mijn swing 200 ging kapot toen ik er nagellak-remover over liet vallen.......dat ding smolt helemaal weg!quote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef Giem het volgende:
Mij Swing 200 ging kapot nadat ik er een keer overheen ben gefietst, in de sneeuw had gelegen voor 2 dagen, in de plee was gevallen, meerder malen gewoon de grond was gevallen en uiteindelijk een wasprogramma had meegedraaid in de wasmachine met mijn spijkerbroek. Toen was hij echt kopot.
Zo heb ik ooit een schilder gezien die hem in de thinner liet vallen. Nou kan je zeggen dat alleen mog maar het stalen huisje over was.quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
mijn swing 200 ging kapot toen ik er nagellak-remover over liet vallen.......dat ding smolt helemaal weg!![]()
Dat heb ik dus ook met de mijne gedaan, alleen hadden we hem vastgezet. 9mm, en BOEM, weg telefoon.quote:
Philips diga is de eerste mobiel van mn pa, werk hier ook nog steeds!quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Het mooiste verhaal dat ik ken is de oude Philips Diga die ik in ik geloof 1998 al had. Die doet het nog steeds!
quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef King_Nothing het volgende:
Ik heb erop gestampt natuurlijk. Whehehehe. Ik zo van: mijn telefoon! Wat doe ik!
Samsung E700?quote:Op maandag 4 april 2005 23:03 schreef Actress het volgende:
Grr, mijn telefoon ging na eenweek dat ik hem had binnen gekregen al raar doen!!
Het beeldscherm werkte niet meer, hij ligt nu al weer meer dan 3 weken bij de Fabriek!! Grr
En jij gelijk proberen of die t nog deed zeker?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |