ik was dronken , hij pleurde uit mn broekzakquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
En jij gelijk proberen of die t nog deed zeker?![]()
Neem dat dan ff op en post het mp3'tje hier ff kunnen we allemaal mee genietenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:38 schreef GSMboy het volgende:
Mijne is nog niet kapot gegaan, hoewel ik die dat ding als ie dood is nog wel es op een treinrails ga vastbinden. Even bellen....... Benieuwd naar het geluid
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Mirage het volgende:
Ik heb hem op de grond gegooid en ben erop gaan stampen ... dat was wel genoeg...
En dus ga je mob's slopen?quote:ow, maar ik had een excuus... ik was zwanger !
het waren idd mob'S ( mv), ik durfde het er net niet bij te zetten, maar ik heb dit zowel bij de mijne als die van mijn man gedaan.... ( ik was érg pissigquote:Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
En dus ga je mob's slopen?
Nou hier boven staan een hoop tips om ze kapot te krijgenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:43 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Ik heb nog nooit een telefoon gesloopt en ben al met mn zesde mobiel bezig![]()
Zonde manquote:
die heb ik ook.... Is bij jou het achterklepje ook stuk? Zo'n beetje iedereen die ik ken met een siemens (al dan niet m55) heeft een kut-achterklepjequote:Op woensdag 6 april 2005 17:03 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Zonde manSiemens is doorgaans echt mega goed, heb zelf de M55 dus die lijkt daar wel een btje op denk ik.
Hoi Sanne,quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Sanne het volgende:
Er is er bij mij nog nooit één kapot gegaan.
nr. 4 is gisteren overleden... herkent de SIM niet meer... maandag maar even langs bij de helpdesk ('t is een bedrijfstelefoon)...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
1e telefoon (Ericcson GA628) leeft volgens mij nog steeds, is een soort van doorgeeftelefoon geworden.
2e telefoon: (Siemens S25 (of C25, whatever)) schermpje hapert, ding belt nog wel.
3e telefoon: (Nokia 6310i) volgekwijld door zoonlief, kon het ding niet tegen...
4e telefoon (Nokia 3310) leeft nog steeds en belt nog steeds.
Hoe dan???? Gooien? Er over een zeiken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi Sanne,oooh een blog *klik*
Mijn mobieltje is ook nog steeds dezelfde 8210, ik sloop alleen foons van anderen![]()
Op naar nummer 10quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
nr. 4 is gisteren overleden... herkent de SIM niet meer... maandag maar even langs bij de helpdesk ('t is een bedrijfstelefoon)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |