Gewoon een groot meer bovenop de berg, want af en toe regent het daar en dan vult het reservoir weer. Dit kan gewoon hoor, zo raar is het nietquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef Nory het volgende:
Ja, maar grondwater zit ín de grond (toch:?) En ik zag ook iets van een watervalletje.. Dus ik denk dat het van de bergen komt..
grondwater dat in de berg zitquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef Nory het volgende:
Ja, maar grondwater zit ín de grond (toch:?) En ik zag ook iets van een watervalletje.. Dus ik denk dat het van de bergen komt..
En jij hebt pas na het doorlezen van zo'n pagina door dat het spoilers zijn?quote:Op maandag 11 april 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GREAT!
Krijg net een link voor mn neus..nu weet k precies hoe seizoen 1 afloopt en allemaal spoilers..
Je hoeft 't toch niet te lezen ?quote:Op maandag 11 april 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GREAT!
Krijg net een link voor mn neus..nu weet k precies hoe seizoen 1 afloopt en allemaal spoilers..
KUT VRIENDEN..
Er staat jullie heel wat te wachten...maar verw8 geen spoilers
Jahoorquote:Op maandag 11 april 2005 09:53 schreef Rainboww het volgende:
Weet iemand welk personage de volgende keer in de "spotlight" staat?
Eventueel in spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 11 april 2005 10:09] schreef wolfrolf het volgende:[..]
JahoorDe volgende aflevering is gecentreerd rond
en die daarna tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef KWAKje het volgende:
[..]
en die daarna tochJep die gaat inderdaad centraal over die persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Ja hoor. Je kan op de site van ABC een volledige synopsis lezen.quote:Op maandag 11 april 2005 15:26 schreef Ang3l het volgende:
-edit-
quote:Op maandag 11 april 2005 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jep die gaat inderdaad centraal over die persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik nog wel zelf bedacht ookquote:Op maandag 11 april 2005 20:29 schreef Nory het volgende:
Hmm, Spoil and be killed! Dit is voor de nederlandse uitzendingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Ja 6 ja, house of the rising sunquote:Op woensdag 13 april 2005 17:08 schreef phileine het volgende:
Wij hebben net de aflevering van de Koreanen gehad, house of rising sun. Nummer 6 is dat geloof ik?
weer goedquote:Op donderdag 14 april 2005 14:59 schreef KWAKje het volgende:
da's nog 1 nachtje slapen van ons vandaan![]()
Nope..deze aflevering gaat over Charliequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
komt vanavond die van Sawyer op tv?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nope..deze aflevering gaat over Charlie![]()
Ik denk niet dat hij van z'n drugs afblijft. In het voorstukje hoorde ik hem zeggen: Ik wil mijn Drugs terug (ofzoiets)..quote:Ben benieuwd of hij van z'n drugs af kan blijven.
Het word tijd dat we meer te weten komen over mijn held Hurley!Dude!
Voor het verhaal van Hurley moet je nog ff wachtenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:53 schreef fratsman het volgende:
[..]Ben benieuwd of hij van z'n drugs af kan blijven.
Het word tijd dat we meer te weten komen over mijn held Hurley!Dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet dus nog ff geduld hebben.Dude !
Het kan niet die vent zijn die op Kate's plek zat, lijkt me. En ik heb geen idee wie het dan is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef Kremers het volgende:
Hmm, kijk al uit naar volgende week, wie zou Sayid neergeslagen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |