En terechtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Brechtje het volgende:
Idd..
Al het bagger etc gaat gewoon dicht, daar hebben we gewoon geen zin in.
Danny en Brechtje denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie heeft dit subforum bedacjt?
dat laatste.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik denk Danny en toen is Brechtje mod geworden OF Brechtje kwam met het idee en werd zo mod
Hoe lang heb je tegen danny gezeurdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Brechtje het volgende:
Inderdaad.
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, en mijn beide ouders zitten hier ook op Fok! en ik wou ook al super lang Moderator zijn.
En toen kwam dit dus..
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Knorretje, ik had in het topic: Hoelaat mag jij thuiskomen op zaterdagavond? een gewoon sirieus antwoord gegeven en jij hebt hem verwijderdniet lief hoor
Maar ik heb hem weer opnieuw gepost dus er is niks aan de hand
oke is goed hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.
Je was me net voorquote:Op zondag 17 juli 2005 17:55 schreef Koenz0r het volgende:
Hoever ga je voor de cam?
Pff, totaal onzinnig topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |