goedzo zoë!
![]()
amber, voor zover nog nodig: beterschap! wat een schrik ladyS, hopelijk lag 't toch aan de thermometer(s)...
sugar, succes met de etensperikelen van maria. ik weet ook niet precies wat je het best zou kunnen doen, of waar het door komt, maar wel dat eten een onderwerp is waarvan kinderen snel doorhebben dat ze je als (op)voeder goed mee op de kast kunnen krijgen, dus misschien is ze gewoon wat grenzen aan 't verkennen? niet teveel aandacht aan besteden is dan het devies, anders wordt 't zo snel een machtsmiddel. dus als ze niet wil eten, dan niet.
![]()
(makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet 't...).
anna heeft gisteren haar eerste inenting gehad. ze was wel even goed kwaad over de prik maar heeft er verder niet erg veel last van gehad gelukkig. nu we haar inbakeren voor het slapen gaan slaapt ze overdag stukken beter, al zijn het nog niet altijd heel lange periodes. maar ik ben allang blij dat ze overdag geregeld even slaapt (dat was tot vorige week lang niet altijd het geval namelijk). 's nachts slaapt ze ook geweldig nu, ongeveer 't zelfde schema als Dylan van Daanbanaan geloof ik. dus om 21.00 laatste voeding, om 4.00 à 4.30 weer en dan om een uur of 8.00.
hmm ze wordt net wakker dus ik laat 't hier ff bij.