En daar heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 3 april 2005 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, dat kan altijd snel veranderen. Eind jaren 80/begin 90 was McLaren onklopbaar (zelfs eens 15 van de 16 races in één seizoen gewonnen: 1988), vervolgens was Williams een paar jaar het te kloppen team en de afgelopen jaren was dat Ferrari. Misschien is het nu de beurt aan Renault (ik vind dat ze het wel eens verdiend hebben, eind jaren 70/begin jaren 80 waren ze ook al een tijdje in de F1, met als eerste een turbomotor, maar toen kwamen ze steeds net tekort voor een titel).
Alsof Ferrari altijd zo snel is geweestquote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef Kanjer het volgende:
Ferrari geeft de andere teams gewoon een voorsprongetje.
Anders is het weer gedaan in augustus en gaat iedereen weer lopen huilie dat schumi te goed is enzo.
Dus eigenlijk is het gewoon een Ferrari cadeautje voor de Renault/McLaren/BAR/Toyota fan.
Jullie mogen dankjewel zeggen.
SBS6 studio, ...eeehhhhh nee dank je niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:18 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hey we hebben zeker een vaste Sbs6 studio bezoeker![]()
..
/ 20 trouwens meneer..
Alonso zei ook dat hij dacht dat hij over een hele race genomen sneller zou zijn dan Schumacher.quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De snelheid was absoluut goed als je kijkt naar de P2 van Schumi, en volgens Alonso was Schumacher ook sneller in het begin van de race. Naja, voorlopig hebben de mannen van Ferrari nog een hoop werk te doen. Volgende race is Imola, en daar doet Ferrari het altijd wel erg goed.
Nou, ik ben bang dat ze naast de banden ook nog wel het een en ander zullen moeten verspijkeren aan die kar.quote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alonso zei ook dat hij dacht dat hij over een hele race genomen sneller zou zijn dan Schumacher.
Waar Ferrari zich zorgen over moet maken zijn de bandenprolemen. Dat zag je mooi bij Barichello. In het begin was hij bloedsnel aan het eind werd hij aan alle kanten voorbij gereden. De snelheid van de Ferrari zelf lijkt dus wel in orde te zijn maar de Bridgstones duidelijk niet.
De Bridgestones zijn echt slecht op dit moment inderdaadquote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alonso zei ook dat hij dacht dat hij over een hele race genomen sneller zou zijn dan Schumacher.
Waar Ferrari zich zorgen over moet maken zijn de bandenprolemen. Dat zag je mooi bij Barichello. In het begin was hij bloedsnel aan het eind werd hij aan alle kanten voorbij gereden. De snelheid van de Ferrari zelf lijkt dus wel in orde te zijn maar de Bridgstones duidelijk niet.
Weet dat wel zeker!quote:Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
De Bridgestones zijn echt slecht op dit moment inderdaad.
De F2005 lijkt wel snel te zijn, jammer van de technische problemen.
maar ik hoop dat ze dat snel oplossen
Alhoewel Coronel af en toe arrogante trekjes heeft, zo is iedere raceklasse waarin hij zelf heeft gewonnen een enorm belangrijke raceklassequote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...
Bakproblemen lijkt me niet. Je zag duidelijk dat Barrichello naarmate de wedstrijd vorderde trager en trager werd. Dat duidt niet op bakprolemen zoals Olav Mol suggereerde. Als het bakprolemen waren zou je verwachten dat hij opeens heel veel trager zijn en niet dat het gelijdelijk zou gaan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat ze naast de banden ook nog wel het een en ander zullen moeten verspijkeren aan die kar.
Was Barri langzamer door de banden of was het een bakprobleem?
Heb na de race niet zoveel tijd meer gehad om reacties te horen/lezen.
We zullen het allemaal wel zien het komende seizoen, wel weer leuk dat niet 1 team eruit springt en dat er gevochten moet worden voor de punten, Toyota gaat ook ernstig goed trouwens.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Bakproblemen lijkt me niet. Je zag duidelijk dat Barrichello naarmate de wedstrijd vorderde trager en trager werd. Dat duidt niet op bakprolemen zoals Olav Mol suggereerde. Als het bakprolemen waren zou je verwachten dat hij opeens heel veel trager zijn en niet dat het gelijdelijk zou gaan.
En de bakprolemen komen doordat de F2005 eigenlijk te vroeg is gebracht. Het ding is gewoon niet lang genoeg getest. Maar ja je kan ook niet met een auto meedoen die niet eens snel genoeg is om punten te halen.
Toyota is indrukwekkend inderdaad. Ik denk dat heel weinig mensen hadden verwacht dat ze zo goed zouden presteren. Al heben ze natuurlijk een enorm budget.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
We zullen het allemaal wel zien het komende seizoen, wel weer leuk dat niet 1 team eruit springt en dat er gevochten moet worden voor de punten, Toyota gaat ook ernstig goed trouwens.
Nee jij...het emoticon-mannetje dat mooie OPs maakt maar verder niks inhoudelijks toevoegt. Het enige wat je doet is lachwekkend bashen maar als je om een inhoudelijke reactie wordt gevraagd geef je niet thuis.quote:Op zondag 3 april 2005 21:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1959-10-30
echt kennis van zaken heeft die niet en dat met z'n leeftijd van bijna 50
![]()
Hear Hear!! Ik wou het niet zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
McLaren was dominant in 1988 en 1989 maar in 1990 begon het tij al te keren. Mansell verloor in 1991 de kans op de wereldtitel door er in Suzuka in de 2e ronde af te vliegen maar de Williams was toen al de betere auto. Zoals Senna destijds ook toegaf: de krachtige motor gaf ons het voordeel in de voorgaande jaren en kon zo de aerodynamische mindere punten teniet doen. Williams was dominant vanaf half 1991 en dat hebben ze volgehouden tot 1994. De Ford-Benetton was in 1994 zeker beter, hoewel zijn legaliteit altijd in twijfel is getrokken. Williams had de beste auto in 1995 (maar mindere rijders) en 1996 maar in 1997 begon Ferrari redelijk bij te trekken. Een dergelijke lange 'dominantie' van Ferrari en MS (ruwweg van 1999 tot en met vorig jaar) is volgens mij nog niet voorgekomen.
Barrichello en Bridgestone hebben ook toegegeven problemen te hebben met de banden. Ik denk dat we nog een spannend seizoen gaan krijgen maar als MS vanaf nu alles wint en Alonse tweede wordt per race duurt het nog meer dan 10 races eer ze gelijk staan. En dan rijden er nog zeker 3 andere competitieve teams rond dit jaar.
[..]
Nee jij...het emoticon-mannetje dat mooie OPs maakt maar verder niks inhoudelijks toevoegt. Het enige wat je doet is lachwekkend bashen maar als je om een inhoudelijke reactie wordt gevraagd geef je niet thuis.
Ook in deel 2 van dit topic heb je echt niks nuttigs toegevoegd behalve waten je zoektocht naar een t-shirt. En dan ga je mensen die wat schrijven wederom afkraken op hun kennis; je weet zelf amper iets.
voeg jij wel iets toe dan??quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Walter_ het volgende:
Nee jij...het emoticon-mannetje dat mooie OPs maakt maar verder niks inhoudelijks toevoegt. Het enige wat je doet is lachwekkend bashen maar als je om een inhoudelijke reactie wordt gevraagd geef je niet thuis.
Ook in deel 2 van dit topic heb je echt niks nuttigs toegevoegd behalve waten je zoektocht naar een t-shirt. En dan ga je mensen die wat schrijven wederom afkraken op hun kennis; je weet zelf amper iets.
Tuurlijk, ik wil niet zeggen dat de actie van Albers nou fantastisch was. Integendeel...quote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alhoewel Coronel af en toe arrogante trekjes heeft, zo is iedere raceklasse waarin hij zelf heeft gewonnen een enorm belangrijke raceklasse, moet ik toch zeggen dat hij wel lekker eerlijk is en dat hij wel vaak gelijk heeft. Als Albers zijn auto achterin de auto van Coulthard parkeert dan is dat natuurlijk altijd Albers fout en dan moet je niet goedkoop gaan roepen dat Coulthard veels te vroeg remde.
Ik denk dat Tom zwaar gefrustreert is dat hij niet in F1 gekomen is terwijl albers en verstappen dat wel gelukt is.quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil niet zeggen dat de actie van Albers nou fantastisch was. Integendeel...
Maar bij Coronel krijg ik vaak het idee dat hij ervan geniet om flink wat kritiek te geven op Jos of Albers, maar dat kan ook aan mij liggen.
Beter lezen stumper; ik post hier al meer info op een pagina dan jij in al je ziellge posts bij mekaar. En dat is echt voor iedereen in te zien die deze F1 threads doorloopt.quote:Op maandag 4 april 2005 12:40 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voeg jij wel iets toe dan??
jij weet amper iets jij kijkt alleen door een rooie bril . ga iemand anders afkraken..., iets waar je goed in bent je bent net schumi als die onder druk staat rampt ook mensen van de baan![]()
flikker jij eens op, ik voeg meer toe dan jou. jij kunt alleen maar kritiek hebben op mensen die eens niet voor schumacherquote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Beter lezen stumper; ik post hier al meer info op een pagina dan jij in al je ziellge posts bij mekaar. En dat is echt voor iedereen in te zien die deze F1 threads doorloopt.
En nu probeer je ook nog een beetje de Libelle-psycholoog uit te hangen met je laatste opmerkingen. Ga toch spelen domme nietsnut.
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef JPM01 het volgende:
[..]
flikker jij eens op, ik voeg meer toe dan jou. jij kunt alleen maar kritiek hebben op mensen die eens niet voor schumacherdomme
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |