quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
ik heb nog niet eens is 5.000 punten:)quote:Op maandag 4 april 2005 11:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zoveel puntenhoe doe je dat toch
Ik heb bijna een hele serie compleet en ik blijf maar rond de 10.000 hangen.
Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echtquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het al twee weken niet meer gespeeld
bij mij ook, ik ben tel ui om de aan knop van de gamecube in te drukken, en de tv aan te doen, en dan weer een hele lange tijd wachten (ladenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echtM'n DS vreet al m'n tijd op
Ach, ik heb m'n savegame per ongeluk gewist.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:13 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb ook allang niet meer gespeeld. Het zal wel een zooitje zijn in mijn dorpje. Toch moet ik weer eens een keer gaan spelen. Ik wil nog steeds alle vissen en insecten compleet hebbenAlle fossielen heb ik al.
Totdat je het vaker en vaker doet.. Dat liedje van Kapp'n is leuk, maar na een tijdje word je echt knettergek van dat irritantje muziekje. De teksten zijn vaak wel lachenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef RaymanNL het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst de connectivety getest van de gba-ngc bij animal crossing, da's best wel leuk![]()
Bijen moet je inderdaad eerst uit de boom schudden en dan hard lopen. Is mij ook nog niet gelukt, dus ik weet niet wat het "truukje" erachter is. Het schijnt dat je ook wel eens een bij in een bloem kan vinden maar ook dat is mij niet gelukt. Mole cricket is kwestie van graven als je een raar geluid hoort.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef ivetje het volgende:
Ok, ik ben er ook weer...heb tijdje niet gespeeld maar ben weer begonnenHeb inmiddels bijna 2 weken een perfect town dus ben benieuwd wanneer het zover is dat ik iets krijg
Verder hoef ik nog maar 3 insecten, mole cricket, bee en de banded dragonfly...en die laatste is klote want die vliegt veel te snel!!! Ben er inmiddels al 3 dagen mee bezig maar nog nix
Verder nog een vraagje, hoe vang je zo'n bee en waar kan ik die vinden...is dat er 1 uit zo'n nest wat je uit de boom schud en moet je dan snel je netje pakken en proberen er 1 te vangenDat lukt me nl niet, ik ben telkens net te langzaam...iemand een idee hoe ik die kan vangen??
Ruilen is toch veel leuker?quote:Verder ben ik bezig met de cabin-set, maar heb nog lang niet alles heb ik al gezien...even de code-generator aanzwengelen bij mijn vriend komend weekend en dat probleem is dan ook opgelost
moet je me even toevoegen als buddie dan zie je dat, dat heb ik bij jou ook al gedaanquote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Klopt, dat bericht is achterhaald, heb stoel gekocht en lamp gekregen. Ik had niet door dat je ook online was en we dus via ACC konden overleggen.
Hmm, even truukje proberen met achter de boom te gaan staanquote:Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Bijen moet je inderdaad eerst uit de boom schudden en dan hard lopen. Is mij ook nog niet gelukt, dus ik weet niet wat het "truukje" erachter is. Het schijnt dat je ook wel eens een bij in een bloem kan vinden maar ook dat is mij niet gelukt. Mole cricket is kwestie van graven als je een raar geluid hoort.
[..]
Ruilen is toch veel leuker?
Er zijn nog 3 spellen die untradeble zijn die je nu nog niet hebt. Deze heb ik zelf ook nog niet. Ik heb alleen goede vriend via animalcrossingcommunity waar ik deze codes van gekregen heb aangezien ik de spellen zelf ook niet had. Ik heb via hem ook island codes gekregen omdat ik geen gba heb dus dan kun je het ook geen valsspelen noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:46 schreef lurvi09 het volgende:
Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Na nog eens minstens twintig keer gestoken te zijn is het me vanochtend eindelijk gelukt om een bij te vangen.
Nog vijf insecten. Toch maar eens opzoeken in welk seizoen die eigenlijk voorkomen.![]()
en kies dan voor Sell all. Zorg er wel voor dat je op een van de 'groene' voorwerpen staat, anders kun je alles weer opnieuw gaan selecteren. Dit werk ook bij je brieven en zowel bij het opslaan op het postkantoo als bij het weggooien van de museumbriefjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Je moet eerst zeggen dat je iets wil verkopen. Dan kom je in het scherm waar je dingen kan selecteren. Dan gebruik je de x-knop, met je stickje naar het volgende voorwerp dat je wil verkopen, weer x-knop, etc. Herhaal dit net zo lang tot je alles dat je wil verkopen hebt geselecteerd en druk op A.
Die is er al, alleen niet in NL. Weet jij wanneer die komt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 06:39 schreef Cici het volgende:
Ik heb de GBA versie niet.
Maar binnenkort komt Harvest Moon: Another Wonderful Life uit.
En dan kun je kiezen of je een vrouw of man bent (als je het spel koopt heb ik begrepen).
Heb al wat screenshots gezien, maar dat is dus hetzelfde als deze versie.
Geweldig! Thanks!quote:
Ja dit snap ik niet helemaal, dit heb ik vaker zien staan en volgens mij bedoel je daar de krant op de microsite van Nintendo mee, toch? Maar die site werkt niet meer of bestaat gewoon niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:44 schreef lizardtattoo het volgende:
op de AC-krant te klikken
Doe ik! Maar dan post ik morgen de codes! Want ik moet nu weg helaas!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:19 schreef Roit het volgende:
Kan iemand me een fruitsoort bezorgen, tmaakt niet uit welk, als het maar geen cherries of coconuts zijn?
Name: Kirby
Town: Travers
Alvast bedankt![]()
Okay, donequote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:33 schreef KillerBill het volgende:
Ik wil wel in de OP hoor.
Geweldig bedankt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Fruit voor Kirby in Travers (wil je trouwens in de openingspost? Meld het dan even, dan zet ik je erbij)
Appel
4dbQ6Sb3@ITHEt (is een kleine letter L)
lh%W4Mrr2UZATs (ook een kleine letter L)
Sinaasappel
yF5yNwVxkQLNv#
GPOiRK%zWchUWQ
Peer
qwyQLSWUlNSfWt (kleine letter L wederom)
uSnFwH&5QwXn%U
Perzik
#p35s8Dp6COpg4
8H6MNyY5cMgn##
Sinaasappel voor Sheik in Tolbert
nb#ag34ZcTlPfR (kleine letter L)
QQV7W6L@If#dwD (hoofdletter i)
Ik weet niet helemaal wat er fout gaat, maar ik krijg alleen een boze Tom Nooks en geen sinaasappels. Hij zegt dat de code voor iemand anders is. Wat doe ik fout?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Sinaasappel voor Sheik in Tolbert
nb#ag34ZcTlPfR (kleine letter L)
QQV7W6L@If#dwD (hoofdletter i)
Thx voor de uitleg! Ik ga het zo snel mogelijk allemaal eens flink uit proberen, maar heb nu ook net donkey konga 2 en nog een aantal spellen (alles in 1x nieuw hehe)!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Online kan nog niet, dat kan straks met Animal Crossing voor de Nintendo DS wel. Je kan door met Tom Nook te praten wel dingen uitwisselen met andere spelers, dat gaat via codes (voor voorbeelden hoe dat er uitziet zie eerder in het topic). Heb je iets nodig (een andere fruitsoort, een meubelstuk) dan roep je maar, dan geeft iemand het wel (moet je wel even de naam van je poppetje en het dorp doorgeven, dat is hoofdlettergevoelig).![]()
Nevermind...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef nikk het volgende:
Heb 't spel al een maandje maar gister pas echt begonnen ermee. Ik heb alleen moeite om die NES games speelbaar te krijgen. Ik weet dat je NES games moet 'verdienen' maar ik kreeg al 1 (?) NES game cadeau bij die brief van het Animal Crossing team. Maar er zat enkel een "bag" in... hoe maak ik daarvan een NES game?
heel erg bedankt ik ga ze zoderek meteen ff binnenhalen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:17 schreef lizardtattoo het volgende:
nou alles is binnengehaald en geplant, nu maar eens kijken wat er van komtquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
heel erg bedankt ik ga ze zoderek meteen ff binnenhalen!
Ey, ik ben er nog steeds hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef lizardtattoo het volgende:
En we missen Cutie nog, die had alles wel doorgegeven aan QuietGuy maar kennelijk nergens gepost.
Thx liz!! Ga hem morgen ophalen bij Nook! (ben nu niet bij me GC)quote:Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Hierbij dus alsnog de sinaasappel voor inkie1010
qW7tSW37@ryFrr
vZIARnJJ3CUxld <-- derde letter is een hoofdletter i, éénnalaatste is een kleine letter L.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |