mijn telefoons:
eentje overleden nadat we gingen touwtrekken over het water, en we vast zaten vast aan het touw,kwam aan de andere kant uit de sloot, ohja, telefoon nog in mijn broekzak, kapot.
eentje overleden nadat ik door het ijs was gezakt
eentje display gesloopt door vanaf 20 cm te beschieten door zo'n balletjes pistool (dacht, ik schiet toch wel mis)
en van een maatje: hond gek gemaakt met de beltoon, en toen had ie em "ineens" in zijn bek, allemaal tandafdrukken van 3-5 mm diep erin (hield het nog wel twee maanden uit)
Datzelfde maatje: staat achter de bar: bellen met vriendin, telefoon valt voor de zoveelste keer spontaan uit, wil hem aanzetten, lukt niet, toen in een bierglas gezet, en onder de tap gehouden met wisselen van het vat.
Ander maatje: is aan het bellen in de plee, accu leeg. hij zegt: kuttelefoon, ik zeg: gewoon in de plee gooien, dat lucht op, dus hij gooit in urinoir op zo'n matje dat erin ligt, dus niet in het water, staat er een lolbroek aan de andere kant, die drukt op de spoelknop. telefoon wilde alleen nog maar zachtjes trillen, tot hij hem wilde opladen, toen kwam er rook uit, en was het einde verhaal.
en nog een ander maatje, zomeravondje, biertje drinken rond een vuurkorf,wil kijken op zijn telefoon voor de tijd, ding uitgevallen, hij schelden op dat ding, simkaart eruit, en huppetee, zo in het vuur. niks meer van overgebleven