hij levert alleen maar kritiek kan nooit normaal reageren.quote:
ik vind dat je niet echt over een dominantie kan spreken, renault loopt niet ver weg en je kun met fisichella wel zien dat het niet zo goed loopt. Vorig jaar liepen de beide ferrari's ten opzichte van de rest van het veld weg, truli kon nog aardig bijbenen.quote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef erikh het volgende:
Vinden mensen dit seizoen nou zoveel beter als vorig jaar? Ipv ferrari is het nu renault dat dominant is en toyota is het BAR van vorig jaar, komt in de buurt maar is het net niet.
Ik vind de spanning nou niet echt meer geworden, enige verschil is dat schumacher nu opeens echt meot vechten en dat vinden mensen al prachtig omt e zien maar de dominantie van 1 team is er nog steeds.
ze missen villeneuve voor de feedback wel, button en sato and davidson, zijn te onervaren. ik snap ook niet waarom sauber niet gaat testen. ze testen te weinig ondanks dat ze een prive team zijn. die wagen wordt zo ook niet beter.quote:Op maandag 4 april 2005 16:08 schreef TimoBasso het volgende:
Vind het trouwens wel leuk dat B.A.R flink naar achtere is gegaan,Zouden ze de feedback van Villeneuve missen?
Volgens Honda was het suc6 van het jaar 2004 deels te danken aan het testwerk van Villeneuve in 2003.
Money Money Money.. helaas.. en een 3de rijder zal wel leuk zijnquote:Op maandag 4 april 2005 16:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ze missen villeneuve voor de feedback wel, button en sato and davidson, zijn te onervaren. ik snap ook niet waarom sauber niet gaat testen. ze testen te weinig ondanks dat ze een prive team zijn. die wagen wordt zo ook niet beter.
ja geld speeld een belangrijke rol, maarja neem dan een paydriver zoals een ricardo rosset ofzoquote:Op maandag 4 april 2005 16:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Money Money Money.. helaas.. en een 3de rijder zal wel leuk zijn
Fisichella heeft een race gewonnen en staat derde in de stand. Hoeveelste was Barrichello vorig jaar na drie races?quote:Op maandag 4 april 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
je kun met fisichella wel zien dat het niet zo goed loopt.
McLaren won van 84 tot en met 91 bijna ieder jaar het kampioenschap met uitzondering van 1987. Toch wel iets langer dan een paar jaar. Met als hoogtepunt 1988. Ook Williams was heel erg dominant daarna, vooral de jaren 92,93. In 94 en 95 even niet maar ja dat had ook met de dood van Senna te maken.quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
McLaren was dominant in 1988 en 1989 maar in 1990 begon het tij al te keren. Mansell verloor in 1991 de kans op de wereldtitel door er in Suzuka in de 2e ronde af te vliegen maar de Williams was toen al de betere auto. Zoals Senna destijds ook toegaf: de krachtige motor gaf ons het voordeel in de voorgaande jaren en kon zo de aerodynamische mindere punten teniet doen. Williams was dominant vanaf half 1991 en dat hebben ze volgehouden tot 1994. De Ford-Benetton was in 1994 zeker beter, hoewel zijn legaliteit altijd in twijfel is getrokken. Williams had de beste auto in 1995 (maar mindere rijders) en 1996 maar in 1997 begon Ferrari redelijk bij te trekken. Een dergelijke lange 'dominantie' van Ferrari en MS (ruwweg van 1999 tot en met vorig jaar) is volgens mij nog niet voorgekomen.
Dan heb je gewoon geen betere wagen, klaar. De klasse van een auto bestaat niet alleen uit prestaties maar ook uit betrouwbaarheid.quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef dazzle123 het volgende:
In 99 was de Mclaren net als in 98 duidelijk de betere wagen ware het niet dat hij te onbetrouwbaar was.
het gaat om het feit dat ferrari steeds 1-2 scoorde.., renault heeft dat dit seizoen nog niet gedaan.quote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Fisichella heeft een race gewonnen en staat derde in de stand. Hoeveelste was Barrichello vorig jaar na drie races?
Flikker zelf op kutkleuter; je kunt hier niets meer dan OPs maken en mensen afzeiken als ze meer weten dan jij (niet moeilijk btw). Dan ga je eerder in dit topic nog vragen 'hoe oud ben je eigenlijk' als iemand wat neerzet, mij als domme koe bestempelen terwijl je eigen posts vol zitten met lompe fouten en dan nog denk je dat je serieus genomen wordt??? Het enige wat je dan kan doen is zielig met je emoticons gaan posten en mij Schumacher-fanatisme toedichten en deze laatste pagina wat half info posten als er gezegd wordt dat je niks toevoegt. Zo voorspelbaar en zo dom ben je dus: ga toch elders spelen lompe stumper die je bent. Of kom anders maar weer met een zielige emoticon-reply.quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef JPM01 het volgende:
[..]
flikker jij eens op, ik voeg meer toe dan jou. jij kunt alleen maar kritiek hebben op mensen die eens niet voor schumacherdomme
![]()
Mee eens, maar in 1986 won Williams ook de constructeurstitel en had de rijderstitel kunnen winnen als Mansell geen klapband kreeg in Adelaide: hij ging die wedstrijd in met 7 punten voorsprong op Prost en Piquet. Hij hield die kar wel mooi onder controle op volle snelheid met drie banden.quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
McLaren won van 84 tot en met 91 bijna ieder jaar het kampioenschap met uitzondering van 1987. Toch wel iets langer dan een paar jaar. Met als hoogtepunt 1988. Ook Williams was heel erg dominant daarna, vooral de jaren 92,93. In 94 en 95 even niet maar ja dat had ook met de dood van Senna te maken.
Ik kan ook niet zeggen dat Ferrari vanaf 99 heel erg dominant was. In 99 was de Mclaren net als in 98 duidelijk de betere wagen ware het niet dat hij te onbetrouwbaar was. In 2000 waren McLaren en Ferrari vrijwel even sterk en pas in 2001 begon de dominantie van Ferrari echt.
En eind jaren 70 was Ferrari met Lauda ook erg dominant alleen dat duurde iets minder lang. En Lauda haalde slechs twee titels waar hij zonder zijn ongeluk zeker drie titels op rij zou hebben gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |