Naja, is goed hoorquote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef DePresident het volgende:Door jou had ik de laatste post en zou ik een nieuw topic moeten openen! Dacht het toch niet
Boeiend. Je zegt het zelf, tis een vrouw!quote:
Dan is het maar goed dat jij geen hond hebtquote:Op maandag 4 april 2005 22:28 schreef DePresident het volgende:
Ik haat dieren trouwens... ik zou ze nooit uitlaten
Klik op m'n naam en lachquote:Op maandag 4 april 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, is goed hoorals jij er eentje had geopend, was die bij voorbaat al op slot gemikt omdat jij het bent volgens mij
![]()
Wapper klinkt nichterigquote:Dóór mij ook nogUh-uh-uh-uhuh, ik ben soooowwwn valse nicht he, oooohhhh uh-uh-uhuh!!
Ik had eigenlijk Wapper moeten heten ipv Waxxer, maar dat leek me te veel op een hamburger
Ik had tot gister een hond, maar die heb ik per ongeluk gewurgd omdat ie bleef blaffenquote:Op maandag 4 april 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij geen hond hebtik zou 'm meteen bij je weg laten halen
![]()
Maar de vrouw in kwestie zou ik in het gezicht stompen, en ik wil wel braaf te boek staan als mijn antecedenten (zeg ik dat goed?quote:Op maandag 4 april 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeiend. Je zegt het zelf, tis een vrouw!
Heette hij Paulus Johannes II??quote:Op maandag 4 april 2005 22:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik had tot gister een hond, maar die heb ik per ongeluk gewurgd omdat ie bleef blaffen![]()
trek dan ook eerst een panty aan!quote:Op maandag 4 april 2005 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar de vrouw in kwestie zou ik in het gezicht stompen, en ik wil wel braaf te boek staan als mijn antecedenten (zeg ik dat goed?) worden nagetrokken.
Ik heb een hoofdquote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek dan ook eerst een panty aan!
over je kop dan he!
nooit meer kwispelen....quote:Op maandag 4 april 2005 22:37 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je zo'n vies goor stinkend oud beest. Het is maar goed dat ie dood is.
whaha, stond de trein hier ztil dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een hoofden ik héb helemaal geen panty's
en er moet meer worden gejaagd in Wijhe zodat de trein niet meer zo lang stil hoeft te staan als ik erin zit
(maar dan met die voetjes eronder)
Waarom heet jij badbadpresident?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef BadBadPresident het volgende:
ik was net naar Assault on Precinct 13, met een heel stel vrienden. Het was een toffe film, eindelijk een actie-film zonder een overmaat aan cliche's!
Kwispelen en schooien jaquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nooit meer kwispelen....nooit meer op schoot springen
nooit meer blij keffen als jij thuiskomt
nooit meer likken omdat hij je lief vindt
![]()
precies!quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hoer.
over panties gesproken, de secetarresse in de film Assault on Precinct 13 kroop lekker door het glas, door het vuur en schuurde lekker langs de muur. Maar haar pantie bleef intact, geen enkele ladder te bekennen..ik vind het knap. GEEF MIJ OOK ZO'N PANTIEquote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek dan ook eerst een panty aan!
over je kop dan he!
* wizje geeft Wax een klapquote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je wéét toch wel dat machinisten niet bepaald van de hygiëne zijn?
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipureequote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
whaha, stond de trein hier ztil dan?
vast een hertje
U riep?quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hoer.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
precies!
zegt um maar goed de waarheid.. laat je gevoelens de vrije loop! lucht op he?
komop! gooooi het er allemaal uit!
en als je dan klaar bent... tssssjakkaaaaa!!!
VOEL die positieve energie je lichaam invloeien.. laat het toe..
goed zo![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipuree
de hond van een mond is schoner dan die van de mensquote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Kwispelen en schooien ja
Keffen is irritant
Likken is goor, met die bakcillen-bek
En het stinkt
ik ben jou evil wederhelft?quote:
De ouwe krijgt een hoger cijfer op imdb dan de nieuwe.quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef BadBadPresident het volgende:
ik was net naar Assault on Precinct 13, met een heel stel vrienden. Het was een toffe film, eindelijk een actie-film zonder een overmaat aan cliche's!
NIET WAARquote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
de hond van een mond is schoner dan die van de mens
dus jij met je baKcillenbek... pfff pot-ketel etc.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizje geeft Wax een klap
Niet plagen joh
keffen schijn je al te doenquote:Op maandag 4 april 2005 22:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
NIET WAAR
Mijn bek is 1000 maal schoner.
Ik ga mezelf likken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
ik ben jou evil wederhelft?![]()
neenee, ik had hem zo bedacht met de amerikaanse verkiezingen. ik dacht bij mezelf..hm bush wat een badbadpresident. en toen brandde er bij mij een lichie![]()
ook geen bambisex meer dus?quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipuree
Uhm ... eigenlijk is de hele film cliché want het is een remake van een oude John Carpenter film, maar dat terzijdequote:
uhm nee lama..quote:Op maandag 4 april 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, jij had je erotische woordenwaterval óók kunnen beperken tot het woord prostituéals je de mannelijke vorm zo schijft
hm nee hoor, ik weet niet eens wie jij bentquote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef DePresident het volgende:
[..]ik dacht eerst dat je een badbadkloon was om mij te provoceren
Nee, dat beest heeft geleerd dat je nooit moet palen bij het spoorquote:
Ben je een lekker WIJF dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:51 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
hm nee hoor, ik weet niet eens wie jij bent. Neucken?
![]()
Alles een keer geprobeerd hebben watjequote:
quote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
whatever you want me to be........![]()
![]()
Ik denk dat menig stoere vent van pijn in elkaar krimpt als ie bereden wordtquote:Op maandag 4 april 2005 22:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
NEE. Als je geen watje wil zijn, dan moet je je vooral niet in je aars laten berijden
quote:Op maandag 4 april 2005 23:00 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Nu jij nog met een lekker wijf?
Omdat een aars niet is gemaakt voor een pik.quote:Op maandag 4 april 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat menig stoere vent van pijn in elkaar krimpt als ie bereden wordt
quote:Op maandag 4 april 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat menig stoere vent van pijn in elkaar krimpt als ie bereden wordt
ja ik moet nog even bidden, he vlarpquote:
you never know untill you try itquote:Op maandag 4 april 2005 23:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Omdat een aars niet is gemaakt voor een pik.![]()
Schapenuecke!quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
boéééééééééééééééééééééééééééé![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja ik moet nog even bidden, he vlarp![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Jongens, ik ben echt aan het eind van m'n Latijn
Tot morgen, dan ben ik weer frisch als nooit tevorenslaap lekker!
Ik ga ook wel 's op m'n knietjes voor het slapen gaan... maar ik wist niet dat dat bidden heettequote:Op maandag 4 april 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]noem je het bidden ??
of lig je echt op je knieën?
Op je knietjes.. hop!!quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja ik moet nog even bidden, he vlarp![]()
nee hoor tot jezus gristusquote:Op maandag 4 april 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]noem je het bidden ??
of lig je echt op je knieën?
Truste wax!quote:Op maandag 4 april 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, moet ik nu ook bidden?? Die geest van de paus gaat volgens mij linea recta naar mijn woonadres
Naja, ik knikkebol reeds
quote:Op maandag 4 april 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, moet ik nu ook bidden?? Die geest van de paus gaat volgens mij linea recta naar mijn woonadres
Naja, ik knikkebol reeds
quote:Op maandag 4 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww....niet huilen!! Morgen ben ik zo fris als een hoer....eehhh.... hoennnnnntje!
![]()
Eerst koud douchen, dan een gloeiende kool onder je scrotum leggen en dan wordt het....... steamyyyyy............quote:Op maandag 4 april 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
whaha..
ow ik heb morgen de eerste keer bij de sportschool! oeh! eng he
wil gelijk wel de sauna uitproberen.. geen idee hoe dat werkt..
quote:Op maandag 4 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww....niet huilen!! Morgen ben ik zo fris als een hoer....eehhh.... hoennnnnntje!
![]()
whaaaat??quote:Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst koud douchen, dan een gloeiende kool onder je scrotum leggen en dan wordt het....... steamyyyyy............
Als ik zo terugkom, rond 00:00/00:30... dan ben jij gewoon nog wakkerquote:Op maandag 4 april 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Prrrrrrrrrrrrrrrr.....................
Gewoon een gespierde kerel vragen of ie dat effe voor je wil doenquote:Op maandag 4 april 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
whaha..
ow ik heb morgen de eerste keer bij de sportschool! oeh! eng he
wil gelijk wel de sauna uitproberen.. geen idee hoe dat werkt..
quote:Op maandag 4 april 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gewoon een gespierde kerel vragen of ie dat effe voor je wil doen![]()
Het enige dat me nog wakker kan krijgen zijn moderne communicatiemiddelen en de deurbelquote:Op maandag 4 april 2005 23:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
Als ik zo terugkom, rond 00:00/00:30... dan ben jij gewoon nog wakker![]()
MIETJE!![]()
HOERquote:Op maandag 4 april 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het enige dat me nog wakker kan krijgen zijn moderne communicatiemiddelen en de deurbel![]()
en sms?quote:Op maandag 4 april 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het enige dat me nog wakker kan krijgen zijn moderne communicatiemiddelen en de deurbel![]()
de meeste mensen van boven de 20 vinden sms ook modernquote:
Nee echtquote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef error het volgende:
[..]
de meeste mensen van boven de 20 vinden sms ook modern
dan zulduh oewe dikkuh kop wel houwequote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef DePresident het volgende:
Ik blijf toch maar. Het huis zit vol, maar chipszak gepakt die ik nu HELEMAAL ga leegvreten.
Volgens mij heb je ook niks gemistquote:Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef creno het volgende:
pfff het gaaat weer vlot hier, ga niet terug lezen hoor
Jij eerstquote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef petre86 het volgende:
oiii
ik ben nog wakker.. wat een vlote boel he hier
allemaal al suf en half in bed zeker...
foto's!!!
ik allemaal op F5 drukken.... niets... dus ik had me in de drukte vergist en ben toch maar terug gaan lezen !quote:
Wilde gok.. Roze shirtquote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
niet suf en in bed maar gezellig aan het stappen !
zoek de creno
[afbeelding]
hahahahahaa kloptquote:
Ergens achterin met iemand uit R.?quote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
niet suf en in bed maar gezellig aan het stappen !
zoek de creno
[afbeelding]
Trustequote:Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Prettige avond nog iedereen, ik ga slapen![]()
nope RuitR was er niet bij die avondquote:Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ergens achterin met iemand uit R.?![]()
Prettige avond nog iedereen, ik ga slapen![]()
mijn eerste roze kledingstukquote:
Ik heb het nog nooit aangedurfd om een roze kledingstuk aan te schaffen, dus ik bewonder je lef. Het staat je overigens wel dat baby-roze.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
mijn eerste roze kledingstuk![]()
come on DP, reaction please![]()
Ik ben niet zo into kleding.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
mijn eerste roze kledingstuk![]()
come on DP, reaction please![]()
Wat zag je dan wel niet Waxxer?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef Waxxer het volgende:
Maar DP!!!!!!!! Was dat dan een fata morgana wat ikzag
??
Ik weet toevallig uit een ander topic dat je 1 foto bemachtigd hadquote:
Nou, wie lekt er niet op jouquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik weet toevallig uit een ander topic dat je 1 foto bemachtigd had
Of is dit weer een nieuwe?
En wie lekt dat naar jou?![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wie lekt er niet op joueeehhh wie lekt jou níet
ik open wel een gay.nl-profiel voor jequote:Op dinsdag 5 april 2005 01:33 schreef DePresident het volgende:
[..]niet doorsturen! niet op FOK! zetten!
Does normaal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik open wel een gay.nl-profiel voor je
Ik ga hier voorlopig ff niet reagerenquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry, ik moet ff reageren
DP word het je al een beetje heet onder de balletjes?
Ach gossie tochquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:39 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga hier voorlopig ff niet reageren
En niet omdat ik het heet onder m'n balletjes heb PRINTSCREEN![]()
Ik ben ff hier wegquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ach gossie toch
Je hebt last van ijsballen?
Tja, boontje komt om zijn loontje DPquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:37 schreef DePresident het volgende:
[..]
Does normaal.
Ik laat je ophangen
Serieus
Doe ik lief tegen je en dan ga je?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe ik lief tegen je en dan ga je?
Ik blijf wel uit dit topic, ik hoor hier tenslotte niet[.
Volgende maand al weer hequote:Tot straks?
Wat dacht je van zo slapen
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 5 april 2005 01:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
IK HOOR HIER OOK NIET
[..]
Volgende maand al weer he![]()
Zulke uitspraken zijn ook niet leuk met een knipoog als PIquote:
Ja. Ik probeer te komenquote:De Ameland meet bedoel je?
Sorryquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zijn ook niet leuk met een knipoog als PI![]()
[..]
Ja. Ik probeer te komen
Als het mag van u
pas maar op!quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zijn ook niet leuk met een knipoog als PI![]()
[..]
Ja. Ik probeer te komen
Als het mag van u
NEEM JE TOSTIAPPARAAT MEE!quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sorry
Zal het niet meer doen
Ik reken erop dat je er ook zal zijn
quote:
Gezellie!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gezellie
Auch, ik lijk wel een Breezahslet met dat gezellie
Doe jij dan de broodjes en de rest?quote:
Tegen Peet?quote:
quote:
Oke!quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe jij dan de broodjes en de rest?
Neeeeeh okequote:Tegen Peet?
Peet is lief daar tegen hoef jij toch geen bescherming
quote:
Dealquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
Oke!
[..]
Neeeeeh oke
EN NU BEN IK TV KIJKEN.
Ik begrijp jequote:Op dinsdag 5 april 2005 02:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
daarom moeten we op de boot ook veen bier drinken.. lege vaten drijven.. en zinken niet
* onnavolgbare hersenkronkel*
quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik begrijp je
Wil dit nu zeggen dat ook mijn hersenen aangetast zijn?
Ach, een beetje gek is niets mis meequote:
maar of dat gaat lukken....quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ach, een beetje gek is niets mis mee
* Zich wel probeert te gedragen
De intentie is er iigquote:Op dinsdag 5 april 2005 02:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar of dat gaat lukken....
ik ga zo slepen.. trusten PS
Goh....je kan zo bij ons komen werken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
m'n collega vind me lievze stond in het printerhok en zegt "het stinkt hier.."..
îk "idd, heb je je tanden niet gepoetst?"
zij:![]()
![]()
*&$*^$*$*
Grrrrrrom!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen, het is weer een mooie dag.
Terrassen, buiten eten...het leven is goed.quote:
GRRRRRRRooooom!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Terrassen, buiten eten...het leven is goed.
Ik moet morgen naar Vodafone Citypoint Dordrecht ... Mn garantie is een week verlopen maar mn telefoon is kapot .. Ik ging vorige week al naar vodafone citypoint rotterdam maar die stuurde me weer ergens anders naar toe . Dus laat het er niet bij zittenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef Cybart het volgende:
grrrr.
dit is de laatste keer dat ik mijn telefoonlevereancier ga binnenstappen vandaag
gisteren hebben ze voor de zoveelste keer iets geleverd wat wederom niet werkt
ik had in augustus een nieuwe tel aangeschaft met 2jaar abbo...quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:10 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Vodafone Citypoint Dordrecht ... Mn garantie is een week verlopen maar mn telefoon is kapot .. Ik ging vorige week al naar vodafone citypoint rotterdam maar die stuurde me weer ergens anders naar toe . Dus laat het er niet bij zitten![]()
Hen je toevallig de Motorola V525 ?:) Ik kennut probleemquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zo'n knop op me telefoon waar ik steeds per ongeluk op druk en dan gaat ie gelijk op internet en dat kost heel duur danvooral in buitenland..
samsung e600quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef feessie het volgende:
[..]
Hen je toevallig de Motorola V525 ?:) Ik kennut probleem
moet je touwtjuh om je nek doen , en daar je telefoon aan hangenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
samsung e600alleen ik ben altijd me telefoon kwijt
![]()
Koop dan een 2e telefoon, kun je je andere telefoon bellen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
samsung e600alleen ik ben altijd me telefoon kwijt
![]()
ik heb nog een telefoonquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koop dan een 2e telefoon, kun je je andere telefoon bellen.
gucci of versace jurkje !quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef Semisane het volgende:Morgen en donderdag vrij
![]()
Zal wel gaan regenen...![]()
Oh well...wilde toch gaan nerden met Maya6En een kadootje kopen voor m'n nichtje...ze wordt 2...iemand een idee wat 2 jarige meisjes leuk vinden.
![]()
Ehmm , neew hoowrr;) ... kweeniej ... er zit toch wel een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef creno het volgende:
oooojaa !
jij bent een "wie is de mol" liefhebber ? (n.a.v. je signature)
Die eerste suggestie vin ik eigenlijk wel stoer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:28 schreef creno het volgende:
[..]
gucci of versace jurkje !
vind je dat te prijzig dan is iets van spongebob, K3, kabouter plop ook altijd goed ! denk ik !
mun pauze is al weer om dus
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:34 schreef Semisane het volgende:
Die eerste suggestie vin ik eigenlijk wel stoer.Toch maar ff voor rond kijken.
En anders iets waarmee ze door de tuin kan banjeren. (ze hebben een 150 m2 grote tuin...
)
Stoer..zal ze idd wel een grappig iets vinden.....ze is wel een stoer meissiequote:
Wil je graag dat ik voor altijd oprot dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zet er een punt achter?
Dan hebben we geen president meerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:04 schreef DePresident het volgende:
Wil je graag dat ik voor altijd oprot dan?![]()
Neuh, ze hebben hier meer last van mij dan van jou.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:04 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wil je graag dat ik voor altijd oprot dan?![]()
Ik kan er voor zorgen dat ze meer last krijgen van MIJ, maar dan heb ik gelijk weer een permban.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben hier meer last van mij dan van jou.
Doe eens niet zo negatief johquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:07 schreef DePresident het volgende:
Ik kan er voor zorgen dat ze meer last krijgen van MIJ, maar dan heb ik gelijk weer een permban.
Gelukkig hoor ik niet bij dat soort.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
So? Gaan jullie maar de 'bitch' uithangen, is jullie SOORT toch goed in.
is ie weg ? echt ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:34 schreef Semisane het volgende:
Jammer...dan zullen de aankonding van zijn debut-album vol-met-wannebe-0,05Cent-herrie moeten missen.....dat is nou echt zonde.....
Maar goed DP is weer weg...zullen we het nu maar weer gewoon over handtasjes en schoenen hebben?
ik heb een lading krakelingen opquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
OOOOOOHH NEEEEEEEEEEEEE![]()
ik heb een dropje gehad
Nu kan ik wééér de rest van de dag niet eten na zo'n ladinhg suiker
En je hebt stoer gedaan!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb een lading krakelingen op![]()
Tja...dat ligt natuuuurlijk helemaal aan welk merk schoenen he schat! Daarbij zijn bruine schoenen wel een beetje pase hoor, het kan nog net...maar het is wel borderline.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:54 schreef creno het volgende:
[..]
is ie weg ? echt ?
ik twijfel dus heel erg tussen een tas van louis vuitton of chanel ! iemand tips ?
de tas moet wel bij mijn bruin schoenen passen !
jahoor zit nog wel onder de schrammen enzo kwam ik gister achterquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je hebt stoer gedaan!Was het leuk, afgelopen weekend??
Prima...maar waarom denk je dat 1 van ons dat heeft gestuurt.....althans...dat jij dat denkt haal ik even uit je eerste comeback-post. Je gaat toch niet een soort heintje davids worden he?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:16 schreef DePresident het volgende:
Ik ga echt een klacht indienen, serieus![]()
posten !quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef DePresident het volgende:
![]()
Ik krijg net een foto gemaild van iets kroms onder 3 afdakken
Kappen met die ranzigheid!
Laat me met rust![]()
Duh. Wie heeft anders dat soort foto's op z'n computerquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Prima...maar waarom denk je dat 1 van ons dat heeft gestuurt.....[/sub]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:27 schreef creno het volgende:
[..]
posten !
je kunt het toch zelf nakijken wie dat heeft gemaild ! volgens mij staat bij iedereen wel een emailadres op z'n profiel![]()
zo kom je nooit door de FOK!-test heen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Duh. Wie heeft anders dat soort foto's op z'n computer
Het is gewoon een wraakactie omdat de almachtige, knappe, intelligente DePresident niet meer hier wil posten[afbeelding]
Welke FOK!Test?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo kom je nooit door de FOK!-test heen....
als je nu al jankt.
DE grote test.quote:
Geen idee wie dat soort foto's op zijn/haar pc heeft staan...maar goed als jij het zegt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Duh. Wie heeft anders dat soort foto's op z'n computer
Het is gewoon een wraakactie omdat de almachtige, knappe, intelligente DePresident niet meer hier wil posten[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jahoor zit nog wel onder de schrammen enzo kwam ik gister achteren ik heb amper geslapen omdat een van mijn vrienden oorverdovend snurkt
en als je hem wakker schopt slaapt ie weer binnen 10 seconden..
WELKE TEST?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DE grote test.
en jij maar denken dat als je een ruft liet je een blogger werd....
nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
WELKE TEST?![]()
Ja, dat dacht ik inderdaad. Iets minder weerstand en ik was het zeker geworden.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:32 schreef Semisane het volgende:
maar zeer zeker niet omdat jij zo almachtig, knap of intelligent bent
Nee, je mocht niet stemmen... je mocht MEEpratenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor.
ik mocht namelijk ook stemmen.
quote:Cause you give, and you take, and it hurts
So I can’t do this no more
There’s nothing left, in the end
I want you out of my bed
We make love, we fight wars
Now there’s nothing to fight for
Yeah
I want you out of my bed
ik mag ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, je mocht niet stemmen... je mocht MEEpraten
Kappen nou!![]()
Bovendien kan ik toch niet bloggen
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:38 schreef Waxxer het volgende:
Zeg DP je wordt irritantsemi-tolerant noem ik dat
ik weet niet wat jou tot dit soort gedrag leidt, maar dit lijkt op het jongetje dat met een vriendengroepje mee wil doen met Lego bouwe, en dan als het eenmaal wat geworden is een driftaanval krigt uit het niets en de boel in elkaar trapt
![]()
en ik denk, zie, hier is hij rustig en kalm en EINDELIJK een hetero hier.... Maar nee...
quote:Monstertje
Het monstertje leeft
Het leeft diep in mij
Ik voel het in mijn darmen
het bijt in mijn nieren
We zoeken iemand
die weet waarom het draait
Iemand die nadenkt
met behulp van zijn verstand
Cijfer na cijfer
de rekeningen telt
Kunnen we morgen weer drinken
Is er morgen weer feest
en Johnny offert stieren
aan de godin van de liefde
in opdracht van mammie
die weet waar het om draait
en diep onder de lakens
droom ik van de dieren
die ik meenam naar boven
en die slapen in mijn armen
We zoeken iemand
Die weet waar het om draait
Iemand die nadenkt
Iemand met verstand
en het monstertje leeft
Ik voel het in mijn lever
En Johnny zingt een lied
over al zijn avonturen
over een aap die kan spreken
die slaapt in mijn armen
kunnen we morgen weer drinken
Is er morgen weer feest
Bedankt liever ouders
Voor alles wat u deed
Maar kunnen we morgen weer drinken
Is er morgen weer feest
Neem eens wat valiumquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding] WAT? [afbeelding]
WAT? [afbeelding]
Je liegt
WAT?
ik negeer je gewoon daarquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding] WAT? [afbeelding]
WAT? [afbeelding]
Je liegt
WAT?
JE KENT ME NIET EENSquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik negeer je gewoon daar.
ben wel op de hoogte heur!
stoer? nee irritantquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]En gisteren pas achtergekomen??
DAT is stoer, gewond raken en het zelf niet doorhebben!! En snurken is heeelll irritant..... z'n neus dichtknijpen!
Ja maar welk hadtasje ga je er nou bijkopen?quote:
ik denk toch die van louis vuitton !quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja maar welk hadtasje ga je er nou bijkopen?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
stoer? nee irritantheb een rare pijngrens.. al paar keer dingen gebroken dat ik er mee rond blijf lopen
![]()
hee wacht eens even !quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef DePresident het volgende:
Zo, nu ben ik echt weg. Tot nooit meer ziens![]()
OMG.. ach ja ieder z'n ding. Veel succes danquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk toch die van louis vuitton !
daar kan meer in en is logischer ingedeelt als dat tasje van chanel
Ah gut.. hoer niet zo gastquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef Waxxer het volgende:
Kan dat gezeik hiero ff opzouten?!Het was hier altij zo chill....
Ow, hahai.......quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Vlarp het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
GVD wat een KUT dag...
gezeik met DPquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef Waxxer het volgende:
Kan dat gezeik hiero ff opzouten?!Het was hier altij zo chill....
*earl grey teruggeef*quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, hahai.......
*Earl Grey aangeef*
Drink en hijg uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |