Tom is voornamelijk fan van zichzelf...quote:Op zondag 3 april 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tom Coronel is geen fan van Albers heb ik het idee![]()
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...
wat een stakker is het toch eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tom is voornamelijk fan van zichzelf...
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat het vanaf vandaag een van de vele zal zijn dit jaar
Ben benieuwd hoeveel hij te melden heeftquote:
uhuhquote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij zou nooit testrijder willen zijn.
Alsof ie daar überhaupt voor gevraagd zou worden.
je kan niet zomaar midden in het seizoen overstappen naar een andere bandenfabrikant. ferrari gaat echt niet harder rijden als ze nu zouden overstappen naar michelins. daarvoor moet je duizende testkilometers rijden en zo je auto op aanpassen. ze wisten toch ook niet voor het seizoen dat het niet zo goed zou gaan.quote:Op zondag 3 april 2005 15:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[quote]
Maar als de Michelin in de basis beter is dan de Bridgestone en je wil domineren zoals Ferrari dan zal je dus over moeten stappen en daar tijd en geld in steken
blijkbaar werkt dat bij ferrari en bridgestone. (ok nu toevallig even niet dan)quote:Alle aandacht om vervolgens op minder materiaal te rijden of aandacht delen maar toch een betere band hebben. Dan moet je het toch wel weten als je meedoet om te winnen.
nou nou vrij nieuwe band. michelin rijd ook al een aantal jaren mee in de f1. de combinatie ferrari/bridgestone heeft de laatste 5 jaren de kampioenschap binnengehaalt, lijkt mij toch geen slecht formule.quote:Maar vorig jaar zag je de Michelins er al door heen komen, op sommige tracks was deze vrij nieuwe band superieur aan de Bridgestone. In het verleden behaalde resultaten etc etc
jij hebt het over een test midden in het seizoen. contracten staan al vastgelegt dit seizoen en jij denkt werkelijk dat michelin zou zeggen: "goh ferrari, hebben jullie zin om volgende week even de michelin band te testen? maareh niet de resultaten doorspelen aan brigdestone he"quote:Natuurlijk moet je dat doen. Wat is nou een grotere klap die je uit kan delen aan je concurrent dan dat Ferrari overstapt op jou banden omdat ze geen vertrouwen meer in Bridgestone.
dat weet ik niet precies, maar volgens mij is het niet zo lang geleden nog bijgetekendquote:Als de straatFerrari's op Bridgestone's staan dan is het dus al deels verklaard, plus het meerjarencontract. Tot hoelang loopt dat nog ?
Ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig een heel verhaal van Kimi maar ik kan het niet echt volgen.
-Hij praatquote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig een heel verhaal van Kimi maar ik kan het niet echt volgen.
De snelheid was absoluut goed als je kijkt naar de P2 van Schumi, en volgens Alonso was Schumacher ook sneller in het begin van de race. Naja, voorlopig hebben de mannen van Ferrari nog een hoop werk te doen. Volgende race is Imola, en daar doet Ferrari het altijd wel erg goed.quote:Op zondag 3 april 2005 15:32 schreef ASroma het volgende:
Ferrari komt nog wel terug
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
-Hij praat
-Hij glimlacht
-toont emoties
is dit wel Raikkonen?
Kimi.quote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heerlijk als Kimi engels praat![]()
Dat zal vast wel bij gebrek aan Verstappen nieuwsquote:Op zondag 3 april 2005 15:39 schreef -Hans- het volgende:
Kimi.![]()
Op het verstappen forum is de afgang van Ferrari ook het gesprek van de dag, dat zal ook nog wel even zo doorgaan gok ik zo.
Ze hebben ervaring met de situatie waarin Ferrari nu verkeerdquote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zal vast wel bij gebrek aan Verstappen nieuws
Het is te hopen dat Schumacher niet hetzelfde spoor volgt als Verstappenquote:Op zondag 3 april 2005 15:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Ze hebben ervaring met de situatie waarin Ferrari nu verkeerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |