abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25968851
quote:
Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.

Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.

Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!

Andere delen:
Deel 1:[centraal]Animal Crossing topic
Animal Corssing Part 2!
Animal Crossing Part 3!
Animal Crossing Part 4!
Animal Crossing Part 5!
Animal Crossing Part 6!

Reviews:
IGN 9.1
Gamespot 8.1
Gamesdomain 4.5 (out of 5)
Gemiddelde score op Gamerankings.com: 89%
Animal Crossing (FOK!userreview door Cutie) 75%
Animal Crossing (FOK!userreview door Steeven) 80%
Animal Crossing (FOK!review door Richardfun) 77%

Meer weten?
http://www.nintendo-europe.com/microsite/animalcrossing/nlNL/ (de officiele nederlandse AC site. )
http://www.animal-crossing.com/ (de officiele amerikaanse AC site. )

Wat handige linkjes:
http://www.ac-community.nl/ (Nederlandstalige community-site)
http://faqs.ign.com/objects/016/016562.html (alle mogelijke FAQ's over AC)
http://guides.ign.com/guides/16562/index.html (een guide die je alles basics over AC leert)
http://www.animalcrossingsociety.com/uc.html (een berg aan universele codes, voor die missende objecten, die je toch snel wil)
http://ferfer.net/AC/items/ (plaatjes van Animal Crossing-items, altijd leuk )
http://www.animalcrossingcommunity.com/
http://www.animal-crossing-ambassadors.com/NH/index.asp

Screenshots!

OP-linkje: http://www.thomper.com/fok/acop.txt
pi_25968869
En hier weer een gloednieuw AC deel.

Have fun
  maandag 4 april 2005 @ 02:04:30 #3
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25969171
Thnx
Zo niet, dan toch...
pi_25969397
Speel jij ook AC???
Je staat niet in de lijst.
pi_25970349
Ik ben er ook weer
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25971909
Jippie ik was al helemaal van slag omdat ik gisteren geen nieuwe kon vinden *SNIK*
Maar er is gelukkig een nieuw topic

ff serieus ik heb eindelijk de ranch serie kompleet dankzij lelibel. Kreeg een brief van HRA en er zat een kadootje bij.
Jaja ik heb een House Model WHOOHOOO

OEH bedenk mij net dat je bij 100.000 pnt een ander kado krijgt. Ik heb iets van 125.000 pnt dus dan zal ik morgen dat ander kado krijgen hoop ik.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2005 10:40:11 ]
pi_25972859
Zoveel punten hoe doe je dat toch Ik heb bijna een hele serie compleet en ik blijf maar rond de 10.000 hangen.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25977821
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zoveel punten hoe doe je dat toch Ik heb bijna een hele serie compleet en ik blijf maar rond de 10.000 hangen.
ik heb nog niet eens is 5.000 punten:)
Every war is different, every war is the same.
pi_25977872
jammer genoeg zal lelibel er 2 dagen niet zijn want ze heeft toetsen
pi_25977912
nog iets (sorry dak zo veel post) waarom zitten er geen vogels in dit spel dat je die kan vangen lijkt mij nog wel leuk (als er een nieuw deel komt dan zouden ze er vogels in moeten doen vin ik)
pi_25978065
ik heb bv ook die dinosaur track, amber en die andere 3 in mij huis staan. Een komplete ranch serie. Planten en de NES spellen. Niets op de grond maar alles opde tafel zoals bv een birthday cake en de spring medal.
Heb een vogeltje in een kooi erin. Boven heb ik bv citrus behang en vloerbedekking. watermelon en melon chair. Wat andere spulletjes.
Maar ik zeg eerlijk ik schrok wel om precies te zijn 125.622 pnt.
Nu ga ik dat ook proberen bij mijn andere 3 bewoners.
pi_25978180
ik heb alleen maar vrouwen in mijn buddy list bij ACC
pi_25978191
Die score had ik ook, ik had de hele Jingle serie.
Maar goed, tis nu lente en ik ga niet met een kerst serie in huis zitten

Ik heb die 2 modellen ook al, je kleine huis en je grootste huis
pi_25978310
ik heb en mannen en vrouwen (ik word verwend hahaha)
Ik ben van 48.000 naar 125.622 gegaan dus ik denk dat ik morgen meteen die andere model zal krijgen. Hij is leuk dat house modeltje

Hoe lang heb jij het spel al Cici?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2005 15:35:19 ]
pi_25978508
Vanaf 5 december

Maar ik heb dus 2 memory cards en dus 2 dorpen.
Met Cici in Susutown heb ik veel gecheat, zoals bij Joan veel turnips kopen en dan maar de tijd vooruit zetten, om te kijken voor hoe duur tom ze opkoopt, echt ik ben daardoor miljonair geworden

Met Cecilian in Ccville heb ik niet veel gecheat, alleen ff af en toe de tijd verzet om toch nog de modellen te halen die ik gemist had.
Maar goed, ik heb in december maar tot maart gecheat, dus in december ben ik wel eens in maart geweest, of februari.
pi_25978583
Vind ik wel zonde om te cheaten.
Tenzij ik geen zin meer in het spel heb of iets dergelijks.
Wat ik wel ga doen binennkort is de klok ff 4 uurtje vroeger te zetten zodat ik die wisp kan vinden.

Ik heb het spel vanaf 3 maart en heb nog niet 1 keer gecheat hahaha vind ik best knap van mijzelf
pi_25982974
Ik cheat ook bijna nooit, alleen heb ik de klok laatst een uurtje terug gedraaid om een of andere middagvis te vangen. Dat is overigens mislukt.
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
pi_25985968
Hehe eindelijk ik was jullie kwijt! Verdorie hey, heeft ook een tijdje geduurd voor er één geopend werd, hihi. Ik kan dat helaas zelf niet, geen idee hoe dat werkt hier (qua inhoud kopiëren).
pi_25986028
Eum cici kunnen we heel alsjeblieft een ACC nickname stukje erbij aan krijgen? Daarmee snap ik tenminste wie wie is in mijn buddy list....
pi_25986778
irritante acc klopt die code voor lelibel weer niet(dus ook kut tom noek wan heb er foto van gemaakt maar doet ie et niet)
pi_25990825
@Lelibel, ik kan zelf nix veranderen aan de namenlijst, dat kan Lizard Tattoo, of Together-Alone.

Dus hopen dat een van hen binnenkort wil reageren.
  dinsdag 5 april 2005 @ 06:30:07 #22
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25992671
Ik kan alleen namen toevoegen, geen extra kolom (dat kan alleen QuietGuy en ik weet niet of hij nog vaak tijd heeft voor dit soort dingen).
Ik kan eventueel wel tussen haakjes achter de namen iets toevoegen (moet ik je even weghalen en opnieuw toevoegen met de nieuwe naam erachter).
Wie dat wil, moet dan hier maar even zeggen wat de nieuwe naam moet worden (en anders moeten we op QuietGuy wachten dus).
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25992864
Mij maakt het niet uit, Als het maar overzichtelijk blijft.
Ik ga vandaag voor de eerste keer naar het Cherry Blossom Festival.
pi_25993133
Ik speel ook AC
Mijn stadje heet Leettown en mijn manneke geloof ik Quint
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:03:41 #25
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25995317
Ik voeg je pas toe als je het zeker weet Animal Crossing is hoofdlettergevoelig dus kijk goed na hoe je het ingevoerd hebt in het spel.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25998199
Is nou elke event net zoals sportday en blossom festival. Ik vind het wel tegenvallen dan.
Ik vind die blaadjes leuk maar je kunt weinig speciale dingen doen.
Ok ik heb een mooie roze boom.
pi_26003719
hahaha, ja er is ook geen klap aan. Ik zit nog steeds vooruit in tijd, dus bij mij is het al 9 ofzo, hehe. Tijd staat wel hetzelfde.

Ja ik vind het gewoon handig als die ACC namen erbij komen, mij maakt ook niet zoveel uit hoe en wat zolang het idd maar overzichtelijk blijft.
pi_26017590
Ik dacht dus echt dat het leuker zou zijn . Ik denk er nu dus ook aan om gewoon te klooien met de tijd.
Ik zei altijd zonde om dat te doen maar ik dacht dat die events ook heel leuk waren maarja....
Ik ga af en toe dan ook maar een dagje vooruit.

Maar stel marc heeft nog wel de juiste tijd bv bij hem is het 6 april en bij mij 15 april en ik reis naar zijn dorp veranderd zijn tijd dan ook of hoe gaat dat eigenlijk?
pi_26018256
Tijd blijft dan hetzelfde hoor... Net als dat wij naar de andere kant van de wereld gaan . Dan wordt de tijd daar ook niet opeens hetzelfde als in nederland
pi_26018607
ja maar je weet maar nooit met een spel hoe de logica daar is.

Maar dus ookal is het bij mij 2030 en bij marc 2005 dat maatk niets uit? behalve je turnips moet je thuislaten.
pi_26018882
Volgens mij niet hoor... Lijkt me erg sterk. Gewoon ff 25 jaar terug in de tijd .
pi_26019040
ok dan
Ik ga binenne kort dan time travelen haha
Ben nu bezig om het gouden bijltje te halen kan ik dan ook een dagje vooruit zonder dat mij town niet meer perfect is? Weet je dat misschien ook?
pi_26023070
Stelletje valsspelers

Dat lentefestival viel ook weer vies tegen! Een roze boom, woebiedoe.. en hij is nog lelijk ook!
pi_26030866
Als nou die events leuker waren dan had ik braaf gewacht maar nu niet meer. Met die sportdag had ik ook zoiets van dat word lekker spelletjes doen ofzo. Maar je kon niets doen alleen maar die earobics en verder niets je deed niet eens mee.
Nu ook het zou leuk zijn geweest als je bv een taart eet wedtrijd had gehad of een ander spelletje.
Ik vind het nog steeds een leuk spel maar ik ga wel beginnen met de klok vooruit zetten. En ik blij doorgaan met alle 4 huisjes groot te krijgen en 4 standbeelden te krijgen.
Ook wil ik de catalogu kompleet hebben
pi_26042634
Als je vooruit in tijd gaat heb je nog wel steeds dezelfde onkruid erbij etc... Dus wat dat betreft is het iets minder handig? Tenzij je nog niet in je 2 weken periode zit want dan trek je ze er gewoon even uit in een rondje rondwandelen .
pi_26042676
Wow ik heb echt tê veel trades lopen op ACC! Ik heb er altijd wel zo'n 10 die bezig zijn. Pffff, dat kost soms hele dagen codes ophalen enzovoort . Maaaarrr ik heb wel onwijs veel items erbij ever since. Dus hey Ardenlyn we kunnen elkaar nog opvullen .
pi_26047607
Trade maar een end weg hahah. Ik ben er alleen niet goed in dus dan moet jij maar beginnen met traden
Btw toen ik 1 dagje vooruit ging en naar de well liep KREEG IK EEN GOUDEN BIJLTJE!!! whoohooo eindelijk.
Nu ben ik bezig om alle onkruid te laten staan zodat ik Wisp krijg. Ook heb ik alle boompje omgetjopt en begin ik lekker opnieuw en trek mij niets ff meer aan van dat perfect town gedoe.
pi_26059292
Wat is Wisp? Ik ga binnenkort weer een trade met je openen want ik moet nu eventjes een beetje dimmen met al die trades, ik heb er nog ietsje teveel lopen nu..
pi_26060302
Wisp is de geest.
Die is er van 24:00 tot 04:00.
pi_26063211
Eindelijk Wisp gezien Wat een gedoe om die spirits te vangen.En wat een genot dat er veel bomen weg zijn. Kan ik die gaten om fossiuls op te graven ook makkelijker zien.
Ben druk bezig om nieuwe boompjes te plaatsen maar het worden er minder dan hiervoor.

Ben zeer benieuwd wat je gaat traden met mij
pi_26067272
Maar hoezo moet je Wisp 'krijgen' dan? Ik weet nog helemaal niets van een geest, ik vroeg me ookal af waar jullie over zaten te geesten in dat topic, haha.

Ja ik zal binnenkort weer een trade met je sluiten, ik heb ontzettend veel spullen erbij joh! Maar op het moment doet ACC het helemaal niet, beetje apart... Ik hoop niet dat ik de enige ben.
pi_26078015
Als je tussen 24:00 en 04:00 door je dorp loopt zou het kunnen dat iemand je roept, maar je ziet nix, totdat je tegen Wisp opbotst en hij wil dat je zijn kindertjes vangt.

In ruil haalt hij al je onkruid weg, verft je dak of krijg je een item dacht ik.
pi_26079039
Klopt Cici.
Je moet alleen wel onkruid laten staan voordat je hem volgens mij kunt vinden.

Ik heb er ook last van dat de pagina het niet doet. Maar soms doet hij het weer wel
pi_26096083
Ah ja ik zit niet zo vaak midden in de nacht achter AC . Hoezo moet je zijn kindertjes vangen?
pi_26109191
Je moet 5 spirits vangen die zijn ontsnapt. Zodra je dat hebt gedaan dan kun je kiezen voor die 3 dingen die Cici zei. Best wel een pokkewerkje want ik vind ze niet vaak.

Ik heb nu een 2de beeld. Een mooie zilveren
pi_26218275
Yes mijn computer doet het weer ardenlyn!! Het was de voeding... Zit nu een nieuwe in. Dus mooi vanmiddag lekker op ACC weer
pi_26232962
Hahah gefeliciteerd Ik zie je vanzelf verschijnen
pi_26234573
Ok vandaag zat er weer niet in , morgen dan, overtuigd (sorry daarvoor, tgaat allemaal iets langzamer dan dat je normaal gewend bent van mij )
pi_26246227
Ik heb dit spel al heel lang niet meer gespeeld
pi_26252124
Ik ook niet
pi_26255234
Ik al helemaal niet meer, zeker een `half jaar geleden.
Best lullig voor die diertjes.....
Maar als ik die screenshots weer zie dan krijg ik weer de kriebels.
Zat al een tijdje te twijfelen om weer eens een bezoekje te brengen aan mijn Cubetown.
Paupers zijn overal......
pi_26267541
Ik heb ook allang niet meer gespeeld. Het zal wel een zooitje zijn in mijn dorpje. Toch moet ik weer eens een keer gaan spelen. Ik wil nog steeds alle vissen en insecten compleet hebben Alle fossielen heb ik al.
pi_26279260
Geeft niets lelibel ik zag dat je net de codes opnieuw hebt bekeken maar ik denk dat ik morgen pas weer ga spelen. Dan zal ik ze meteen testen.
Ik laat je via daar wel weten of ze gelukt zijn maar dat zal vast wel
pi_26279332
Ik heb het al twee weken niet meer gespeeld
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26368165
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het al twee weken niet meer gespeeld
Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echt M'n DS vreet al m'n tijd op
pi_26368245
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echt M'n DS vreet al m'n tijd op
bij mij ook, ik ben tel ui om de aan knop van de gamecube in te drukken, en de tv aan te doen, en dan weer een hele lange tijd wachten (laden ) voordat het spel begint
pi_26368615
Ik gok dat jij m'n verloren tweelingbroer bent
pi_26441736
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:13 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb ook allang niet meer gespeeld. Het zal wel een zooitje zijn in mijn dorpje. Toch moet ik weer eens een keer gaan spelen. Ik wil nog steeds alle vissen en insecten compleet hebben Alle fossielen heb ik al.
Ach, ik heb m'n savegame per ongeluk gewist.
En dus al mijn diertjes vermoord!
pi_26442204
Ik nog leuker, speel ook al een tijdje ac en ben onlangs gewoon mijn memorycard kwijtgeraakt

had over de 1000 items en nu allemaal kwijt
Wanneer iets niet zeker is...
... is alles mogelijk !
pi_26562110
Hey hoe kan het dat mijn coconut boompje steeds verdwijnt? Moet ik die op een andere manier telen ofzo??
pi_26562499
Lelibel, je móet die kokosnoten bij het strand planten, ergens anders in je dorp verdwijnen ze meteen weer!
pi_26562983
Vorige week heb ik voor het eerst de connectivety getest van de gba-ngc bij animal crossing, da's best wel leuk
pi_26563073
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef RaymanNL het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst de connectivety getest van de gba-ngc bij animal crossing, da's best wel leuk
Totdat je het vaker en vaker doet.. Dat liedje van Kapp'n is leuk, maar na een tijdje word je echt knettergek van dat irritantje muziekje. De teksten zijn vaak wel lachen Dus ik raad je aan om vooral je geluid daar uit te doen.
pi_26563165
oei kijk dat wist ik niet. Ga ik dat eens doen de volgende keer
pi_26563448
Ja heeft gewerkt
pi_26565309
Ik heb een aantal complete sets, dus wie zoekt er nog wat uit de volgende sets en wil wat ruilen?

-Cabana series
-Cabin series
-Classic series
-Exotic series
-Kiddie series
-Lovely series
-Modern series
-Ranch series
-Regal series

-Apple set
-Citrus set
-Iris flower set
-Red flower set
-Frog set
-Nintendo set
-Vase set
-Paintings
-NES games
pi_26589472
Niemand??
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:48:45 #68
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26591513
Betekent dat dat je alle schilderijen compleet hebt? Of is dat juist het rijtje waar je nog iets van zoekt? Ik zoek nog wel een paar schilderijen, maar wat wil je er voor terug hebben dan?
Ik heb vandaag niet echt veel tijd om in mijn catalogus te kijken, misschien volgende week weer.
pi_26593925
Ja dat betekent dat ik die allemaal compleet heb . Ik heb nog nauwelijks iets van de blue and green sets dus daar heb ik nog wat mogelijkheden liggen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:22:37 #70
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26601942
Even met één poppetje gekeken.

Blue Bookcase
Blue Cabinet
Blue Clock
Green Bench
Green Counter
Green Lamp

heb ik iig. Later of volgende week even bij mijn man kijken, er kan dus nog wel wat bij komen.

De volgende schilderijen heb ik al:
Classic
Fine
Perfect
Rare
Strange
Worthy
Famous
Flowery
Moving
Scary

Dus als er iets tussen dat Blue/Green spul zit dat je wel wil ruilen tegen een schilderij dat ik nog niet heb, heel graag.
pi_26603896
Blue Bookcase
Blue Cabinet
Green Bench
Green Counter

tegende schilderijen:

Amazing
Basic
Common
Dainty
??

Heb je trouwens een ACC naam? Anders kan ik ook via daar een trade aanbieden
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:39:24 #72
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26604006
Helemaal geweldig.

En Tom had een Blue Bench dus die heb ik inmiddels ook.

Nee, op ACC heb ik geen naam, ik kreeg het niet voor elkaar om te registreren toen ik het probeerde (steeds foutmeldingen) en later nooit meer geprobeerd.
pi_26604694
Ok een blue bench heb ik al. Ik wil je eigenlijk nog een quaint painting erbij doen maar ik moet even iets zoeken wat jij dan misschien hebt.
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:38:16 #74
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26618075
Account aanmaken is nu wel gelukt, ik heet daar Pollo (net als in mijn dorp) en ik heb een trade proposal gedaan.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:39:03 #75
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26644474
lelibel, twee van jouw codes werkten niet (Basic en Amazing). Ik wist niet precies wat de gevolgen waren voor jou als ik dat aan zou geven in het scherm, misschien krijg je daar strafpunten voor ofzo, dus ik heb gewoon aangegeven dat alles goed werkte.
Beide codes bevatten "ll" ik heb alle mogelijke combinaties van l L i I en 1 geprobeerd maar helaas. Je hoeft ze niet opnieuw op te sturen, Ik ben al heel blij met de twee andere schilderijen, ik zoek gewoon iemand anders voor een nieuwe trade.
pi_26647390
Krijg je geen strafpunten voor
Als je aangeeft dat de codes niet werken dan heeft lelibel de kans om de code opnieuw in te voeren.
Kun je de volgende keer gerust doen
Lelibel en ik traden ook en soms heb je gewoon een foutje gemaakt.
pi_26648480
lizardtattoo ik heb de codes nog steeds voor je van de vorige keer:

basic painting:
T&zH&kqhFQUPxM
MpBUHNllpLk7Ur (beide l kleine L)

amazing painting:
T&zHEkqKF%UPxM
MpBUHNll2LW3Ur (ook beide l kleine L)
  zondag 1 mei 2005 @ 20:54:59 #78
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26648940
Ik zal ze morgen nog een keer proberen, nu is de TV voor andere dingen in gebruik
  maandag 2 mei 2005 @ 09:13:22 #79
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26658573
Yeah nu werken ze wel Schilderijen compleet nu.
*dansje doet*
lelibel, echt geweldig bedankt!
pi_26658744
fantastisch!!
  maandag 2 mei 2005 @ 09:56:18 #81
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26659306
Over die stoel, ik zag dat Tom Nook die te koop had, dus ik klikte hem vast aan in de catalog. Ik moest echter eerst nog even wat fruit gaan plukken want ik had wat te weinig geld bij me en op dat moment kwam jouw trade binnen dus heb ik hem niet gekocht.
pi_26659647
Die nieuws pagina doet het niet meer bij mij. Pagina waar je ook een kadootje mee kon krijgen. Hebben meer dat?
Gelukkig doet die engelse het nog wel.
pi_26667275
ja maar in mijn trade zat geen stoel maar die lamp...
  maandag 2 mei 2005 @ 14:36:58 #84
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26667393
Klopt, dat bericht is achterhaald, heb stoel gekocht en lamp gekregen. Ik had niet door dat je ook online was en we dus via ACC konden overleggen.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:40:21 #85
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_26667522
Ok, ik ben er ook weer...heb tijdje niet gespeeld maar ben weer begonnen Heb inmiddels bijna 2 weken een perfect town dus ben benieuwd wanneer het zover is dat ik iets krijg
Verder hoef ik nog maar 3 insecten, mole cricket, bee en de banded dragonfly...en die laatste is klote want die vliegt veel te snel!!! Ben er inmiddels al 3 dagen mee bezig maar nog nix
Verder nog een vraagje, hoe vang je zo'n bee en waar kan ik die vinden...is dat er 1 uit zo'n nest wat je uit de boom schud en moet je dan snel je netje pakken en proberen er 1 te vangen Dat lukt me nl niet, ik ben telkens net te langzaam...iemand een idee hoe ik die kan vangen??

Verder ben ik bezig met de cabin-set, maar heb nog lang niet alles heb ik al gezien...even de code-generator aanzwengelen bij mijn vriend komend weekend en dat probleem is dan ook opgelost
To infinity…and beyond!
  maandag 2 mei 2005 @ 17:50:33 #86
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26671008
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef ivetje het volgende:
Ok, ik ben er ook weer...heb tijdje niet gespeeld maar ben weer begonnen Heb inmiddels bijna 2 weken een perfect town dus ben benieuwd wanneer het zover is dat ik iets krijg
Verder hoef ik nog maar 3 insecten, mole cricket, bee en de banded dragonfly...en die laatste is klote want die vliegt veel te snel!!! Ben er inmiddels al 3 dagen mee bezig maar nog nix
Verder nog een vraagje, hoe vang je zo'n bee en waar kan ik die vinden...is dat er 1 uit zo'n nest wat je uit de boom schud en moet je dan snel je netje pakken en proberen er 1 te vangen Dat lukt me nl niet, ik ben telkens net te langzaam...iemand een idee hoe ik die kan vangen??
Bijen moet je inderdaad eerst uit de boom schudden en dan hard lopen. Is mij ook nog niet gelukt, dus ik weet niet wat het "truukje" erachter is. Het schijnt dat je ook wel eens een bij in een bloem kan vinden maar ook dat is mij niet gelukt. Mole cricket is kwestie van graven als je een raar geluid hoort.
quote:
Verder ben ik bezig met de cabin-set, maar heb nog lang niet alles heb ik al gezien...even de code-generator aanzwengelen bij mijn vriend komend weekend en dat probleem is dan ook opgelost
Ruilen is toch veel leuker?
pi_26671478
Ik speel ook weer.
pi_26676377
De bij vang ik niet door te rennen maar ik ga achter de boom staan en schud hem. De bijen vliegen 2 rondjes om de boom en dan is het de juiste kant opstaan en hoepn dat je ze vangt
Die banded dragonfly heb ik ook nog niet ik vind het ook een rotbeest
pi_26676421
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Klopt, dat bericht is achterhaald, heb stoel gekocht en lamp gekregen. Ik had niet door dat je ook online was en we dus via ACC konden overleggen.
moet je me even toevoegen als buddie dan zie je dat, dat heb ik bij jou ook al gedaan
  maandag 2 mei 2005 @ 21:15:02 #90
11458 ivetje
pi_26677438
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Bijen moet je inderdaad eerst uit de boom schudden en dan hard lopen. Is mij ook nog niet gelukt, dus ik weet niet wat het "truukje" erachter is. Het schijnt dat je ook wel eens een bij in een bloem kan vinden maar ook dat is mij niet gelukt. Mole cricket is kwestie van graven als je een raar geluid hoort.
[..]

Ruilen is toch veel leuker?
Hmm, even truukje proberen met achter de boom te gaan staan Die mole cricket is in een ander seizoen, dus vandaar dat ik die nog niet heb En die banded dragonfly is gewoon een kutbeest

En tja, ruilen is misschien wel leuker maar de computer staat op een andere plek dan mijn pc. Als ik mijn laptop met draadloos internet heb ga ik wel ruilen, maar nu moet ik telkens die codes opschrijven, naar de pc, invoeren, weer terug naar de GC...blegh, teveel gedoe, sorry

Trouwens, hoe lang moet je dorpje perfect zijn voordat je iets krijgt van die wishing well...geloof gouden bijltje dat je krijgt dan? Maar hoe lang duurt dat, ik heb nu echt al heel lang elke dag een perfect town, maar heb nog steeds nix gehad
To infinity…and beyond!
pi_26681894
Als je cheat met de tijd kan het langer dan 2 weken duren.

Maar als je niet cheat dan duurt het 15 dagen, of 2 weken.
pi_26682557
Ik zit nu heerlijk met een laptop op de bank AC te spelen. Echt handig want nu hoef ik de codes niet meer op te schrijven. Mijn gewone pc staat wel in de kamer maar dan moet ik de tv eerst verplaatsen zodat ik achte mij pc AC kan spelen. Maar dat hoeft nu dus niet meer.

Heeft iemand misschien nog een tip hoe je die Banded Dragonfly kunt vangen? Of is het gewoon puur mazel hebben dat je terwijl je er achter aan gaat en tig(niet dat je zo vaak kan meppen wat dat ding is zo gauw weg) keer mept met je net dat je hem dan hebt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:40:24 #93
11458 ivetje
pi_26688791
Ik heb inmiddels mijn gouden bijltje En de bee heb ik ook gevangen...achter de boom gaan staan is idd een super-tip!! Ben maar 1 keer gestoken en de 2e keer had ik hem al Nu dus nog die banded dragonfly...helaas geen tips hiervoor
To infinity…and beyond!
pi_26704000
volgens mij heeft niemand die banded dragonfly nog . Nou ja ik heb nog zowat nix . Maar wat niet is kan nog komen, ik heb ook nog geen juli en augustus meegemaakt .
pi_26752231
Ik ben natuurlijk weer zo'n muts waarbij achter de boom staan niet helpt. Ben weer als vanouds uitgelachen om mijn dikke oog door mijn dorpsgenoten.
~Jeff Tweedy
pi_26754483
Hebben jullie al een mier???
Zo ja, hoe???
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:12:45 #97
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26754621
Een knol laten rotten of een snoepje (van de Halloween) een paar dagen buiten laten liggen, dan komen ze vanzelf
pi_26754717
Dank je wel.
Mijn vriend had een tijd fruit op de grond laten liggen, maar er gebeurde nix.

Kan het ook met chocola???
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:52:25 #99
11458 ivetje
pi_26760873
Met chocolade weet ik niet zker, maar je kan iig op zondag turnips kopen en die neerleggen, dat werkt zeker

Even een vraagje, wat doen jullie met spullen die je krijgt zoals bijvoorbeeld van gulliver. Spullen die je in de winkel niet kan bestellen en waar je dus, als je ze erkocht hebt, niet zo snel meer aan kan komen??
Ik wil die spullen dus eigenlijk niet kwijt en sla ze allemaal op in mijn kelder, maar ja...die raakt ook oit vol. Zo heb ik daar nu dus vanalles van gulliver staan en ook nog de harvest set en wat ik van de sneeuwman krijg. Maar hoe lossen jullie dit probleem op, want er zijn gewoon teveel spullen die je niet meer kan bestellen...en dat kan dus nooit allemaal in je kelder

Verder nog een vraagje, wanneer krijg je van jingle iets uit de jingle-serie?? Ik ben tegen hem blijven praten voor heel lang, maar heb gewoon nix gekregen. Hij zegt telkens dat ik niet op zijn lijstje sta en gaat dan weer verder. Doe ik iets verkeerd??
To infinity…and beyond!
pi_26760884
als je een verotte trunip hebt dan op de grond leggen (bij ons werkte het op het paadje voor je huis) even veldje uit en weer in en er zaten al mieren op
pi_26761297
Ok, dank je

Over al die spullen, je kan brieven opslaan op het postkantoor, maak gewoon wat brieven, attach je spullen eraan en sla ze op op het postkantoor.
pi_26765278
chocola werkt niet. Snoepje werkte bij mij in het begin ook elke keer niet, maar vandaag is het gelukt. Gewoon blijven neerleggen en iets later terugkomen! Uiteindelijk lukt het dan wel
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:35:21 #103
120293 lurvi09
http://www.av-onderwijs.nl
pi_26797506
Hallo, ik ben nog nieuw.

Naam: Sheik
Dorp: Tolbert

Kun je de spelletjes als Zelda en Super Mario Bros ook bemahtigen zonder de e-cards en e-reader? Of zijn deze alleen in de NTSC-versie verkrijgbaar?
Waarom moeilijk doen, als het samen kan.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:00:04 #104
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26797963
Welkom lurvi09 Wil je in de lijst in de Opening Post? Dan moet je even bevestigen dat je de namen goed geschreven hebt (Animal Crossing is hoofdlettergevoelig).

Volgens deze site kun je Legend of Zelda en Super Mario Bros niet op een normale manier krijgen, alleen met een Action Replay. Alle andere NES-spelletjes kun je volgens mij wel gewoon krijgen door te ruilen, mini-games te winnen, op de AC-krant te klikken of bij speciale verkopers in je dorp.
pi_26799731
Klopt. Sommige NES games zijn tradeable en sommigen ook niet. Ik beschik over veilige codes (afkomstig van nintendo zelf) van de meeste untradeable NES games. Als jij ze wilt moet je eventjes je e-mail adres geven. Dat is geen valsspelen want NES games zijn niet anders te krijgen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:30:24 #106
120293 lurvi09
pi_26805033
Hoi Lelibel,
Ik stuur je even een e-mail op het account dat op deze website staat.

Oh, voeg me gerust toe aan de lijst, de namen zijn correct
pi_26805109
lurvi09 zit je ook op animalcrossingcommunity?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:46:38 #108
120293 lurvi09
pi_26805372
Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:21:51 #109
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26806119
Je staat erbij
Op de site van de ACC http://www.animalcrossingcommunity.com kun je heel simpel je catalogus bijhouden. Door middel van verschillende blokjes kan je ook snel zien welke items wel en niet ruilbaar zijn.

Classic NES Games (4/20)
wel Balloon Fight
niet Baseball
wel Clu Clu Land
niet Clu Clu Land D
wel DK Jr Math
wel Donkey Kong
niet Donkey Kong 3
niet Donkey Kong Jr
wel Excitebike
wel Golf
niet Ice Climber
niet Mario Bros.
wel NES Console
wel Pinball
niet Punchout
niet Soccer
wel Tennis
niet Wario's Woods

Zoals je ziet staan Zelda en SMB er niet bij, dat komt omdat het zogenaamde 'geheime items' zijn. Als je ze hebt zal je ze ook niet zien in je catalogus in het spel.
pi_26806858
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:46 schreef lurvi09 het volgende:
Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
Er zijn nog 3 spellen die untradeble zijn die je nu nog niet hebt. Deze heb ik zelf ook nog niet. Ik heb alleen goede vriend via animalcrossingcommunity waar ik deze codes van gekregen heb aangezien ik de spellen zelf ook niet had. Ik heb via hem ook island codes gekregen omdat ik geen gba heb dus dan kun je het ook geen valsspelen noemen.
Animalcrossingcommunity is inderdaad fantastisch voor het bijhouden van je catalogus. Als je alles invult wat je hebt en je wilt traden vergelijkt de site jouw catalogus met die van een ander en op die manier zie je heel gemakkelijk wat je wilt van diegene en kunt geven. Supersite !! Echt doen. Je kunt ook patterns maken en laten beoordelen, liedjes maken, je town invullen en je characters (zodat anderen die kunnen zien) en natuurlijk zit op animalcrossingcommunity ook het mega forum.
pi_26813528
Aha zo ben je dus aan die Island dingen gekomen
Ik dacht al hoe kom je eraan want ik wist dat je geen gba hebt.
pi_26814479
ja zo dus . Hoe moet ik er anders aan komen dan. Ik ga er echt geen gba voor kopen om mijn catalogus compleet te krijgen !
pi_26823975
Ik ga dan maar een keertje mijn Action Replay gebruiken want die zelda en mario wil ik ook hebben

Het kon zijn dat je een gba geleend had en 24 uur per dag erop had gespeeld. Ik heb geen idee hoor

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2005 16:16:13 ]
  zondag 8 mei 2005 @ 17:12:31 #114
11458 ivetje
pi_26828357
Weten jullie trouwens allemaal dat je bij bijvoorbeeld Tom's winkel, als je iets wil verkopen, meerdere artikelen tegelijk kan selecteren met de x-knop. Zo hoef je niet elk artikel apart te verkopen, maar kan het in 1 keer en Tom telt het bedrag gewoon op Weet niet of jullie daar al achter waren, maar het staat in het boekje en aangezien bijna niemand het leest d8 ik...ik deel het even mee
To infinity…and beyond!
pi_26828791
Ja, was ik ook al een hele tijd achter.
pi_26833903
klopt kwam ik toevallig achter en het is echt super handig
pi_26844169
oh my gosh I didn't know. Ik kijk ook nooit die boekjes door
  maandag 9 mei 2005 @ 16:45:56 #118
11458 ivetje
pi_26856497
Daarom dus, ik verveelde me een keer in de trein en heb het boekje maar gelezen Vandaar dat ik het dus even meedeel hier...had nl ook niet verwacht dat iedereen dat boekje had gelezen nee
Het werkt trouwens ook bij de dump als je je zooi daar neer wil gooien
To infinity…and beyond!
pi_26859064
Het werkt ook bij brieven.
pi_26861419
Dat is een handige tip! Boekje wel gelezen, maar niet zo grondig blijkbaar...
~Jeff Tweedy
  maandag 9 mei 2005 @ 21:57:00 #121
120293 lurvi09
pi_26866578
Dat noemen onze systeembeheeders RTFM of te wel Read The F***ing Manual, maar ja wie doet dat nou. Ik wist het trouwens wel, maar het het niet uit het boekje. Mijn vriend had het wel uit het boekje.
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:13:57 #122
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26938570
Na nog eens minstens twintig keer gestoken te zijn is het me vanochtend eindelijk gelukt om een bij te vangen.
Nog vijf insecten. Toch maar eens opzoeken in welk seizoen die eigenlijk voorkomen.
pi_26941455
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Na nog eens minstens twintig keer gestoken te zijn is het me vanochtend eindelijk gelukt om een bij te vangen.
Nog vijf insecten. Toch maar eens opzoeken in welk seizoen die eigenlijk voorkomen.

Hoe heb je het gedaan?
~Jeff Tweedy
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:31:37 #124
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26942874
Toch met die tip van achter de boom gaan staan. Dat leek dus eerst niks te helpen omdat ik nog steeds gestoken werd, maar ik ben het gewoon stug blijven proberen en vandaag lukte het ineens wel. Geen idee waarom eigenlijk. Beestje maar meteen naar het museum gebracht, de kans dat ik er ooit nog een vang schat ik heel klein in. Geld heb ik toch zat.
pi_26953340
eum, ik krijg dat niet met die x-knop in de winkel, wanneer moet ik dat doen dan? Vooraf krijg ik de map en tijdens is geen beweging meer mogelijk..
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:39:45 #126
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26954197
Je moet eerst zeggen dat je iets wil verkopen. Dan kom je in het scherm waar je dingen kan selecteren. Dan gebruik je de x-knop, met je stickje naar het volgende voorwerp dat je wil verkopen, weer x-knop, etc. Herhaal dit net zo lang tot je alles dat je wil verkopen hebt geselecteerd en druk op A.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:45:11 #127
120293 lurvi09
pi_26960043
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Je moet eerst zeggen dat je iets wil verkopen. Dan kom je in het scherm waar je dingen kan selecteren. Dan gebruik je de x-knop, met je stickje naar het volgende voorwerp dat je wil verkopen, weer x-knop, etc. Herhaal dit net zo lang tot je alles dat je wil verkopen hebt geselecteerd en druk op A.
en kies dan voor Sell all. Zorg er wel voor dat je op een van de 'groene' voorwerpen staat, anders kun je alles weer opnieuw gaan selecteren. Dit werk ook bij je brieven en zowel bij het opslaan op het postkantoo als bij het weggooien van de museumbriefjes.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:08:43 #128
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26960658
Maar niet bij het versturen ervan
pi_26965920
Ow op die manier, ik dacht dat je ook bij kopen bedoelde. Hm ja ik geef het altijd nog per item aan, dom dom dom
pi_26999558
Supermanier! Dat scheelt bergen tijd!!
ACC zit beetje ernstig te flippen
pi_27000519
En, gaan jullie ui ook de DS versie van het spel halen:? In dien jullie natuurlijk een DS hebben

Ik natuurlijk wel, want alle negatieve punten van het spel zijn ineensch weg. Deze versie van het spel (de NGC versie) gaat mij snel vervelen, dat zal bij de DS versie neit zijn, vanwege de onine mogelijkheden. Een musthave dus
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:18:33 #132
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27002482
Ik heb een DS en ik denk dat ik Animal Crossing to go ook wel ga kopen. Ik speel AC nu al anderhalf jaar en ook al heb ik er soms een maand of wat genoeg van, ik blijf toch steeds terugkomen dus de DS-versie lijkt me ook langdurig spelplezier te gaan bieden.
pi_27011414
Hmm... ik heb geen DS en die gaat er ook niet komen. Ik zou hem wel kopen denk ik (als ik de DS zou hebben) online spelen is wel errug koel. Het blijft een kek spel.
~Jeff Tweedy
pi_27014556
Kep geen DS , kan me ook niet zo heel goed voorstellen hoe ze AC daar op willen krijgen. Maar ik snap die AC sowieso niet helemaal . Wat voor een dingen hebben ze nu beter gemaakt dan?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:45:41 #135
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27015639
Het is ook eigenlijk nog helemaal niet 100% duidelijk wat er precies anders of beter zal zijn. In ieder geval is aantikken van letters met een stylus een stuk makkelijker dan bewegen met je stickje, ook ontwerpen van patronen/kattegezichtjes zal makkelijker zijn. Ruilen van spulletjes kan waarschijnlijk rechtstreeks (Draadloos) dus zonder passwords. En je kan natuurlijk altijd en overal AC'en ipv alleen thuis bij de buis.

Het wordt binnenkort wel bekend gemaakt allemaal, we zien het wel.
  zondag 15 mei 2005 @ 00:31:12 #136
73833 Xenwolfie
Kiekeboe!
pi_27016704
Ik snap iets niet, kan je nou je eigen dorp bouwen of is het een voorgemaakt dorp die niet uit te breiden is?
Ich bin der Führer.
  zondag 15 mei 2005 @ 11:02:36 #137
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27020936
Er valt niet veel te bouwen, alleen verbouwen eigenlijk.
Je komt in een willekeurig dorp terecht met een paar medebewoners, een klein winkeltje, een postkantoor, een politiebureau, en een museum. Jouw huis is niet van jou maar van de winkeleigenaar, maar door je schuld af te lossen wordt het wel jouw huis. Daarna kun je je huis ook nog diverse malen vergroten en steeds als je dat doet wordt ook de winkel groter. Als je andere dorpen bezoekt, of mensen uit andere dorpen jou, dan kunnen je dorpsgenoten gaan verhuizen of kun je nieuwe dorpsgenoten erbij krijgen. Je kan bomen omhakken of planten en bloemen planten. Verder heb je geen invloed op de layout van je dorp, je kan er hooguit ergens een extra brug over een rivier bij krijgen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:42:54 #138
120293 lurvi09
pi_27318611
Hé, ik dacht dat je op je verjaardag een NES-game kon krijgen, maar de verjaardag van mijn karatertje is geruisloos voorbij gegaan en ik heb niets gekregen. Wat heb ik fout gedaan?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:02:26 #139
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27319248
Je moet wel eerst aan je dorpsgenoten vertellen wanneer je jarig bent. Dat doe je door heel veel met ze te praten, op een gegeven moment vragen ze dan "zeg, wanneer ben je eigenlijk jarig" of zoiets. Als je geluk hebt geeft een van hen je dan een kadootje.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:03:42 #140
120293 lurvi09
pi_27322390
ik heb 22 mei opgegeven, maar niets gekregen, heb een aantal ik op zondag gespeeld.
pi_27325316
Ik speel geen AC meer, heb al minstens een dikke maand niet meer gespeeld.
Nee, heb nu sinds een week Harvest Moon: A Wonderful Life, en die is pas LEUK.

Er is VEEL meer te doen dan op AC, je bent een boer en moet een boerderij runnen.
Dat betekend, koeien melken, zwanger krijgen, kippen onderhouden, gewassen planten, fruit bomen planten, alles harvesten (oogsten) etc.
Je wordt ouder, trouwt, krijgt een kind.

Dit spel is MEGA geweldig.

Dus ik heb nu een nieuwe verslaving, maar kom nog vaak hier kijken hoor
  woensdag 25 mei 2005 @ 06:20:52 #142
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27328255
Ik heb Harvest Moon ook, maar op de een of andere manier vond ik de GBA-versie leuker dan de GameCube-versie. Misschien toch nog een keer proberen binnenkort.
pi_27328268
Ik heb de GBA versie niet.

Maar binnenkort komt Harvest Moon: Another Wonderful Life uit.
En dan kun je kiezen of je een vrouw of man bent (als je het spel koopt heb ik begrepen).
Heb al wat screenshots gezien, maar dat is dus hetzelfde als deze versie.
pi_27330848
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 06:39 schreef Cici het volgende:
Ik heb de GBA versie niet.

Maar binnenkort komt Harvest Moon: Another Wonderful Life uit.
En dan kun je kiezen of je een vrouw of man bent (als je het spel koopt heb ik begrepen).
Heb al wat screenshots gezien, maar dat is dus hetzelfde als deze versie.
Die is er al, alleen niet in NL. Weet jij wanneer die komt?
pi_27335080
Die is er ook nog niet in de VS hoor in juli komtie daar volgens mij uit
pi_27342777
Volgens mij was het juni, als ik het me goed herinner.

juni 2005: Harvest Moon: Another Wonderful Life

2005: Animal Crossing 2

Ff bij mr Google gekeken.
pi_27343353
Animal Crossing 2 zal de DS versie wel zijn En er komt ook een Revolution versie als het goed is. Woohoo for Nintendo
pi_27344497
Woensdag 26 januari 2005 | De website IGN heeft gespeculeerd over wanneer er GameCube spellen zullen worden uitgegeven in Noord-Amerika. Onder deze spellen bevinden zich onder andere: The Legend of Zelda, Fire Emblem en een rollenspel van Camelot. De meest opvallende titels hebben wij hieronder opgesomd.

15 februari 2005: Star Fox Assault

22 februari 2005: Tom Clancy's Ghost Recon 2

1 maart 2005: Stolen

1 april 2005: Medal of Honor: Dogs of War

1 juni 2005: Fire Emblem: Souen no Kiseki

1 juni 2005: The Legend of Zelda GCN

juni 2005: Harvest Moon: Another Wonderful Life

2005: Animal Crossing 2

2005: Een rollenspel van Camelot

2005: Dance Dance Revolution with Mario

2005: Super Mario 128

2005: Super Monkey Ball 3

Bovenstaande data zijn slechts richtdata. Nintendo heeft deze data nog niet officieel bevestigd.

Animal Crossing 2:

Platforms: Nintendo DS

Release: n.n.b. (21-11-2005, USA)

Uitgever: Nintendo

Ontwikkelaar: Nintendo
pi_27369056
in juni zelda voor op de GC!!!
Dan zal die hier toch ook wel snel uitkomen?
Kan niet wachten op dat spel
pi_27369767
Lol dat bericht is dus echt oud Er is gewoon geen sprake van Animal Crossing 2, nog geen screenshots of wat dan ook is vrijgegeven. Zelda komt dit najaar uit in de VS (al wordt er gesproken over een wereldwijde release). Zo rond oktober geloof ik.

Zelda
pi_27369961
Ik ben ook weer begonnen met het spel
pi_27373938
En toch is er een Animal Crossing 2.
Is zelfs op tv geweest in een of ander game programma.
Voor de DS welteverstaan.

Dus.
pi_27374117
Ja voor de DS Dat heb ik al eerder gezegd. Die gaat online! Eind dit jaar als het goed is.. Woohoo!
Maar toch beschouw ik dat niet als deel 2..
pi_27374215
Ik weet dat dit offtopic is, maar is er ook een harvest moon wonderful life topicje te vinden hier?
pi_27374419
Nee, niet dat ik weet, maar we kunnen er wel 1 aanmaken
  donderdag 26 mei 2005 @ 14:28:44 #156
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27374534
Animal Crossing To Go! (voor de DS) is er nog niet Cici, die komt in de USA in november. Data voor Japan en Europa zijn nog niet bekend.
pi_27374602
Ik zei ook niet dat die er al is, maar dat ik de beelden er al van gezien had.

Iemand zei dat die er nog geen screenshots van had gezien, ik dus wel
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:01:14 #158
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27377651
pi_27381342
pi_27398282
Ik zou er wel 1 willen aanmaken maar dan moet ik zeker zo'n hele rits linkjes en plaatjes erin zetten net als hier
pi_27408348
Nee hoor, hoeft niet.
Maar wil je zeker een aanmaken?
Anders wil ik het wel doen.
Ik heb heel veel tips, en faqs gevonden.
En verder speel ik dit spel al een tijd, en dan uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren achter elkaar.
Laatst om 20:30 begonnen en om 12:00 's middags een keer naar bed Heb wel wat pauzes gehouden hoor

(Erg he).

Dus ik kan wel gaan doorlinken.
pi_27408379
Zeg maar, dan maak ik er wel 1 aan, met intro
(Jatwerk )
pi_27415721
woops dubbel
pi_27415724
ja o ja prima . Ik heb zelf ook een nederlandse dieren faq geschreven laatst, even alles op een rij want alles wat ik kon vinden was zo onoverzichtelijk
pi_27421194
Ik had er ook al een gevonden.

Maar goed, dan maak ik er nu 1 aan, met wat screenshots, en wat links naar faqs over alles, crops, trees, animals, fish, hybrids, prices, etc.
  zondag 29 mei 2005 @ 20:50:05 #167
120293 lurvi09
pi_27463253
Volgens mij is de release van Legend of Zelda: Twilight Princess half november, dus net op tijd voor de goede Sint.
pi_27475923
Van mij mag hij eerder komen maar ik hoop dat het lange wachten de moeite waard word
pi_27482094
Kan iemand mij ff sinaasappelen sturen aub??

Dorp: Sprundel
Naam: Nick

Alvast bedankt!
'this is me at my most masogistic'
  maandag 30 mei 2005 @ 19:37:44 #170
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27490441
Sinaasappel voor Nick in Sprundel

YTS8mxAagHm&0e
FZviKWJppMEJg&

[ Bericht 87% gewijzigd door lizardtattoo op 30-05-2005 19:44:01 ]
pi_27490589
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Komt er zo aan
Geweldig! Thanks!
Ennuh, weet je toevallig ook hoe je aan Mario Bros en Zelda kunt komen?
  maandag 30 mei 2005 @ 19:44:49 #172
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27490601
Hij staat er al

Volgens deze site kun je Legend of Zelda en Super Mario Bros niet op een normale manier krijgen, alleen met een Action Replay. Alle andere NES-spelletjes kun je volgens mij wel gewoon krijgen door te ruilen, mini-games te winnen, op de AC-krant te klikken of bij speciale verkopers in je dorp.

[ Bericht 67% gewijzigd door lizardtattoo op 30-05-2005 19:58:27 ]
pi_27491131
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:44 schreef lizardtattoo het volgende:
op de AC-krant te klikken
Ja dit snap ik niet helemaal, dit heb ik vaker zien staan en volgens mij bedoel je daar de krant op de microsite van Nintendo mee, toch? Maar die site werkt niet meer of bestaat gewoon niet meer.
Hoe zit dit?
pi_27491285
ik gebruik de engelse newspagina.
http://www.animal-crossing.com/news.jsp
pi_27491636
Kan iemand me een fruitsoort bezorgen, tmaakt niet uit welk, als het maar geen cherries of coconuts zijn?

Name: Kirby
Town: Travers

Alvast bedankt
pi_27492207
quote:
Op maandag 30 mei 2005 20:19 schreef Roit het volgende:
Kan iemand me een fruitsoort bezorgen, tmaakt niet uit welk, als het maar geen cherries of coconuts zijn?

Name: Kirby
Town: Travers

Alvast bedankt
Doe ik! Maar dan post ik morgen de codes! Want ik moet nu weg helaas!
  maandag 30 mei 2005 @ 21:03:27 #177
120293 lurvi09
pi_27493026
Welke fruitsoorten zijn er eigenlijk? ik heb perziken, appels, peren en kersen, maar nog geen sinaasappels. Zijn er nog meer soorten en kan iemand me die sturen?

Name: Sheik
Dorp: Tolbert
pi_27493832
sinaasappels, appels, peren, kersen, perzikken en kokosnoten
  maandag 30 mei 2005 @ 22:40:57 #179
120293 lurvi09
pi_27496473
dan mis ik alleen nog sinaasappels
pi_27506714
Shit, sorry Roit maar vandaag kan ik niet shoppen bij Nookingtons want het is loterij-dag.
Was ik even vergeten. Hopelijk kan iemand anders vandaag de fruitsoorten sturen die je nodig hebt.
pi_27509962
Geeft niks hoor, toch bedankt
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:54:22 #182
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27510090
Oh, ik loop nog een dag achter in AC geloof ik, even kijken zo in de lunchpauze.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:08:05 #183
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27512381
Fruit voor Kirby in Travers (wil je trouwens in de openingspost? Meld het dan even, dan zet ik je erbij)

Appel
4dbQ6Sb3@ITHEt (is een kleine letter L)
lh%W4Mrr2UZATs (ook een kleine letter L)

Sinaasappel
yF5yNwVxkQLNv#
GPOiRK%zWchUWQ

Peer
qwyQLSWUlNSfWt (kleine letter L wederom)
uSnFwH&5QwXn%U

Perzik
#p35s8Dp6COpg4
8H6MNyY5cMgn##

Sinaasappel voor Sheik in Tolbert
nb#ag34ZcTlPfR (kleine letter L)
QQV7W6L@If#dwD (hoofdletter i)
pi_27515341
Ik wil wel in de OP hoor.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:43:48 #185
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27517832
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:33 schreef KillerBill het volgende:
Ik wil wel in de OP hoor.
Okay, done
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:59:12 #186
120293 lurvi09
pi_27518312
Bedankt Lizardtattoo, alleen is het vandaag Raffle-day, dus wil Tom even niets anders dan je lootjes afhandig maken
pi_27521021
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Fruit voor Kirby in Travers (wil je trouwens in de openingspost? Meld het dan even, dan zet ik je erbij)

Appel
4dbQ6Sb3@ITHEt (is een kleine letter L)
lh%W4Mrr2UZATs (ook een kleine letter L)

Sinaasappel
yF5yNwVxkQLNv#
GPOiRK%zWchUWQ

Peer
qwyQLSWUlNSfWt (kleine letter L wederom)
uSnFwH&5QwXn%U

Perzik
#p35s8Dp6COpg4
8H6MNyY5cMgn##

Geweldig bedankt! Ik kan ze alleen nog niet testen vandaag vanwege de lotterij.
Neem me maar op in de openingspost
  woensdag 1 juni 2005 @ 11:09:50 #188
120293 lurvi09
pi_27537880
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:08 schreef lizardtattoo het volgende:

Ik weet niet helemaal wat er fout gaat, maar ik krijg alleen een boze Tom Nooks en geen sinaasappels. Hij zegt dat de code voor iemand anders is. Wat doe ik fout?
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:22:48 #189
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27540225
Hmm, zal het straks nog eens proberen, misschien heb ik iets fout ingevoerd. Bijna lunchpauze
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:30:27 #190
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27542210
Herkansing sinaasappel Sheik in Tolbert

E7sw@%#WqIjXRk (hoofdletter i)
xEUDCg&YnDNpgg
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:05:49 #191
120293 lurvi09
pi_27547697
Yes ik heb de sinaasappel, dank je wel
pi_27683873
MENSEN!!!!! Ik krijg een nintendo DS. En nee tis nie best, ik haal het van mijn spaarrekening af, en das helemaaaal nie de bedoeling. Ik kon het nie laten . Het was ook wel een verdomd goede deal!!!
  maandag 6 juni 2005 @ 19:56:33 #193
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27686358
Dan wordt het ook voor jou wachten op Animal Crossing to go!
pi_27687482
jajajajaja . Alleen ik ga hem niet voor 60 euro kopen, dat kunnen ze heel erg vergeten . Ik koop al dat soort dingen tweedehands.
pi_27688564
En waar heb jij dan zo'n goeie deal gevonden?
Ik wil hem namelijk ook wel kopen maar hij is mij eigenlijk te duur en
er zijn nog geen leuke spellen voor. Jah MArio maar dat is niet echt vernieuwend.
pi_27692133
nja ik moet wel 200 euren betalen en ophalen, maargoed, dan heb ik ook een DS, 5 (!!!!!!!!!) spellen waarvan 4 helemaal super, bonnetje erbij (3 maanden oud), 3 stylissen + extra grote, schoonmaakmateriaal, tasje voor DS, en een thumb strab ofzoiets (weet niet wat dat is), en dan nog normale + een oplader voor in de auto. Nou ik wou ff zeggen hey !
pi_27692219
er zijn wel leuke spellen, yoshi touch lijkt mij zooooo super!! die zit er bij. Nja en er komen nog meer leuke. Mario kart komt (en die is echt leuk dit keer), nintendogs wat mij ook leuk lijkt, animal crossing!

deal geslagen op marktplaats binnen 1 dag, toen sloot hij hem ook direct (hij had veel meer kunnen krijgen als hij hem open had gelaten), lekker gelukje voor mij!
pi_27692384
Potdorie wat een mazzel zeg!!!

Ik vind Mario wel leuk en Yoshi ook wel maar ik wil graag bv een nieuwe Zelda of iets dergelijks.
Echt een nieuw spel en dan een adventure ofzo.
Ik kan hem wel kopen nu maar ik besteed liever het geld eraan uit zodra er een mooi spel te koop is die ik echt graag wil en dat is er voor mij nog niet.
Maar Yoshi heb ik in de winkel getest en hij is wel grappig:)

Nogmaals wat een mazzel heb je zeg jeutje :D
pi_27692467
jah dacht ik ook wel . ik heb yoshi erbij zitten, mario, polarium, wario ware en die metroid prime(die vind ik nie leuk denk ik). Dus die laatste kan ik zelfs nog verkopen dan voor een bedragje. Zal wel moeilijk gaan want die zit standaard bij een DS dus die heeft iedereen zowat . Ja en trouwens kirby komt ook en voorzover ik kon zien lijkt die ook op yoshi .
pi_27692547
Ahh dat is de Metroid demo. Tja wie weet is er iemand die hem wil kopen.
Polarium lijkt mij ook best een leuk spel.
Achja ik wacht nog af en wie weet zodra ik hem koop dat hij iets minder kost.
Maar ben wel een beetje jaloers op je
  maandag 6 juni 2005 @ 22:47:09 #201
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27692602
Later deze maand komt Another Code uit voor de DS, da's een echte adventure. Daarnaast zit ik te wachten op Lost in Blue, Animal Crossing natuurlijk, Nintendogs, Ace Wright Attorney (ook een adventure) en een paar goede RPG's.

Ben echt benieuwd hoe dat online gebeuren wordt voor Animal Crossing.
pi_27692675
Another Code lijkt mij ook wel iets en die Lost in Bleu en Ace Wright ken ik niet. Zal ik ff opzoeken
pi_27693020
haha, je mag hem wel een keertje lenen . Tis wel heeeel erg lekker zo voor de vakantie en met een reisje nieuw zeeland op komst in dec. Heb je wat te doen in het vliegtuig .
pi_27693705
Hahaha afgesproken hou ik je aan (geintje)
Blijft een goeie uitvinding die GBA's, DSen enz
pi_27693934
Zo hey ik heb die spellen eens bekeken lizardtattoo, maar die zien er echt wel goed uit! Ik hoop alleen dat ze niet te moeilijk zijn, want anders vind ik het minder leuk worden. Besides that zijn dat echt spellen voor mij! Zulken heb ik nog niet gevonden voor de gamecube eigenlijk. Lost in blue lijkt me echt helemaal super! Alleen ik kan Ace Wright Attorney nergens vinden, wat is dat precies?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 06:47:12 #207
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27698172
Phoenix Wright Ace Attorney is de juiste naam. Het is een advocatenspel waarin je bewijsmateriaal moet verzamelen en bestuderen en verdachten moet ondervragen. Is wel een beetje minder geschikt voor in het vliegtuig, je moet namelijk "Objection" in de microfoon van je DS roepen als je denkt dat het verhaal van de verdachte niet overeenkomt met het bewijsmateriaal.
pi_27698609
haha, dat klinkt ook leuk dan. Schitterend! Er komen wel veel goede spellen uit zeg !
pi_27703542
Hahahah ik zie mezelf al op de bank zitten en ineens Objection roepen.
Al mijn katten zullen mij aankijken van waar heeft zij nu last van haha.
Denk dat mijn man ook een beetje vreemd zal kijken
pi_27704755
Ik heb sinds een paar dagen ook Animal Crossing alleen ik snap het nog niet helemaal, spelen jullie het nu ook online ofzo? Of hoe werkt dat nou? (sorry als ik echt iets heel stoms vraag)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:33:39 #211
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27704857
Online kan nog niet, dat kan straks met Animal Crossing voor de Nintendo DS wel. Je kan door met Tom Nook te praten wel dingen uitwisselen met andere spelers, dat gaat via codes (voor voorbeelden hoe dat er uitziet zie eerder in het topic). Heb je iets nodig (een andere fruitsoort, een meubelstuk) dan roep je maar, dan geeft iemand het wel (moet je wel even de naam van je poppetje en het dorp doorgeven, dat is hoofdlettergevoelig).
pi_27721599
Nu ik another code en ace wright screenshots zag wil ik ook een DS
pi_27722054
moet je zorgen dat je net zo'n deal slaat als ik !!! (ik wou hem door de yoshi review op tv)
pi_27723785
Ja yoshi wil ik dan ook natuurlijk :p Mijn plan was eigenlijk om te wachten tot de DS in leuke kleuren kwam en aangezien animal crossing ds voorlopig toch nog niet uit zou komen kwam dat mooi uit. Nu ga ik toch twijfelen
pi_27724309
Yuna,

Als je leuke kleuren wilt moet je hem uit Japan halen!
http://www.lik-sang.com/list.php?nav=over&category=273&
Das een hele goede site.

De ds is regio-vrij, dus je kan spellen uit alle werelddelen er op spelen; in tegenstelling tot de cube.
Enige probleem is dat het start-menu in het japans is. Dat moet je eenmalig veranderen naar het engels; en dan ben je klaar.

* Cutie speelt zelfs japanse spellen!
Je leert het vanzelf.

Ik kan ook nog wachten tot Animal Crossing DS uit is!
pi_27724604

Ik kan echt niet meer wachten!
Verwachte releasedatum: 29-9-2005....
pi_27724646
Ik heb trouwens afgelopen zondag voor 450.000 bells aan turnips gekocht!
Ik moet en zál 99,999,99 bells op de bank hebben staan!
pi_27725404
Succes ermee, je weet dat die dingen maar een week goed zijn he?
Je moet dus goed kijken wanneer Tom ze opkoopt voor 70 of meer.
pi_27725646
Oei straks kan ik het niet laten een DS aan te schaffen Ziet er trouwens echt leuk en goed uit zeg!!
pi_27725981
Cici, i know, i know!

Inkie, ik heb zelf al sinds december een ds, en nog geen moment spijt gehad van de aankoop!
pi_27726280
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Online kan nog niet, dat kan straks met Animal Crossing voor de Nintendo DS wel. Je kan door met Tom Nook te praten wel dingen uitwisselen met andere spelers, dat gaat via codes (voor voorbeelden hoe dat er uitziet zie eerder in het topic). Heb je iets nodig (een andere fruitsoort, een meubelstuk) dan roep je maar, dan geeft iemand het wel (moet je wel even de naam van je poppetje en het dorp doorgeven, dat is hoofdlettergevoelig).
Thx voor de uitleg! Ik ga het zo snel mogelijk allemaal eens flink uit proberen, maar heb nu ook net donkey konga 2 en nog een aantal spellen (alles in 1x nieuw hehe)!
pi_27733819
Ik kannie meer wachten tot ik hem op mag haaaleeeen!!!!! (eerder kán)
pi_27746379
Ik zag dat another code al heel snel uitkomt (24-06). Op lik sang vind ik die donkerblauwe DS echt mooi, alleen jammer dat die van pokemon ofzo is. En bij lik-sang zit je met de douane (heb bij mijn laatste bestelling ook bij moeten betalen). Ik denk dat ik nog maar ff wacht met een ds.
pi_27746694
je moet de turquoise nemen! verdorie wat is die mooi zeg !!
pi_27746783
weet iemand wat die movie player inhoudt van de nds? ik vind dat een beetje vreemd... hoe ziet hij eruit en hoe werkt hij (en hoeveel kost hij)?
pi_27746965
is dit legaal te downloaden?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27747307
@lelibel: turquoise is idd op donkerblauw na mijn 2e keus. Mocht er geen normale donkerblauwe uitkomen dan wordt het idd turquoise.

hier staat iets over de movie player, ook fotos. Als ik het goed zie schuif je die waar je normaal een cartridge in stopt
pi_27786253
Uhm, als je je datum een dag vooruit zet, gaan je turnips dan rotten?
pi_27786572
Ik heb wel eens weken vooruit gespoeld, voor de turnips en dat ging goed.
Zat ik in dec, ging ik naar febr alleen maar om te zien voor hoe duur Tom ze opkocht.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:16:52 #230
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27786812
Je moet alleen niet met turnips in je inventory in de trein stappen, dat is bij mij wel eens verkeerd afgelopen...
pi_27787395
kan iemand het misschien even testen
ik heb namelijk al eens eerder turnips gekocht en vervolgens de datum steeds een dag vooruit gezet tot ik wist welke dag ze het meest waard waren....toen waren m'n turnips bad
Hmm, misschien dat vooruit spoelen wel kan, en achteruit niet?
pi_27787457
Ik heb in dec wel eens tot febr gecheat, het ging goed.

Ik wil het best voor je testen, maar ik kan het niet nu doen.
Misschien dat iemand anders het wil?
Vast wel toch
pi_27790277
Mag ik ook in het lijstje van AC'ers?

naam: inkie
stad: inkicity
  vrijdag 10 juni 2005 @ 07:04:40 #234
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27795266
Natuurlijk
pi_28023561
Heeft iemand voor mij andere soorten fruit als appels of peren?
Alvast bedankt!!!!!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:16:28 #236
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28043093
Dit zijn de codes voor drie soorten fruit voor inkie in inkicity. Ga naar Tom Nook en kies Other Things dan Say Code.
Je treft het niet, het zijn meteen codes waarmee het snel mis kan gaan omdat er verwarring kan ontstaan tussen een kleine letter L en een hoofdletter i. Werken ze niet, vraag dan gerust nog een keer om een code.

jQBFIfzVUIsKUy (beide I's zijn hoofdletter i's)
ujGBRdWJ%3NzVC

dW7tKN37@ryFrI (wederom een hoofdletter i)
lOIARnhJgxhEID (de eerste en de laatste zijn kleine letters L, de tweede is een hoofdletter i)

qW7tSW37@ryFrr
vZIARnJJ3CUxld (de eerste is een hoofdletter i en de laatste is een kleine letter L)
pi_28076525
Ik probeer ze morgenochtend meteen! Ben nu net terug van weekendje weg!
Alvast heel erg bedankt!
pi_28092014
Ze doen het hoor!! Bedankt!!
pi_28118261
Tom Nook was vandaag dicht: remodelling! Wel saai zeg!! Kon ik helemaal niks verkopen! Naja morgen maar weer in een grotere shop!!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:11:56 #240
11458 ivetje
pi_28118492
Wanneer komt AC uit voor de DS ? Sorry als het al ergens staat, maar heb ff geen zin om alles door te lezen
Heb de DS echt al maanden hier liggen en heb nog steeds alleen maar Mario 64 ervoor Wil AC echt graag hebben!! Die ziet er tof uit
To infinity…and beyond!
pi_28119506
als het goed is september (tenminste dat is het aannemelijkste gerucht )
pi_28133652
Heb 't spel al een maandje maar gister pas echt begonnen ermee. Ik heb alleen moeite om die NES games speelbaar te krijgen. Ik weet dat je NES games moet 'verdienen' maar ik kreeg al 1 (?) NES game cadeau bij die brief van het Animal Crossing team. Maar er zat enkel een "bag" in... hoe maak ik daarvan een NES game?
pi_28134361
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef nikk het volgende:
Heb 't spel al een maandje maar gister pas echt begonnen ermee. Ik heb alleen moeite om die NES games speelbaar te krijgen. Ik weet dat je NES games moet 'verdienen' maar ik kreeg al 1 (?) NES game cadeau bij die brief van het Animal Crossing team. Maar er zat enkel een "bag" in... hoe maak ik daarvan een NES game?
Nevermind...

Moest dus kennelijk de bag openen buiten m'n huis...
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:42:23 #244
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_28137187
Ik heb sinds afgelopen week ook animal crossing aangeschaft samen met m'n vriendin.
En we zijn al helemaal verslaafd

en als jullie willen mogen jullie mij ook wel aan het lijstje toevoegen
naam: Denki
stad: Parijs

we zijn nog op zoek naar wat soorten fruit we hebben al appels uit een ander dorp gehaald
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:30:03 #245
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28138524
De website waarop ik dat kan doen ligt er even uit, ik probeer het straks nog wel een keer. Ik zal morgenochtend wat fruit sturen tenzij iemand anders me voor is natuurlijk.

Nikk, wil jij er ook bij? Dan moet je even je naam en je dorp doorgeven.
pi_28138708
Is goed

Heb als naam DNS
Mijn stad heet Utopia
pi_28144013
Ik denk dat er bij mij dus (mits er genoeg centjes zijn) in september echt wel een DS gaat komen...
Al is het alleen voor Wario touched en animal crossing

Mijn winkel is nu groter!! En ik heb een gouden-boom en kokosnoten geplant
pi_28168950
Heb m'n eerste schuld afbetaald en zit vanaf morgen in een groter huis

donderdag 23 juni 2005 @ 21:17:27 #249
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28174309
Peer voor Denki in Parijs
LAB&Q7PS&scy3S
3coepM7@cCHMF5

Perzik
RbXq@Lc@CnEHC6
@FnKEsfgzVwpzk

Kers
Pj5K#nIijQ3RVS <-- hoofdletter i
3@OPIEY%MEWmvb <-- hoofdletter i

Sinaasappel
m@4YDQfMwi#itt
QHVxr%#mWr#By%

Let me know als er iets niet klopt of als je iets anders wilt
pi_28176689
Ik heb nog een vraag! Af en toe stuur ik een brief naar mensen in het dorp soms met een kadootje eraan in de hoop wat terug te krijgen. Maarr... de enige brieven die ik terug krijg zijn brieven waarin ze schrijven dat ze niets van mijn brief begrijpen......

Wat moet je dan in zo'n brief zetten?
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:43:05 #251
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28177321
Hij moet sowieso in het Engels en liefst zo correct mogelijk gespeld en met leestekens. Breek geen woorden af aan het eind van de zin maar zet het hele woord op de volgende regel. Verder vinden ze het leuk als je hun kooswoordje in de brief gebruikt. Noemt iemand je bijvoorbeeld altijd clucky, eindig je brief dan met "your clucky, inkie".
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:37:08 #252
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_28179233
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:17 schreef lizardtattoo het volgende:
heel erg bedankt ik ga ze zoderek meteen ff binnenhalen!
pi_28179235
Hmmm ik stuurde altijd zoeits als : Hello, how are you?
Maar ik neem aan dat ik meer moet schrijven? Want dat snapten ze dus al niet!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:18:11 #254
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_28221829
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

heel erg bedankt ik ga ze zoderek meteen ff binnenhalen!
nou alles is binnengehaald en geplant, nu maar eens kijken wat er van komt
pi_28235594
In mijn brieven zette ik zoiets van:
Hello (naam persoon), I am (jouw naam).
Do you drink milk?

Ik weet belachelijk maar het werkte voor mij
pi_28351895
Eum, animalcrossingcommunity ligt eraf? Echt compleet eraf, zovan het hele domein is zelfs beschikbaar?
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:05:39 #257
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28352165
Ik kom er gewoon op lelibel.
pi_28352540
Hm nu doet hij het bij mij ook gewoon weer. Apart?
pi_28379974
Ik had gisteren een Mario Trophy bij de loterij
Ik wilde heel graag die hamster, maar helaas!
pi_28448919
Het word bijna tijd voor een nieuw deel he.

Zal ik het in de gaten houden?
Of wil iemand anders een nieuw deel aanmaken?
pi_28449277
Heb al een nieuw deel aangemaakt op kladblok, dus die moeite is al gedaan, hoeft een ander het niet te doen, tenzij je het graag wilt doen, wie dan ook
pi_28567999
Ik heb al een tijd niet AC gespeeld

Vind Harvest moon A Wonderful Life en Friends of mineral town nu veel leuker
pi_28599118
Ooo ik heb ook zowel Harvest Moon voor de cube als voor de GBA, de GBA versie uitgespeeld, nou ja ik heb de credits gezien. Ik ben nu nog zo bezig met animal crossing, maar volgende week ga ik de cube versie van Harvest Moon ook proberen.

Maar ik vind animal crossing echt te gek!!!
pi_28605243
Harvest is beter . Ik heb AC gekocht toen omdat hij me een beetje aan harvest deed denken .
pi_28605806
Ik kende HM nog niet toen ik AC kreeg.

En de credits van friends of mineral town, die zag ik ook en dacht what the fuck, nu al?
Bleek dat die daarna gewoon doorging

P.s. als je een spel voor de cube krijgt/koopt, probeer je hem dan niet gelijk uit?

Ik wel hoor, met wat voor spel ik dan ook bezig ben.
pi_28610660
Nou ik heb tegelijk met mijn cube (die ik nog maar een paar weken heb) 5 spellen gekocht. Ik heb ook net tentamenperiode gehad, dus gewoon nog geen tijd gehad om echt goed naar alle spellen te kjiken. Begon even met animal crossing en was meteen beetje verslaafd!
pi_28612346
Aha, ik snap
pi_28762535
Nu we het af en toe toch over andere games hebben:

Ik heb een paar weken geleden de USA-versie van Kirby Canvas Curse gekocht (voor de DS) en potverdorie wat is dat een briljant spel! Echt geweldig! Moest ik ff kwijt, haha....
pi_28765197
We hebben ook een algemeen DS topic daarvoor . Maar idd, ik zit ook nog te wachten tot ik het spel kan halen .
pi_29511799
Ben gister weer eens begonnen, was bij de ene bewoner al 4 maand niet geweest en bij de ander zelfs 5 maand
pi_29544753
Ik ben al zolang niet meer in AC geweest dat ik vrees dat de kakkerlakken de polka aan het dansen zijn...
~Jeff Tweedy
pi_29725025
Ik ben druk bezig met het meubilair bij elkaar te verzamelen. Ik heb wel eindelijk bijna alle fossielen, nog 3 stuks...
pi_29785818
Ik logde me laatst in op die site waar je je catalogus kon invullen.
Ik had daar alles ingevuld, mijn hele catalogus, keek ik laatst weer, ALLES weg
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:53:10 #274
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_29789510
Echt waar?
*gauw kijkt*
Pfew ik heb alles nog...
  maandag 12 september 2005 @ 08:14:50 #275
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30506084
Hmmm Cube lijkt het onweer van afgelopen weekend niet overleefd te hebben (directe inslag). We dachten dat de schade beperkt was tot een netwerkkaartje en een externe voeding van een apparaat, maar nu blijkt de Cube niet op te starten (ook geen lampjes etc dus alleen de voeding?). Kan je zo'n spanningsadapterding los kopen of moet je dan meteen een nieuwe Cube kopen?
pi_30506296
Wat klote zeg Liz.... ik heb eigenlijk geen idee of je die los kan kopen... arme cube
pi_30506534
Ik zou gewoon een nieuwe halen.. Die dingen kosten inmiddels bijna niets meer.
pi_30510854
Wat vervelend Lizard.
Een nieuwe halen ok, maar daar moet je maar net geld voor hebben.

Succes ermee.

P.s. ik houd dit topic in de gaten, als die vol is, heb ik alweer een nieuwe gemaakt in kladblok
Kan hem dus zo posten.
  maandag 12 september 2005 @ 13:02:34 #279
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30511485
Dat lijstje met namen en dorpen uit de OP lijkt het niet meer te doen alleen... ik heb nog wel de inlogcode voor die site maar ook daar krijg ik geen lijstje te zien. Iemand zin om alle topics nog een keer door te lezen en alle namen te noteren? Of heb je die nog op tijd op kunnen slaan?
pi_30511701
Nou, ik had hem wel, maar een tijdje terug is onze harde schijf kapot gegaan.
8 gig aan mp3 kwijt, hadden in de loop der jaren wel ongeveer 40 gig aan mp3 gebrand, maar de hd ging net kapot voor we de nieuwe lading konden branden.

Ik BAAAAAAAAAL. Mijn leven heeft geen zin meer zo

Ik ben dus alles kwijt.

Als ik tijd heb, wil ik best alles doorspitten en zelf wat maken, maar dan wil ik wel weten waar ik een lijst kan opzetten, of dat dat gewoon kan met kladblok???

Weet jij bij welke sites het kan???
Of kan ik dus gewoon kladblok gebruiken?

Ik wil het best doen.
pi_30511747
Ja, ik wil het zeker doen, verveel me vaak.
DUs vertel me maar, weet je sites waar ik ze op kan zetten, of is kladblok voldoende.

(Ben toch eigenlijk ook knettergek)
  maandag 12 september 2005 @ 13:45:27 #282
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30512649
Zo technisch ben ik niet, geen idee hoe QuietGuy dat gedaan heeft. Voorlopig maar gewoon als tekstbestand bewaren en hier knippen en plakken lijkt me. Heb in de lunchpauze de eerste twee drie topics doorgeworsteld, dit is het resultaat.

Adagio Veldkamp Adagio
asylum malibu maaike
beantherio Beaniowa Richard
Blast Blorgh Martin
Blastsvriendin Grease Chantal
Cici Ccville Cecilian
creno hylaria creno
CyraxSnake Freetown snake
deedeetee geleen yoshi
dekkered Aagte Erik
Fliepke Venlo Fliepke
Frost-Lyx Teq-city yitsi
gebakken-koekje Ceratown Bibo
inkie1010 inkicity inkie
Keli Abbyvil Keli
killermj Zaandam EmJeej
klaasjeconyn Klaasjes Cindy
Lexie Itteren Lexie
lizardtattoo Krash Pollo
Lunatik Lunacity Harry
magical_reflex bigiguni Niels
magical_reflexsvriending bigiguni birri
o0-Bianca-0o Cubetown Bianca
PaRoDiUzZ Allansia Paro
phantom woeidorp marc
Purc NewGein Purc
QuietGuy Tholen Stefan
RaymanNL madtown ber
Sabzone Mi Casa Sabine
ShadoW17 Toadtown Hans
Sickert seemdorp keffo
Sickertsvriendin Mokiki Mimo
SilverBolt gamecube silvr
starbuck Balidorp Ron
starbucksvriendin keniahof bea
Taigurrr TinyTown Taina-spatie-dierenpootjesymbool
TheTh1ng Miami Danny
Thomper Thomtown Thomas
Together-Alone Seattle Eefje
Wakey Babylon Murphy
Zody R'dam Zody
_Vixion_ Syntex Vixion

[ Bericht 5% gewijzigd door lizardtattoo op 12-09-2005 14:01:07 ]
pi_30513089
Knap, ik zit in het 3e topic nu en heb mijzelf nog niet gezien in de 1e 2 topics

Als je me nou had gezegd dat jij het ff deed, werk ik hier voor jan met de korte achternaam
pi_30513101
Foknick, character naam en dorpsnaam
Fliepke: Fliepke: Venlo
lizardtattoo: Pollo: Krash
killermj: EmJeej: Zaandam
Silverbolt: silvr: gamecube
TheTh1ng: Danny: Miami
Cutie: Marieke: Delusion
o0-Bianca-0o: Bianca: Cubetown
Frost-Lyx: yitsi: Teq-city
PaRoDiUzZ: Paro: Allansia
phantom: marc: woeidorp
Thomper: Thomas: Tomtown
QuietGuy: Stefan: Tholen
gebakken-koekje: Bibo: Ceratown
dekkered: Erik: Aagte
Lunatik: Harry: Lunacity
ShadoW17: Hans: Toadtown
starbuck: bea: keniahof
starbuck: Ron: Balihof
Sabzone: Sabine: Mi Casa
Blast: Martin: Blorgh
Chantal: Grease
CyraxSnake: snake: Freetown
Taigurrr: Taina-spatie-dierenpootjesymbool: TinyTown
Sickert: keffo: seemdorp
Mimo: Mokiki
asylum: maaike: malibu
beantherio: Richard: Beaniowa
magical_reflex: Niels: bigiguni
birri: bigiguni
Purc: Purc: NewGein
creno: creno: hylaria

Ik ben tot hier gekomen, 3e AC topic.
pi_30513146
ALs je klaar bent, hoor ik het wel, dan kan ik het saven in kladblok en in de OP zetten
pi_30513339
Ik heb trouwens 2 dorpen.

Ccville Cecilian en Susutown Cici.

Niet dat het wat uitmaakt, maar goed.

Ga je door met de lijst?
Of moet ik het overnemen?
  maandag 12 september 2005 @ 14:15:48 #287
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30513480
Ik moet nu weer aan het werk, dus ik stop er nu mee. Ik had nog een mailtje staan waarin ik QuietGuy vroeg een aantal mensen toe te voegen, daar stond jij tussen dus vandaar
pi_30513665
Ok, ik kijk nog wel ff, begin wel bij het 3e deel.
Eerst ff wat eten en dan zie ik wel.
pi_30514961
Dit weekend heb ik voor het eerst animal crossing gespeeld, en ik vind het enorm verslavend. Ik ga de voorgaande topics nog doorlezen, want ik heb het idee dat ik nu nog veel dingen in het spel compleet over het hoofd zie.

Gisterenavond wilde ik na 22.00 nog spelen, maar toen sliep blijkbaar alles en iedereen....
pi_30515688
Zo, ik heb iedereen, behalve _Arual_. Edit: staat er inmiddels bij.
Dus als jij je naam nog wilt geven (let op, hoofdletter gevoelig).

Dit is iedereen:

Foknick ACdorp ACnaam

Adagio Veldkamp Adagio
Ardenlyn Cat Town Bob
Ardenlynsman Marcity Marc
asylum malibu maaike
beantherio Beaniowa Richard
Blast Blorgh Martin
Blastsvriendin Grease Chantal
Cici Ccville Cecilian
Cici Susutown Cici
creno hylaria creno
CyraxSnake Freetown snake
dekkered Aagte Erik
Elektra Antwerp Fientje
Fliepke Venlo Fliepke
Frost-Lyx Teq-city yitsi
gebakken-koekje Ceratown Bibo
Hello_Kitty Kyoto Kitty
Hello_Kittysvriend Kyoto Homer
inkie1010 inkicity inkie
ironx DS City DSGamer
ivetje Tilburg Ivetje
Jessi maarn jessi
Keli Abbyvil Keli
KillerBill Sprundel Nick
killermj Zaandam EmJeej
klaasjeconyn Klaasjes Cindy
lelibel Yomi Mette
Lexie Itteren Lexie
lizardtattoo Krash Pollo
Lunatik Lunacity Harry
lurvi09 Tolbert Sheik
magical_reflex bigiguni Niels
magical_reflexsvriending bigiguni birri
Mr.Happ-E Happelor Emiel
NeoDweezil Parijs Denki
nikk Utopia DNS
o0-Bianca-0o Cubetown Bianca
PaRoDiUzZ Allansia Paro
phantom woeidorp marc
Purc NewGein Purc
QuietGuy Tholen Stefan
RaymanNL madtown ber
Roit Travers Kirby
Sabzone Mi Casa Sabine
ShadoW17 Toadtown Hans
Shigeru Leettown Quint
Sickert seemdorp keffo
Sickertsvriendin Mokiki Mimo
SilverBolt gamecube silvr
starbuck Balidorp Ron
starbucksvriendin keniahof bea
Taigurrr TinyTown Taina-spatie-dierenpootjesymbool
TheTh1ng Miami Danny
the_legend_killer Sittard Kevin
Thomper Thomtown Thomas
Together-Alone Seattle Eefje
Wakey Babylon Murphy
yoshi_tje geleen yoshi
Zody R'dam Zody
_Arual_ Lent Laura
_Vixion_ Syntex Vixion

53 Fokkers, vriendinnen en vriend niet meegerekend. En 1 maal Cici

[ Bericht 2% gewijzigd door Cici op 12-09-2005 16:03:04 ]
pi_30515956
Mijn dorpje heet Lent en wordt bewoond door Laura
pi_30516058
Dank.

Heb weer zin om te ACen
  maandag 12 september 2005 @ 16:17:26 #293
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30516402
En we missen Cutie nog, die had alles wel doorgegeven aan QuietGuy maar kennelijk nergens gepost.
pi_30516442
Nee, idd.

Topic zit bijna vol.
Zal ik alvast een nieuwe maken?

Edit:

Animal Crossing # 8

Nieuw AC deel.

[ Bericht 47% gewijzigd door Cici op 12-09-2005 16:27:31 ]
pi_30516722
Ik ga offline, doeidoei.
  maandag 12 september 2005 @ 18:50:49 #296
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30519598
Hmm ik had de voeding verwijderd om alle voltages/amperages op te schrijven. Sluit ik net alles weer aan omdat die kabels anders in de weg liggen, doet alles het weer
Nou ja, prima natuurlijk.
  maandag 12 september 2005 @ 18:57:19 #297
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30519779
Hierbij dus alsnog de sinaasappel voor inkie1010

qW7tSW37@ryFrr
vZIARnJJ3CUxld <-- derde letter is een hoofdletter i, éénnalaatste is een kleine letter L.
pi_30521053
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef lizardtattoo het volgende:
En we missen Cutie nog, die had alles wel doorgegeven aan QuietGuy maar kennelijk nergens gepost.
Ey, ik ben er nog steeds hoor.
  maandag 12 september 2005 @ 19:55:59 #299
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30521448
Ja
Ik bedoelde dat we niet meer weten hoe je in AC heet + je dorpje omdat de site van QuietGuy het niet meer doet en je het nergens gepost hebt in die 7 topics.
pi_30521777
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Hierbij dus alsnog de sinaasappel voor inkie1010

qW7tSW37@ryFrr
vZIARnJJ3CUxld <-- derde letter is een hoofdletter i, éénnalaatste is een kleine letter L.
Thx liz!! Ga hem morgen ophalen bij Nook! (ben nu niet bij me GC)
pi_30521876
Ik heb een nieuw dorpje omdat mijn vorige memory card gewist is. Door mij persoonlijk. Onder invloed van veeeeeeeel pijnstillers vanwege een gebroken voet.

Hoe mijn nieuwe dorp precies heet ben ik even kwijt.
Updates volgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')