Een beetje te "enorm" als je het mij vraagt.quote:Er worden gewoon hele goeie verhalen verteld waarbij enorme diepgang word gecreeerd van de karakters.
Nee, dat is wat deze serie doet. Normale series rekken shit niet zo lang op.quote:Dat is wat een tv serie doet.
Met de nadruk op kleine inderdaadquote:...en telkens wat (kleine, subtiele) details over het eiland.
quote:Tevens biedt het feit dat ze niet gelijk alles weggeven over dat eiland behoorlijk wat denkvoer
Maar als je het zo kut vind kijk je toch lekker nietquote:Op maandag 11 april 2005 10:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Een beetje te "enorm" als je het mij vraagt.
[..]
Nee, dat is wat deze serie doet. Normale series rekken shit niet zo lang op.
[..]
Met de nadruk op kleine inderdaad![]()
[..]
Als je geil wordt van dat soort slome spelletjes misschien wel ja. Het begint mij een beetje teveel naar The X-Files of The 4400 te rieken; langdradige bullshit zonder eigenlijk ooit echt iets prijs te geven...
Smaken verschillen, ik vind het kut....
Overigens heet dit topic niet "hosannah topic voor Lost @ USA", dus laat me lekker drammen over hoe sloom ik het vind![]()
Misschien word het beeld gespiegeld om bepaalde reden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Zelfs bij Lost worden foutjes gemaakt:
Verband links:
[afbeelding]
Verband rechts:
[afbeelding]
![]()
Of het is één van de vele Eiland-mysteries!quote:Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Misschien word het beeld gespiegeld om bepaalde reden?
Heb al 20 afleveringen lang hoop dat ze het door zullen krijgen.quote:Op maandag 11 april 2005 10:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar als je het zo kut vind kijk je toch lekker niet
quote:Op maandag 11 april 2005 10:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb al 20 afleveringen lang hoop dat ze het door zullen krijgen.
En zul je zien dat het net zo is als met de Postcodeloterij: je wint nooit wat, totdat je niet meer meedoet
Dudequote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef Xante het volgende:
Vriend van mij had er 15 op één dag gekeken.
Meer zelfs, een aflevering duurt meestal 42 minuten. Maar ervan uitgaande dat het ca. 40 minuten is, dan kijk je 40 × 15 = 600 minuten = 10 uurquote:
Ik had seizoen 3 van 24 in 1 dag bekeken..quote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef Xante het volgende:
Vriend van mij had er 15 op één dag gekeken.
Ze had het volgens mij over 'beren', niet specifiek ijsberen. Maar ze zal idd wel die ijsberen bedoelen.quote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Walt verantwoordelijk is voor die ijsbeer, voor de boot in de fik iig wel, maar ook die franse dame had al ijsberen gezien, dus die waren er al voordat het vliegtuig crashte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Geduld, we zijn pas bij seizoen 1 van Lost. Spreek je over 8 seizoenen wel weerquote:Op maandag 11 april 2005 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Xfiles werden juist kut omdat de jus steeds dunner werd, en ze toch eindeloos om de kern heen wilden cirkelen...
quote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ze had het volgens mij over 'beren', niet specifiek ijsberen. Maar ze zal idd wel die ijsberen bedoelen."Boar" waar ze het steeds over hebben is in het Nederlands te vertalen met zwijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Het mysterie en die sociale relaties/diepgang hebben juist met elkaar te maken, dat is toch wel duidelijk. De achtergrond van Claire, haar baby en die waarzegger. Boone en zijn aanvaring met dat 'monster'..quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
In lost begint men aan een mysterie, voegt wat toe, om vervolgens half te verwateren in de sociale relaties van de overlevenden, om vervolgens weer een totaal andere richting in te slaan...
Jazeker,quote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Boar" waar ze het steeds over hebben is in het Nederlands te vertalen met zwijn.
Omdat er gedacht wordt dat er nog iets veel groters rondlooptquote:Op maandag 11 april 2005 23:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jazeker,
maar Danielle zegt toch echt tegen Sayid als ze buiten gegrom horen:" If we're lucky it's one of the bears"
Ja, dat weet ik wel, maar wat heeft dat te maken met mijn post over de ijsberen?quote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Boar" waar ze het steeds over hebben is in het Nederlands te vertalen met zwijn.
Een drie uur durende season finale!quote:Lost Finale Is Super-Sized
Javier Grillo-Marxuach, a writer and supervising producer on ABC's hit series Lost, told SCI FI Wire that the much-anticipated season finale will clock in at three hours and give fans everything they love about the show. "In terms of epic storytelling and shocking destiny, you ain't seen nothing yet!" Grillo-Marxuach said in an interview. "We were going to do a two-hour finale [over two weeks], and then ABC asked if we could do 90 minutes [the second week] so they could schedule it against American Idol. Carlton [Cuse] and Damon [Lindelof, who co-created the show with J.J. Abrams,] did an amazing job on the finale script, and their first draft came in a little long anyway. [ABC] looked at it and decided to do a two-hour. So 'Exodus Part 1' will air on May 18th, and the epic saga that is 'Exodus Part 2' will air May 25th. The final two hours is so full of incident and character and shocks and scares and drama, all the things that people love about Lost, that it would have been silly to cut things out. So we've got a 25-hour first season! We busted our butts on it, but it's not going to feel like it's been padded. We are very proud of it."
SciFi.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |