abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:03:28 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_21034476
Als een soort van zusjestopic van: Customize je kleding (Daar alle vragen, hier de resultaten ) Het lijkt me namelijk ook leuk om te zien wat andere mensen hebben gemaakt en op die manier ideeen op te doen.

Ofwel, heb je ooit kleding of tassen bewerkt, op welke manier dan ook, show het her

Mijn eerste project: een sportief shirtje om bij mijn schoenen te matchen

Gemaakt van een (te) groot jongensshirt wat ik voor nog geen tientje bij de Mode Vogele (niet betreden onder de 50 jaar ) op de kop had getikt.

Mijn 2e project: Een multifunctioneel topje wat je op meerdere manieren kan dragen. Het voorpand is wat langer om het een soort van 'jurkjes' idee te geven

Mijn 3e project: Een lief-meisjes truitje. Een oud shirtje met satijnband, kant en glittersteentje omgetoverd in het ultieme 'girlie' topje.

Excuses voor de slechte kwaliteit van de scanner.

En nu jullie!
Chick on a mission
  FOK!fossiel dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:35:14 #2
1455 Keroppi
kool kikker
pi_21035135
Zoveel views, zo weinig reacties

Kom op mensen, al heb je alleen maar de mouwen van je Metal shirt geknipt, het maakt niet uit
Chick on a mission
pi_21035173
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef Keroppi het volgende:
al heb je alleen maar de mouwen van je Metal shirt geknipt, het maakt niet uit
Ja maar die liggen bij m'n vriend.
Zal even proberen met mn webcam wat foto's te maken en oude foto's te zoeken
pi_21035310
Van XL shirt, gaatjes met veters. Ik pas em zelfs niet meer nu

pi_21035652
Gaat ie dan.
Dit is alles wat af is, er liggen nog zeker 4 dingen die nog niet af zijn bij het naaimachine

Hier begon alles mee, een gaaf shirt wat oversized was, wat ik nu pas. Laag uitgesneden met veiligheidsspeldje ervoor en kraag vormt zich vanzelf, mouwen en hals afgehakt.

Een jurkje wat qua vorm niet zo mooi viel, nu een 'korsetjurkje', met lusjes met een paars lint erdoor. Jammer da de kleuren zo slecht uitkomen op de cam.

Lelijk oud rokje, nu nogsteeds een lelijk rokje, maar dan met nepnaden.

Mijn Kovenant shirtje
Zelf ge-stencilled en spraypaint erover. Later nog naden over gemaakt.

pi_21035659
Leuk topic
Heb er zelf geen geduld voor, maar toch.. leuk te zien wat anderen ervan maken!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21035872
Dit is eigenlijk nog niet af, de tailleband had ik verkeerd genaaid.
Het ziet er lelik uit op de cam, best zonde want het is mooie stof.
Wat het voorstelt: Een rokje gemaakt van ene oude broek, oude blauwe dunne fleecetrui en een tanktopje met een chinese print aan beide kanten.

pi_21038878
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaat ie dan.
Dit is alles wat af is, er liggen nog zeker 4 dingen die nog niet af zijn bij het naaimachine

Hier begon alles mee, een gaaf shirt wat oversized was, wat ik nu pas. Laag uitgesneden met veiligheidsspeldje ervoor en kraag vormt zich vanzelf, mouwen en hals afgehakt.
[afbeelding]
dat shirt is vet ! en dat 1e rokje ook
Ik zoek al eeuwen een groot shirt van een sesamstraat figuur, maar ik kan alleen maatje 128 bij de zeeman vinden iemand idee waar ik zo;n shirt in een normale maat kan vinden?
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_21039436
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef myfairlady het volgende:

[..]

dat shirt is vet ! en dat 1e rokje ook
Ik zoek al eeuwen een groot shirt van een sesamstraat figuur, maar ik kan alleen maatje 128 bij de zeeman vinden iemand idee waar ik zo;n shirt in een normale maat kan vinden?
Zelf verbouwen dus.
Heb er zelf ooit 1 met animal (NIET DEZE!) bij de Purple Haze in Breda gekocht
pi_21039554

leuke gewaagde combi.
wordt zeker een zomerhit!
pi_21039591
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:55 schreef zZaZz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuke gewaagde combi.
wordt zeker een zomerhit!
Wat heef tdat er in helesnaam mee te maken?
pi_21039646
was een beetje flauw... een samenstelling van kleding ook al heb je het niet zelf gemaakt/aangepast.
sorry. ga door, negeer mijn post
pi_21040347
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Zelf verbouwen dus.
Heb er zelf ooit 1 met animal (NIET DEZE!) bij de Purple Haze in Breda gekocht
Purple haze? ik woon 5 minuten lopen daar vandaan [schytwinkel]
ik ga ook maar even bij de albert cuyp kijken
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_21243371
Dit was een Xl shirt van onzer Fokker Elegy, gekocht in een topic van hem

Alleen moet ik de onderkant nog maken (ruches?) en een haakje aan de knoop achterin zetten, want zoals je ziet gaat die makkelijk los.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:55:47 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_21243615
Mijn shirtje, wat doe je

...heb ik m voor niks zo mooi zwart en gatenvrij gehouden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_21243655
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:55 schreef Elegy het volgende:
Mijn shirtje, wat doe je

...heb ik m voor niks zo mooi zwart en gatenvrij gehouden
Ja, ik heb em toch gekocht..!

Maar er zitten nu nog geen gaten in hoor En nou kan ik em aan in warm weer! Ben er erg blij mee, hij meurt alleen nogal duf (garage)?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 22:07:19 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_21243874
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja, ik heb em toch gekocht..!

Maar er zitten nu nog geen gaten in hoor En nou kan ik em aan in warm weer! Ben er erg blij mee, hij meurt alleen nogal duf (garage)?
Het ding heeft (samen met de andere 35 shirts) een jaar of drie in een plastic zak ergens achterin de berging gelegen

Dan is die duffe lucht niet vreemd
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_21243987
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het ding heeft (samen met de andere 35 shirts) een jaar of drie in een plastic zak ergens achterin de berging gelegen

Dan is die duffe lucht niet vreemd
Wees dan blij met z'n nieuwe leven
hij moet toch nog in de was straks, krijtstrepen staan er nog op
pi_21244608
heeeel gaaf hoor ParanoidEv!! niet dat ik alles zou dragen, maar hoe je het hebt verbouwd, echt super!!
ik heb ook altijd plannen om zulk soort dingen te gaan doen, alleen nog geen ruimte en geen naaimachine om dat te doen. eerst verhuizen, dan de naaimachine, en dan kan ik volgend voorjaar dit topic volspammen
pi_21244666
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef SilverStar het volgende:
heeeel gaaf hoor ParanoidEv!! niet dat ik alles zou dragen, maar hoe je het hebt verbouwd, echt super!!
ik heb ook altijd plannen om zulk soort dingen te gaan doen, alleen nog geen ruimte en geen naaimachine om dat te doen. eerst verhuizen, dan de naaimachine, en dan kan ik volgend voorjaar dit topic volspammen
Ik wil zo'n naaimachine waar je mee kan borduren en die patronen dan van internet kan halen, dan kom ik er nooit meer van achter
pi_21244986
die heeft mijn moeder . kan ze ook letters mee borduren enzo, en idd plaatjes van internet. best wel een gaaf ding, maar errug duur!!!
pi_21245083
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:43 schreef SilverStar het volgende:
die heeft mijn moeder . kan ze ook letters mee borduren enzo, en idd plaatjes van internet. best wel een gaaf ding, maar errug duur!!!
Dat je die niet misbruikt! Alles wat je wil simpel op je shirts en het ziet er nog mooi uit ook.. *droom*
pi_21245212
tja... toen ik nog thuis woonde had ik nooit zin om m'n kleren te gaan vermaken, en nu woon ik anderhalf uur verderop, en heb ik geen zin om zo lang te reizen voor een borduurseltje . ik had trouwens wel een vestje waar ze een fiat 500 op had geborduurd (* SilverStar is fiat 500-fan)
pi_21245443
Ik heb een spijkervestje gecustomized.
Spijkervestje bij de retoerboer gekocht. Het moest over m'n motorjas passen, dus de zijnaden eruit getornd. Toen nestels erin laten slaan bij de schoenmaker. Lange leren veters erin geregen.
Op het schouderstuk geborduurd en allerlei patches erop genaaid.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_21245519
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een spijkervestje gecustomized.
Spijkervestje bij de retoerboer gekocht. Het moest over m'n motorjas passen, dus de zijnaden eruit getornd. Toen nestels erin laten slaan bij de schoenmaker. Lange leren veters erin geregen.
Op het schouderstuk geborduurd en allerlei patches erop genaaid.
Spijkerjasje over je motorjas?
Van Halen patch al aanwezig?
Tis maar grapje enzo, konden die corpsepaint-mensen in een ander topic gisteren niet warderen dus ik zeg het er maar bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')