slecht plek 10quote:Op zondag 3 april 2005 14:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe doet Coulthard het?
10e, laatste van de mannen die echt aan het racen zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 14:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe doet Coulthard het?
quote:
Niet als ik de punten uitdeelquote:
Hij mocht nog wel z'n middelvinger opsteken naar Rubens met z'n nieuwe auto. Dat is ook wat waardquote:Op zondag 3 april 2005 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Goede zaken gedaan voor de team manager alleen jammer van Coulthard![]()
Dat is dan wel weer leuk natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2005 15:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Hij mocht nog wel z'n middelvinger opsteken naar Rubens met z'n nieuwe auto. Dat is ook wat waard
Dus geen punt voor Ferarri.
zal me niks verbazen als Schumi al van het circuit vertrokken is, wat ook wel is gebeurde in Monaco waar sommige mensen gelijk naar huis gingenquote:Op zondag 3 april 2005 15:04 schreef -Hans- het volgende:
Ik zou nu graag een interview zien met SChumacher of iemand anders van de rode boys..
lolquote:Op zondag 3 april 2005 15:06 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
zal me niks verbazen als Schumi al van het circuit vertrokken is, wat ook wel is gebeurde in Monaco waar sommige mensen gelijk naar huis gingen
Ze hebben gewoon vertrouwen in Bridgestone als enigequote:Op zondag 3 april 2005 15:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Waarom rijd Ferrari nog steeds op Bridgestone ? Iedereen rijdt op Michelin's op Minardi ofzo na. Worden de straat Ferrari's std met Bridgestone verkocht of hebben ze een meerjarencontract ? Een test op de Michelin's zou toch wel handig zijn als je ziet dat de concurrentie je zo om de oren vliegt.
Pak voortaan naast de TV ook de livetiming van f1.com erbij dan zie je het gebeuren. Op de livetiming was het erg duidelijk te zien.quote:
Niet als enige, ook topteams als Minardi en Jordan zie ik netquote:Op zondag 3 april 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ze hebben gewoon vertrouwen in Bridgestone als enige
Ik weet niet precies op wat voor banden straat Ferrari's staan. Ik dacht Good Year maar kan ook Bridgestone zijn aangezien ze in de F1 nu ook Bridgestone hebben.
ten eerste een meerjarig contract. ten tweede is de ferrari voor de bridgestone ontworpen en andersom. ten derde heeft ferrari bij brigdestone de absolute nummer 1 positie en krijgen ze alle aandacht van bridgestone en bij michelin zouden ze dat moeten delen met andere topteams. ten vierde hebben ze samen zo enorm veel suc6 geboekt de laatste jaren door nauw samen te werken met elkaar. nu het even slecht gaat kan je niet bridgestone zomaar even aan de kant schuiven. dat zou niet goed zijn voor beiden.quote:Op zondag 3 april 2005 15:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Waarom rijd Ferrari nog steeds op Bridgestone ? Iedereen rijdt op Michelin's op Minardi ofzo na. Worden de straat Ferrari's std met Bridgestone verkocht of hebben ze een meerjarencontract ? Een test op de Michelin's zou toch wel handig zijn als je ziet dat de concurrentie je zo om de oren vliegt.
Oh ja die topteams was ik ff vergetenquote:Op zondag 3 april 2005 15:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Niet als enige, ook topteams als Minardi en Jordan zie ik net
Ik snap het ook niet maar ze hebben mss een contract gesloten met Bridgestone ofzo. Zal vast wel een reden achter zitten.quote:Als Ferrari's normaal niet op Bridgestone staan dan staat toch niets in de weg om eens een keer een Michelin te proberen. Als je wil winnen, dat lukt niet en iedereen rijd op andere banden dan moet er toch ergens bij iemand een lampje gaan branden ?
quote:Op zondag 3 april 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zijn al die Ferrari fans eigenlijk gebleven hier?
Slechte verliezers
ik moet daarvoor een paar meter lopenquote:Op zondag 3 april 2005 15:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pak voortaan naast de TV ook de livetiming van f1.com erbij dan zie je het gebeuren. Op de livetiming was het erg duidelijk te zien.
Joh, zou je denken?quote:Op zondag 3 april 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
Ik snap het ook niet maar ze hebben mss een contract gesloten met Bridgestone ofzo. Zal vast wel een reden achter zitten.
de straat ferrari's rijden over het algemeen op bridgestone potenza'squote:Op zondag 3 april 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon vertrouwen in Bridgestone als enige
Ik weet niet precies op wat voor banden straat Ferrari's staan. Ik dacht Good Year maar kan ook Bridgestone zijn aangezien ze in de F1 nu ook Bridgestone hebben.
Bridgestone rijdt alweer sinds 1997 in de F1quote:Op zondag 3 april 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon vertrouwen in Bridgestone als enige
Ik weet niet precies op wat voor banden straat Ferrari's staan. Ik dacht Good Year maar kan ook Bridgestone zijn aangezien ze in de F1 nu ook Bridgestone hebben.
Maar als de Michelin in de basis beter is dan de Bridgestone en je wil domineren zoals Ferrari dan zal je dus over moeten stappen en daar tijd en geld in stekenquote:Op zondag 3 april 2005 15:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ten tweede is de ferrari voor de bridgestone ontworpen en andersom.
Alle aandacht om vervolgens op minder materiaal te rijden of aandacht delen maar toch een betere band hebben. Dan moet je het toch wel weten als je meedoet om te winnen.quote:ten derde heeft ferrari bij brigdestone de absolute nummer 1 positie en krijgen ze alle aandacht van bridgestone en bij michelin zouden ze dat moeten delen met andere topteams.
Maar vorig jaar zag je de Michelins er al door heen komen, op sommige tracks was deze vrij nieuwe band superieur aan de Bridgestone. In het verleden behaalde resultaten etc etcquote:ten vierde hebben ze samen zo enorm veel suc6 geboekt de laatste jaren door nauw samen te werken met elkaar.
Natuurlijk moet je dat doen. Wat is nou een grotere klap die je uit kan delen aan je concurrent dan dat Ferrari overstapt op jou banden omdat ze geen vertrouwen meer in Bridgestone.quote:denkt je nou werkelijk dat michelin een test zou aanbieden aan ferrari(concurrent bridgestone)? yeah right
Die zijn ineens allemaal voor Renaultquote:Op zondag 3 april 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zijn al die Ferrari fans eigenlijk gebleven hier?
Slechte verliezers
Ik bedoel meerjarig contract enzoquote:Op zondag 3 april 2005 15:15 schreef k_man het volgende:
Joh, zou je denken?
Ik dacht dat ze hun banden gewoon bij de Kwikfit haalden.
Ah ok, vroeger stonden ze op Good Year.quote:Op zondag 3 april 2005 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
de straat ferrari's rijden over het algemeen op bridgestone potenza's
De wet van de remmende voorsprongquote:Op zondag 3 april 2005 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bridgestone rijdt alweer sinds 1997 in de F1
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...quote:Op zondag 3 april 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tom Coronel is geen fan van Albers heb ik het idee![]()
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...
wat een stakker is het toch eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat het vanaf vandaag een van de vele zal zijn dit jaar
Ben benieuwd hoeveel hij te melden heeftquote:
uhuhquote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij zou nooit testrijder willen zijn.
Alsof ie daar überhaupt voor gevraagd zou worden.
je kan niet zomaar midden in het seizoen overstappen naar een andere bandenfabrikant. ferrari gaat echt niet harder rijden als ze nu zouden overstappen naar michelins. daarvoor moet je duizende testkilometers rijden en zo je auto op aanpassen. ze wisten toch ook niet voor het seizoen dat het niet zo goed zou gaan.quote:Op zondag 3 april 2005 15:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[quote]
Maar als de Michelin in de basis beter is dan de Bridgestone en je wil domineren zoals Ferrari dan zal je dus over moeten stappen en daar tijd en geld in steken
blijkbaar werkt dat bij ferrari en bridgestone. (ok nu toevallig even niet dan)quote:Alle aandacht om vervolgens op minder materiaal te rijden of aandacht delen maar toch een betere band hebben. Dan moet je het toch wel weten als je meedoet om te winnen.
nou nou vrij nieuwe band. michelin rijd ook al een aantal jaren mee in de f1. de combinatie ferrari/bridgestone heeft de laatste 5 jaren de kampioenschap binnengehaalt, lijkt mij toch geen slecht formule.quote:Maar vorig jaar zag je de Michelins er al door heen komen, op sommige tracks was deze vrij nieuwe band superieur aan de Bridgestone. In het verleden behaalde resultaten etc etc
jij hebt het over een test midden in het seizoen. contracten staan al vastgelegt dit seizoen en jij denkt werkelijk dat michelin zou zeggen: "goh ferrari, hebben jullie zin om volgende week even de michelin band te testen? maareh niet de resultaten doorspelen aan brigdestone he"quote:Natuurlijk moet je dat doen. Wat is nou een grotere klap die je uit kan delen aan je concurrent dan dat Ferrari overstapt op jou banden omdat ze geen vertrouwen meer in Bridgestone.
dat weet ik niet precies, maar volgens mij is het niet zo lang geleden nog bijgetekendquote:Als de straatFerrari's op Bridgestone's staan dan is het dus al deels verklaard, plus het meerjarencontract. Tot hoelang loopt dat nog ?
Ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig een heel verhaal van Kimi maar ik kan het niet echt volgen.
-Hij praatquote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig een heel verhaal van Kimi maar ik kan het niet echt volgen.
De snelheid was absoluut goed als je kijkt naar de P2 van Schumi, en volgens Alonso was Schumacher ook sneller in het begin van de race. Naja, voorlopig hebben de mannen van Ferrari nog een hoop werk te doen. Volgende race is Imola, en daar doet Ferrari het altijd wel erg goed.quote:Op zondag 3 april 2005 15:32 schreef ASroma het volgende:
Ferrari komt nog wel terug
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
-Hij praat
-Hij glimlacht
-toont emoties
is dit wel Raikkonen?
Kimi.quote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heerlijk als Kimi engels praat![]()
Dat zal vast wel bij gebrek aan Verstappen nieuwsquote:Op zondag 3 april 2005 15:39 schreef -Hans- het volgende:
Kimi.![]()
Op het verstappen forum is de afgang van Ferrari ook het gesprek van de dag, dat zal ook nog wel even zo doorgaan gok ik zo.
Ze hebben ervaring met de situatie waarin Ferrari nu verkeerdquote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zal vast wel bij gebrek aan Verstappen nieuws
Het is te hopen dat Schumacher niet hetzelfde spoor volgt als Verstappenquote:Op zondag 3 april 2005 15:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Ze hebben ervaring met de situatie waarin Ferrari nu verkeerd![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 15:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
je kan veel zeggen, maar de minardi's zijn betrouwbaarder dan de ferari's tot nu toe
De laatste keer dat Schumacher uitviel was in 97 wisten ze net te vertellen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
je kan veel zeggen, maar de minardi's zijn betrouwbaarder dan de ferari's tot nu toe
Lijkt me sterk, vorig jaar tijdens een SC periode tegen de SC aangereden. En zo kan ik er nog wel wat opnoemen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De laatste keer dat Schumacher uitviel was in 97 wisten ze net te vertellen.
Dat je meer races uitrijd maakt je auto niet betrouwbaarder.
nee niet tegen SCquote:Op zondag 3 april 2005 16:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, vorig jaar tijdens een SC periode tegen de SC aangereden. En zo kan ik er nog wel wat opnoemen.
Ow klopt je hebt gelijk tegen een andere coureur of de muur....quote:
Lol..wie zei dat? Je laatste opmerking snap ik niet helemaal maar Hockenheim 2001 was de laatste keer.quote:Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De laatste keer dat Schumacher uitviel was in 97 wisten ze net te vertellen.
Dat je meer races uitrijd maakt je auto niet betrouwbaarder.
20.000quote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef D.Rose het volgende:
Hoeveel geld krijg je ook alweer per punt bij de manager?
zo'n shirt wil ik ookquote:Op zondag 3 april 2005 18:08 schreef Bastard het volgende:
Ik wil ook zo'n oranje mclaren shirtje kopen.. maar tis nog niet te koop ofzo
Mclaren.com
quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef Kanjer het volgende:
Ferrari geeft de andere teams gewoon een voorsprongetje.
Anders is het weer gedaan in augustus en gaat iedereen weer lopen huilie dat schumi te goed is enzo.
Dus eigenlijk is het gewoon een Ferrari cadeautje voor de Renault/McLaren/BAR/Toyota fan.
Jullie mogen dankjewel zeggen.
Tja, typische reactie, kijk, ik weet best dat het zeer doet bij fans van de andere coureurs maar lets face it, Schumacher is nu eenmaal de aller-allerbeste.quote:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, typische reactie, kijk, ik weet best dat het zeer doet bij fans van de andere coureurs maar lets face it, Schumacher is nu eenmaal de aller-allerbeste.
Of je moet mij nog een coureur kunnen noemen die 7 (zeven) wereldtitels heeft gehaald, dan heb ik die over het hoofd gezien.
Wat het team Ferrari betreft, voor mij de allerbeste vooral hoe ze gebruik maken van de regels, de mogelijkheden, dat die andere teambazen niet zo slim zijn, hey dat is niet de schuld van Ferrari.
Oud genoeg om alle grand prix te hebben gezien waar Schumi in meereed en zelfs daarvoor, en hoe oud ben jij?quote:
Geboortedatum: 1959-10-30quote:
Ach, dat kan altijd snel veranderen. Eind jaren 80/begin 90 was McLaren onklopbaar (zelfs eens 15 van de 16 races in één seizoen gewonnen: 1988), vervolgens was Williams een paar jaar het te kloppen team en de afgelopen jaren was dat Ferrari. Misschien is het nu de beurt aan Renault (ik vind dat ze het wel eens verdiend hebben, eind jaren 70/begin jaren 80 waren ze ook al een tijdje in de F1, met als eerste een turbomotor, maar toen kwamen ze steeds net tekort voor een titel).quote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, typische reactie, kijk, ik weet best dat het zeer doet bij fans van de andere coureurs maar lets face it, Schumacher is nu eenmaal de aller-allerbeste.
Of je moet mij nog een coureur kunnen noemen die 7 (zeven) wereldtitels heeft gehaald, dan heb ik die over het hoofd gezien.
Wat het team Ferrari betreft, voor mij de allerbeste vooral hoe ze gebruik maken van de regels, de mogelijkheden, dat die andere teambazen niet zo slim zijn, hey dat is niet de schuld van Ferrari.
Hey we hebben zeker een vaste Sbs6 studio bezoekerquote:Op zondag 3 april 2005 21:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1959-10-30
echt kennis van zaken heeft die niet en dat met z'n leeftijd van bijna 50
![]()
En daar heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 3 april 2005 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, dat kan altijd snel veranderen. Eind jaren 80/begin 90 was McLaren onklopbaar (zelfs eens 15 van de 16 races in één seizoen gewonnen: 1988), vervolgens was Williams een paar jaar het te kloppen team en de afgelopen jaren was dat Ferrari. Misschien is het nu de beurt aan Renault (ik vind dat ze het wel eens verdiend hebben, eind jaren 70/begin jaren 80 waren ze ook al een tijdje in de F1, met als eerste een turbomotor, maar toen kwamen ze steeds net tekort voor een titel).
Alsof Ferrari altijd zo snel is geweestquote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef Kanjer het volgende:
Ferrari geeft de andere teams gewoon een voorsprongetje.
Anders is het weer gedaan in augustus en gaat iedereen weer lopen huilie dat schumi te goed is enzo.
Dus eigenlijk is het gewoon een Ferrari cadeautje voor de Renault/McLaren/BAR/Toyota fan.
Jullie mogen dankjewel zeggen.
SBS6 studio, ...eeehhhhh nee dank je niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:18 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hey we hebben zeker een vaste Sbs6 studio bezoeker![]()
..
/ 20 trouwens meneer..
Alonso zei ook dat hij dacht dat hij over een hele race genomen sneller zou zijn dan Schumacher.quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De snelheid was absoluut goed als je kijkt naar de P2 van Schumi, en volgens Alonso was Schumacher ook sneller in het begin van de race. Naja, voorlopig hebben de mannen van Ferrari nog een hoop werk te doen. Volgende race is Imola, en daar doet Ferrari het altijd wel erg goed.
Nou, ik ben bang dat ze naast de banden ook nog wel het een en ander zullen moeten verspijkeren aan die kar.quote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alonso zei ook dat hij dacht dat hij over een hele race genomen sneller zou zijn dan Schumacher.
Waar Ferrari zich zorgen over moet maken zijn de bandenprolemen. Dat zag je mooi bij Barichello. In het begin was hij bloedsnel aan het eind werd hij aan alle kanten voorbij gereden. De snelheid van de Ferrari zelf lijkt dus wel in orde te zijn maar de Bridgstones duidelijk niet.
De Bridgestones zijn echt slecht op dit moment inderdaadquote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alonso zei ook dat hij dacht dat hij over een hele race genomen sneller zou zijn dan Schumacher.
Waar Ferrari zich zorgen over moet maken zijn de bandenprolemen. Dat zag je mooi bij Barichello. In het begin was hij bloedsnel aan het eind werd hij aan alle kanten voorbij gereden. De snelheid van de Ferrari zelf lijkt dus wel in orde te zijn maar de Bridgstones duidelijk niet.
Weet dat wel zeker!quote:Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
De Bridgestones zijn echt slecht op dit moment inderdaad.
De F2005 lijkt wel snel te zijn, jammer van de technische problemen.
maar ik hoop dat ze dat snel oplossen
Alhoewel Coronel af en toe arrogante trekjes heeft, zo is iedere raceklasse waarin hij zelf heeft gewonnen een enorm belangrijke raceklassequote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...
Bakproblemen lijkt me niet. Je zag duidelijk dat Barrichello naarmate de wedstrijd vorderde trager en trager werd. Dat duidt niet op bakprolemen zoals Olav Mol suggereerde. Als het bakprolemen waren zou je verwachten dat hij opeens heel veel trager zijn en niet dat het gelijdelijk zou gaan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat ze naast de banden ook nog wel het een en ander zullen moeten verspijkeren aan die kar.
Was Barri langzamer door de banden of was het een bakprobleem?
Heb na de race niet zoveel tijd meer gehad om reacties te horen/lezen.
We zullen het allemaal wel zien het komende seizoen, wel weer leuk dat niet 1 team eruit springt en dat er gevochten moet worden voor de punten, Toyota gaat ook ernstig goed trouwens.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Bakproblemen lijkt me niet. Je zag duidelijk dat Barrichello naarmate de wedstrijd vorderde trager en trager werd. Dat duidt niet op bakprolemen zoals Olav Mol suggereerde. Als het bakprolemen waren zou je verwachten dat hij opeens heel veel trager zijn en niet dat het gelijdelijk zou gaan.
En de bakprolemen komen doordat de F2005 eigenlijk te vroeg is gebracht. Het ding is gewoon niet lang genoeg getest. Maar ja je kan ook niet met een auto meedoen die niet eens snel genoeg is om punten te halen.
Toyota is indrukwekkend inderdaad. Ik denk dat heel weinig mensen hadden verwacht dat ze zo goed zouden presteren. Al heben ze natuurlijk een enorm budget.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
We zullen het allemaal wel zien het komende seizoen, wel weer leuk dat niet 1 team eruit springt en dat er gevochten moet worden voor de punten, Toyota gaat ook ernstig goed trouwens.
Nee jij...het emoticon-mannetje dat mooie OPs maakt maar verder niks inhoudelijks toevoegt. Het enige wat je doet is lachwekkend bashen maar als je om een inhoudelijke reactie wordt gevraagd geef je niet thuis.quote:Op zondag 3 april 2005 21:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1959-10-30
echt kennis van zaken heeft die niet en dat met z'n leeftijd van bijna 50
![]()
Hear Hear!! Ik wou het niet zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
McLaren was dominant in 1988 en 1989 maar in 1990 begon het tij al te keren. Mansell verloor in 1991 de kans op de wereldtitel door er in Suzuka in de 2e ronde af te vliegen maar de Williams was toen al de betere auto. Zoals Senna destijds ook toegaf: de krachtige motor gaf ons het voordeel in de voorgaande jaren en kon zo de aerodynamische mindere punten teniet doen. Williams was dominant vanaf half 1991 en dat hebben ze volgehouden tot 1994. De Ford-Benetton was in 1994 zeker beter, hoewel zijn legaliteit altijd in twijfel is getrokken. Williams had de beste auto in 1995 (maar mindere rijders) en 1996 maar in 1997 begon Ferrari redelijk bij te trekken. Een dergelijke lange 'dominantie' van Ferrari en MS (ruwweg van 1999 tot en met vorig jaar) is volgens mij nog niet voorgekomen.
Barrichello en Bridgestone hebben ook toegegeven problemen te hebben met de banden. Ik denk dat we nog een spannend seizoen gaan krijgen maar als MS vanaf nu alles wint en Alonse tweede wordt per race duurt het nog meer dan 10 races eer ze gelijk staan. En dan rijden er nog zeker 3 andere competitieve teams rond dit jaar.
[..]
Nee jij...het emoticon-mannetje dat mooie OPs maakt maar verder niks inhoudelijks toevoegt. Het enige wat je doet is lachwekkend bashen maar als je om een inhoudelijke reactie wordt gevraagd geef je niet thuis.
Ook in deel 2 van dit topic heb je echt niks nuttigs toegevoegd behalve waten je zoektocht naar een t-shirt. En dan ga je mensen die wat schrijven wederom afkraken op hun kennis; je weet zelf amper iets.
voeg jij wel iets toe dan??quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Walter_ het volgende:
Nee jij...het emoticon-mannetje dat mooie OPs maakt maar verder niks inhoudelijks toevoegt. Het enige wat je doet is lachwekkend bashen maar als je om een inhoudelijke reactie wordt gevraagd geef je niet thuis.
Ook in deel 2 van dit topic heb je echt niks nuttigs toegevoegd behalve waten je zoektocht naar een t-shirt. En dan ga je mensen die wat schrijven wederom afkraken op hun kennis; je weet zelf amper iets.
Tuurlijk, ik wil niet zeggen dat de actie van Albers nou fantastisch was. Integendeel...quote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alhoewel Coronel af en toe arrogante trekjes heeft, zo is iedere raceklasse waarin hij zelf heeft gewonnen een enorm belangrijke raceklasse, moet ik toch zeggen dat hij wel lekker eerlijk is en dat hij wel vaak gelijk heeft. Als Albers zijn auto achterin de auto van Coulthard parkeert dan is dat natuurlijk altijd Albers fout en dan moet je niet goedkoop gaan roepen dat Coulthard veels te vroeg remde.
Ik denk dat Tom zwaar gefrustreert is dat hij niet in F1 gekomen is terwijl albers en verstappen dat wel gelukt is.quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil niet zeggen dat de actie van Albers nou fantastisch was. Integendeel...
Maar bij Coronel krijg ik vaak het idee dat hij ervan geniet om flink wat kritiek te geven op Jos of Albers, maar dat kan ook aan mij liggen.
Beter lezen stumper; ik post hier al meer info op een pagina dan jij in al je ziellge posts bij mekaar. En dat is echt voor iedereen in te zien die deze F1 threads doorloopt.quote:Op maandag 4 april 2005 12:40 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voeg jij wel iets toe dan??
jij weet amper iets jij kijkt alleen door een rooie bril . ga iemand anders afkraken..., iets waar je goed in bent je bent net schumi als die onder druk staat rampt ook mensen van de baan![]()
flikker jij eens op, ik voeg meer toe dan jou. jij kunt alleen maar kritiek hebben op mensen die eens niet voor schumacherquote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Beter lezen stumper; ik post hier al meer info op een pagina dan jij in al je ziellge posts bij mekaar. En dat is echt voor iedereen in te zien die deze F1 threads doorloopt.
En nu probeer je ook nog een beetje de Libelle-psycholoog uit te hangen met je laatste opmerkingen. Ga toch spelen domme nietsnut.
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef JPM01 het volgende:
[..]
flikker jij eens op, ik voeg meer toe dan jou. jij kunt alleen maar kritiek hebben op mensen die eens niet voor schumacherdomme
![]()
hij levert alleen maar kritiek kan nooit normaal reageren.quote:
ik vind dat je niet echt over een dominantie kan spreken, renault loopt niet ver weg en je kun met fisichella wel zien dat het niet zo goed loopt. Vorig jaar liepen de beide ferrari's ten opzichte van de rest van het veld weg, truli kon nog aardig bijbenen.quote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef erikh het volgende:
Vinden mensen dit seizoen nou zoveel beter als vorig jaar? Ipv ferrari is het nu renault dat dominant is en toyota is het BAR van vorig jaar, komt in de buurt maar is het net niet.
Ik vind de spanning nou niet echt meer geworden, enige verschil is dat schumacher nu opeens echt meot vechten en dat vinden mensen al prachtig omt e zien maar de dominantie van 1 team is er nog steeds.
ze missen villeneuve voor de feedback wel, button en sato and davidson, zijn te onervaren. ik snap ook niet waarom sauber niet gaat testen. ze testen te weinig ondanks dat ze een prive team zijn. die wagen wordt zo ook niet beter.quote:Op maandag 4 april 2005 16:08 schreef TimoBasso het volgende:
Vind het trouwens wel leuk dat B.A.R flink naar achtere is gegaan,Zouden ze de feedback van Villeneuve missen?
Volgens Honda was het suc6 van het jaar 2004 deels te danken aan het testwerk van Villeneuve in 2003.
Money Money Money.. helaas.. en een 3de rijder zal wel leuk zijnquote:Op maandag 4 april 2005 16:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ze missen villeneuve voor de feedback wel, button en sato and davidson, zijn te onervaren. ik snap ook niet waarom sauber niet gaat testen. ze testen te weinig ondanks dat ze een prive team zijn. die wagen wordt zo ook niet beter.
ja geld speeld een belangrijke rol, maarja neem dan een paydriver zoals een ricardo rosset ofzoquote:Op maandag 4 april 2005 16:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Money Money Money.. helaas.. en een 3de rijder zal wel leuk zijn
Fisichella heeft een race gewonnen en staat derde in de stand. Hoeveelste was Barrichello vorig jaar na drie races?quote:Op maandag 4 april 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
je kun met fisichella wel zien dat het niet zo goed loopt.
McLaren won van 84 tot en met 91 bijna ieder jaar het kampioenschap met uitzondering van 1987. Toch wel iets langer dan een paar jaar. Met als hoogtepunt 1988. Ook Williams was heel erg dominant daarna, vooral de jaren 92,93. In 94 en 95 even niet maar ja dat had ook met de dood van Senna te maken.quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
McLaren was dominant in 1988 en 1989 maar in 1990 begon het tij al te keren. Mansell verloor in 1991 de kans op de wereldtitel door er in Suzuka in de 2e ronde af te vliegen maar de Williams was toen al de betere auto. Zoals Senna destijds ook toegaf: de krachtige motor gaf ons het voordeel in de voorgaande jaren en kon zo de aerodynamische mindere punten teniet doen. Williams was dominant vanaf half 1991 en dat hebben ze volgehouden tot 1994. De Ford-Benetton was in 1994 zeker beter, hoewel zijn legaliteit altijd in twijfel is getrokken. Williams had de beste auto in 1995 (maar mindere rijders) en 1996 maar in 1997 begon Ferrari redelijk bij te trekken. Een dergelijke lange 'dominantie' van Ferrari en MS (ruwweg van 1999 tot en met vorig jaar) is volgens mij nog niet voorgekomen.
Dan heb je gewoon geen betere wagen, klaar. De klasse van een auto bestaat niet alleen uit prestaties maar ook uit betrouwbaarheid.quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef dazzle123 het volgende:
In 99 was de Mclaren net als in 98 duidelijk de betere wagen ware het niet dat hij te onbetrouwbaar was.
het gaat om het feit dat ferrari steeds 1-2 scoorde.., renault heeft dat dit seizoen nog niet gedaan.quote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Fisichella heeft een race gewonnen en staat derde in de stand. Hoeveelste was Barrichello vorig jaar na drie races?
Flikker zelf op kutkleuter; je kunt hier niets meer dan OPs maken en mensen afzeiken als ze meer weten dan jij (niet moeilijk btw). Dan ga je eerder in dit topic nog vragen 'hoe oud ben je eigenlijk' als iemand wat neerzet, mij als domme koe bestempelen terwijl je eigen posts vol zitten met lompe fouten en dan nog denk je dat je serieus genomen wordt??? Het enige wat je dan kan doen is zielig met je emoticons gaan posten en mij Schumacher-fanatisme toedichten en deze laatste pagina wat half info posten als er gezegd wordt dat je niks toevoegt. Zo voorspelbaar en zo dom ben je dus: ga toch elders spelen lompe stumper die je bent. Of kom anders maar weer met een zielige emoticon-reply.quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef JPM01 het volgende:
[..]
flikker jij eens op, ik voeg meer toe dan jou. jij kunt alleen maar kritiek hebben op mensen die eens niet voor schumacherdomme
![]()
Mee eens, maar in 1986 won Williams ook de constructeurstitel en had de rijderstitel kunnen winnen als Mansell geen klapband kreeg in Adelaide: hij ging die wedstrijd in met 7 punten voorsprong op Prost en Piquet. Hij hield die kar wel mooi onder controle op volle snelheid met drie banden.quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
McLaren won van 84 tot en met 91 bijna ieder jaar het kampioenschap met uitzondering van 1987. Toch wel iets langer dan een paar jaar. Met als hoogtepunt 1988. Ook Williams was heel erg dominant daarna, vooral de jaren 92,93. In 94 en 95 even niet maar ja dat had ook met de dood van Senna te maken.
Ik kan ook niet zeggen dat Ferrari vanaf 99 heel erg dominant was. In 99 was de Mclaren net als in 98 duidelijk de betere wagen ware het niet dat hij te onbetrouwbaar was. In 2000 waren McLaren en Ferrari vrijwel even sterk en pas in 2001 begon de dominantie van Ferrari echt.
En eind jaren 70 was Ferrari met Lauda ook erg dominant alleen dat duurde iets minder lang. En Lauda haalde slechs twee titels waar hij zonder zijn ongeluk zeker drie titels op rij zou hebben gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |