quote:
Ik denk dat hij het erg in zijn eigen portomonnee voelt en dat die daarom zo kribbig reageert. Ik kan me echter ook wel voorstellen dat die baalt als iedereen roept om die dingen te blokkeren terwijl het je beste inkomensbron is. De reaktie is niet goed, de achterliggende gedachte wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb werkelijk geen idee wat ik van Danny moet vinden. Aan de ene kant denk ik, okee, iemand die een forum als Fok! kan bedenken, staat open voor de wereld, maar aan de andere kant reklamebanners verplicht laten bekijken om zijn boterham te beleggen en het forum draaibaar te houden.. het komt niet echt realistisch over. Wat jij, AAAAH?
Ja, ik weet het ook niet heur. Het komt allemaal een beetje naief over in elk geval..quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het erg in zijn eigen portomonnee voelt en dat die daarom zo kribbig reageert. Ik kan me echter ook wel voorstellen dat die baalt als iedereen roept om die dingen te blokkeren terwijl het je beste inkomensbron is. De reaktie is niet goed, de achterliggende gedachte wel.
Ik denk dat hij een beetje geschrokken is van de heftige reakties, maar hij zal op een gegeven moment ook ontdekken dat marketing een dynamisch iets is, wat nu werkt, werkt straks niet meer, dan moet je mee veranderen of ten onder gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet heur. Het komt allemaal een beetje naief over in elk geval..
Misschien schop je het ooit wel tot crewlid..quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje geschrokken is van de heftige reakties, maar hij zal op een gegeven moment ook ontdekken dat marketing een dynamisch iets is, wat nu werkt, werkt straks niet meer, dan moet je mee veranderen of ten onder gaan.![]()
Dan neem ik mijn eigen team mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien schop je het ooit wel tot crewlid..
Al de bannerinkomsten voor drank en sigarenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn eigen team mee.![]()
Fokkin' right, mate!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al de bannerinkomsten voor drank en sigaren.
JAaaaa, Inderdaad..... laten we een links plan uit de de kast trekken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:24 schreef du_ke het volgende:
Al de bannerinkomsten voor drank en sigaren.
Tegen een pr0nografische banner zou ik ook geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:25 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk zou fok! reklame moeten maken voor bier, moet je eens kijken hoe hard die aandelen stijgen
Jawel, maar dat kun je elders gratis krijgen; 'n dom rechts idee dusquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen een pr0nografische banner zou ik ook geen nee zeggen.
'n goed idee, de kroeg dan he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:38 schreef du_ke het volgende:
ploperdeplop.
Zo maar weer de kroeg in. Vieren dat PSV een mooi resultaat heeft gehaald bij Lyon
.
Zeker, rationeel gezien niet, ik zit in een drukke periode met opdrachten en tentamens enzo. Maar er moet tijd zijn voor ontspanningquote:
Wat doe jij zo vroeg wakker ?!........ is het bier op ?quote:Op woensdag 6 april 2005 05:47 schreef George-Butters het volgende:
Het valt niet mee om een goed hart te hebben.
Zo vroeg opstaan om de wereld te verbeteren vraagt toch wel erg veel van een mens.
*zucht.
Maar toch elke keer opnieuw breng ik de energie op om diep te gaan en me van m'n beste kant
te laten zien!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |