Saaie topictitel hequote:Nog iets anders trouwens ....
Vandaag had ik een paar keer in een bocht alsof ik over een brok steen heen reed ofzo. Dan 'hobbelde' mijn achterband zomaar opeens, netalsof er een stuk steen in je profiel zit waardoor hij daar niet goed het wegdek kan 'vasthouden'. Heel vaag, beetje lastig te omschrijven. Er zat iig geen stuk steen op de weg en ik ben 2x gestopt nadat ik het kreeg om te kijken of er iets geplet zat in m'n profiel, maar ik kon niks merken. Kan het misschien zijn dat mijn kettingset zo erg versleten is dat mijn ketting zomaar een stapje over de tandwielen heen deed? Beetje vage boel Maar ik ga volgende week iig mijn set vervangen, dat was sowieso al nodig
quote:
Houd jij ze dan nog even wakker ?quote:
De pot verwijt de ketel, en dan ben jij nog wel de nachtbraakster.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Houd jij ze dan nog even wakker ?
Ik heb teveel frisse lucht gehad vandaag .....![]()
Wat weet jij daar nou van.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:26 schreef Macchia_Nera het volgende:
Is je BMW nou noch verkocht dan ?
Pffff, ik ook aan jou hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:30 schreef Patrick281 het volgende:
Goedzo.
![]()
Nou bedankt voor het prettig gesprekdag lurker
werksu he
zal aan je denken morgen
![]()
..
poephekquote:Enne OPM... stond weer eens voor dat hek op die dijk bij Bemmel Kwam er nog een vrouw aan die me wou helpen om me er misschien toch doorheen te wurmen maar het lukte niet Kon ik dus alsnog omrijden
Nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:18 schreef PatrickM het volgende:
Ja, euh, stond net ff onder de douche, en aangezien ik geen internetzuil in de douche heb![]()
Morgen is het ook zeer goed ,alleen 70% kans op neerslag ipv 90% en ook maar 10% kans op neerslagquote:Maarre, het meeste gaan we vandaag niet redden iig... we kunnen ook morgen gaan, is er wel wat meer bewolking, maar dat maakt mij niet uit
Kunnen we doen ja. Maar als we dan toch een ''flink stuk'' gaan rijden kunnen we beter naar de Ring gaan.... is veel beter asfalt daar en is ook 2,5 uur rijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:25 schreef PatrickM het volgende:
Morgenvroeg naar de ardennen?
Heb het geld niet op m'n rug groeienquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of we gaan vandaag richting Maastricht alvast en pakken daar een hotel
Ik heb maar een middag dat ik kan rijden, dus luxemburg is iets te ver nuquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Luxemburg ofzo?Ik ga morgen maar es effe bij de Ring loeren denk ik
![]()
Wilt 1 van jullie mooi weer rijders nog mee? Nee zeker.... zelfs PatM vind het te ver![]()
TerugLurkPostquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
TLP
Vanmiddag ook motorijden [afbeelding] nog geen idee waarheen![]()
Heb daar geen tijd voorquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Luxemburg ofzo?Ik ga morgen maar es effe bij de Ring loeren denk ik
![]()
Wilt 1 van jullie mooi weer rijders nog mee? Nee zeker.... zelfs PatM vind het te ver![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 07:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: coole picsje boekt al aardige vooruitgang zo te zien
nog even en je hebt te weinig speling
Ik zie het liever als iets wat ik in mijn vrije tijd doequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Tijd tijd tijd tijd tijd tijd tijd![]()
![]()
![]()
Voor je hobby moet je iets over hebben..
Ben ook lang niet meer bij de ABN Amro geweestquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ik eens bij de posbank ga kijken
Ben er al jaren niet meer geweest,
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben ook lang niet meer bij de ABN Amro geweest
Grappig is dat he, ik voel me ook altijd gelijk een stuk beterquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
Het is wel lekker weer joh
Door het zonnetje ziet de wereld er een stuk mooier uit![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe![]()
Allemaal spelende kindertjes op straatquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grappig is dat he, ik voel me ook altijd gelijk een stuk beterOveral meer zin in enzo
Ik kom net bij de ABN-AMRO vandaanquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben ook lang niet meer bij de ABN Amro geweest![]()
Het is wel lekker weer joh
Door het zonnetje ziet de wereld er een stuk mooier uit![]()
en dat wilde die man juist welquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan spoor je toch niet als je met dit weer voor de trein gaat springen....
Had je toch maar naar de brw moeten komenquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:20 schreef PatrickM het volgende:
Heb de "Pilot-Idle screw" gevonden. Nu nog een schroevendraaier om in een haakse hoek te kunnen werken
Je hebt niet veel gemist zie ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |