Hen je toevallig de Motorola V525 ?:) Ik kennut probleemquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zo'n knop op me telefoon waar ik steeds per ongeluk op druk en dan gaat ie gelijk op internet en dat kost heel duur danvooral in buitenland..
samsung e600quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef feessie het volgende:
[..]
Hen je toevallig de Motorola V525 ?:) Ik kennut probleem
moet je touwtjuh om je nek doen , en daar je telefoon aan hangenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
samsung e600alleen ik ben altijd me telefoon kwijt
![]()
Koop dan een 2e telefoon, kun je je andere telefoon bellen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
samsung e600alleen ik ben altijd me telefoon kwijt
![]()
ik heb nog een telefoonquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koop dan een 2e telefoon, kun je je andere telefoon bellen.
gucci of versace jurkje !quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef Semisane het volgende:Morgen en donderdag vrij
![]()
Zal wel gaan regenen...![]()
Oh well...wilde toch gaan nerden met Maya6En een kadootje kopen voor m'n nichtje...ze wordt 2...iemand een idee wat 2 jarige meisjes leuk vinden.
![]()
Ehmm , neew hoowrr;) ... kweeniej ... er zit toch wel een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef creno het volgende:
oooojaa !
jij bent een "wie is de mol" liefhebber ? (n.a.v. je signature)
Die eerste suggestie vin ik eigenlijk wel stoer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:28 schreef creno het volgende:
[..]
gucci of versace jurkje !
vind je dat te prijzig dan is iets van spongebob, K3, kabouter plop ook altijd goed ! denk ik !
mun pauze is al weer om dus
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:34 schreef Semisane het volgende:
Die eerste suggestie vin ik eigenlijk wel stoer.Toch maar ff voor rond kijken.
En anders iets waarmee ze door de tuin kan banjeren. (ze hebben een 150 m2 grote tuin...
)
Stoer..zal ze idd wel een grappig iets vinden.....ze is wel een stoer meissiequote:
Wil je graag dat ik voor altijd oprot dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zet er een punt achter?
Dan hebben we geen president meerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:04 schreef DePresident het volgende:
Wil je graag dat ik voor altijd oprot dan?![]()
Neuh, ze hebben hier meer last van mij dan van jou.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:04 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wil je graag dat ik voor altijd oprot dan?![]()
Ik kan er voor zorgen dat ze meer last krijgen van MIJ, maar dan heb ik gelijk weer een permban.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben hier meer last van mij dan van jou.
Doe eens niet zo negatief johquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:07 schreef DePresident het volgende:
Ik kan er voor zorgen dat ze meer last krijgen van MIJ, maar dan heb ik gelijk weer een permban.
Gelukkig hoor ik niet bij dat soort.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
So? Gaan jullie maar de 'bitch' uithangen, is jullie SOORT toch goed in.
is ie weg ? echt ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:34 schreef Semisane het volgende:
Jammer...dan zullen de aankonding van zijn debut-album vol-met-wannebe-0,05Cent-herrie moeten missen.....dat is nou echt zonde.....
Maar goed DP is weer weg...zullen we het nu maar weer gewoon over handtasjes en schoenen hebben?
ik heb een lading krakelingen opquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
OOOOOOHH NEEEEEEEEEEEEE![]()
ik heb een dropje gehad
Nu kan ik wééér de rest van de dag niet eten na zo'n ladinhg suiker
En je hebt stoer gedaan!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb een lading krakelingen op![]()
Tja...dat ligt natuuuurlijk helemaal aan welk merk schoenen he schat! Daarbij zijn bruine schoenen wel een beetje pase hoor, het kan nog net...maar het is wel borderline.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:54 schreef creno het volgende:
[..]
is ie weg ? echt ?
ik twijfel dus heel erg tussen een tas van louis vuitton of chanel ! iemand tips ?
de tas moet wel bij mijn bruin schoenen passen !
jahoor zit nog wel onder de schrammen enzo kwam ik gister achterquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je hebt stoer gedaan!Was het leuk, afgelopen weekend??
Prima...maar waarom denk je dat 1 van ons dat heeft gestuurt.....althans...dat jij dat denkt haal ik even uit je eerste comeback-post. Je gaat toch niet een soort heintje davids worden he?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:16 schreef DePresident het volgende:
Ik ga echt een klacht indienen, serieus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |