Ja okaj.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef DarkElf het volgende:
is geen slotjeskoorts hoorsowieso vallen er nauwelijks slotjes in Lif
als TS een update heeft kan ie dat melden en gooien we het topic weer open. maar in overleg hebben we besloten het voor nu even dicht te doen omdat we het niet raadzaam vinden als mensen op hol slaan met "wat het kan zijn".. terwijl mensen gewoon, ipv topics te openen, de huisarts kunnen bellen
Mag ik er dan nu eentje openen over het reinigen van de eikel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef DarkElf het volgende:
schatje had reeds gewaarschuwd, blijkbaar zijn mensen te onvolwassen om normaal te doen, zelfs als er om gevraagd wordt.
ik wil hem wel even opruimen en opnieuw openen, maar we blijven natuurlijk niet aan de gang met opruimen
Ik wou het net zeggen !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Syrena het volgende:
De H&M
Misschien luistert ze wel naar een blauw iemand?
Aftellen hoe lang het duurt eer we door TheMassive breezerige klikdozen met een rare kledingsmaak en postgeschiedenissen worden genoemd?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Aftellen hoe lang het duurt eer we door TheMassive breezerige klikdozen met een rare kledingsmaak en postgeschiedenissen worden genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |