Dat hangt natuurlijk geheel af van de mensen die je treft.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef Harry_Sack het volgende:
hoeveel liegen jullie eigenlijk gemiddeld op 1 dag?
Nee, is waarquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk geheel af van de mensen die je treft.
waar ging het over?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef George-Butters het volgende:
Ik vandaag al 3 keer. 2 keer tegenover mezelf en 1 keer tegen mijn hiusgenoot
Liegen tegen huisgenoten is geen liegen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef George-Butters het volgende:
Ik vandaag al 3 keer. 2 keer tegenover mezelf en 1 keer tegen mijn hiusgenoot
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Liegen tegen huisgenoten is geen liegen.
wel een hele hoop ontkennenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op zulke vragen kun je toch ook geen antwoord geven?!
quote:
Kijk je dan bij het 2e hands segment?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Straks ga ik maar weer eens langs De Slegte. Je moet toch wat met je geld doen, niet? Uiteraard zou het handiger zijn als ik éérst eens een boek ga uitlezen, maar ja, dat is ook niet leuk. En ik ben vroeg klaar.
Het is toch allemaal tweede hands?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijk je dan bij het 2e hands segment?
De katholieke of de protestantse versie?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Yohen is nu vast zijn cda-instructionmanual aan het doorspitten
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Yohen is nu vast zijn cda-instructionmanual aan het doorspitten
Zag!quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De katholieke of de protestantse versie?
sorry, kinderlijk enthousiasme en andere prioriteiten..quote:
Dat zijn nog eens statistieken..... 1 op 5..... en ze zitten nu te kissebissen over de jeug met hun drankkeetquote:Bijna een op de vijf alcoholverslaafden is 55-plusser
HOUTEN - Het aantal ouderen met een alcoholprobleem is de afgelopen jaren flink toegenomen. Bijna een op de vijf alcoholverslaafden is 55-plusser. Tussen 1994 en 2004 is het aantal 55-plussers dat met een alcoholprobleem bij de hulpverlening aanklopte met 97 procent gestegen tot ongeveer 5000. Gecorrigeerde cijfers die rekening houden met de vergrijzing komen uit op een stijging van 68 procent.
Dat bleek maandag uit cijfers van het Landelijk Alcohol en Drugs Informatie Systeem die de Stichting Informatievoorziening Zorg (SIVZ) in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid heeft verwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |