 april 2005 @ 23:08:32 #186
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26135540
Tja Bar het kan ook gewoon komen doordat hij nu meer mee krijgt enzo, misschien begint ie te dromen en alles.
pi_26135934
Zou ook kunnen hoor Luchtbel, hij zit nu bij papa op schoot en het is alweer over, ik/wij merken het wel.
Dan vind ik het altijd wel eens moeilijk dat ze het nog niet kunnen vertellen
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 09:02:29 #188
81992 Githa
pi_26140311
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef LadyS het volgende:

En succes met de prikjes!! Toen Amber haar 1e prikje kreeg was mama harder aan het huilen dan amber
we hebben de operatie en de hielprik al gehad dus wij zijn volleerd 3 x slikken straks

Zoveel reacties dat hij best meer mag hebben...ik denk dat ik hem mooi doorga voeren naar 180cc
Toch eigenlijk stom he dat ze op een cb zo reageren terwijl; dat eigenlijk je infopunt moet zijn. weinig vertrouwen meer hier. ....lang leve fok !
  maandag 11 april 2005 @ 10:57:47 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26142523
LB en EW, ik mag het niet zeggen, maar stiekum ben ik wel een beetje opgelucht dat ik dus niet de enige ben die zoiets overkomt.
Je voelt je zo zwaar klote, dan kan iedereen nog zo vaak tegen je zeggen dat je er niets aan kunt doen, maar het helpt gewoon ff niet.
Maar gelukkig kunnen die kleintjes meer hebben dan hun ouders.
Ga zo Léon eruit halen om naar het cb te gaan.

Jeetje zeg, kindjes die "heeee" en "papa" roepen...
Ik ga die van mij ook maar eens indoctrineren denk ik.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26142985
Githa gewoon op je eigen gevoel vertrouwen, als Jordy aangeeft meer nodig te hebben dan zal dat wel zo zijn. Over het algemeen weten die kleintjes heel goed wat ze nodig hebben. Myrthe drinkt eigenlijk te weinig volgens de schema's, maar ik krijg er echt niet meer in. Ze duwt de fles met haar tong uit haar mond en als ik blijf aandringen gaat ze kokhalzen. Meer kan ik ook niet doen toch, en ik denk dus dat ze zelf aangeeft niet zoveel te willen drinken. Zolang ze alert is en goed plast en poept en groeit vind ik het wel best. Een kind is nou eenmaal geen schema en die schema's zijn ook weer gebaseerd op gemiddelden. Als je het gemiddelde neemt van Jordy en Myrthe zitten we trouwens precies op schema

Jolietje toch dat is schrikken, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. En leuk toch als je lekker verwend wordt, lekker van genieten Luchtbel Myrthe wordt ook verwend door Jolie en jou hoor
pi_26143032
Prikje viel hier 100% mee, even een huiltje van de schrik maar voordat de pleister geplakt was zat ze al weer te lachen. Beentje kreeg een dikke bult die wel zeer deed als ik erover heen wreef maar waar ze verder niet veel last van leek te hebben dus ik ben er maar zoveel mogelijk vanaf gebleven. Ze heeft wel veel geslapen die dag maar geen verhoging o.i.d. gehad.
  maandag 11 april 2005 @ 12:02:14 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26143993
Dutch trutje zulke dingen gebeuren echt overal hoor.
Mijn tante zegt altijd dat ze voor dat ze 1 jaar zijn allemaal wel een keer ergens af stuiteren en een keer een slok water binnen krijgen onder de douche en in bad zonder dat er echt wat gebeurd.
Houdt je scherp!
  maandag 11 april 2005 @ 13:21:37 #193
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26145606
Weet ik, en ik moest ook stiekum best wel een beetje lachen toen ik over Jolie's capriolen las. Maar je wilt het als ouder toch gewoon goed doen. Ik was het type van: "Naaa, dat laat je toch niet gebeuren? Let dan ook us op!"
Door schade en schande wijzer geworden zeg maar.

Ik ga mijn zoon even vermanend toespreken, hij heeft de aan/uit-knoop van zijn slaap-Pooh gevonden. Ze kletsen met elkaar.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 13:34:17 #194
81992 Githa
pi_26145852
Dutchie ... die Leon ook prachtig !

en Luchtbel ik ben het helemaal met je eens

Ik heb de commode maar ff anders ingedeeld...voorheen had ik het aankleedkussen links liggen en de doekjes e.d. rechts zodat Jordy met zijn hoodje op het einde van de commode ligt zeg maar maar meneer zet sinds kort zijn voeten op het kussen en zet zich zo af naar boven en ik maar uitkijken dat hij er aan de voorkant niet vanaf rolt....

maaruh nu kan dat dus lekker niet meer
  maandag 11 april 2005 @ 14:10:00 #195
103793 kozakken
Living the life
pi_26146633
Ben dus niet de enige die last heeft van alle capriolen van die kleintjes.
Oh LB, wat een schrik. Maar je hebt wel een onverschrokken dame hoor. Tjonge, jonge!
Ik geloof zowiezo dat wij veel meer over de gevolgen nadenken. Jonne dus niet

githa, wat een gedoe met je CB. Je kunt anders altijd hun info lijn nog bellen. (trouwens, roepen dat je erg onzeker van ze wordt kan ook nog wel eens helpen. )
Jordy ziet er nu echt niet michelenmannetje uit hoor! (eerder gewoon 'lekker')
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 14:21:59 #196
81992 Githa
pi_26146932
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:10 schreef kozakken het volgende:

githa, wat een gedoe met je CB. Je kunt anders altijd hun info lijn nog bellen. (trouwens, roepen dat je erg onzeker van ze wordt kan ook nog wel eens helpen. )
Jordy ziet er nu echt niet michelenmannetje uit hoor! (eerder gewoon 'lekker')
Die infolijn weten ook niet wat ze willen die geven ook zomaar een verhaaltje weg heb ik het idee...en vertellen allemaal iets anders.
Dat heb ik die laatste keer ervaren toen ik hun belde over Jordy's voeding dat hij overging op Forte.
Maar ik heb dat toen ook aangegeven ook, moest niet kunnen, namen ze mee bladiebla en ondertussen gebeurd er niks
Allemaal zo erg nog niet maar je wordt er idd toch wel onzeker van.... nu ben ik toch wel iemand die haar eigen conclusie trekt maar hou toch ook wel van overleg....en helemaal als het gaat om mijn ventje maar stiekem hecht ik ook veel meer waarde aan praktijkervaringen dus nogmaals ....Lang leve Fok!

Jordy heeft vandaag echt een huil dag en die is vannacht om 3.00 begonnen ik merk dadelijk niet eens of hij last heeft van dat spuitje ja/nee huilen deed ie al.
  maandag 11 april 2005 @ 17:08:38 #197
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26150852
och Jordy toch, huilen en dan nog een prikje ook

* Martineke knuffelt Jordy eens flink
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 18:04:53 #198
81992 Githa
pi_26152153
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Martineke het volgende:
och Jordy toch, huilen en dan nog een prikje ook

* Martineke knuffelt Jordy eens flink
het heeft geholpen Martineke hij was opslag stil
Het spuitje ging goed de stoere vent heeft alleen een klein kikje gegeven en toen was het alweer goed
De verpleegkundige vond hem ook heel alert, en dat na een nacht wakker zijn

Nouja wat ik dus al verwacht had, Jordy mag abslouut niet meer eten! Dit overbelast zijn darmpjes .
Toen ik vroeg wat ik dan aan zijn hongergevoel moet doen, zei ze ' is het wel echt honger ? ' JA! tis echt honger.... verder werdt de vraag genegeerd.
en ja hoor meneer was te veel aangekomen ....SUPRISE SUPRISE hij was van 5065 gram de vorige keer naar 5545 gram nu gegaan en da's dus in 2 a 2,5 week zo'n 500 gram maar ik kan zijn spekkie nog niet vinden

over het cb dacht ik :
Zak maar lekker in *piep* ik trek mijn eigen conclusie wel en vertel jullie lekker niks
tsssss ! of ik toch wel zeker weet of hij honger heeft ....
* Githa = beledigd
  maandag 11 april 2005 @ 18:39:14 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26152912
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:21 schreef dutchie het volgende:
Weet ik, en ik moest ook stiekum best wel een beetje lachen toen ik over Jolie's capriolen las. Maar je wilt het als ouder toch gewoon goed doen. Ik was het type van: "Naaa, dat laat je toch niet gebeuren? Let dan ook us op!"
Door schade en schande wijzer geworden zeg maar.
Oh ben je er zo eentje maar volgens mij oordeelt iedereen zo toch tot je er op een gegeven moment achter komt dat het bij je zelf thuis ook zo gaat, of zelfs nog erger Jolie is af en toe een waar monster

Githa, misschien is het wel helemaal niet zo verkeerd bedoeld hoor, de boel overbelasten is ook niet de bedoeling. Jolie had rond die leeftijd ook erg veel honger, ik gaf d'r soms tussendoor een klein beetje, 20 cc ofzo. Dan werd ze weer kalm en het hongergevoel was weg en ze raakte niet gewend aan hele grote hoeveelheden.

Geven jullie die kleintjes wel eens wat lekkers? Jolie heeft nu bij de oppas al warm gegeten en yoghurt op en als ik dadelijk ga eten zit ze zeker weten bij me aan tafel te smekken, of op de grond, of in m'n broekspijp. Ze krijgt eigenlijk nooit tussendoortjes en ik wil d'r best wat lekkers geven dan. Maar wat? Ze heeft alleen nog maar van die rozijnen uit tutti frutti gehad en soepstengel. Iemand variatietips?
pi_26153072
Ik begrijp die CB's ook niet altijd Toen ik eens vroeg of Morris niet te zwaar was (in het begin) zeiden ze: te zwaar? We doen hier niet aan 'te zwaar'! Dus toen was ik wel gerust gesteld.

Z'n groeigrafiek ziet er toch prima uit!
Jordy
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')