mijn swing 200 ging kapot toen ik er nagellak-remover over liet vallen.......dat ding smolt helemaal weg!quote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef Giem het volgende:
Mij Swing 200 ging kapot nadat ik er een keer overheen ben gefietst, in de sneeuw had gelegen voor 2 dagen, in de plee was gevallen, meerder malen gewoon de grond was gevallen en uiteindelijk een wasprogramma had meegedraaid in de wasmachine met mijn spijkerbroek. Toen was hij echt kopot.
Zo heb ik ooit een schilder gezien die hem in de thinner liet vallen. Nou kan je zeggen dat alleen mog maar het stalen huisje over was.quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
mijn swing 200 ging kapot toen ik er nagellak-remover over liet vallen.......dat ding smolt helemaal weg!![]()
Dat heb ik dus ook met de mijne gedaan, alleen hadden we hem vastgezet. 9mm, en BOEM, weg telefoon.quote:
Philips diga is de eerste mobiel van mn pa, werk hier ook nog steeds!quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Het mooiste verhaal dat ik ken is de oude Philips Diga die ik in ik geloof 1998 al had. Die doet het nog steeds!
quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef King_Nothing het volgende:
Ik heb erop gestampt natuurlijk. Whehehehe. Ik zo van: mijn telefoon! Wat doe ik!
Samsung E700?quote:Op maandag 4 april 2005 23:03 schreef Actress het volgende:
Grr, mijn telefoon ging na eenweek dat ik hem had binnen gekregen al raar doen!!
Het beeldscherm werkte niet meer, hij ligt nu al weer meer dan 3 weken bij de Fabriek!! Grr
En jij gelijk proberen of die t nog deed zeker?quote:
ik was dronken , hij pleurde uit mn broekzakquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
En jij gelijk proberen of die t nog deed zeker?![]()
Neem dat dan ff op en post het mp3'tje hier ff kunnen we allemaal mee genietenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:38 schreef GSMboy het volgende:
Mijne is nog niet kapot gegaan, hoewel ik die dat ding als ie dood is nog wel es op een treinrails ga vastbinden. Even bellen....... Benieuwd naar het geluid
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Mirage het volgende:
Ik heb hem op de grond gegooid en ben erop gaan stampen ... dat was wel genoeg...
En dus ga je mob's slopen?quote:ow, maar ik had een excuus... ik was zwanger !
het waren idd mob'S ( mv), ik durfde het er net niet bij te zetten, maar ik heb dit zowel bij de mijne als die van mijn man gedaan.... ( ik was érg pissigquote:Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
En dus ga je mob's slopen?
Nou hier boven staan een hoop tips om ze kapot te krijgenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:43 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Ik heb nog nooit een telefoon gesloopt en ben al met mn zesde mobiel bezig![]()
Zonde manquote:
die heb ik ook.... Is bij jou het achterklepje ook stuk? Zo'n beetje iedereen die ik ken met een siemens (al dan niet m55) heeft een kut-achterklepjequote:Op woensdag 6 april 2005 17:03 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Zonde manSiemens is doorgaans echt mega goed, heb zelf de M55 dus die lijkt daar wel een btje op denk ik.
Hoi Sanne,quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Sanne het volgende:
Er is er bij mij nog nooit één kapot gegaan.
nr. 4 is gisteren overleden... herkent de SIM niet meer... maandag maar even langs bij de helpdesk ('t is een bedrijfstelefoon)...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
1e telefoon (Ericcson GA628) leeft volgens mij nog steeds, is een soort van doorgeeftelefoon geworden.
2e telefoon: (Siemens S25 (of C25, whatever)) schermpje hapert, ding belt nog wel.
3e telefoon: (Nokia 6310i) volgekwijld door zoonlief, kon het ding niet tegen...
4e telefoon (Nokia 3310) leeft nog steeds en belt nog steeds.
Hoe dan???? Gooien? Er over een zeiken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi Sanne,oooh een blog *klik*
Mijn mobieltje is ook nog steeds dezelfde 8210, ik sloop alleen foons van anderen![]()
Op naar nummer 10quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
nr. 4 is gisteren overleden... herkent de SIM niet meer... maandag maar even langs bij de helpdesk ('t is een bedrijfstelefoon)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |