Komen jullie elkaar wel eens tegen eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vergeet George Boterhoofd niet.
Nopequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Komen jullie elkaar wel eens tegen eigenlijk?
Pff, het museumeiland is idd Geniaal!! En dat moet ik van die fietsenstalling nog bekijken... Dat plaatje ziet er iig stuk beter uit, dan de afbeelding naast de museumbrug.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Wordt inderdaad wel mooi is de bedoeling.
Nu dat museum nog even tegen de vlakte en het begint echt ergens op te lijken.
Hangen die trouwens nog steeds rond bij het parkje voor de rechtbank?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef the_disheaver het volgende:
Hopen dat het open genoeg is, om geen junks en andere te lokken snachts.
Ik kan om begrijpelijke redenen niet verder in gaan op deze wat mij verder betreft legitieme vraag.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Welke plugin gebruik je daarvoor?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:29 schreef sizzler het volgende:
Ik hoop trouwens dat die nieuwe Paus snel bekendgemaakt wordt. Ik zit vanaf de 19e in Rome en met 3.000 mensen voor je is het lastig de Sixtijnse Kapel binnen te komen.
Je hebt toch niet zijn vriendin.. neeej zoiets doe je natuurlijk nietquote:
roep je toch gewoon: eeej, biertje?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:29 schreef sizzler het volgende:
Ik hoop trouwens dat die nieuwe Paus snel bekendgemaakt wordt. Ik zit vanaf de 19e in Rome en met 3.000 mensen voor je is het lastig de Sixtijnse Kapel binnen te komen.
Hij moest niet voor niets op voor een soatestquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zijn vriendin.. neeej zoiets doe je natuurlijk niet
Volgens mij valt het besluit tussen de 17e en 22ste. Hopelijk de 17e.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]! Zit je mooi net verkeerd, ze zullen denk ik wel een dag of 15 bezig zijn na de begravenis.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij valt het besluit tussen de 17e en 22ste. Hopelijk de 17e.![]()
Ehh, waar zit de rechtbank eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hangen die trouwens nog steeds rond bij het parkje voor de rechtbank?
Wat heb je voor spannend detail ontdekt?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Nu snap ik wat Cyanstali3 voor iemand is, aan de hond herken je het baasje....![]()
dat zie je aan de hond, een kutkeffertje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannend detail ontdekt?
Een Jack Daniels Russel. Zo'n hondje loopt ook ergens in Brusselquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat zie je aan de hond, een kutkeffertje.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |