quote:Op zondag 12 juni 2005 18:39 schreef Coldplaya het volgende:
Controleer zelf....Steijn had eerst als subtitel 'Poloklojo' nu die nieuwe gast er is, is die subtitel weg...maar klik eens even met de rechtermuisknop op die avatar van 'Poloklojo' en je komt op een webspace van.........Steijn.
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Beste Coldplaya, het is ten eerste niet verboden om klonen te hebben. Ten tweede, eventueel fout gedrag resulteert niet meteen in een ban. Er wordt eventueel melding van gemaakt in zogeheten notes.
Dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:02 schreef schatje het volgende:
Customize je kleding
Show je customized kleding!
Toch niet zoveel als die mevrouw in het bovenste plaatje hé?quote:
Waaromquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:19 schreef heaven7 het volgende:
Kan iemand ff wat aan dit stelletje kleuters doen?
Lush slowchat.
Ja, dat is alweer een tijdje geleden hè?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi schatje, jou ken ik nog van Idols.
Oeh sorryquote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouKijk dan naar de tijd waarop mijn bericht hier geplaatst is zeg.
Ik had het dus over die 2 etters die echt niet serieus in het Lushtopic komen maar alleen komen etteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Oeh sorrydacht dat je het tegen ons allemaal had
Daar had ik overheen gelezen. Heb het nu gelezen, en idd die horen daar niet thuis gewoonquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik had het dus over die 2 etters die echt niet serieus in het Lushtopic komen maar alleen komen etteren.
probeer voor de grap eens niet zo snel toe te happen..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen. Heb het nu gelezen, en idd die horen daar niet thuis gewoon
Nou, welkom terug jongen en gedraag je een beetjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:27 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik wou even melden dat ik weer terug was
Bedankt, je bent een schatje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef schatje het volgende:
Natuurlijk mag je dat vragen.
Ontharing
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef romanxl het volgende:
Weet iemand hoe 'k aan een poster van the hives moet komen??
kan echt nergens vinden
ciao
Eerst vragen in PUB Feedback topic #1 : Klaag hier over slotjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |