Worst case scenariootjequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef MissHobje het volgende:
als je net pech zou hebben.. dan trekken ze je d-miniscus in je kaakgewricht naar de tandjes.. ben je jaar met therapie bezig, kun je je mond amper open krijgen..(mega pijn hebben ook natuurlijk) slecht kauwen etc.. en na paar jaar dezelfde molen van kaak therapie weer in.. en op gaan voor een kijk operatie in je kaak ..
Succes alvast![]()
best klote eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Worst case scenariootjeHoe gaat het nu?
de tandards is nog niet in staat te praten.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Worst case scenariootjeHoe gaat het nu?
Het leukste is nog de "geur" die in je mond blijft hangen van opgedroogd bloed zo'n weekje langquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het 2 keer gehad, beide keren met hakken en zagenNiet erg grappig
Je krijgt een zooi pijnstillers mee naar huis, 3 maal daags 600mg bruispoeder, 2 weken lang, en dat is NET genoeg, als je tenminste een hoge pijngrens hebt (en die heb ik gelukkig).
Maar om nou te zeggen "Joepie, graag nogeens!"
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:54 schreef addie84 het volgende:
ik denk dat de TS beter niet dit topic had kunnen startenals ie niet al bang was, i ie dat nu wel
Oh God, ik ken dat geluidquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:59 schreef Roellio het volgende:
Het enigste wat ik vrij gruwelijk vond is dat je het hoort kraken als 'ie de kiezen uit je kaak aan het trekken/breken is, maar je voelt er echt geen bal van.
Gezien het feit de leeftijd van de gemiddelde Fokker boven de 8 ligt, ga ik ervanuit dat er niet zo gek veel meer word gekwijlt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:42 schreef TheSorrow het volgende:
Uit mijn ervaring:
Het enigste wat pijnlijk was aan tand/kies trekken is het verdovingsprikje.. Ik moest 4 kiezen laten trekken voor mijn beugel,en die prikjes waren echt horrorEn uiteraard daarna dat lekkere gat waar bloed uit blijft komen als je maar even zuigt ofzo... tip: verschoon je bed pas NA je het hebt laten trekken, bij mij lag er nogal een grote bloedkwijlplek namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |