Wie is dat wijf rechtsachter?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:03 schreef Timmai het volgende:
Cast van Lost in Disneyland
http://img80.echo.cx/img80/7487/0098di.jpg
Jawel, vliegtuigcrash..quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:45 schreef Dragonetti het volgende:
(soms langdradig, maar absoluut geen ramp...!!)
prijswinnaresquote:
Volgens mij was dat tweede een 1 april grap die op de site stond.quote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mr.Black het volgende:
Vond het nogal onwaarschijnlijk dat Charlie na iets van een dag opgehangen te zijn nog kan overleven.. (maar dat zal wel de kracht van het eiland zijn)
En is iemand al opgevallen (heb niet de hele topic doorgelezen) wat voor responce hij uit de radio krijgt terwijl dat ding wegglijdt.
Hij zegt iets van: "We are the survivors of flight 8 nogwat"
En krijgt als antwoord: "No we are the survivors of flight 8 nogwat"
Hmm jah.quote:Op zondag 17 april 2005 17:18 schreef Carport het volgende:
In het vorige topic hadden we het ook al over de radio.
Dit is de post waar het ongeveer is begonnen:
Lost season 1 @ USA (deel 2)
Zowel fans als programmamakers hebben het over deze theorie gehad:quote:Op zondag 17 april 2005 18:44 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Hmm jah.
Tijdens het kijken van de afleveringen bedacht ik me opeens dat ze misschien allemaal al dood zouden kunnen zijn en in een vaag gebied zitten tussen hemel en aarde. Een soort vagevuur achtig iets
Ze moeten allemaal iets 'recht zetten' en pas na het rechtzetten mogen ze gaan. Veel objecten op het eiland zijn misschien symbolisch. Er zitten nog andere mensen die in het zelfde schuitje en er heel lang over doen om er vanaf te komen.
Vandaar dat Charlie nog leeft en Boone dood is. (hij heeft zijn zus los gelaten en mag gaan)
Maarehh dit is meer een vage theorie.. weet niet of het klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 17 april 2005 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zowel fans als programmamakers hebben het over deze theorie gehad:Hmm zou ik ook zeggen als ik maker van de serie wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wacht in spanning af
Don't love if you want to die in peace.
Een dag? Nadat Claire ontvoerd was gingen ze meteen achter haar aan, en werd Tjaarlie al vrij snel gevonden hoor. Weet niet hoe jij aan een dag komt.quote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mr.Black het volgende:
Vond het nogal onwaarschijnlijk dat Charlie na iets van een dag opgehangen te zijn nog kan overleven.. (maar dat zal wel de kracht van het eiland zijn)
4 mei is de volgende?quote:
Ah:quote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef kastanova het volgende:
Ik weet niet of er al eerder over geluld is, maar ben ik de enige die een vermoeden heeft dat ze allemaal een connectie hebben en/of elkaar eerder in dit leven tegen zijn gekomen?
Saywer die binnengebracht werd op het politiebureau terwijl Boone aangifte deed.
Saywer die de vader van Jack ontmoet in dat barretje.
Ik dacht ook gezien te hebben dat Boone en z'n stiefzus in de bus zaten die bij het reisbureau wegreed, terwijl Locke niet meemocht.
En zelfs die bolle was even op de tv waar de dochter van die milieuinspecteur naar zat te kijken, toen die Koreaan hem de boodschap afleverde..
je bent zeker niet de enigequote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef kastanova het volgende:
Ik weet niet of er al eerder over geluld is, maar ben ik de enige die een vermoeden heeft dat ze allemaal een connectie hebben en/of elkaar eerder in dit leven tegen zijn gekomen?
Saywer die binnengebracht werd op het politiebureau terwijl Boone aangifte deed.
Saywer die de vader van Jack ontmoet in dat barretje.
Ik dacht ook gezien te hebben dat Boone en z'n stiefzus in de bus zaten die bij het reisbureau wegreed, terwijl Locke niet meemocht.
En zelfs die bolle was even op de tv waar de dochter van die milieuinspecteur naar zat te kijken, toen die Koreaan hem de boodschap afleverde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |