25 gulden op Georgequote:Op dinsdag 5 april 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch heimwee naar de gulden.
Net als Wilbers,.
75 euro op George.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:09 schreef George-Butters het volgende:
Wilbers en de SP, onderbuik gevoelens regeren.
da's doorgestoken kaart, goede vrindquote:
a.s. zondag de wedstrijd tussen de nummer 1 en 2. Wie wint gaat naar het NK.quote:1 10 Roden II 13 11 0 2 33 53 23
2 09 Gron.Studs III 12 10 1 1 31 49 18
3 01 GCHC II 14 10 1 3 31 41 16
4 04 Gron.Studs II 13 9 0 4 27 57 34
Graspieprs II - 04 Gron.Studs II ( 2-7 , - )
07 GCHC III - 02 GHBS III ( 3-6 , - )
08 Leeuwarden II - 01 GCHC II 0 - 4
09 Gron.Studs III - 11 Gron.Studs IV ( 4-2 , - )
12 GCHC IV - 10 Roden II 1 - 7
Wat tussen haakjes staat is nog niet verwerkt in de stand.
Daarnet begon dat mongolending door de Walkuren heen te kwaken. Als ik het laagste van het laagste wil zien en horen, zet ik The Box wel op.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:10 schreef Chewie het volgende:
Denk dat ik ook maar advertenties ga kopen voor de FP, komen in iedergeval genoeg reacties op.
Waar zie jij dit? Of is het op de radio?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:08 schreef the_disheaver het volgende:
En het gaat weer door, alsof er niks is gebeurd....
Er werd snel gereageerd , zowel door weisglass als Politiek (viel aan rechterkant van de kamer, bij de Groenlinks Fractie en de Regeringsbank.
Voordat een ander het zegt; ja, ik loop sterk achter.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:11 schreef the_disheaver het volgende:
Op de internetstream.
Mjah, was tot 1500 (normaal gesproken) op Ned 2, misschien ten tijde van de val ook nog (de vragenuur was namelijk nog aan de gang).quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voordat een ander het zegt; ja, ik loop sterk achter.
Nee, hij wou vallen. Waarschijnlijk wou hij voordoen wat het kabinets moest doen....quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef George-Butters het volgende:
ach vallen, vallen. Verkort vliegen is het eerder.
Dat is al 1vervulde vereiste voor de vacature van paus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voordat een ander het zegt; ja, ik loop sterk achter.
Jouw leerlingen zijn zeker dol op je?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is al 1vervulde vereiste voor de vacature van paus.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw leerlingen zijn zeker dol op je?
http://www.microformatica.com/walging.txtquote:Sorry Monidique, maar ik walg van jouw walging. Laat ik het eens omschrijven:
Ik voel me als een slak als ik over walging lees.
Een slak die over de rand van de rand van een mes kruipt.
Een slak die elk moment kan bezwijken.
Maar na mij kom nog een slak.
Slak na slak, bezwijking na bezwijking.
Ik voel me als een soldaat in het leger als ik over walging lees.
Een soldaat die midden op het slagveld loopt.
Een soldaat die ieder moment kan sterven.
Maar na mij komt nog een soldaat.
Soldaat na soldaat, leger na leger.
Ik voel mijn onderbuik opzwellen tot Pim-formaat.
Kots na kots, intense haat naar de soldaat. Intense haat naar de slak.
Ik word wakker en ik zie Le Pen.
Ik zet de computer aan en ik lees walging.
Ach en wanneer ben je verslaafdquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens statistieken..... 1 op 5..... en ze zitten nu te kissebissen over de jeug met hun drankkeet
Niemand houdt van mijquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ken jij De Blauwe Knoop reeds, kameraad?
Ach hij woont in Duitsland dan mag het.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
En toch zal ik pietverdriet missen. Dat waren nog eens taalfouten!
Daar werd ik weg gestuurd nadat ik mijn eigen vodka had gestookt van de overgebleven aardappelenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ken jij De Blauwe Knoop reeds, kameraad?
Heb je de vodka niet gedeeld?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar werd ik weg gestuurd nadat ik mijn eigen vodka had gestookt van de overgebleven aardappelen.
Dat museum is meesterlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Wordt inderdaad wel mooi is de bedoeling.
Nu dat museum nog even tegen de vlakte en het begint echt ergens op te lijken.
In welk dialect zeggen ze Greuningenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:39 schreef Harry_Sack het volgende:
Greuningen.. Is daar eigenlijk wat leuks te beleven met koninginnedag?
Een paar jaar geleden logen de statistieken voor wat betreft de hardst stijgende hiv-besmettingen er niet om iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
In welk dialect zeggen ze Greuningen
Tuurlijk in Grunn is altijd wat te doen
Dat zeg ik, altijd wat te doenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden logen de statistieken voor wat betreft de hardst stijgende hiv-besmettingen er niet om idd![]()
Behalve een behoorlijk grote kans dat je een zat wordende du_ke tegenkomt niet zoveel denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:39 schreef Harry_Sack het volgende:
Greuningen.. Is daar eigenlijk wat leuks te beleven met koninginnedag?
quote:Vooruitgang...
... komt in vele verschijningsvormen. Een ervan is makkelijke toegang tot het internet. De afgelopen keren dat ik in Nederland was, merkte ik dat men bij hotels die zichzelf een paar sterren geven glazig begon te kijken als je vroeg naar een snelle internetverbinding op de kamer. In handelsreizigers-nachtverblijven in de VS is gratis 'high speed' in een jaar tijd standaard geworden.
Reizend in de Verenigde Staten kom je ook steeds meer plekken tegen waar draadloos te internetten valt. Eerst waren het Starbucks koffiehuizen, nu steeds meer andere cafées en openbare bibliotheken. Vooral vliegvelden in kleinere steden haasten zich de snel groeiende beweging te volgen. Menig vliegveld met groeiambities plaatst schommelstoelen waar je gratis je email kunt checken of even snel kaartjes voor de film kopen voor 's avonds als je weer thuis bent.
Vandaag kwam het bericht dat de stad Dayton, in Ohio, de hele binnenstad tot WiFi-zone heeft gemaakt: gratis draadloos internet. In november werd het plan bekend gemaakt. Inmiddels is het systeem in gebruik genomen.
De vraag die me al jaren bezig houdt is: hoe komt het dat zo'n technologie zo snel in zo'n groot land verspreiding krijgt. Misschien een geval van De Wet van de Stimulerende Achterstand. WiFi was in de VS extra aantrekkelijk omdat de mobiele telefonie zo achterligt. De vrije marktideologie heeft mobiele telefoonaaanbieders veelal op verschillende standaarden doen uitkomen, waardoor die netwerken niet de dekking en de kwaliteit hebben van de samenwerkende gsm-netwerken in Europa. In Europa zijn meer mobiele bellers in staat met hun telefoon email binnen te halen, dus hebben zij minder behoefte aan WiFi, zou de redenering kunnen zijn. Afdoende is dit soort redenering niet.
Een van de mooiste voorbeelden van totaal ongelijke technologische innovatie is de wasmachine. Hierboven staat een doodgewone nieuwe Amerikaanse wasmachine (klik op het plaatje voor de prijs). Die machine werkt net zo als de wasmachine die in Nederland met bewondering uit Amerika werd geïmporteerd in de jaren '50. Van boven volgooien, giftig sop erbij, één schoep die twintig minuten heen en weer klutst, en klaar is de was. Niet schoon, veel slijtage, naar afvalwater, maar wel snel de droger in. In Nederland staan die verfijnde machines van tegenwoordig zo anderhalf uur te studeren op een wasje.
Waarom klagen Amerikanen niet over hun wasmachines? Waarom zijn Nederlanders/Europeanen traag met het invoeren van allerlei handige computer- en internettoepassingen? Wie ideeën heeft of kenners weet van deze vergelijkende technologische cultuurstudies doet me een plezier door het even door te geven.
Dat is een beetje inherent aan koninginnedag toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Behalve een behoorlijk grote kans dat je een zat wordende du_ke tegenkomt niet zoveel denk ik.
Vergeet George Boterhoofd niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Behalve een behoorlijk grote kans dat je een zat wordende du_ke tegenkomt niet zoveel denk ik.
Komen jullie elkaar wel eens tegen eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vergeet George Boterhoofd niet.
Nopequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Komen jullie elkaar wel eens tegen eigenlijk?
Pff, het museumeiland is idd Geniaal!! En dat moet ik van die fietsenstalling nog bekijken... Dat plaatje ziet er iig stuk beter uit, dan de afbeelding naast de museumbrug.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Wordt inderdaad wel mooi is de bedoeling.
Nu dat museum nog even tegen de vlakte en het begint echt ergens op te lijken.
Hangen die trouwens nog steeds rond bij het parkje voor de rechtbank?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef the_disheaver het volgende:
Hopen dat het open genoeg is, om geen junks en andere te lokken snachts.
Ik kan om begrijpelijke redenen niet verder in gaan op deze wat mij verder betreft legitieme vraag.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Welke plugin gebruik je daarvoor?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:29 schreef sizzler het volgende:
Ik hoop trouwens dat die nieuwe Paus snel bekendgemaakt wordt. Ik zit vanaf de 19e in Rome en met 3.000 mensen voor je is het lastig de Sixtijnse Kapel binnen te komen.
Je hebt toch niet zijn vriendin.. neeej zoiets doe je natuurlijk nietquote:
roep je toch gewoon: eeej, biertje?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:29 schreef sizzler het volgende:
Ik hoop trouwens dat die nieuwe Paus snel bekendgemaakt wordt. Ik zit vanaf de 19e in Rome en met 3.000 mensen voor je is het lastig de Sixtijnse Kapel binnen te komen.
Hij moest niet voor niets op voor een soatestquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zijn vriendin.. neeej zoiets doe je natuurlijk niet
Volgens mij valt het besluit tussen de 17e en 22ste. Hopelijk de 17e.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]! Zit je mooi net verkeerd, ze zullen denk ik wel een dag of 15 bezig zijn na de begravenis.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij valt het besluit tussen de 17e en 22ste. Hopelijk de 17e.![]()
Ehh, waar zit de rechtbank eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hangen die trouwens nog steeds rond bij het parkje voor de rechtbank?
Wat heb je voor spannend detail ontdekt?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Nu snap ik wat Cyanstali3 voor iemand is, aan de hond herken je het baasje....![]()
dat zie je aan de hond, een kutkeffertje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannend detail ontdekt?
Een Jack Daniels Russel. Zo'n hondje loopt ook ergens in Brusselquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat zie je aan de hond, een kutkeffertje.![]()
quote:
quote:
Ik denk dat hij het erg in zijn eigen portomonnee voelt en dat die daarom zo kribbig reageert. Ik kan me echter ook wel voorstellen dat die baalt als iedereen roept om die dingen te blokkeren terwijl het je beste inkomensbron is. De reaktie is niet goed, de achterliggende gedachte wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb werkelijk geen idee wat ik van Danny moet vinden. Aan de ene kant denk ik, okee, iemand die een forum als Fok! kan bedenken, staat open voor de wereld, maar aan de andere kant reklamebanners verplicht laten bekijken om zijn boterham te beleggen en het forum draaibaar te houden.. het komt niet echt realistisch over. Wat jij, AAAAH?
Ja, ik weet het ook niet heur. Het komt allemaal een beetje naief over in elk geval..quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het erg in zijn eigen portomonnee voelt en dat die daarom zo kribbig reageert. Ik kan me echter ook wel voorstellen dat die baalt als iedereen roept om die dingen te blokkeren terwijl het je beste inkomensbron is. De reaktie is niet goed, de achterliggende gedachte wel.
Ik denk dat hij een beetje geschrokken is van de heftige reakties, maar hij zal op een gegeven moment ook ontdekken dat marketing een dynamisch iets is, wat nu werkt, werkt straks niet meer, dan moet je mee veranderen of ten onder gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet heur. Het komt allemaal een beetje naief over in elk geval..
Misschien schop je het ooit wel tot crewlid..quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje geschrokken is van de heftige reakties, maar hij zal op een gegeven moment ook ontdekken dat marketing een dynamisch iets is, wat nu werkt, werkt straks niet meer, dan moet je mee veranderen of ten onder gaan.![]()
Dan neem ik mijn eigen team mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien schop je het ooit wel tot crewlid..
Al de bannerinkomsten voor drank en sigarenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn eigen team mee.![]()
Fokkin' right, mate!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al de bannerinkomsten voor drank en sigaren.
JAaaaa, Inderdaad..... laten we een links plan uit de de kast trekken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:24 schreef du_ke het volgende:
Al de bannerinkomsten voor drank en sigaren.
Tegen een pr0nografische banner zou ik ook geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:25 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk zou fok! reklame moeten maken voor bier, moet je eens kijken hoe hard die aandelen stijgen
Jawel, maar dat kun je elders gratis krijgen; 'n dom rechts idee dusquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen een pr0nografische banner zou ik ook geen nee zeggen.
'n goed idee, de kroeg dan he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:38 schreef du_ke het volgende:
ploperdeplop.
Zo maar weer de kroeg in. Vieren dat PSV een mooi resultaat heeft gehaald bij Lyon
.
Zeker, rationeel gezien niet, ik zit in een drukke periode met opdrachten en tentamens enzo. Maar er moet tijd zijn voor ontspanningquote:
Wat doe jij zo vroeg wakker ?!........ is het bier op ?quote:Op woensdag 6 april 2005 05:47 schreef George-Butters het volgende:
Het valt niet mee om een goed hart te hebben.
Zo vroeg opstaan om de wereld te verbeteren vraagt toch wel erg veel van een mens.
*zucht.
Maar toch elke keer opnieuw breng ik de energie op om diep te gaan en me van m'n beste kant
te laten zien!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |