quote:Op zondag 3 april 2005 15:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
je kan veel zeggen, maar de minardi's zijn betrouwbaarder dan de ferari's tot nu toe
De laatste keer dat Schumacher uitviel was in 97 wisten ze net te vertellen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
je kan veel zeggen, maar de minardi's zijn betrouwbaarder dan de ferari's tot nu toe
Lijkt me sterk, vorig jaar tijdens een SC periode tegen de SC aangereden. En zo kan ik er nog wel wat opnoemen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De laatste keer dat Schumacher uitviel was in 97 wisten ze net te vertellen.
Dat je meer races uitrijd maakt je auto niet betrouwbaarder.
nee niet tegen SCquote:Op zondag 3 april 2005 16:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, vorig jaar tijdens een SC periode tegen de SC aangereden. En zo kan ik er nog wel wat opnoemen.
Ow klopt je hebt gelijk tegen een andere coureur of de muur....quote:
Lol..wie zei dat? Je laatste opmerking snap ik niet helemaal maar Hockenheim 2001 was de laatste keer.quote:Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De laatste keer dat Schumacher uitviel was in 97 wisten ze net te vertellen.
Dat je meer races uitrijd maakt je auto niet betrouwbaarder.
20.000quote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef D.Rose het volgende:
Hoeveel geld krijg je ook alweer per punt bij de manager?
zo'n shirt wil ik ookquote:Op zondag 3 april 2005 18:08 schreef Bastard het volgende:
Ik wil ook zo'n oranje mclaren shirtje kopen.. maar tis nog niet te koop ofzo
Mclaren.com
quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef Kanjer het volgende:
Ferrari geeft de andere teams gewoon een voorsprongetje.
Anders is het weer gedaan in augustus en gaat iedereen weer lopen huilie dat schumi te goed is enzo.
Dus eigenlijk is het gewoon een Ferrari cadeautje voor de Renault/McLaren/BAR/Toyota fan.
Jullie mogen dankjewel zeggen.
Tja, typische reactie, kijk, ik weet best dat het zeer doet bij fans van de andere coureurs maar lets face it, Schumacher is nu eenmaal de aller-allerbeste.quote:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, typische reactie, kijk, ik weet best dat het zeer doet bij fans van de andere coureurs maar lets face it, Schumacher is nu eenmaal de aller-allerbeste.
Of je moet mij nog een coureur kunnen noemen die 7 (zeven) wereldtitels heeft gehaald, dan heb ik die over het hoofd gezien.
Wat het team Ferrari betreft, voor mij de allerbeste vooral hoe ze gebruik maken van de regels, de mogelijkheden, dat die andere teambazen niet zo slim zijn, hey dat is niet de schuld van Ferrari.
Oud genoeg om alle grand prix te hebben gezien waar Schumi in meereed en zelfs daarvoor, en hoe oud ben jij?quote:
Geboortedatum: 1959-10-30quote:
Ach, dat kan altijd snel veranderen. Eind jaren 80/begin 90 was McLaren onklopbaar (zelfs eens 15 van de 16 races in één seizoen gewonnen: 1988), vervolgens was Williams een paar jaar het te kloppen team en de afgelopen jaren was dat Ferrari. Misschien is het nu de beurt aan Renault (ik vind dat ze het wel eens verdiend hebben, eind jaren 70/begin jaren 80 waren ze ook al een tijdje in de F1, met als eerste een turbomotor, maar toen kwamen ze steeds net tekort voor een titel).quote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, typische reactie, kijk, ik weet best dat het zeer doet bij fans van de andere coureurs maar lets face it, Schumacher is nu eenmaal de aller-allerbeste.
Of je moet mij nog een coureur kunnen noemen die 7 (zeven) wereldtitels heeft gehaald, dan heb ik die over het hoofd gezien.
Wat het team Ferrari betreft, voor mij de allerbeste vooral hoe ze gebruik maken van de regels, de mogelijkheden, dat die andere teambazen niet zo slim zijn, hey dat is niet de schuld van Ferrari.
Hey we hebben zeker een vaste Sbs6 studio bezoekerquote:Op zondag 3 april 2005 21:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1959-10-30
echt kennis van zaken heeft die niet en dat met z'n leeftijd van bijna 50
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |