Ja maar die liggen bij m'n vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef Keroppi het volgende:
al heb je alleen maar de mouwen van je Metal shirt geknipt, het maakt niet uit
dat shirt is vet ! en dat 1e rokje ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaat ie dan.
Dit is alles wat af is, er liggen nog zeker 4 dingen die nog niet af zijn bij het naaimachine
Hier begon alles mee, een gaaf shirt wat oversized was, wat ik nu pas. Laag uitgesneden met veiligheidsspeldje ervoor en kraag vormt zich vanzelf, mouwen en hals afgehakt.
[afbeelding]
Zelf verbouwen dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef myfairlady het volgende:
[..]
dat shirt is vet ! en dat 1e rokje ook
Ik zoek al eeuwen een groot shirt van een sesamstraat figuur, maar ik kan alleen maatje 128 bij de zeeman vindeniemand idee waar ik zo;n shirt in een normale maat kan vinden?
Wat heef tdat er in helesnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:55 schreef zZaZz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuke gewaagde combi.
wordt zeker een zomerhit!![]()
Purple haze? ik woon 5 minuten lopen daar vandaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zelf verbouwen dus.
Heb er zelf ooit 1 met animal (NIET DEZE!) bij de Purple Haze in Breda gekocht
Ja, ik heb em toch gekocht..!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:55 schreef Elegy het volgende:
Mijn shirtje, wat doe je
...heb ik m voor niks zo mooi zwart en gatenvrij gehouden![]()
Het ding heeft (samen met de andere 35 shirts) een jaar of drie in een plastic zak ergens achterin de berging gelegenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, ik heb em toch gekocht..!
Maar er zitten nu nog geen gaten in hoorEn nou kan ik em aan in warm weer! Ben er erg blij mee, hij meurt alleen nogal duf (garage)?
Wees dan blij met z'n nieuwe levenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het ding heeft (samen met de andere 35 shirts) een jaar of drie in een plastic zak ergens achterin de berging gelegen
Dan is die duffe lucht niet vreemd
Ik wil zo'n naaimachine waar je mee kan borduren en die patronen dan van internet kan halen, dan kom ik er nooit meer van achterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef SilverStar het volgende:
heeeel gaaf hoor ParanoidEv!! niet dat ik alles zou dragen, maar hoe je het hebt verbouwd, echt super!!
ik heb ook altijd plannen om zulk soort dingen te gaan doen, alleen nog geen ruimte en geen naaimachine om dat te doen. eerst verhuizen, dan de naaimachine, en dan kan ik volgend voorjaar dit topic volspammen
Dat je die niet misbruikt! Alles wat je wil simpel op je shirts en het ziet er nog mooi uit ook.. *droom*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:43 schreef SilverStar het volgende:
die heeft mijn moeder. kan ze ook letters mee borduren enzo, en idd plaatjes van internet. best wel een gaaf ding, maar errug duur!!!
Spijkerjasje over je motorjas?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een spijkervestje gecustomized.
Spijkervestje bij de retoerboer gekocht. Het moest over m'n motorjas passen, dus de zijnaden eruit getornd. Toen nestels erin laten slaan bij de schoenmaker. Lange leren veters erin geregen.
Op het schouderstuk geborduurd en allerlei patches erop genaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |