Er zijn nog 3 spellen die untradeble zijn die je nu nog niet hebt. Deze heb ik zelf ook nog niet. Ik heb alleen goede vriend via animalcrossingcommunity waar ik deze codes van gekregen heb aangezien ik de spellen zelf ook niet had. Ik heb via hem ook island codes gekregen omdat ik geen gba heb dus dan kun je het ook geen valsspelen noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:46 schreef lurvi09 het volgende:
Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Na nog eens minstens twintig keer gestoken te zijn is het me vanochtend eindelijk gelukt om een bij te vangen.
Nog vijf insecten. Toch maar eens opzoeken in welk seizoen die eigenlijk voorkomen.![]()
en kies dan voor Sell all. Zorg er wel voor dat je op een van de 'groene' voorwerpen staat, anders kun je alles weer opnieuw gaan selecteren. Dit werk ook bij je brieven en zowel bij het opslaan op het postkantoo als bij het weggooien van de museumbriefjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Je moet eerst zeggen dat je iets wil verkopen. Dan kom je in het scherm waar je dingen kan selecteren. Dan gebruik je de x-knop, met je stickje naar het volgende voorwerp dat je wil verkopen, weer x-knop, etc. Herhaal dit net zo lang tot je alles dat je wil verkopen hebt geselecteerd en druk op A.
Die is er al, alleen niet in NL. Weet jij wanneer die komt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 06:39 schreef Cici het volgende:
Ik heb de GBA versie niet.
Maar binnenkort komt Harvest Moon: Another Wonderful Life uit.
En dan kun je kiezen of je een vrouw of man bent (als je het spel koopt heb ik begrepen).
Heb al wat screenshots gezien, maar dat is dus hetzelfde als deze versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |