quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nope..deze aflevering gaat over Charlie![]()
Ik denk niet dat hij van z'n drugs afblijft. In het voorstukje hoorde ik hem zeggen: Ik wil mijn Drugs terug (ofzoiets)..quote:Ben benieuwd of hij van z'n drugs af kan blijven.
Het word tijd dat we meer te weten komen over mijn held Hurley!Dude!
Voor het verhaal van Hurley moet je nog ff wachtenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:53 schreef fratsman het volgende:
[..]Ben benieuwd of hij van z'n drugs af kan blijven.
Het word tijd dat we meer te weten komen over mijn held Hurley!Dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet dus nog ff geduld hebben.Dude !
Het kan niet die vent zijn die op Kate's plek zat, lijkt me. En ik heb geen idee wie het dan is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef Kremers het volgende:
Hmm, kijk al uit naar volgende week, wie zou Sayid neergeslagen hebben?
Hurley en Locke. Die zijn cool inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Jack helemaal niks. Echt zo'n George Kloonie.
Mijn favorieten zijn die dikke acteur en die kale ouwere man.
Locke is coolquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat wel berafwaarts. Vorige week vond ik het ook al niks. Hopen dat het weer beter wordt.
Locke is mijn favoriet.
hmmmquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag mij af of de naam van John Locke nog enige significantie heeft... John Locke was een zeventiende-eeuwse filosoof.
Wij vinden die dikke juist mega irritant!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Jack helemaal niks. Echt zo'n George Kloonie.
Mijn favorieten zijn die dikke acteur en die kale ouwere man.
Wees niet bang, het wordt snel beterquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat wel berafwaarts. Vorige week vond ik het ook al niks. Hopen dat het weer beter wordt.
Locke is mijn favoriet.
Die dikke is geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wij vinden die dikke juist mega irritant!
We kennen hem nog nauwelijks... Hij maakt op mij een sympathieke indruk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Waarom, hij kan helemaal niks en heeft ook helemaal geen karakter.
Vanaf aflevering 10 wordt het weer zeer spannend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 10 wordt het weer zeer spannend.
jah, hij wil wel helpen, maar is toch wel een beetje een luie nerd. ik vind hem wel grappigquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We kennen hem nog nauwelijks... Hij maakt op mij een sympathieke indruk.
Jawel joh. Hij heeft juist een coole uitstraling en kan met iedereen opschieten. Daarmee is hij toch een belangrijke schakel in de groep.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom, hij kan helemaal niks en heeft ook helemaal geen karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |