1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Season 1 1. 1-1 100 22-Sep-2004 Pilot (1) 2. 1-2 101 29-Sep-2004 Pilot (2) 3. 1-3 102 06-Oct-2004 Tabula Rasa 4. 1-4 103 13-Oct-2004 Walkabout 5. 1-5 104 20-Oct-2004 White Rabbit 6. 1-6 105 27-Oct-2004 House of the Rising Sun 7. 1-7 106 03-Nov-2004 The Moth 8. 1-8 107 10-Nov-2004 Confidence Man 9. 1-9 108 17-Nov-2004 Solitary 10. 1-10 109 01-Dec-2004 Raised by Another 11. 1-11 110 08-Dec-2004 All the Best Cowboys Have Daddy Issues 12. 1-12 111 05-Jan-2005 Whatever the Case May Be 13. 1-13 112 12-Jan-2005 Hearts and Minds 14. 1-14 113 19-Jan-2005 Special 15. 1-15 114 09-Feb-2005 Homecoming 16. 1-16 115 16-Feb-2005 Outlaws 17. 1-17 116 23-Feb-2005 ...In Translation 18. 1-18 117 02-Mar-2005 Numbers 19. 1-19 118 30-Mar-2005 Deus Ex Machina 20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm Special S-1 120 27-Apr-2005 Lost Special Edition Episode Season 1 22. 1-21 121 04-May-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides) 23. 1-22 122 11-May-2005 Born to Run |
Je bedoelt dat ene kleine vliegtuigje uit de laatste ep?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Spannend hoor!
Ook gek dat er maar 1 persoon in dat vliegtuig zat... wellicht hebben die het wel overleefd...
Aha..thanxquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef Aurelium het volgende:
volgens mij was die special episode gewoon een grote samenvatting van wat er tot nu toe gebeurt is om nog meer kijkers te trekken...
Weet je dat zeker? Ik zou het wel jammer vinden. Verknallen ze in feite toch wel een (dubbele) aflevering.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef Aurelium het volgende:
volgens mij was die special episode gewoon een grote samenvatting van wat er tot nu toe gebeurt is om nog meer kijkers te trekken...
Ik kan me herinneren dat ik dat ergens gelezen had.... als je het zeker wilt weten zul je zelf even op onderzoek uit moeten gaanquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:20 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik zou het wel jammer vinden. Verknallen ze in feite toch wel een (dubbele) aflevering.
Nee, ik hoop toch meer op een 'gewone' extra lange aflevering![]()
Ik gok op een complicatie als dat hij zwaar over de zeik, ivm met zijn nier, een auto ongeluk krijgt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:13 schreef PirE het volgende:
Locke is zeker één van de interessantste karakters van de serie. Maar hoe is hij nou in die rolstoel gekomen?? Complicatie's na de operatie ofzo?
Heb zoals altijd weer genoten.
Ik heb zo'n gevoel dat Locke dood gaat. Ik denk dat hij erin slaagt om dat ding te openen, met alle gevolgen van dien... maar ik hoop het eerlijk gezegd niet, want Locke is een van de interessantere karakters op het eiland.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:07 schreef matthijst het volgende:
Dope aflvering, wel mooi dat Locke's droom waar blijkt en er echt een vliegtuig is.
Nu nog ff in 4 afleveringen de hele bende samenvatten en het is wel weer mooi geweest
En Boone zal wel dood gaan lijkt me.
Zeker. Zijn frustraties na de operatie waren echt goed in beeld gebracht. Echt topquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind Locke's verhalen toch wel het ontroerendst hoor. Eerst vanuit die rolstoel naar die reisleider wanhopig schreeuwen, nu voor dat hek bij z'n verr(v)ader en in die auto. Juist die verhalen maken deze serie enorm krachtig, achter ieder personage schuilt een prachtig verhaal.
Lilly? Wie is Lilly?quote:Op zondag 3 april 2005 10:44 schreef FoXje het volgende:
Even over die brief van Sawyer: Hij had die brief toch geschreven ? Maar Lilly kon aan de poststempel zien dat het een oude brief was. Had Sawyer de brief aan zichzelf gestuurd? (ep 8 is dit geloof ik).
Wel hoor: Evangeline Lilly, oftewel Kate.quote:Op maandag 4 april 2005 00:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
Lilly? Wie is Lilly?![]()
Er doet geen Lilly mee hoor
Hij kon anders aardig teruglopen naar de grot met Boone op zijn nek. Blijkbaar was het tijdelijk. Misschien wilde het eiland niet dat Locke dat vliegtuig in zou klimmen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:03 schreef Carport het volgende:
Net ook even de laatste afleveringen gekeken (wel jammer van de kwaliteit, maar okey). Locke had het er over dat hij nu weer minder kan lopen, dat het eiland dingen terug aan het nemen is. Waarom? Ik vraag me dat ook af. Hij is wel de enige die op onderzoek uit wilt gaan.
Mits er in de USA een nationale ramp gebeurd staat dit schema wel muurvast lijkt me zoquote:20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm
Special
S-1 120 27-Apr-2005 Lost: The Journey
22. 1-21 121 04-May-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
23. 1-22 122 11-May-2005 Born to Run
24. 1-23 123 18-May-2005 Exodus (1)
25. 1-24 124 25-May-2005 Exodus (2)
26. 1-25 125 25-May-2005 Exodus (3)
Ik was hooked na die mysterieuze boodschap van die franse vrouw.quote:Op maandag 4 april 2005 00:18 schreef Mukie het volgende:![]()
Ik vind hem gewoon niet leuk...
1e aflevering gekeken, niets...
2e aflevering gekeken, nog steeds niets...
Wanneer wordt ie pas echt spannend? Dan probeer ik het nog eens, want hij moet blijkbaar boeiend zijn. Ik zie het alleen niet
dat en ik ergerde me te veel aan hoe ze zo een crash zonder zware verwondingen konden overleven.. daarom bleef ik kijken en toen was het vooral de interessante back stories van personages waardoor ik hooked werd.quote:Op maandag 4 april 2005 16:05 schreef Aurelium het volgende:
Ik was hooked na die mysterieuze boodschap van die franse vrouw.
Pfft na vandaag dus een maand wachtenquote:Op maandag 4 april 2005 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
Definitieve uitzendschema tot het einde van het seizoen plus titels!
[..]
Mits er in de USA een nationale ramp gebeurd staat dit schema wel muurvast lijkt me zo
Oehhhh hoe zal het seizoen eindigen!!Can't wait!
Zeer sterke aflevering met Jack in de hoofdrol..quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef Carport het volgende:
Ik heb net aflevering 20 gekeken en ik ben even sprakeloos...
Het einde is echt heel ingrijpend en mooi gefilmd.
Het klopt wel dat er niet veel gebeurd in deze aflevering, maar ik vond juist de hoge drama-gehalte zeer boeiend!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:52 schreef spooky1234 het volgende:
LET OP: als je 20 nog niet hebt gezien, lees de topic niet en zeik niet over spoilers..
Al die mensen die stoer komen melden hoe de aflevering bezig is gedownloadt te worden gaan vast en zeker zeiken over dat ik spoilers heb. Nou nee, ik heb geen spoilers, afl 20 is al bijna een dag geleden uitgezonden en als je het nog niet gezien heb stay away!
ik vind aflevering 20 eigenlijk een beetje tegenvallen. 45 minuten waarin vrij weinig gebeurd. Wat al lange tijd overduidelijk was: dat boone zou sterven en dat claire zou bevallen. Nix onverwachts en niets nieuws eigenlijk, alleen wat je al lang zag aankomen. Flashback van jack is ook overbodig, je leert niets nieuws over hem, behalve dat ie weer eens moeite had met opgeven en dat ie zo een strebertje is.
Belangrijke zaken zoals dat vliegtuig, the hatch, waar locke is etc.. t wordt allemaal overgeslagen en we moeten een maand wachten op eigenlijke vervolg van aflevering 19.. kutzooi.
Vond ik ook, gewoon geen antwoorden. Maar ja voor het eerst ook niet meer vragen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef spooky1234 het volgende:
Heb ook helemaal geen moeite met een beetje dramatisatie.. maar vind het wel jammer dat er helemaal niets maar dan ook niets wordt verteld over iets waar we al maanden nieuwsgierig naar zijn.. hatch, locke, vliegtuig etc..
Een beetje cheape trick om hoge aantallen kijkers langer vast te houden..
gaat niet helemaal op, want wat gaf het eiland dan toen ethan die gene vermoordde en toen ethan zelf werd vermoord.. maar dat is natuurlijk ook moord wat anders dan overlijden van een ongelukquote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef TC03 het volgende:
Jezus, hoe kunnen ze nou niks zeggen over dat luik of over het vliegtuig!![]()
![]()
.
't Is trouwens wel zo dat 'het eiland geeft en neemt'. Boone is dood, een nieuwe baby geboren...
Dit is denk ik wel de bedoeling van deze aflevering. Het contrast tussen leven en dood. Tussen Jack en Kate. Jack kan Boone niet helpen terwijl Kate Claire wel helpt. Het verdriet van Shannon tegenover de blijdschap van Claire. Ik ben nu echt benieuwd wat er verder gaat gebeuren, want ik vond het wel vaag dat Locke ineens spoorloos isquote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef TC03 het volgende:
![]()
.
't Is trouwens wel zo dat 'het eiland geeft en neemt'. Boone is dood, een nieuwe baby geboren...
Wow, waar heb jij last van? Ben je ergens door gefrustreerd? Calm down!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:52 schreef spooky1234 het volgende:
LET OP: als je 20 nog niet hebt gezien, lees de topic niet en zeik niet over spoilers..
Al die mensen die stoer komen melden hoe de aflevering bezig is gedownloadt te worden gaan vast en zeker zeiken over dat ik spoilers heb. Nou nee, ik heb geen spoilers, afl 20 is al bijna een dag geleden uitgezonden en als je het nog niet gezien heb stay away!
Dan heb jij zeker niet de vorige Lost topics gelezen.. keer op keer waren sommige mensen aan het zeiken over de spoilers omdat zij nog niet de aflevering gezien hebben.. zwaar kansloos dus ik heb ze deze keer bij voorbaat gewaarschuwd.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:32 schreef Tujuh het volgende:
Wow, waar heb jij last van? Ben je ergens door gefrustreerd? Calm down!Die mensen weten zelf ook wel dat ze in dit topic opmerkingen etc. over deze nieuwe aflevering kunnen verwachten. Dus ze hebben niet eens het recht van zeiken, om maar in te haken op jouw taalgebruik
![]()
En als ze het willen lezen, dan lezen ze het gewoon zonder te zeuren. Maak je niet zo druk om alles en iedereen hier.
Als je de promo voor de laatste afleveringen gezien hebt weet je dat ze dat gaan onthullen in die afleveringen. Pas weer begin mei een nieuwe Lost aflevering.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef TC03 het volgende:
![]()
.
quote:ABC has ordered second seasons of Lost, Desperate Housewives and Boston Legal, while lining up a fifth season of Alias. Desperate Housewives and Lost were two of the most buzz-worthy pilots of the last development season and became out-of-the-box hits for ABC.
A Golden Globe nominee for best drama, Lost has developed one of television's most intense fan bases in less than a season. The J.J. Abrams-produced series has averaged 15.9 million viewers per episode, anchoring ABC's Wednesday line-up.
mwah ik denk dat je nu toch echt te diep aan het graven bent...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:28 schreef testmailtje het volgende:
Er zijn nu 44 overlevenden van de crash. Wel grappig dat de Sarah in de flashback met een t-shirt rond loopt met 44 groot achter en voorop. En in deze serie is niets toeval, helemaal nummers niet.
Dat zou best kunnen.. gewoon een geintje.. geen diepe betekenis verder.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef RevneD het volgende:
Die 44 op dat shirt was opzet, gewoon een klein dingetje van de schrijver om ons scherp te houden
Viel mij idd ook op joh, wel grappig!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:19 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.. gewoon een geintje.. geen diepe betekenis verder.
Is het trouwens iemand opgevallen dat in de laatste aflevering van desparate housewives zoontje van Bree VanDerKamp aan het kijken is naar Lost... pilot aflevering, dat stukje als kate aan het rennen is voor de monster en als ze denkt dat jack en charlie opgegeten zijn.
Geinig detail toch?
Dat is waar. Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar dan vind ik het vreselijk onnozel dat ze zoiets doen. Je kan toch verwachten dat er hier wordt gepraat over de nieuwste afleveringen?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:43 schreef spooky1234 het volgende:
Dan heb jij zeker niet de vorige Lost topics gelezen.. keer op keer waren sommige mensen aan het zeiken over de spoilers omdat zij nog niet de aflevering gezien hebben.. zwaar kansloos dus ik heb ze deze keer bij voorbaat gewaarschuwd.
De programmamakers werken het wel erg ver uit:quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:28 schreef testmailtje het volgende:
Er zijn nu 44 overlevenden van de crash. Wel grappig dat de Sarah in de flashback met een t-shirt rond loopt met 44 groot achter en voorop. En in deze serie is niets toeval, helemaal nummers niet.
Mjah, eerder genoemd al in dit topic geloof ik, episode 16 wanneer sawyer onderuit gelopen wordt door dat everzwijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Zelfs bij Lost worden foutjes gemaakt:
Verband links:
[afbeelding]
Verband rechts:
[afbeelding]
![]()
hehe zo was er vorige aflevering ook een foutje met een rugzak.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Verband links:
[afbeelding]
Verband rechts:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:33 schreef ArmaniMania het volgende:
wat een sukkels hiet om al over delen die van internet hebben gejat te praten die nog niet op tv zijn geweest. Thanks voor de spoilers en het principe dat er offtopic wordt gelult.
Hey slampamperquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:33 schreef ArmaniMania het volgende:
wat een sukkels hiet om al over delen die van internet hebben gejat te praten die nog niet op tv zijn geweest. Thanks voor de spoilers en het principe dat er offtopic wordt gelult.
Ga janken dan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:33 schreef ArmaniMania het volgende:
-Wat is de ziekte waar die french chick het over hadquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef Sai het volgende:
Wat is er allemaal nog onduidelijk, afgezien van de Grote Vragen (wat is het eiland, wat is het monster, etc.)?
- Wie sloeg Sayid neer?
- Wat is er gebeurd met Claire?
- Wie was Ethan?
- Wat gebeurde tijdens Locke's ontmoeting met het monster?
- Wat zit er in de 'bunker'? (Hurley's gekke vrind zei iets in de trant van 'DONT OPEN THE BOX!' dacht ik? Wat doen de nummers op de bunker? Hoe wist hij dat ern een 'box' was?)
- ...
Vul aan..
Boone gaat dood in episode 20quote:
"Jullie soort"...quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:43 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hey slampamperdan moet je het USA topic maar niet inkijken
Jullie soort heeft zijn eigen NL topic
Soort hallicunaties, lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:41 schreef dapluiz het volgende:
- Jacks vader ?
Omdat er nog steeds een gevaarlijk monster rondloopt daar...quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:41 schreef dapluiz het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze niet een groep maken en het hele eiland gaan verkennen, ipv alleen in de grotten en op het strand te blijven
Example?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal slecht (de schmink en de hele setting) maar toch wel lekker loom en spannend.
Claire's buik tijdens de zwangerschapquote:
De buik was wat te dik voor een kind... dat wel.. ik had gedacht het een tweeling of drieling zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Claire's buik tijdens de zwangerschapDe punten van 't kussen waren er nog net afgeknipt, maar voor de rest zag dat er niet uit natuurlijk
Voor de rest een erg goede serie.
Hoe kom je daar nou bij? Hij wou juist niet dat ze op het vliegtuig stapte want hij wou haar naar L.A. sturen en niet naar Aus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:55 schreef Sai het volgende:
- Waarom wou Claire's handenlezer dat ze neerstortte op het eiland?
Oh, velen zien er nog tintelfris uit - kleren zijn niet vies, en de wonden en het bloed is erg slecht gedaan.quote:
Heb ik nou iets fout begrepen? Volgens mij stuurde de handenlezer juist Clair naar dit vliegtuig zodat ze zou neerstorten, en de baby zelf kon opvoeden! (of helemaal niet meer te wereld brengen)quote:Op zondag 10 april 2005 13:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Hij wou juist niet dat ze op het vliegtuig stapte want hij wou haar naar L.A. sturen en niet naar Aus.
Ik zie veel mensen die antwoorden willen enzo, ik vind het juist mooi dat het verhaal beter uitgediept wordt. Meteen alle antwoorden geven is ook geen reet aan en Claire moest toch ook een keer bevallen![]()
Haha, je hebt gelijk, mijn foutquote:Op zondag 10 april 2005 13:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
Heb ik nou iets fout begrepen? Volgens mij stuurde de handenlezer juist Clair naar dit vliegtuig zodat ze zou neerstorten, en de baby zelf kon opvoeden! (of helemaal niet meer te wereld brengen)
De ijsbeer komt van Walt, dat is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:41 schreef dapluiz het volgende:
Ik denk dat als we de vragen gaan opsommen dat we dan nog wel even bezig zijn
- ijsbeer ?
- Jacks vader ?
Hmm, is mij niet opgevallen hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, velen zien er nog tintelfris uit - kleren zijn niet vies, en de wonden en het bloed is erg slecht gedaan.
Nou nou... tis nu een aflevering eff wat minder mystiek en jij noemt het al een soapquote:Op zondag 10 april 2005 16:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond 20 niet zo, eigenlijk... ze raken steeds verder van de mystiek af, en langzamerhand wordt het meer een soap, en das jammer, want er valt nog genoeg te bedenken voor we op dat niveau hoeven te komen...
Yep, die ijsberen komen door Walt. Hij heeft ook een bepaalde gave ofzo. Ik weet niet wat, maar het is iig wel een jongetje dat 'anders' isquote:Op zondag 10 april 2005 14:35 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De ijsbeer komt van Walt, dat is vrij duidelijk.
Jack's vader kwam Jack naar de grot met drinkwater begeleiden. Door 'het eiland' gestuurd??
Niets is toeval in deze serie!
Het is al een paar afleveringen eerder een beetje te ver van de rode draad geweest, en dat kan gaan verzanden, en das dan weer minderquote:Op zondag 10 april 2005 16:08 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nou nou... tis nu een aflevering eff wat minder mystiek en jij noemt het al een soap![]()
De bevalling van Claire en de reden waarom Boone gewond was liggen toch aardig dicht tegen de rode draad dacht ik. Daarbij is er niet echt één rode draad in de serie, wat het juist zo mooi maakt.quote:Op zondag 10 april 2005 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is al een paar afleveringen eerder een beetje te ver van de rode draad geweest, en dat kan gaan verzanden, en das dan weer minder
Bekijk dit shot even:quote:
dus? Ze zaten in een vliegtuig en daar zaten genoeg vrouwen in met een beautycase vol met allemaal spulletjesquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er behoorlijk fris en schoon uitziet, met wat make-up erbij. Het lijkt mij dat als je meer dan een maand vastzit op een eiland je er toch iets minder schoon uitziet.
Lijkt me niet dat Walt verantwoordelijk is voor die ijsbeer, voor de boot in de fik iig wel, maar ook die franse dame had al ijsberen gezien, dus die waren er al voordat het vliegtuig crashte.quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Yep, die ijsberen komen door Walt. Hij heeft ook een bepaalde gave ofzo. Ik weet niet wat, maar het is iig wel een jongetje dat 'anders' is![]()
knip
Akkoord, dat die shannon er zo goed uit blijft zien is misschien niet echt realistisch, maar ach... ik kan er niet zo mee zittenquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Carport het volgende:
[..]
Bekijk deze shot even:
[afbeelding]
Ik vind dat ze er behoorlijk fris en schoon uitziet, met wat make-up erbij. Het lijkt mij dat als je meer dan een maand vastzit op een eiland je er toch iets minder schoon uitziet.
En Claire![]()
[afbeelding]
Maar Walt keek voordat die ijsberen verschenen wel telkens in die Spaanse strip naar het plaatje van die ijsbeer. Ook in de ep met zijn moeder, viel er ineens een vogel dood neer voor het raam. Ik denk wel dat hij een soort paranormale gave heeft ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Walt verantwoordelijk is voor die ijsbeer, voor de boot in de fik iig wel, maar ook die franse dame had al ijsberen gezien, dus die waren er al voordat het vliegtuig crashte.
Maar waarom wou hij dat ze het kind zelf opvoedt? Is er iets vreemds met het kind aan de hand? Wat?quote:Op zondag 10 april 2005 14:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je hebt gelijk, mijn fout![]()
Hij zag gewoon dat er iets bijzonders was idd en wou dat zij hem opvoedde. Maar meer hoeven we daar dan toch ook niet van te weten? Dat komt vast nog wel op een andere manier naar voren neem ik aan.
edit: eigenlijk geef je zelf het antwoord al, hij wou dat ze het kind zelf opvoedt
Laat maar komenquote:Op maandag 11 april 2005 08:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat kind wordt de Messias op dat eiland..
Dus er komen nog een stuk of dertig seizoenen![]()
Het zou me niks verbazen. Rekken ze die hele pleurisbende 5 seizoenen op en dan zeggen ze dat het allemaal een droom van Jack is geweest ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 08:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat kind wordt de Messias op dat eiland..
Dus er komen nog een stuk of dertig seizoenen![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god stelletje zeikerds! *jank* *jank* boehoe langdradig *jammer* *jammer*
Er worden gewoon hele goeie verhalen verteld waarbij enorme diepgang word gecreeerd van de karakters. Dat is wat een tv serie doet. Omdat er per seizoen een uurtje of 18 de tijd is om een verhaal te vertellen word dat benut. En Lost benut dat geweldig goed met de achtergrond verhalen van de hoofdrolspelers en telkens wat (kleine, subtiele) details over het eiland.
Tevens biedt het feit dat ze niet gelijk alles weggeven over dat eiland behoorlijk wat denkvoer. En dat is gewoon erg tof.
Inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god stelletje zeikerds! *jank* *jank* boehoe langdradig *jammer* *jammer*
Er worden gewoon hele goeie verhalen verteld waarbij enorme diepgang word gecreeerd van de karakters. Dat is wat een tv serie doet. Omdat er per seizoen een uurtje of 18 de tijd is om een verhaal te vertellen word dat benut. En Lost benut dat geweldig goed met de achtergrond verhalen van de hoofdrolspelers en telkens wat (kleine, subtiele) details over het eiland.
Tevens biedt het feit dat ze niet gelijk alles weggeven over dat eiland behoorlijk wat denkvoer. En dat is gewoon erg tof.
Een beetje te "enorm" als je het mij vraagt.quote:Er worden gewoon hele goeie verhalen verteld waarbij enorme diepgang word gecreeerd van de karakters.
Nee, dat is wat deze serie doet. Normale series rekken shit niet zo lang op.quote:Dat is wat een tv serie doet.
Met de nadruk op kleine inderdaadquote:...en telkens wat (kleine, subtiele) details over het eiland.
quote:Tevens biedt het feit dat ze niet gelijk alles weggeven over dat eiland behoorlijk wat denkvoer
Maar als je het zo kut vind kijk je toch lekker nietquote:Op maandag 11 april 2005 10:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Een beetje te "enorm" als je het mij vraagt.
[..]
Nee, dat is wat deze serie doet. Normale series rekken shit niet zo lang op.
[..]
Met de nadruk op kleine inderdaad![]()
[..]
Als je geil wordt van dat soort slome spelletjes misschien wel ja. Het begint mij een beetje teveel naar The X-Files of The 4400 te rieken; langdradige bullshit zonder eigenlijk ooit echt iets prijs te geven...
Smaken verschillen, ik vind het kut....
Overigens heet dit topic niet "hosannah topic voor Lost @ USA", dus laat me lekker drammen over hoe sloom ik het vind![]()
Misschien word het beeld gespiegeld om bepaalde reden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Verband links:
[afbeelding]
Verband rechts:
[afbeelding]
![]()
Of het is één van de vele Eiland-mysteries!quote:Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Misschien word het beeld gespiegeld om bepaalde reden?
Heb al 20 afleveringen lang hoop dat ze het door zullen krijgen.quote:Op maandag 11 april 2005 10:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar als je het zo kut vind kijk je toch lekker niet
quote:Op maandag 11 april 2005 10:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb al 20 afleveringen lang hoop dat ze het door zullen krijgen.
En zul je zien dat het net zo is als met de Postcodeloterij: je wint nooit wat, totdat je niet meer meedoet
Dudequote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef Xante het volgende:
Vriend van mij had er 15 op één dag gekeken.
Meer zelfs, een aflevering duurt meestal 42 minuten. Maar ervan uitgaande dat het ca. 40 minuten is, dan kijk je 40 × 15 = 600 minuten = 10 uurquote:
Ik had seizoen 3 van 24 in 1 dag bekeken..quote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef Xante het volgende:
Vriend van mij had er 15 op één dag gekeken.
Ze had het volgens mij over 'beren', niet specifiek ijsberen. Maar ze zal idd wel die ijsberen bedoelen.quote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Walt verantwoordelijk is voor die ijsbeer, voor de boot in de fik iig wel, maar ook die franse dame had al ijsberen gezien, dus die waren er al voordat het vliegtuig crashte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Geduld, we zijn pas bij seizoen 1 van Lost. Spreek je over 8 seizoenen wel weerquote:Op maandag 11 april 2005 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Xfiles werden juist kut omdat de jus steeds dunner werd, en ze toch eindeloos om de kern heen wilden cirkelen...
quote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ze had het volgens mij over 'beren', niet specifiek ijsberen. Maar ze zal idd wel die ijsberen bedoelen."Boar" waar ze het steeds over hebben is in het Nederlands te vertalen met zwijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Het mysterie en die sociale relaties/diepgang hebben juist met elkaar te maken, dat is toch wel duidelijk. De achtergrond van Claire, haar baby en die waarzegger. Boone en zijn aanvaring met dat 'monster'..quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
In lost begint men aan een mysterie, voegt wat toe, om vervolgens half te verwateren in de sociale relaties van de overlevenden, om vervolgens weer een totaal andere richting in te slaan...
Jazeker,quote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Boar" waar ze het steeds over hebben is in het Nederlands te vertalen met zwijn.
Omdat er gedacht wordt dat er nog iets veel groters rondlooptquote:Op maandag 11 april 2005 23:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jazeker,
maar Danielle zegt toch echt tegen Sayid als ze buiten gegrom horen:" If we're lucky it's one of the bears"
Ja, dat weet ik wel, maar wat heeft dat te maken met mijn post over de ijsberen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Boar" waar ze het steeds over hebben is in het Nederlands te vertalen met zwijn.
Een drie uur durende season finale!quote:Lost Finale Is Super-Sized
Javier Grillo-Marxuach, a writer and supervising producer on ABC's hit series Lost, told SCI FI Wire that the much-anticipated season finale will clock in at three hours and give fans everything they love about the show. "In terms of epic storytelling and shocking destiny, you ain't seen nothing yet!" Grillo-Marxuach said in an interview. "We were going to do a two-hour finale [over two weeks], and then ABC asked if we could do 90 minutes [the second week] so they could schedule it against American Idol. Carlton [Cuse] and Damon [Lindelof, who co-created the show with J.J. Abrams,] did an amazing job on the finale script, and their first draft came in a little long anyway. [ABC] looked at it and decided to do a two-hour. So 'Exodus Part 1' will air on May 18th, and the epic saga that is 'Exodus Part 2' will air May 25th. The final two hours is so full of incident and character and shocks and scares and drama, all the things that people love about Lost, that it would have been silly to cut things out. So we've got a 25-hour first season! We busted our butts on it, but it's not going to feel like it's been padded. We are very proud of it."
SciFi.com
Het punt waar ik het over had staat dus in je eerste paar zinnen. Dus die Special Edition Episode bestaat toch uit herhalingen. Ok, dan is datgene wat ik had verwacht nu ook bevestigdquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:08 schreef spooky1234 het volgende:
je snapt het niet.. kijk:
eerst krijgen we wat herhalingen (gewoon oude afleveringen) en 1 nieuwe special. Zo een special is gewoon oude beelden maar dan chronologisch achter elkaar geplakt, dus je ziet the backstories dus flashbacks van een paar hoofdpersonen. Voor nieuwe mensen als intro en voor oude kijkekers als een opfrissertje. Dan krijgen we nog 1 nieuwe aflevering met Sayid en 1 nieuwe met kate en dan komt finale. Finale duurt 3 uur maar wordt in 2 keer uitgezonden. Eerst krijg je gewoon 40 minuten (60 met reclames) in 1 keer en dan week daarna krijg je 80 minuten (100 met reclames, laatste half uur komen geen reclames) in de laatste week.
Ik weet niet hoe het heet, maar kan het wel spelen. Maar heb het zeker niet met pianoles geleerd; mijn pianoleraar vond dat een verschrikkelijk deuntje, net als de vlooienmars.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat liedje heet die jack en zijn verloofde speelde op de piano in aflevering 20? het klint zo bekend en iedereen leert het volgens mij die op piano les gaat
iedereen die ik ken die ook maar een beetje kan pingelen op een piano kan dat deuntje spelenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar kan het wel spelen. Maar heb het zeker niet met pianoles geleerd; mijn pianoleraar vond dat een verschrikkelijk deuntje, net als de vlooienmars.
Shannon is dan ok de barbiepop van de groep zoals je in het begin al zietquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Carport het volgende:
[..]
Bekijk dit shot even:
[afbeelding]
En Claire![]()
[afbeelding]
Je zit in het verkeerde topic, dot.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Wie is Ethan ook alweer?
Ik vond het een machtige uitzending, iedere keer iemand anders in de uitzending en dat Oasis lijntje is erg grappig.
Nee hoor helemaal niet. Dat lijntje over die band, huppelup shaft, met die twee broers is een aardige parodie op Oasis.quote:
Hij heeft het toch mooi wel over de aflevering van vanavond, dus wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Xante het volgende:
Hij bedoelt dat dit het USA topic is, en niet het NL topic. Dus in die zin wel het verkeerde topic SCH.
Dit is het topic voor mensen die al tot en met aflevering 20 zijn, maar okay:quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Dat lijntje over die band, huppelup shaft, met die twee broers is een aardige parodie op Oasis.
Ik denk dat het wel even duurt voor we er achter komen, wie hem heeft neergeslagen. Ik dacht eerst die kale, die het zwijn aan het slachten was, maar dat kan logistiek niet.
Ik ben trouwens fan van die dikke: geweldige acteur
ik ben er van overtuigd dat dat locke is geweestquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Dit is het topic voor mensen die al tot en met aflevering 20 zijn, maar okay:
Ethan was die gast die Claire ontvoerde en niet in het vliegtuig zat. Hij is de enige die echt een reden had om Sayid's onderneming te dwarsbomen. We zijn er inmiddels wel achter dat Sawyer weliswaar een klootzak is, maar dat hij ook van het eiland af wil komen, hgij heeft het dus niet gedaan. Logischerwijs heeft Ethan Sayid dus neergeslagen, of er moet nog een verrader in de groep zijn. Locke is ook nog steeds een optie, vanwege zijn niet van het eiland-afwillen.
Ik denk trouwens dat Locke's weer minder functionerende benen duiden op A) zijn dood (want niet meer interessant voor de serie) B) hij sluit zich aan bij het eiland en wordt een badguy.
Of iets anders natuurlijk. Je weet het nooit met deze serie..
In aflevering 20 is het nog steeds niet duidelijk wie Sayid heeft neergeslagen, maar er is wel nieuwe informatie waardoor je oude gebeurtenissen kan proberen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Je bent bij aflevering 20 maar stelt vragen over aflevering 7?
Ik vond 18 heel erg tof omdat we eindelijk een Hurley-aflevering kregen, maar het gedoe met de cijfers vond ik een beetje kut en net iets te ver gezocht, vooral omdat het zich in de 'echte wereld' afspeelde, en niet op het eiland.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:19 schreef Xante het volgende:
Ik vind de laatste 3 juist de tofste afleveringen tot nu.
Wie is dat wijf rechtsachter?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:03 schreef Timmai het volgende:
Cast van Lost in Disneyland
http://img80.echo.cx/img80/7487/0098di.jpg
Jawel, vliegtuigcrash..quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:45 schreef Dragonetti het volgende:
(soms langdradig, maar absoluut geen ramp...!!)
prijswinnaresquote:
Volgens mij was dat tweede een 1 april grap die op de site stond.quote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mr.Black het volgende:
Vond het nogal onwaarschijnlijk dat Charlie na iets van een dag opgehangen te zijn nog kan overleven.. (maar dat zal wel de kracht van het eiland zijn)
En is iemand al opgevallen (heb niet de hele topic doorgelezen) wat voor responce hij uit de radio krijgt terwijl dat ding wegglijdt.
Hij zegt iets van: "We are the survivors of flight 8 nogwat"
En krijgt als antwoord: "No we are the survivors of flight 8 nogwat"
Hmm jah.quote:Op zondag 17 april 2005 17:18 schreef Carport het volgende:
In het vorige topic hadden we het ook al over de radio.
Dit is de post waar het ongeveer is begonnen:
Lost season 1 @ USA (deel 2)
Zowel fans als programmamakers hebben het over deze theorie gehad:quote:Op zondag 17 april 2005 18:44 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Hmm jah.
Tijdens het kijken van de afleveringen bedacht ik me opeens dat ze misschien allemaal al dood zouden kunnen zijn en in een vaag gebied zitten tussen hemel en aarde. Een soort vagevuur achtig iets
Ze moeten allemaal iets 'recht zetten' en pas na het rechtzetten mogen ze gaan. Veel objecten op het eiland zijn misschien symbolisch. Er zitten nog andere mensen die in het zelfde schuitje en er heel lang over doen om er vanaf te komen.
Vandaar dat Charlie nog leeft en Boone dood is. (hij heeft zijn zus los gelaten en mag gaan)
Maarehh dit is meer een vage theorie.. weet niet of het klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 17 april 2005 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zowel fans als programmamakers hebben het over deze theorie gehad:Hmm zou ik ook zeggen als ik maker van de serie wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wacht in spanning af
Don't love if you want to die in peace.
Een dag? Nadat Claire ontvoerd was gingen ze meteen achter haar aan, en werd Tjaarlie al vrij snel gevonden hoor. Weet niet hoe jij aan een dag komt.quote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mr.Black het volgende:
Vond het nogal onwaarschijnlijk dat Charlie na iets van een dag opgehangen te zijn nog kan overleven.. (maar dat zal wel de kracht van het eiland zijn)
4 mei is de volgende?quote:
Ah:quote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef kastanova het volgende:
Ik weet niet of er al eerder over geluld is, maar ben ik de enige die een vermoeden heeft dat ze allemaal een connectie hebben en/of elkaar eerder in dit leven tegen zijn gekomen?
Saywer die binnengebracht werd op het politiebureau terwijl Boone aangifte deed.
Saywer die de vader van Jack ontmoet in dat barretje.
Ik dacht ook gezien te hebben dat Boone en z'n stiefzus in de bus zaten die bij het reisbureau wegreed, terwijl Locke niet meemocht.
En zelfs die bolle was even op de tv waar de dochter van die milieuinspecteur naar zat te kijken, toen die Koreaan hem de boodschap afleverde..
je bent zeker niet de enigequote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef kastanova het volgende:
Ik weet niet of er al eerder over geluld is, maar ben ik de enige die een vermoeden heeft dat ze allemaal een connectie hebben en/of elkaar eerder in dit leven tegen zijn gekomen?
Saywer die binnengebracht werd op het politiebureau terwijl Boone aangifte deed.
Saywer die de vader van Jack ontmoet in dat barretje.
Ik dacht ook gezien te hebben dat Boone en z'n stiefzus in de bus zaten die bij het reisbureau wegreed, terwijl Locke niet meemocht.
En zelfs die bolle was even op de tv waar de dochter van die milieuinspecteur naar zat te kijken, toen die Koreaan hem de boodschap afleverde..
waarom niet? Tijdens zo'n tocht kan er van alles gebeuren?!quote:Op maandag 25 april 2005 09:40 schreef matthijst het volgende:
Jeu, als die theorie van jou waar blijkt te zijn is Lost officeel van de coolste nieuwe serie, de lameste nieuwe strontserie geworden: lekker 20 afleveringen lang achter Locke aanjagen, jippie.
![]()
Damn, je bent toch niet een corrupte medewerker van de Lost crew?quote:Op maandag 25 april 2005 09:06 schreef greatgonzo het volgende:
In anderhalve week de eps 6 tot 20 er doorheen geraust, wat een rush!
Gisteravond was ik tegen 23.00 bij 119, dacht nog: 120 kijk ik morgen wel. Tot die hatch begon op te lichten, ik dacht wtf!! Dus draaide ik 120 er nog achteraan, maar die hele hatch kwam niet meer
Verder ben ik het er wel mee eens dat de serie erg op en neergaat in spanning: topafleveringen met Ethan en die French Chick, dan weer een paar zeur afleveringen met weinig actie. Maar er blijft genoeg spanning over om hooked te blijven.
De confrontatie Jack-Locke kan nog wat worden, aangezien beiden natuurlijk een pistool bij zich hebben (Jack uit Kate's koffer, Locke van die "nigeriaanse priester"). Ik denk dat Lock tegen hand en tand zich gaat verdedigen, omdat hij nu "van het eiland is" Hij zei zelf al dat het eiland gaf en nam. Door het eiland kan hij weer lopen, nu moet hij weer geven. En dit gaat hij natuurlijk doen door alle pogingen om van het eiland af te komen, te dwarsbomen. En zo wordt hij de nieuwe Ethan: spanning genoeg voor het tweede seizoen. Want wat krijg je dan?
- De groep krijgt door dat Locke een gevaar gaat vormen voor hen
- ze gaan op pad om hem te zoeken
- met z'n overlevingstechnieken krijgt Lock het natuurlijk voor elkaar om hen steeds voor te blijven, en valstrikken te plaatsen -> daar gaan weer enkele mensen dood -> ziehier het drama element voor S2
- Tijdens die trektocht komt men natuurlijk meer te weten van het eiland (zwarte rots, Rousseau, de ziekte en het radiosignaal)
Nou ik heb hem net liggen kijken en ik heb geen enkel nieuw frame gezien dat nog niet in een van de eerdere 2021 eps is geweest, behalve het voorstukje voor de komende afl. na deze special dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Miss_B het volgende:
Het is niet geheel een recap. Er komen ook veel nieuwe dingen in voor. Zoals ook een paar geheimen van het eiland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler is goed
Mjah, maar die nieuwste ep is natuurlijk nog niet uitgezonden.... Het is een preview, en je kiest of je die wilt zien of niet... Maar goed, ik ben een zeikerdquote:Op donderdag 28 april 2005 17:40 schreef Miguel het volgende:
nav Aureliums-spoiler (ik spoilertag niet want dit is allemaal te zien in de nieuwste ep)
Scherp opgemerkt! Had ik eigenlijk nog helemaal niet aangedacht, ik denk dat ze dan vooral de hoofdlijn wilde aanduiden en verhoudingen vaststellen voor de komende eps...quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:39 schreef s0d het volgende:
die special friste wel weer een aantal dingen op, maar ik vind het wel vreemd dat een aantal zaken helemaal niet erin te vinden zijn
-hurleys nummers
-shannon en sayid die iets hebben
-meer van het ''monster''
Het is in ieder geval zeker dat er meer mensen de hatch te zien krijgen dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt! Had ik eigenlijk nog helemaal niet aangedacht, ik denk dat ze dan vooral de hoofdlijn wilde aanduiden en verhoudingen vaststellen voor de komende eps...
Ik denk ook niet dat we dit seizoen nog iets te weten komen over 'the hatch'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..
Dit gaat toch over Lost - Season 1 Special - Lost: The Journey ???quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Miss_B het volgende:
Het is niet geheel een recap. Er komen ook veel nieuwe dingen in voor. Zoals ook een paar geheimen van het eiland.
Dit heb ik van de site: www.lost-tv.com gehaald
Het zou me niks verbazen als je gelijk hebtquote:Op zondag 17 april 2005 18:44 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Hmm jah.
Tijdens het kijken van de afleveringen bedacht ik me opeens dat ze misschien allemaal al dood zouden kunnen zijn en in een vaag gebied zitten tussen hemel en aarde. Een soort vagevuur achtig iets
Ze moeten allemaal iets 'recht zetten' en pas na het rechtzetten mogen ze gaan. Veel objecten op het eiland zijn misschien symbolisch. Er zitten nog andere mensen die in het zelfde schuitje en er heel lang over doen om er vanaf te komen.
Vandaar dat Charlie nog leeft en Boone dood is. (hij heeft zijn zus los gelaten en mag gaan)
Maarehh dit is meer een vage theorie.. weet niet of het klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, tijdens het kijken van The Journey zag ik weer het stuk waarbij Sayid en co het signaal ontvangen van die Daniella. Voordat ze wat zegt hoor je een mannenstem die een aantal getallen zegt nl. 94535. Ik weet niet of hier eerder over is gesproken of anders ben ik het vergeten. Zouden deze nummers ook een bepaalde betekenis hebben net als 815 en de nummers van Hurley dude?
[ Bericht 10% gewijzigd door Tujuh op 29-04-2005 21:59:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik poste maar een beetje wat in me op kwam)
[ Bericht 4% gewijzigd door Gorro op 02-05-2005 14:16:32 ]
post dan volgende keer met spoilertags, veel mensen kijken bewust niet naar de preview, en dan ga je het hier een beetje lopen te vertellenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:31 schreef the_RAVEN het volgende:
(ik poste maar een beetje wat in me op kwam)
Is dat echt serieus een vraag? Het antwoord lijkt me nogal logisch tochquote:Op maandag 2 mei 2005 10:31 schreef the_RAVEN het volgende:
Waarom liep Sayid niet de andere kant op van de elektriciteitsdraad, in zee? (of was dat een lokmiddel naar de boobytrap)
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef Xante het volgende:
[..]
Is dat echt serieus een vraag? Het antwoord lijkt me nogal logisch toch.
het posten van dingen uit de preview lijkt me toch echt wat anders dan de uitzending van een complete afleveringquote:Op maandag 2 mei 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:
janken.. janken... janken...
Lees dan gewoon pas NA de uitzending.
Lezen... lezen..... lezen....quote:Op maandag 2 mei 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:
janken.. janken... janken...
Lees dan gewoon pas NA de uitzending.
Ja dus? Je kunt toch niet de zee inlopen naar de bodem om die kabel te volgen. Dus het is nogal logisch dat hij niet de zee inloopt.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:01 schreef the_RAVEN het volgende:
ok sorry hoor, modje bedankt voor de spoiler invoeging:
Die electriteitsdraad vind ik niet zo logisch hoor, zou de bron voor de electriciteit niet uit de zee kunnen komen? die fransen waren daar toch per schip aangekomen...
dat liedje is veel ouder dan finding nemo, liedje is shannon bekend vanwege finding nemo maar t is een nummer dat veel langer bestaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat ik trouwens nog steeds niet begrijp en waar ze in de tv-serie heel makkelijk over heen praatten is dat liedje uit Finding Nemo die de franse vrouw zegt te kennen.
Als ze al zo lang op dat eiland zit, hoe kan ze dan in godsnaam Finding Nemo kennen? Waarom vroeg geen een van de karakters zich dat af?
En jij dacht dat Finding Nemo van Pixar was?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat ik trouwens nog steeds niet begrijp en waar ze in de tv-serie heel makkelijk over heen praatten is dat liedje uit Finding Nemo die de franse vrouw zegt te kennen.
Als ze al zo lang op dat eiland zit, hoe kan ze dan in godsnaam Finding Nemo kennen? Waarom vroeg geen een van de karakters zich dat af?
Ok. Ik heb ook geen flauw idee wat voor liedje aan het einde zit. Las alleen ergens dat het door Robbie Williams gezongen werd, maar zal dan wel een cover zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:57 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
dat liedje is veel ouder dan finding nemo, liedje is shannon bekend vanwege finding nemo maar t is een nummer dat veel langer bestaat.
Waarmee u bedoelt?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
En jij dacht dat Finding Nemo van Pixar was?
Waarom het niet mogelijk zou zijn dat de franse vrouw het deuntje van Finding Nemo kent.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb ook geen flauw idee wat voor liedje aan het einde zit. Las alleen ergens dat het door Robbie Williams gezongen werd, maar zal dan wel een cover zijn.
edit: Ja dus. Zie het al.
[..]
Waarmee u bedoelt?
Ze verwijst expliciet naar de 'computer animated movie about a fish'. Verder bestaat Nemo volgens mij niet langer dan Pixar, dus waar je dat vandaan haalt is me een raadsel (ben wel benieuwd want volgens mij is het gewoon een originele creatie). En ook al zou dat nog zo zijn, dan verwijs ik weer terug naar punt 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Waarom het niet mogelijk zou zijn dat de franse vrouw het deuntje van Finding Nemo kent.
Finding Nemo bestaat al langer dan Pixar.
Shannon kende Finding Nemo, de franse vrouw niet. Het liedje daarentegen kon ze wel kennen (dat is ouder).quote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ikke! Het is al te lang geledenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:39 schreef Irenedesi het volgende:
owwwww k kannie wachten!!!!!
Nog maar 1 nachtje slapen!!!!!!
Wie is er nog meer aan t nagelbijten?
Aanvulling van tvtome.com:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Shannon kende Finding Nemo, de franse vrouw niet. Het liedje daarentegen kon ze wel kennen (dat is ouder).
In "Whatever the Case May Be" (Episode #1.12), Shannon describes having been in France and seeing a children's animated movie about "computer fish" that ends with the song "La Mer" (known as "Beyond the Sea" in English). Although Shannon doesn't know the name of the movie, it is clearly Finding Nemo (2003), although the French dub of Finding Nemo, like the original American movie, ended with Robbie Williams's English cover of "Beyond the Sea" instead of the French source. This show and Finding Nemo are both products of the same parent company, Disney.
van imdb![]()
Ik heb nog 18 eps van 'the O.C.' liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef Irenedesi het volgende:
ow...jah...daar heb je een punt hahahah
gelukkig heb nog 6 eps van Alias liggen![]()
![]()
sat tv? Je bedoeld gewoon met de sateliet offe? Mis ik iets?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef Aurelium het volgende:
Nog 2 nachtjes toch
Tenzij je morgennacht opblijft om te kijken via sat tv....
correctemundo!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
sat tv? Je bedoeld gewoon met de sateliet offe? Mis ik iets?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:45 schreef Aurelium het volgende:
Hij komt om 8 uur op tv. Dus dat is 2 uur snachts in Nederland. 3 uur afgelopen. Dan een half uur/uur om te encoden, dan nog een half uur voordat hij op de bekende plaatsen staat. Dus ik denk 4 uur op zijn vroegst. Beste is dus vroeg naar bed en vroeg op
Om vervolgens te balen dat je weer een week moeten wachten
Wie zegt dat ze dat niet toelichten. Misschien is Locke zelfs al wel binnen geweest. Of heeft hij daar binnen wat gezien. Dat zal vanzelf blijken de komende afleveringen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:33 schreef TC03 het volgende:
Goede aflevering. Alleen ik vind het nog steeds enorm frustrerend dat er niet verder wordt ingegaan op dat licht onder dat luik dat aanging. Doe zoiets er niet in als je het niet toelicht.
Born to Run komt eerst.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet toelichten. Misschien is Locke zelfs al wel binnen geweest. Of heeft hij daar binnen wat gezien. Dat zal vanzelf blijken de komende afleveringen.
De komende afleveringen heten Exodus en ik denk dat dat luik een hele grote rol gaat spelen bij een eventuele migratie.
Ah inderdaad.quote:
Zou iets met het luik te maken kunnen hebben...quote:In the game you play a scientist who is involved in an experiment that goes wrong, a portal to the parallel world Xen is opened and aliens invade the earth through this portal.
The game deals with portals to parallel worlds as well as time warping. The main character in the game, Gordon Freeman, does not age between the two games even though they are four years apart because he is put into a "slow-time-warp".
En in het stripboekje met de ijsbeer zag je ook al aliens. En aangezien de ijsbeer ook verscheen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:16 schreef Sqall het volgende:
Dat die Irakezen Half-Life zaten te spelen, zou een aanwijzing kunnen zijn.
Deze post vond ik op een ander forum:
[..]
Zou iets met het luik te maken kunnen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |