Dus je ging naar Hanson en ontdekte toen een leuk bandjequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:48 schreef Z het volgende:
Ik was gister naar een bandje in de Paradiso, bandje heet Boom Bip, was wel aardig. Maar wat vooral grappig was was dat Hanson in de grote zaal speelde. Nou speelde Boom Bip hard, iets van 110 Db, maar dat gegil uit de grote zaal was er oorverdovend, ik heb natuurlijk wel even gekeken, allemaal meisjes met vaders, een vreselijk niet-spontane show van de Hanson boys, flitsende camera's en allemaal telefoontjes in de lucht (ook voor de foto's neem ik aan). Een geheel andere concertbeleving in ieder geval. De jongens van Boom Bip hadden nog gevraagd aan Hanson of ze in plaats van Mmmm bop deze keer Boom Bip wilde zingen, maar dat wilde ze niet ...
Patrick Wolf is het idool van Thaleia sinds een jaar nu!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ben ik natuurlijk wel benieuwd wie die held dan mag wezen..
Ik dacht al, dat hoef ik er in mijn verhaaltje niet meer bij te vermelden, maar ik had buiten Zanderrr gerekend. Ik ga niet gillen als hij opkomt, ik ben ook niet verliefd op hem, want hij is me iets te androgyn. En te jongquote:Op woensdag 13 april 2005 15:50 schreef bigshadow het volgende:
Patrick Wolf is het idool van Thaleia sinds een jaar nu!
Je zult de mensen de kost moeten geven die desondanks die gevoelens hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:55 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ken het gevoel verder niet echt, aangezien al mijn muzikale helden al dood zijn.
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:55 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ken het gevoel verder niet echt, aangezien al mijn muzikale helden al dood zijn.
Ik kwam een androgyne kennis (een jongen, ja) tegenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:57 schreef Z het volgende:
En er zullen een hoop meisjes zijn vanavond den ik. Of spreekt hij ook (androgyne) jongens aan?
Niet meer, maar goed, live is bij hem toch wel een enorm verschil met op de plaat, dus mijn advies: niet luisteren, niet downloaden, gewoon een keer naar een optreden gaan, vanavond of in de verre toekomstquote:Op donderdag 14 april 2005 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Patrick Wolf ken ik helemaal niet. Zal eens kijken of ik ergens wat van m kan vinden. Staat ie toevallig op de luisterpaal van 3voor12?
Hmmm... hij staat zeker niet binnenkort in Den Haag of Rotterdam ofzo? Nouja, komt nog wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Niet meer, maar goed, live is bij hem toch wel een enorm verschil met op de plaat, dus mijn advies: niet luisteren, niet downloaden, gewoon een keer naar een optreden gaan, vanavond of in de verre toekomst
Ze zitten in het voorprogramma van spinvis dus en J. Perkin is de ene helft van het duo. Ze zitten ook bij Excelsior en maken hele mooie rustige liedjes.quote:Solo ken ik dan weer niet
Doen. Ik garandeer dat je geen spijt krijgt. Ik zit zelfs nog te dubben of ik zelf misschien vanavond niet ook.....quote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef Z het volgende:
Vrijdag in Rotterdam Liejannuh! Bij Motel Mozaïque, in Nighttown. Misschien dat ik vanavond nog naar de Paradiso ga thaleia, ben wel benieuwd iig.
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Er is nog chocoladetaart over, dus als jullie zin hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |