Sinds 2 dagen doet het zeer als ik aan de linkerkant kom van m'n penis en balzak. Niet de penis zelf, maar de plek ernaast, in het kuiltje waar het bot ongeveer ophoudt. Er zijn daar soort van spieren oid en als ik daar aan kom, doet het zeer.
Als ik verder ga met m'n vinger, krijg je uiteindelijk het einde van je balzak. Daar doet het binnenin ook zeer, maar alleen als ik er aan kom (tja, niet meer er aan zitten
![]()
). M'n ballen zelf doen niet zeer en voorderest ziet het er gewoon uit. Ik ben vrijgezel, dus moet 'handwerken'. Dat gaat ook prima, heb geen SOA en bij het plassen geen probleem.
Nu heb ik vandaag weer even gevoeld aan de linkerkant van m'n balzak onder m'n bal. Ik heb toen diep gevoeld en opeens voelde ik een klein bobbeltje. Toen schrok ik me wezenloos. Ik kon hem wel goed bewegen, maar verder was hij wel hard. Kon er niet in knijpen, zoals een spons of zo.
Ik ga liever niet naar de dokter, maar als het niet anders kan... daarom hoop ik dat iemand hier er meer over kan zeggen. M'n hypochondrie (bang dat je meteen wat ernstigs hebt) werkt ook niet meer in deze situatie...
Wie weet wat dit kan zijn?