Deze film komt zeker wel in de buurt van de film met de langste titel ooit. Zeker voor Amerikaanse maatstavenquote:
Het is waarschijnlijk ook de film met de langste titel:quote:Op zondag 10 april 2005 12:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Deze film komt zeker wel in de buurt van de film met de langste titel ooit. Zeker voor Amerikaanse maatstaven
quote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef victorinox het volgende:
5 / 6: Shree Shree Rajadhiraja Shree Shree Madana Kamaraja Shree Shree Vilasa Raja Shree Shree Madhubana Raja Shree Shree Krishnadeva Donga Raja (1994) - (155 / 118)
Volgens mij heb je Ju-on: The Grudge gezien. Ju-on: The Grudge 2 staat op 15 April gepland.quote:Op zondag 10 april 2005 12:48 schreef Shogo het volgende:
Ju-on: The Grudge 2
Ik zapte gisteravond even langs alle zenders en kwam om 0:00 uur aan bij MTV die Ju-on:The Grudge 2 uitzonden. Gezien ik er van alles over gehoord heb en nog nooit iets ervan heb gezien was ik wel benieuwd opzich. Gelijk vanaf het begin hangt er een best wel creepy sfeertje in de film. En hoewel ik in het begin van de film toch al wat cliché dingen zag bleef het tot het einde opzich wel spannend. Geen hoogstaande film maar opzich wel vermakelijk voor een avondje 'griezelen', maar de film moet het hebben van het sfeertje en een beetje spanning want eng wordt het niet echt.
quote:Op zondag 10 april 2005 13:28 schreef sampoo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Ju-on: The Grudge gezien. Ju-on: The Grudge 2 staat op 15 April gepland.
Die namen bij de cast leken me al niet overeen te komen met die ik in de film gehoord heb... Wat een sukkels er stond een 2 achter bij dat MTV beeldmerkje (die tekst die de hele tijd heen en weer scrolt).quote:Op zondag 10 april 2005 13:28 schreef sampoo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Ju-on: The Grudge gezien. Ju-on: The Grudge 2 staat op 15 April gepland.
hehe lolquote:
als t goed is, zometeen de Criterion versie van Traffic.quote:
ja die heb ik ook al een tijdje ja, maar ik heb wat anders gezienquote:Op zondag 10 april 2005 14:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als t goed is, zometeen de Criterion versie van Traffic.
die heb jij ook, toch??![]()
Heb ik vorige week gezien!quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hide and seek
Erg warrig,toch een mooie filmEn een goeie cast,absoluut
Jammer alleen dat er 2 eindes zijn
![]()
Die gedubde engelsen zijn ook zo verschrikkelijk. Huur dan gewoon mensen in die echt engels spreken.quote:Op maandag 11 april 2005 13:49 schreef fractalis het volgende:
Once Upon A Time In China (Tsui Hark, 1991)
Had hier geen verwachtingen van maar vond dit toch een behoorlijke tegenvaller. Plaatjes zien er prima uit, evenals de tof in beeld gebrachte vechtscènes. Het grootste probleem vond ik eigenlijk dat er geen touw was vast te knopen aan het verhaal, voor zover dat aanwezig was. Verhaal fungeerde eigenlijk alleen als kapstok voor de werkelijk eindeloze vechtscènes. Nu is dat niet zo’n probleem, ik noem een Kill Bill 1 of een Hardboiled die beide meer dan prima te pruimen zijn. Grote verschil is denk ik dat daar niet zulke gruwelijk flauwe grappen in zitten. Ook de zoetsappige muziek werd trouwens vrij irritant na een tijdje. Al met al op zich best vermakelijke onzin, maar in het tijd van de helden en de vliegende dolken gewoon niet echt meer een hele goede film… **1/2
Bedoel je mij?quote:Op maandag 11 april 2005 17:59 schreef slindenau het volgende:
Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat jij 'em wel leuk vindt.
Hmm, de animaties van tegenwoordig zien er heel realistisch/mooi uit...ik vind ze nog steeds vermakelijkquote:Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Nee, animatiefilms kunnen mij al heel lang niet meer boeien eigenlijk. Ik heb de eerste 5 minuten wel gekeken en toen had ik het wel gezien. Maar vroeger had ik het waarschijnlijk ook wel leuk gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 van de beste oorlogsfilms die ik ooit heb gezien.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
Traffic
Steengoede film van Steven Soderbergh over de aanhoudende drugsoorlog en drugssmokkel tussen de VS en Mexico. Mooi gefilmd. Er wordt gewerkt met 2 verschillende soorten filters: 1 oranje/geel achtige voor t Mexico gedeelte, 1 blauwe voor de gedeeltes in de stad. Dit werkt erg goed en sfeerverhogend. De allstarcast met oa. Michael Douglas, Don Cheadle en alweer een geweldige Benicio Del Toro zijn stuk voor stuk erg sterk.
Verder niet veel over te zeggen: gewoon een aanrader voor iedereen die van dit genre houdt
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,2/10
Some Like It Hot
Wordt door velen gezien als 1 van de leukste comedies allertijden, en na t kijken kan ik t hier alleen maar mee eens zijn. Vooral als je kijkt naar de tijd waarin ie is gemaakt (1959) dan is ie erg scherp. De (woord)grappen komen in redelijk hoog tempo na elkaar op je af, dus eigenlijk is t geen moment saai. Het verhaal is origineel, en je kunt dan ook duidelijk zien waar Nia Vardalos haar inspiratie vandaan haalt voor t recente Connie And Carla. Alleen is Some Like It Hot veel en veel leuker. Het acteerwerk van de voltallige cast is leuk, en Marilyn Monroe is zoals we haar kennen: heel lief, schattig en leuk aan t acteren.![]()
Een film die je keer op keer op keer weer kunt kijken. Geweldig![]()
![]()
IMDB Cijfer: 8,4/10
Mijn Cijfer: 8,7/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon weer genoten. Geslaagde komedie!
7,5xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:45 schreef Sai het volgende:
Het celluloid waar deze film op is geprint zou de makers moeten aanklagen wegens verkrachting. Bah. 3-.
Dit is een mooie inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Over 10 jaar breng je toch wel boekwerkje 'verzamelde oneliners van een zure filmrecensent' uit he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele scènes, maar absoluut geen memorabele film, daarvoor maakt Natali het zichzelf net iets te makkelijk. .
[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 12-04-2005 19:21:54 (spoilertags) ]Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
Da's wel een hele hoop tekst, maar uiteindelijk begrijp ik nog steeds niet wat nou je kritiek op de film is. Ik geloof dat je vindt dat er te weinig gebeurt? Dan is het jammer dat je hier in je betoog ook nog eens het het halve plot meent te moeten vertellen. Ik vond het in ieder geval een geslaagde film, juist omdat het toch telkens verrassend was hoe het zich otnwikkelde.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:38 schreef B.A.Trix het volgende:
NOTHING
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Edit : oh wacht je was te lui om je eigen mening te geven dus je haalt hem maar compleet van een andere site:
http://www.cuttingedge.be(...)w.php?article_id=353
Nou leuk om "jouw" mening over deze film te kunnen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |