Welnee, ik ben haske lief tegen mijn tandarts.. Ik vraag me uberhaupt af hoe je geluid moet maken tijdens het boren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Omdat jij zo aardig doet tegen tandartsen of omdat jij zo'n typisch geluid maakt bij boren e.d.?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Wat gemeen, ik dacht even dat er plots een gesloten topic naar boven schoot.
Nou, je doet je mond open en dan zeg je iets van 'Mwwwaaaaoeoeoeoeaaaaajjjj!!!'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af hoe je geluid moet maken tijdens het boren.
Als ze gaat boren terwijl mijn mond dicht is zou ik die inderdaad snel open doen en er iets van zeggen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef ReCreative het volgende:
Nou, je doet je mond open en dan zeg je iets van 'Mwwwaaaaoeoeoeoeaaaaajjjj!!!'
Het viel mij wel op dat mijn kaakchirurg zelf een paardebek heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef miss_sly het volgende:
Mijn tandarts is erg lief, en ik ook voor de tandarts: ik kom opdraven op mijn controles en hij zegt dat ik zo'n mooi gebit heb
Dat is niet gek. Bijna iedereen vindt zichzelf beter fuctioneren dan collega's, dus sja.. Het is dan toch al inferieur als iemand jouw werk moet doen.quote:Mijn tandarts begrijpt mijn angst, want die is zelf bang voor de tandarts
Die heeft er zin an dus.quote:Het rare is dat hij niet alleen zelf tandarts is, maar ook nog is getrouwd met een tandarts
Whehehehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef livEliveD het volgende:
Mijn tandarts is een enorme lul. Ligt ie te boren en zegt ie zo van "Ja als meneer nu stil gaat liggen dan krijgt ie misschien geen hazelip door middel van me boor"
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef miss_sly het volgende:
...want die is zelf bang voor de tandarts...
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets nietquote:...maar ook nog is getrouwd met een tandarts...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets niet.
Hoewel, als ik sommige jongens die onder de plak zitten zie denk ik dat het wel vaker voorkomt. Maar dat is lullen achteraf. 'Opstaan van die bank en stofzuigen!!!
' 'Ja vrouw
'
Het zou op zich wel kunnen. Ik zal maar niet verder gaan over sexuele voorkeuren enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets niet.
Whehehe fantastisch ja.quote:Hoewel, als ik sommige jongens die onder de plak zitten zie denk ik dat het wel vaker voorkomt. Maar dat is lullen achteraf. 'Opstaan van die bank en stofzuigen!!!
' 'Ja vrouw
'
Sexuele voorkeuren? Freudiaan ik of freudiaan jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
Het zou op zich wel kunnen. Ik zal maar niet verder gaan over sexuele voorkeuren enzo.![]()
Ik zeg in ieder geval deze keer eens (Voorlopig) niets.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Sexuele voorkeuren? Freudiaan ik of freudiaan jij?
Ik mis weer watquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Alicey het volgende:
Ik zeg in ieder geval deze keer eens (Voorlopig) niets.
Werkze RC.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik mis weer wat.
Anyway, ik ga weer aan het werk. Adios.
Ik zie in gedachten al die arme mannetjes met een grote bek buitenshuis, maar rillend van angst voor hun grootste angst thuis: moeder de vrouwquote:
Die mannen en vrouwen komen anders veel voor hoor, en ik vind het niet altijd even plezierig om met dat soort lui te moeten samenwerken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie in gedachten al die arme mannetjes met een grote bek buitenshuis, maar rillend van angst voor hun grootste angst thuis: moeder de vrouw
Geweldig![]()
Ze komen veel te veel voor, en ik vind ze triest. Vaak vind ik die lui uberhaupt niet plezierig, en samenwerken wordt er ook niet fijner op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die mannen en vrouwen komen anders veel voor hoor, en ik vind het niet altijd even plezierig om met dat soort lui te moeten samenwerken.
Hoewel ze vaak buiten het communicatieve hun werk wel goed doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze komen veel te veel voor, en ik vind ze triest. Vaak vind ik die lui uberhaupt niet plezierig, en samenwerken wordt er ook niet fijner op.
Ik houd wel van een dominante partner, maar niet op die manier toch...quote:Of ermee uitgaan, ook zo leuk. Wij hadden vroeger een groepje met wie we altijd uitgingen. En als dan van 1 van die knullen zijn vriendin niet mee ging, was hij ineens heel anders: grote bek, meer drinken, leuke () opmerkingen tegen andere meisjes....
Vreemde lui
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel ze vaak buiten het communicatieve hun werk wel goed doen..
[..]
Ik houd wel van een dominante partner, maar niet op die manier toch...
Je mag een SC openen als de ander sluit. Je kunt dat natuurlijk een handje helpen, maar da's ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik es een SC mag openen. Ik moet gewoon minder tijd in mn studie steken, denk ik. Kan ik het tenminste nog een beetje bij houden.
Nou ja... je kunt natuurlijk gauw dit topic volspemmen en dan een nieuwe openen. Ik bedoel, jij bent een mod, jij mag dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik es een SC mag openen. Ik moet gewoon minder tijd in mn studie steken, denk ik. Kan ik het tenminste nog een beetje bij houden.
Meer in de zin van sterk, aanwezig, betrouwbaar, grote bek. Niet zover dat diegene mijn hele leven gaat bepalen.quote:
Ik ben er net ook al ingetrapt toen ik wanhopig op één van de cijfers probeerde te klikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Wat gemeen, ik dacht even dat er plots een gesloten topic naar boven schoot.
Heb je met een speciale reden geen tv?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Ik niet, want ik heb geen TV.
Iets anders, worden er nog wel eens Orakel-sessies gehouden in #Truth? Ik zou wel weer eens willen kijken of ik de kaarten nog steeds kan lezen.
Nee, ik keek er eigenlijk nooit naar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je met een speciale reden geen tv?
Het zijn avonden, meestal vrijdags of zaterdag, op IRC (#Truth). Er kunnen door belangstellenden vragen voorgelegd worden aan orakels. De orakels proberen op hun eigen manier inzicht te geven in de vraagstukken die naar voren komen (Bijvoorbeeld door I Ching, Tarot, pendels etc.). Ik geef bovendien nog de optie voor de open vraag.quote:En wat zijn orakels-sessies in TRU?
Je zou niet de eerste zijn hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik had het over alle jurassic parks, A. ! Ik ga toch niet zulke kinderachtige dingen over vrouwen in het algemeen zeggen ?
Niet dat ik weet, de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Iets anders, worden er nog wel eens Orakel-sessies gehouden in #Truth? Ik zou wel weer eens willen kijken of ik de kaarten nog steeds kan lezen.
Om database load te verminderen, zie de server-topics in FB.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef ReCreative het volgende:
En waarom staan al mijn posts van vòòr 2005 niet meer in mijn myAT?
Dom niet, hysterisch geldt wel voor veel vrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:53 schreef SingleCoil het volgende:
Dat zijn ze allemaal !
Ow, ik kijk best veel. Vind het wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik keek er eigenlijk nooit naar.
Wat geinig!quote:Het zijn avonden, meestal vrijdags of zaterdag, op IRC (#Truth). Er kunnen door belangstellenden vragen voorgelegd worden aan orakels. De orakels proberen op hun eigen manier inzicht te geven in de vraagstukken die naar voren komen (Bijvoorbeeld door I Ching, Tarot, pendels etc.). Ik geef bovendien nog de optie voor de open vraag.Ik gebruik er zelf overigens Tarot voor.
Ik zou ook niet de eerste zijn die bijvoorbeeld een jood zou vergassen. En toch doe ik dat niet. Raar dus, eigenlijk.quote:
Téa Leoni. Ik heb haar wel eens in een andere film gezien (en de naam... gèèèn idee) en daar was ik wel van haar onder de indrukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Ten tweede: hier in doet die Tira Leone (of zoiets) toch mee, en die is hysterisch en dom.
Ik heb daar alleen last van als ik teveel vodka op heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dom niet, hysterisch geldt wel voor veel vrouwen. En dan bedoel ik de drukte die een vrouw kan maken als ze bijvoorbeeld haar sleutels kwijt is: 'Oh Koen, ik ben mijn sleutels kwijt, och jee, waar heb ik ze gelaten, potdorie wat doe ik stom...'
En dan natuurlijk 10 à 20 seconden later de sleutels weer vinden.
Ben blij dat mijn vriendin daar geen last van heeft.
Ik weet het alweer: The Family Man met Nicolas Cagequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef ReCreative het volgende:
(en de naam... gèèèn idee)
Ik weet ook niet of ik er in "geloof". De vragenstellers zijn wel vaak tevreden met het resultaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat geinig!
Ik weet niet of ik daarin geloof of niet, maar ik vind het wel altijd interessant
Zo kun je het natuurlijk ook zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou ook niet de eerste zijn die bijvoorbeeld een jood zou vergassen. En toch doe ik dat niet. Raar dus, eigenlijk.
Het is jammer dat de post history maar vanaf 2005 is terug te kijken, want in 2004 hadden we een paar schitterende rellen. :'_quote:Ik weet gelukkig niet wat een rel is, omdat ik geen gevoel heb, maar ik voel wel iets aankomen.
Ja, ik ben een rare zonderling. Dit wordt door sommige mede-mods ook bijna letterlijk zo gezegd, al heeft dat weer niet te maken met het feit dat ik geen TV heb.quote:Is het wel verantwoord om mod te zijn als je geen TV hebt ? Ben je dan geen rare zonderling ?
ik werk in de IT, moet als vliegende keeper europa door om problemen met mailservers op te lossen waar telefonische support niet blijkt te helpen. maar vandaag had ik een functioneringsgesprek. en ging best goed. volgens mij was m'n manager wel tevreden.quote:
mja, het vliegveld, de snelweg en een business parkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
heb je nog wat van dublin gezien ?
En zeker geen audio-apparatuur bij je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik werk in de IT, moet als vliegende keeper europa door om problemen met mailservers op te lossen waar telefonische support niet blijkt te helpen. maar vandaag had ik een functioneringsgesprek. en ging best goed. volgens mij was m'n manager wel tevreden.
alleen de terugreis was een hel. op de rij voor me een jankend en jengelend meisje van twee
Je moet er ook wel de tijd voor nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, het vliegveld, de snelweg en een business park
jawel, maar dat is een telefoon en die had ik niet voordat ik in het vliegtuig stapte in flight mode gezet...en als ik dat ding aan doe dan en de stewardessen zien het worden ze heel boos op mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
En zeker geen audio-apparatuur bij je?
Erg naar van die stewardessen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jawel, maar dat is een telefoon en die had ik niet voordat ik in het vliegtuig stapte in flight mode gezet...en als ik dat ding aan doe dan en de stewardessen zien het worden ze heel boos op mij
gestemd !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Jaa schaapie je kunt stemmen
Crewverkiezingen MisterCrew en MissCrew
quote:
het rare met die kinderen is dat ze aan het lachen zijn en dat gaat dan over op janken en dan weer schreeuwen en dat in een cyclus van 1 1/2 uur (zo lang duurde de vlucht, incl. taxieën.) en ik hoorde haar eigenlijk al jengelen in de gate...en ja hoor, zitten ze precies voor mijquote:
hoe controleren ze op kloonstemmenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik mocht bijna ook op mezelf stemmen, iemand van de backstage die niet doorhad dat ik meedoe.
Volgende keer zorgen dat je telefoon in de goede mode staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het rare met die kinderen is dat ze aan het lachen zijn en dat gaat dan over op janken en dan weer schreeuwen en dat in een cyclus van 1 1/2 uur (zo lang duurde de vlucht, incl. taxieën.) en ik hoorde haar eigenlijk al jengelen in de gate...en ja hoor, zitten ze precies voor mij
FA's houden dat ook in de gaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe controleren ze op kloonstemmen
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk eigenlijk Desparate Housewives\
die strafte jengelende kinderen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ook!Die blonde moeder was tof deze week!
![]()
Nou ik vertoon ook wel eens wat stressverschijnselen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dom niet, hysterisch geldt wel voor veel vrouwen. En dan bedoel ik de drukte die een vrouw kan maken als ze bijvoorbeeld haar sleutels kwijt is: 'Oh Koen, ik ben mijn sleutels kwijt, och jee, waar heb ik ze gelaten, potdorie wat doe ik stom...'
En dan natuurlijk 10 à 20 seconden later de sleutels weer vinden.
Ben blij dat mijn vriendin daar geen last van heeft.
Nee, ze ging bijna op de vuist met een andere moeder die natuurlijk een uitzonderlijk kreng wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die strafte jengelende kinderen ?
Stress is wat anders dan hysterie, vind ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou ik vertoon ook wel eens wat stressverschijnselen..Vooral als ik te laat dreig te komen voor een afspraak of bijna de bus ga missen.
Geweldig zoals ze opstond tegen Maisyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ook!Die blonde moeder was tof deze week!
![]()
I seeequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik werk in de IT, moet als vliegende keeper europa door om problemen met mailservers op te lossen waar telefonische support niet blijkt te helpen. maar vandaag had ik een functioneringsgesprek. en ging best goed. volgens mij was m'n manager wel tevreden.
alleen de terugreis was een hel. op de rij voor me een jankend en jengelend meisje van twee
Mja,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I seee
Mij lijkt een baan in het buitenland of waarvoor ik veel moet reizen wel leuk, maar alleen als ik ook iets meepik van dat buitenland
Mooi dat je manager tevreden was
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:48 schreef ReCreative het volgende:
Dat is ff lastig klikken, hè? Met die nummertjes er achter.
Nieuwe orakelsessie in #truthquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef ReCreative het volgende:
Niet dat ik weet, de laatste tijd. Maar mss kan iemand het oude topic in TRU even een schopje geven? ( Nieuwe orakelsessie in #truth ).
quote:
Ken jij mij of zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Laat me raden: je uitspraak was niet spiritueel genoeg?
Wat doen in Utrecht?quote:Op woensdag 30 maart 2005 07:23 schreef ReCreative het volgende:
Morgen. Vroeg
.
Ik ga naar Utrecht.
Ik heb redelijk geslapen.. Het wakker worden was echter moeilijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:32 schreef miss_sly het volgende:Goedemorgen
Iedereen lekker geslapen en klaar voor een nieuwe dag?
Het wakker worden was simpel, want ik was blij dat ik een mooie reis naar Griekenland gewonnen had....bleek dat weer eens een droom te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb redelijk geslapen.. Het wakker worden was echter moeilijk.
Dus jij je tickets zoeken enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het wakker worden was simpel, want ik was blij dat ik een mooie reis naar Griekenland gewonnen had....bleek dat weer eens een droom te zijn
Het feit dat ik in bed lag, deed me al direct vermoeden dat ik er weer eens naast zatquote:
Ik weet niet of je je zorgen moet maken, als je al 10 jaar niet aan haar gedacht hebt...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik droomde een paar dagen terug over een meisje waaraan ik al 10 jaar niet meer had gedacht. Ze viel uit een lift te pletter voor me ogenMoet ik me nu zorgen maken?
Helaasquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt niet een stukje van de reis zelf gedroomd?
Als ik me zorgen moet maken om alle bizarre dromen die ik heb, dan heb ik daar een dagtaak aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik droomde een paar dagen terug over een meisje waaraan ik al 10 jaar niet meer had gedacht. Ze viel uit een lift te pletter voor me ogenMoet ik me nu zorgen maken?
Wie weet dat je nog eens in Griekenland komt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas
Ik ben nog nooit in Griekenland geweest, dus had er wel graag heen gewild
Tja, wie weet was het een voorspellende droom?
Daar ga ik zeker van uit!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wie weet dat je nog eens in Griekenland komt.
boodschappen doen ? fokken ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Ik droom meestal over alledaagse dingen.
dat enge monster staat voor je vriend, en die scherpe klauwen voor zijn niet aflatende cynische humorquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik droom echt bizar
Soms heel erg eng (spinnen, achtervolgingen door monsters, geesten), soms situaties die heel erg vreemd zijn, dingen die gebeuren of die anderen doen die echt nergens op slaan. Als ik wakker word en tegen mijn vriend zeg: wat ik nu toch gedroomd heb, begint hij al bij voorbaat te lachen
Een keer was het echt heel erg: ik had gedroomd over een eng monster met gruwelijk scherpe klauwen en tanden, en aan het einde van die droom was hij nog niet weg/dood. Die middag was ik al bang om te gaan slapen 's avonds omdat ik bang was dat dat monster terug zou komen. En dat gebeurde inderdaad ookIk ben nog eerder nooit wakend bang geweest van hetgeen ik heb gedroomd....
Eerder dat eerste dan het laatste.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat het forum down is ? een leuke paasrel ?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat enge monster staat voor je vriend, en die scherpe klauwen voor zijn niet aflatende cynische humor
ik eigenlijk ook, morgen examentje...alleen heb ik geen boek of samenvatting die ik kan leren. beetje laat nuquote:
en het gaat vannacht onweren !quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:17 schreef Bensel het volgende:
En m'n laatste nachtmerrie met echt een groot effect was dat ik droomde dat ik in de slaapkamer van m'n broer sliep, terwijl er onweer was.. Opeens sloeg het in vlak voor m'n raam, waardoor ik als het ware uit m'n bed gelicht werd, en ergens in de gang belande. Dit was echt gigantisch realistisch.
En nu komt het leukste van die droom (ahum): m'n broer is het huis uit, en ik slaap nu op precies dezelfde plek als in die droom....
hee, relaxed...lijkt mij ook best geinig. ik heb af en toe van die dromen dat ik er dan op de dag pas achterkom dat het een droom was omdat het toch echt niet klopte wat ik had meegemaakt. lucide dromen lukt me niet, al heb ik het ook nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:35 schreef Bensel het volgende:
ja, zo zou je het kunnen noemen. .zo heb ik ook een hele tijd gedromd over tornado's.. in het begin heel eng, maar op den duur gebruikte ik die tornado's om me voort te bewegen door de droom
Heb je hier een voorbeeld van?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:47 schreef miss_sly het volgende:
belachelijke gesprekken die ik heb.
leuke nieuwe tv-serie. beschrijving:quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Lucide dromen zou bij mij dus vaak niet werken, dus. Als ik eng droom over monsters, wellicht, maar meestal zijn de mensen en dingen die ik in mijn droom tegenkom, niet raar ofzo. Het zijn vooral de volledig absurde situaties waarin ik terecht komt en de belachelijke gesprekken die ik heb.
Hehe.. tja.. wat je kunt doen is een raar woord,mdie niemand van je kennisen ooit zou uitspreken (bijv een koosnaampje of zoiets) in gedachten te nemen.. als je onderbewustzijn dat dan gebruikt, dan zal dat voor jouw aanleiding kunnen om bewus te gaan dromen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Lucide dromen zou bij mij dus vaak niet werken, dus. Als ik eng droom over monsters, wellicht, maar meestal zijn de mensen en dingen die ik in mijn droom tegenkom, niet raar ofzo. Het zijn vooral de volledig absurde situaties waarin ik terecht komt en de belachelijke gesprekken die ik heb.
Moet ik even over nadenken. Ik herinner me mijn dromen meestal wel de volgende ochtend, maar dagen later niet meer; misschien als ik er even over nadenk. En vannacht had ik alleen maar een reis gewonnenquote:
Je hebt niet eens een bizar gesprek hoeven voeren voor die reis?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet ik even over nadenken. Ik herinner me mijn dromen meestal wel de volgende ochtend, maar dagen later niet meer; misschien als ik er even over nadenk. En vannacht had ik alleen maar een reis gewonnen
Een collectieve vergissing is dat WFL en TRU elkaar zouden tegenstaan of bijten. Integendeel, vaak overlappen WFL en TRU elkaar qua onderwerpen, en is slechts de insteek anders.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef Bensel het volgende:
hehe.. vaag dat dit trouwens juist in een WFL slowchat besproken woprd.. meestal is dit meer iets voor Truth
Ik zeg ook: meestalquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een collectieve vergissing is dat WFL en TRU elkaar zouden tegenstaan of bijten. Integendeel, vaak overlappen WFL en TRU elkaar qua onderwerpen, en is slechts de insteek anders.
Het is ook inderdaad belangrijk om 's ochtends even een paar keer te recapituleren als je het wilt onthouden.. Anders is het echt na een paar minuten weg.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:54 schreef Bensel het volgende:
en nog een tip om dromen te onthouden (ook niet lucide dromen). Als je sochtends wakker word, en je weet niet wat je gedroomd hebt? Blijf dan even rustig liggen met de ogen gesloten, en vaak zie je dan wat van de droom weer
Neuh, die had ik boven verwachting zomaar gewonnen. Weggevertje, zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een bizar gesprek hoeven voeren voor die reis?
sit-comquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
leuke nieuwe tv-serie. beschrijving:
Miss Sly raakt verwikkeld in allerlei bizarre situaties en ontmoet verschillende personen waarmee zij enkele zo gezegd "interessante" gesprekken voert
ik win nooit iets. zelfs niet in m'n dromenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, die had ik boven verwachting zomaar gewonnen. Weggevertje, zeg maar
Dat scheelt dan al weer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, die had ik boven verwachting zomaar gewonnen. Weggevertje, zeg maar
Heb je zo'n raar leven dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat scheelt dan al weer.
Misschien moet mijn gewone leven weer eens een beetje normaal lopen, misschien dat ik dan weer eens absurde dingen ga dromen.
Ik vind het ook niet te begrijpen.. Mede voor mijn eigen gezondheid ben ik al gestopt met roken, voor een kind lijkt me dat niet meer dan logisch..quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Roken tijdens zwangerschap...
Ik snap die mensen echt niet
Hoe kun je nou risico's nemen met je ongeboren kind?
Interessantquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:48 schreef Bensel het volgende:
en nog iets: in lucide dromen voelt het vaak alsof je dronken bent.. alles kost meer moeite dan normaal, EN je remmingen zijn weg (beetje Freudiaanse spiegelogie: omdat je super ego niet aanwezig is in je droom kan de ego (je 'behoeftes') de vrije gang gaan.)
Laat ik zeggen dat er een aantal dingen door elkaar lopen, die bij elkaar opgeteld best tot absurde situaties kunnen leiden.quote:
Hier idem; ik ben het dan ook helemaal met je eens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet te begrijpen.. Mede voor mijn eigen gezondheid ben ik al gestopt met roken, voor een kind lijkt me dat niet meer dan logisch..
Verschillende verhaallijnen; ik zie nog een tv-serie; de dramatische komedieserie die na de sit-com met mijn absurde droomgevallen geprogrammeerd staatquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat er een aantal dingen door elkaar lopen, die bij elkaar opgeteld best tot absurde situaties kunnen leiden.
Een heel enkele keer heb ik wel dat ik in mijn droom denk dat het belachelijk is dat ik dat droom, maar ik kan er invloed op uitoefenen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Interessant. Ik ben me vaak tijdens het dromen mezelf ervan bewust dat ik droom. Als een droom bijvoorbeeld te eng begint te worden of ik vind hem niet leuk meer is er altijd een gedachte die zegt: "Ok, ik heb er genoeg van. Nu ga ik wakker worden." Wat dan ook gebeurd.
Maar dat is niet hetzelfde als lucide dromen toch? Hoewel dit bewustzijn bij dromen ook niet bij iedereen voorkomt geloof ik..
Dat goedpraten is alleen als verzachting, omdat men zelf natuurlijk wel weet dat er weinig voordeel aan roken te behalen is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier idem; ik ben het dan ook helemaal met je eens.
Dat er mensen zijn die hun verslaving niet aan kunnen pakken, is 1 ding, maar dat je dat dan ook nog eens fanatiek blijft goedpraten, vind ik werkelijk ongelofelijk
Ik denk dat als ik zou opschrijven wat er de afgelopen jaren zoal gebeurd is, dat het wordt afgewezen omdat het te absurd is om nog enigszins realistisch te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Verschillende verhaallijnen; ik zie nog een tv-serie; de dramatische komedieserie die na de sit-com met mijn absurde droomgevallen geprogrammeerd staat
Goedpraten is ook niet mijn ding. Je moet gewoon realistisch blijven en ja: Roken is kut!quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
Dat goedpraten is alleen als verzachting, omdat men zelf natuurlijk wel weet dat er weinig voordeel aan roken te behalen is.
Hehe, zo heb ik een keer een droom gehad die lucide werd.. wat deed ik? (stond in een supermarkt).. Ging een beetje tegen de schappen aan springen, gewoon, omdat dat zoveel rommel geeft, en dat normaal niet kanquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een heel enkele keer heb ik wel dat ik in mijn droom denk dat het belachelijk is dat ik dat droom, maar ik kan er invloed op uitoefenen.
Zolang ze alleen zichzelf ermee vergiftigen, moeten ze het zelf maar wetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat goedpraten is alleen als verzachting, omdat men zelf natuurlijk wel weet dat er weinig voordeel aan roken te behalen is.
mja, er zijn nog ergere zaken in de wereld waar je ook niets aan kunt doen helaas.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Kan ik erg boos om worden, meer het is zo zinloos he?
Dat is ook niet waar. Een enkele sigaret is niet direct ongezond, maar het cumulatieve effect van veel roken is dat wel. Net zoals een glaasje alcohol niet ongezond is (Een of twee glaasjes wiijn op zijn tijd is zelfs gezond), maar iedere dag een fles is weer niet zo gezond. Rauw vlees is ook niet per se ongezond, als je het vaak eet kweek je vanzelf beestjes in je darmen die zorgen voor de verwerking van dat rauwe vlees..quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar roken is niet zo slecht als een glaasje alcohol of rauw vlees, dat is veeel ongezonder
Mensen hebben de neiging zichzelf graag voor de gek te houden. Van de meeste mensen mag je zelfs tegenover je zelf niet eerlijk zijn.quote:Kan ik erg boos om worden, meer het is zo zinloos he?
Met die houding is alles te relativeren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, er zijn nog ergere zaken in de wereld waar je ook niets aan kunt doen helaas.
Maar hier op het forum kan ik toch zeker wel in zo'n topic even laten weten wat ik er van vind! Dat helpt wellicht niets, maar ik hou mijn mond niet omdat ik er toch niets aan kan doen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, er zijn nog ergere zaken in de wereld waar je ook niets aan kunt doen helaas.
Niks om aan te trekken voor een leuk feest bv.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
In dat topic zit dus werkelijk iemand te verkondingen dat een glaasje alcohol of een keer rauw vlees veeeeeeel slechter is dan een paar sigaretten per dag!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Een enkele sigaret is niet direct ongezond, maar het cumulatieve effect van veel roken is dat wel. Net zoals een glaasje alcohol niet ongezond is (Een of twee glaasjes wiijn op zijn tijd is zelfs gezond), maar iedere dag een fles is weer niet zo gezond. Rauw vlees is ook niet per se ongezond, als je het vaak eet kweek je vanzelf beestjes in je darmen die zorgen voor de verwerking van dat rauwe vlees..
Ja, dat zijn de slimsten, zullen we maar denkenquote:Mensen hebben de neiging zichzelf graag voor de gek te houden. Van de meeste mensen mag je zelfs tegenover je zelf niet eerlijk zijn.
Moge Doffy.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:48 schreef Doffy het volgende:
Ik droom nooit samenhangend. En als het al eens doe, dan kan ik de inhoud daarvan beter voor mezelf houdenbtw
Weet je wel wat er tegenwoordig voor raars op tv komt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik zou opschrijven wat er de afgelopen jaren zoal gebeurd is, dat het wordt afgewezen omdat het te absurd is om nog enigszins realistisch te zijn.
En dan nog slaat het argument nergens op.. Er zijn genoeg dingen ongezonder, maar ongezonde dingen hebben ook een cumulatief effect. Elk beetje wat je kunt bijdragen scheelt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dat topic zit dus werkelijk iemand te verkondingen dat een glaasje alcohol of een keer rauw vlees veeeeeeel slechter is dan een paar sigaretten per dag!!}:|
Niet iedereen vindt een confrontatie met de werkelijkheid leuk.quote:Ja, dat zijn de slimsten, zullen we maar denken![]()
Ken ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet je wel wat er tegenwoordig voor raars op tv komt?
Je moet het al heeeeeeel raar maken om absurder te zijn dan Charmed of Joan of Arcadia
Wanneer ga je stoppen livEliveD?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goedpraten is ook niet mijn ding. Je moet gewoon realistisch blijven en ja: Roken is kut!
Ja, het was ook meer een retorische vraagquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ken ik niet.(Heb geen tv, remember?
)
Een realistische serie over 3 heksenzusjes die tegen demonen vechten met hun heksen-vriendjes en heksenkindertjes?quote:Ik bedoel zeg maar vooral als je een realistische serie of een soap zou willen maken ofzo.
Ja, maar dat is ook niet bedoeld als reality tv.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Een realistische serie over 3 heksenzusjes die tegen demonen vechten met hun heksen-vriendjes en heksenkindertjes?
Nouja, dat is al een stuk realistischer dan wat christenen ons willen laten geloven.quote:Of zie je liever een heel realistische serie over een meisje dat van God rechtstreeks opdrachten krijgt, waarbij God er telkens anders uitziet: een oude man, een punker met een hoop piercings, enz.
Ik heb een poging gewaagd, maar er waren anderen aanwezig die een normaalgesprek lichtelijk onmogelijk maakten. Of eigenlijk maar een, maar dat was dan ook voldoende. Ook een fatsoenlijk gesprek over donnorregistratie ja/nee en wanneer moet de stekker eruit bleek onmogelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:18 schreef het_fokschaap het volgende:
had je nog met je vader geboomd over Erich von Däniken miss_sly ?
in het reisschema staan alle jaartallen op 3004quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Voor wie het leuk vind, ik postte dit net in TRV
http://home.planet.nl/~hend3036/USA2004
Wat foto's en een nog niet helemaal af reisverslag
Daar ben ik niet al te zeker vanquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet bedoeld als reality tv.
quote:Nouja, dat is al een stuk realistischer dan wat christenen ons willen laten geloven.![]()
Oeps, aanpassen danquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het reisschema staan alle jaartallen op 3004
maar leuke foto's...in ieder geval niet miss_sly bij dit, miss_sly staat voor het..., miss_sly wijst naar...
vrijdag zag ik nog een japanner voor de nieuwe terminal van Charles de Gaulle staan terwijl zijn reisgenoot de foto maakte. Het leek wel een officieel portret zoals hij erbij stond en gemaakt lachtequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oeps, aanpassen dan
Nee, ik heb een hekel aan dat soort foto's. Ik hoef niet aan de hand van de foto's te 'bewijzen' dat ik er geweest ben, ik wil foto's voor mezelf omdat ik dat leuk vind. En mijn eigen portret hoeft dan niet, dat kan ik in de spiegel ook wel zien als ik per se wil
Wij zijn naar Egypte geweest op een rondreis, met een reisgezelschap. Op zich niets mis mee, je zag iedereen alleen op gezamelijke excursies en verder had je van niemand last. Maar als je dan ziet hoe inderdaad mannen vrouwlief naar een bepaald punt dirigeren om te gaan staan zodat ze het object en vrouwlief het best op de foto hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vrijdag zag ik nog een japanner voor de nieuwe terminal van Charles de Gaulle staan terwijl zijn reisgenoot de foto maakte. Het leek wel een officieel portret zoals hij erbij stond en gemaakt lachte
Of schoenen in de kleur "Off-white" die net niet helemaal bij je "gebroken wit" jurkje passen...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niks om aan te trekken voor een leuk feest bv.
maar dat is ook zo volgens mij. je kunt ook alles groter maken dan de dingen eigenlijk zijn, maar ze zijn vooral "groter" in iemands beleving of in jouw context.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met die houding is alles te relativeren.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Voor wie het leuk vind, ik postte dit net in TRV
http://home.planet.nl/~hend3036/USA2004
Wat foto's en een nog niet helemaal af reisverslag
Hmm... Ik ook niet, en ik zeg verder niets.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Het schijnt een bekroonde serie te zijn. Ik kijk er nooit naar
Mjah, ik ken ook niemand die alle pakketjes die bestaan kent.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef het_fokschaap het volgende:
er is een onbekend pakketje gevonden op het binnenhof....whooooo
Dat betekent echter niet dat je dat dan maar links moet laten liggen.. Dan kunnen we beter met alles ophouden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dat is ook zo volgens mij. je kunt ook alles groter maken dan de dingen eigenlijk zijn, maar ze zijn vooral "groter" in iemands beleving of in jouw context.
Nee, maar dat is ook weer zo zwartt/wit hequote:maar daarmee is niet gezegd dat ik er voor ben dat mensen moeten roken tijdens zwangerschap
Het was ook een erg gave vakantiequote:
Dat is dan ook een drama in zakformaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Of schoenen in de kleur "Off-white" die net niet helemaal bij je "gebroken wit" jurkje passen...
Eigenlijk trok de VS me niet zo. Ik wilde liever naar een land met echt een andere cultuur, zoals we in Egypte hadden gezien, een land als Mexico, India, Peru en waar ook veel natuur te bewonderen zou zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geloof ik graag als ik alles zo zie.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:48 schreef Doffy het volgende:
Ik droom nooit samenhangend. En als het al eens doe, dan kan ik de inhoud daarvan beter voor mezelf houdenbtw
dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat betekent echter niet dat je dat dan maar links moet laten liggen..
nee, we zijn er nou eenmaalquote:Dan kunnen we beter met alles ophouden.
Leuke activiteit inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Maar dit jaar toch weer wat meer andere cultuur opsnuiven
Druk? Of juist niet?quote:
Whehehe.. Misschien ga ik wel meeposten.quote:Mensen die eigenwijs zijn(jaja, nog steeds het topic over roken en zwangerschap)
Iedereen je verlaten?quote:Alleen op kantoor zitten
Niet. Ik kan nog wel wat doen, maar ik moet vandaag en morgen nog volmaken en maandag weer iets hebben om te doenquote:
Alleen als je het met me eens bent hoorquote:Whehehe.. Misschien ga ik wel meeposten.
Ik zit hier doorgaans alleen. Soms komt mijn werkgever een paar uur langs, maar niet iedere dag. Tot voor kort had ik er altijd een externe opdracht bij voor 1/2 dagen in de week, en dan was ik voor mijn gevoel voldoende onder de mensen om het niet erg te vinden dat ik hier alleen zat.quote:Iedereen je verlaten?
Doet me denken aan tijden dat deze organisatie een stuk kleiner was. Niet eens tijd om te eten door continue telefoontjes toen.
Over een week doe ik weer een pogingquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Of alleen in de bieb met een elektronicaboek van 600 pagina's. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Lekker kut is dat idd. Aan de andere kant gaat de tijd lekker snelquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Doet me denken aan tijden dat deze organisatie een stuk kleiner was. Niet eens tijd om te eten door continue telefoontjes toen.
Sterkte dudequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Of alleen in de bieb met een elektronicaboek van 600 pagina's. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Mn moeder heeft alleen licht gerookt toen ze zwanger was van mij, en ik ben de enige studerende in het gezin. Dus ik denk dat ik mn toekomstige vrouw ook maar flink laat stomen tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Roken tijdens zwangerschap...
Ik snap die mensen echt niet
Hoe kun je nou risico's nemen met je ongeboren kind?
Maar je leert wel mooi Scrabble woorden:quote:
Mijn moeder heeft altijd gerookt, ook toen ze zwanger was. Maar dat is dus 30 jaar geleden!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mn moeder heeft alleen licht gerookt toen ze zwanger was van mij, en ik ben de enige studerende in het gezin. Dus ik denk dat ik mn toekomstige vrouw ook maar flink laat stomen tijdens de zwangerschap
Aw.. Geen andere opdrachtgevers dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet. Ik kan nog wel wat doen, maar ik moet vandaag en morgen nog volmaken en maandag weer iets hebben om te doen
En er is een goede kans dat het grootste bedrijf warvan ik de adm. doe, vrijdag wordt verkocht, en dan wordt het errug rustig.
Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.quote:Alleen als je het met me eens bent hoor
Op die manier.. Iedere dag alleen gaat vervelen op den duur ja.quote:Ik zit hier doorgaans alleen. Soms komt mijn werkgever een paar uur langs, maar niet iedere dag. Tot voor kort had ik er altijd een externe opdracht bij voor 1/2 dagen in de week, en dan was ik voor mijn gevoel voldoende onder de mensen om het niet erg te vinden dat ik hier alleen zat.
Het enige wat nodig is, is de eerste sigaret niet opsteken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Over een week doe ik weer een poging
Ik ga dit keer voor hypnose denk ik en ik plak wat plaatjes van verziekte longen boven me bedquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
Het enige wat nodig is, is de eerste sigaret niet opsteken.
Tijd gaat wel snel, en ook allerlei soorten telefoontjes. Informatie, verkoop, support, etc. Op dat soort dagen vaak wel aan het eind van de middag koelkast legen en al boterhammen smerend het volgende telefoontje aannemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lekker kut is dat idd. Aan de andere kant gaat de tijd lekker snel
Die plaatjes zouden mij nou echt niets doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga dit keer voor hypnose denk ik en ik plak wat plaatjes van verziekte longen boven me bed
Het is even rustig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw.. Geen andere opdrachtgevers dan?
Rellen, dat lijkt me wel wat!quote:Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.
Ja! Ik vind alleen werken helemaal niet erg, maar soms is gezelschap en aanspraak wel even fijnquote:Op die manier.. Iedere dag alleen gaat vervelen op den duur ja.
Misschien iets te fel.. Het hangt verder ook best wel van aardig wat factoren af.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd gerookt, ook toen ze zwanger was. Maar dat is dus 30 jaar geleden!
Tegenwoordig is er zoveel meer bekend over de risico's, dat ik het echt niet vind kunnen.
Maar ik reageer te fel, denk ik
Erg wisselend dus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is even rustig.
Het is echter goed mogelijk dat dit van het ene op het andere moment totaal omslaat en het weer dusdanig druk wordt, dat ik echt op moet letten dat ik voldoende vrije tijd neem
quote:Rellen, dat lijkt me wel wat!
Ik ben niet in de stemming voor voorjaars-liefheid, integendeel!! Ik lust nu iedereen rauw
Gedurende zwangerschap zul je ook niet snel iemand zoo rauw lusten.quote:Gelukkig ben ik niet zwanger want rauw vlees is dan ook weer slecht voor je
Zo zie ik het ook min of meer..quote:Ja! Ik vind alleen werken helemaal niet erg, maar soms is gezelschap en aanspraak wel even fijn
Daarom werk ik hier ook zo graagquote:
Waar is de rel? Ik doe mee!quote:Dat komt goed uit!
Don't know. Misschien word je van de hormonen wel poepchagrijnigquote:Gedurende zwangerschap zul je ook niet snel iemand zoo rauw lusten.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien iets te fel.. Het hangt verder ook best wel van aardig wat factoren af.
Ow, met die meerdere factoren bedoel ik dat roken ook weer niet zo zwart/wit ligt.quote:
Bij mij wisselt het met de "veiligheid" van mijn omgeving. Momenteel alles safe en onder controle, dan ben ik haast helemaal niet fel.quote:ik ben snel te fel...probeer het wel af te leren en het is al minder dan het ooit geweest is![]()
en tegelijkertijd bestaan er ook geen pakjes waarvan niemand het bestaan kentquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik ken ook niemand die alle pakketjes die bestaan kent.
Dat is niet gezegd. Je moet ook rekening houden met toeval, dat er bijv. diverse onderdelen die samen een pakje vormen uit een vliegtuig vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en tegelijkertijd bestaan er ook geen pakjes waarvan niemand het bestaan kent
Stel je niet aan, duffe pot. Als je beter opgelet had op school had je nu misschien ook gewoon werk gehad, met maatschappelijke betekenis en zoveel salaris dat je gewoon weer een TV had kunnen kopen. En pizza's. En dermate vervullend dat je niet de hele dag op zo'n stom forum rond hoeft te hangen, en andere mensen van hen werk af te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Stel je niet aan, duffe pot. Als je beter opgelet had op school had je nu misschien ook gewoon werk gehad, met maatschappelijke betekenis en zoveel salaris dat je gewoon weer een TV had kunnen kopen. En pizza's. En dermate vervullend dat je niet de hele dag op zo'n stom forum rond hoeft te hangen, en andere mensen van hen werk af te houden.
Nee, roken heeft behoorlijk veel grijsquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ow, met die meerdere factoren bedoel ik dat roken ook weer niet zo zwart/wit ligt.
quote:Bij mij wisselt het met de "veiligheid" van mijn omgeving. Momenteel alles safe en onder controle, dan ben ik haast helemaal niet fel.
Jamaar, ik ben zielig!quote:
Jamaar, jamaar.. Ik wil helemaal geen TV en pizza's! Ik wil geen maatschappelijke betekenis!quote:Als je beter opgelet had op school had je nu misschien ook gewoon werk gehad, met maatschappelijke betekenis en zoveel salaris dat je gewoon weer een TV had kunnen kopen. En pizza's.
hun werk moet dat zijn.quote:En dermate vervullend dat je niet de hele dag op zo'n stom forum rond hoeft te hangen, en andere mensen van hen werk af te houden.
Is niet gewoon parse brak?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:16 schreef qu63 het volgende:
ZIjn er trouwens grote storing in Internetland ofzo?
Heel irc is dood.
Alleen AliceZzZzZz, Inn0ruuK, Newton en qu63 zijn er! de rest vliegt er de hele tijd uit met een ping timeout
Tijdens de zwangerschap ook, alleen is de vraag of je daar zelf wel oordeelkundig over bent.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, roken heeft behoorlijk veel grijs![]()
Maar niet tijdens de zwangerschap!
Ik heb dat juist andersom.. Bij mij werkt felheid geloof ik meer als een middel voor zelfbescherming. Het is grotendeels weg als alles "veilig" is.quote:In gewone gesprekken word ik juist pas fel als alles safe voelt. Als ik me veilig en vertrouwd voel, durf ik wel fel te reageren en voor mijn mening uit te komen. Of als ik zo ernstig verontwaardigd ben, dat het me niet meer uitmaakt wie ik tegenover me heb
Vandaag wel. Komt dnek ik ook omdat ik het idee heb dat het erg lekker weer is! En omdat ik nu alleen nog maar aan het opruimen kan slaan hier, en daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo erg dat je aan het aftellen bent?
Het ziet er best zonnig uit ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaag wel. Komt dnek ik ook omdat ik het idee heb dat het erg lekker weer is!
Het zal toch een keer moeten.quote:En omdat ik nu alleen nog maar aan het opruimen kan slaan hier, en daar heb ik echt geen zin in.
Kan ook natuurlijk.quote:Maar het moet toch, dus ik doe dat op een rustig tempootje toch maar
Weinig, echt veel leuks gebeurt hier niet.quote:Iemand nog iets leuks te vertellen om me te amuseren?
Ik zoek een lees-rel, maar heb er nog geen een gevonden.quote:Een rel te ontketenen om lekker mee te doen of te lezen?
Anyone?
Het forum is ook al saaiquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:03 schreef Alicey het volgende:
Ik zoek een lees-rel, maar heb er nog geen een gevonden.
Stilte voor de storm?quote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stilte voor de storm?
*insert hoopvolle smiley here*
Hoe gewoon is je werk?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
Luister, ik probeer hier gewoon mijn werk te doen (ik heb wel gewoon werk) en als jullie dan zitten te mutsen en te kakelen dat helpt dat dus niet erg. VInden jullie die inproductieviteit zelf nu sociaalv erantwoord of kan je dat niet veel schelen ?
Geen tijd, of kun je het gewoon niet?quote:Ik heb niet eens tijd om een fatsoenlijk rel met A. op te zetten dus val me aub niet lastig met jullie gekwebbel.
Onder andere interesse. Ik had interesse in WFL, en niet in R&P.quote:A.: het valt nog niet zo 1-2-3 mee om een goede rel te hebben, zonder dat het direct plat beledigend wordt. En als ik dat zou willen ga ik wel naar GC of zo. Hoe worden de mod-functies over de verschillende fora eigenlijk verdeeld, waarom heb jij bijv. WFL gekregen en niet R&P ?
Doe eens een voorzet om een betere sfeer te krijgen dan Doffyquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word zovan die
-sfeer op dit forum, en in dit topic met name
Doodgewoon. Ik ben technisch directeur van een klein nederlands softwarebedrijfje en ik zit de hele dag cutting-edge software technologie te bedenken voor het ondersteunen van autorisatieprocessen. Niks bijzonders dus.quote:
Ik kan allesquote:[..]
Geen tijd, of kun je het gewoon niet?
en verder ? Of mag ej zelf keizen ?quote:[..]
Onder andere interesse. Ik had interesse in WFL, en niet in R&P.
Daar kom ik nooit, het meest romatische dat ik voor een meisje kan doen is gitaar schredden, en dat vinden ze nooit mooi.quote:Zou je me beter vinden passen bij R&P dan?
En blijft het bij denken, of doe je ook de prototyping?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Doodgewoon. Ik ben technisch directeur van een klein nederlands softwarebedrijfje en ik zit de hele dag cutting-edge software technologie te bedenken voor het ondersteunen van autorisatieprocessen. Niks bijzonders dus.
Really?quote:Ik kan alles
Het is meer zo dat er soms een moderator opstapt, en dat er dan een nieuwe nodig is. In het geval van WFL ben ik als vervanger van Schorpioen gekomen.quote:en verder ? Of mag ej zelf keizen ?
schredden?quote:Daar kom ik nooit, het meest romatische dat ik voor een meisje kan doen is gitaar schredden, en dat vinden ze nooit mooi.
Bij mij is het over hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word zovan die
-sfeer op dit forum, en in dit topic met name
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij is het over hoor
word je nu ookvan de
-sfeer in dit topic?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]Gezellie
Doffy
,
SC
, doen jullie mee dansen?
Ik mag niet meer programmeren enzo, daar heb ik een technische afdeling voor. Ik doe het natuurlijk toch, want ik ben de baas, dus dat is makkelijk. Maar de meeste dingen bedenk ik, bespreek met klanten en meedenkers bij concurrenten en op wetenschappelijke instituten en laat vervolgens een ontwerp maken. Ik wil altijd wel zelf met de prototypes spelen voor ze gepubliceerd worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En blijft het bij denken, of doe je ook de prototyping?
Natuurlijk, ik zeg het toch ? Ik kan alles en lieg nooit. Lijkt me vrij helder.quote:[..]
Really?
Buiten de normale gebaande paden stappen, onconventioneel gitaargebruik, je slechts laten leiden door je instincten en gevoelens, puut doen wat je zelf leuk, pretiig, interessant en mooi vind en daarbij geen aandacht besteden aan wat de rest van de wereld daar van denkt of vind. Ongeremd, of, beter nog, ongehinderd gitaarspelen.quote:[..]
Het is meer zo dat er soms een moderator opstapt, en dat er dan een nieuwe nodig is. In het geval van WFL ben ik als vervanger van Schorpioen gekomen.
[..]
schredden?(Wa's dat bij een gitaar?)
Ok, grotendeels dus aan het denken en promoten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik mag niet meer programmeren enzo, daar heb ik een technische afdeling voor. Ik doe het natuurlijk toch, want ik ben de baas, dus dat is makkelijk. Maar de meeste dingen bedenk ik, bespreek met klanten en meedenkers bij concurrenten en op wetenschappelijke instituten en laat vervolgens een ontwerp maken. Ik wil altijd wel zelf met de prototypes spelen voor ze gepubliceerd worden.
Ik ben benieuwd.quote:Natuurlijk, ik zeg het toch ? Ik kan alles en lieg nooit. Lijkt me vrij helder.
Ik kan zo niet zeggen of ik het mooi zou vinden of juist niet.. Heb je MP3'tjes?quote:Buiten de normale gebaande paden stappen, onconventioneel gitaargebruik, je slechts laten leiden door je instincten en gevoelens, puut doen wat je zelf leuk, pretiig, interessant en mooi vind en daarbij geen aandacht besteden aan wat de rest van de wereld daar van denkt of vind. Ongeremd, of, beter nog, ongehinderd gitaarspelen.
En dan plemp je er zelf ook weer een heleboel smileys bij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
Geen idee waar jullie het over hebben maar het viel me op hoeveel capaciteit al die smilies van mijn computer eisen.
![]()
ja, idd. En beschrijven en communiceren, presentaties geven enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, grotendeels dus aan het denken en promoten.
Ik zal het je bewijzen. Zal ik bijvoorbeeld eens door nul delen ?quote:[..]
Ik ben benieuwd.
Gedaan!quote:[..]
http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3 is wel een voorbeeldjequote:Ik kan zo niet zeggen of ik het mooi zou vinden of juist niet.. Heb je MP3'tjes?
Doe maar eens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zal het je bewijzen. Zal ik bijvoorbeeld eens door nul delen ?
Ik luister hem nu. Het begin vind ik zeker niet slecht hoor. Ze zeuren gewoon als ze hier iets tegen hebben.quote:http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3 is wel een voorbeeldje
Wat zijn al die smiley's leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
Geen idee waar jullie het over hebben maar het viel me op hoeveel capaciteit al die smilies van mijn computer eisen.
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat ziet dat er toch gezellig (en hyper) uit al die
![]()
Wat is "Die Triumph des Willens"?
Ik denk dat Lupa vooral druk bezig is met haar studie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
waar is Lupa eigenlijk ? Heeft die een forumstop of heb ik een afscheidspost gemist ?
ja zeg, dat kan niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat Lupa vooral druk bezig is met haar studie.
Dat bedoel ik dus, het is een filmisch meesterwerk maar het enige dat mensen er telkens van roepen is dat het nazipropaganda is. Natuurlijk is dat waar. Maar dat maakt de prestatie er niet minder om. "Laten gebruiken" vind ik trouwens ook een beetje slechte omschrijving, ze deed gewoon haar werk als regisseur, en ik vind de tijd voor politiek correcte moraliserende praatjes een beetje voorbij. Of die films veel doden opgeleverd hebben vraag ik mij af, maar het interesseert mij als dus zodanig niet. En over 100 jaar zal dat niemand meer wat kunnen schelen, dan kijken we alleen nog naar de kunstzinnige uiting.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:12 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij wordt haar werk helemaal niet onderschat, maar heeft zij zich laten gebruiken als propaganda regiseuze voor het derde rijk wat toch vooral veel doden heeft opgeleverd en tja "wir haben es nicht gewusst"
dit soort mooie samenwerking tussen mensen zoals op jouw plaatjes zie je nu nog in Noord-Korea...Schitterend !
of het een mooie film is weet ik niet. dat deze gebruikt is voor nazi-propaganda en dat Leni zich heeft laten fêteren door Hitler zou voor mij niet uitmaken om de film te kijken, maar helemaal fris is het niet. Ze zegt zelf dat ze eruit gestapt is toen ze van de doden hoorde, maar ik kan me voorstellen dat ze er al eerder van wist, maar haar carriëre belangrijker vond. Maar goed, ze is ook maar een mens en Salvador Dali had ook wat met Franco en dat vind ik ook erg leuke kunst.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het is een filmisch meesterwerk maar het enige dat mensen er telkens van roepen is dat het nazipropaganda is. Natuurlijk is dat waar. Maar dat maakt de prestatie er niet minder om. "Laten gebruiken" vind ik trouwens ook een beetje slechte omschrijving, ze deed gewoon haar werk als regisseur, en ik vind de tijd voor politiek correcte moraliserende praatjes een beetje voorbij. Of die films veel doden opgeleverd hebben vraag ik mij af, maar het interesseert mij als dus zodanig niet. En over 100 jaar zal dat niemand meer wat kunnen schelen, dan kijken we alleen nog naar de kunstzinnige uiting.
hoezo? ik heb dit jar electronisch aangifte gedaan.. nergens geen probleem mee gehad (en ook niks terugekregen, uiteraardquote:
Niet dat "onfrisse" aspect an haarzelf, wel natuurlijk aan het onderwerp van de film. Je moet deze film eens zien met daarvoor een behoorlijk grafische documentaire over de vernietigingskampen, ik ben ervan overtuigd dat niemand in de films van Leni ook maar enig moment heeft kunnen vermoeden waar die pracht en praal toe zou kunnen leiden, het is zo'n mooi schoon plaatje. Dat onfrisse aspect maakt de film natuurlijk wel extra spannend, je ziet het morele verval al aankomen, het is alsof je naar de PvdA-fractie in de Eerste Kamer kijkt...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of het een mooie film is weet ik niet. dat deze gebruikt is voor nazi-propaganda en dat Leni zich heeft laten fêteren door Hitler zou voor mij niet uitmaken om de film te kijken, maar helemaal fris is het niet. Ze zegt zelf dat ze eruit gestapt is toen ze van de doden hoorde, maar ik kan me voorstellen dat ze er al eerder van wist, maar haar carriëre belangrijker vond. Maar goed, ze is ook maar een mens en Salvador Dali had ook wat met Franco en dat vind ik ook erg leuke kunst.
Wordt het werk van Leni voor jou onbewust niet interessanter omdat juist dit onfrisse aspect aan haar carriëre hangt ? Da's ook zeer menseljk nl.
Ja ik ook, natuurlijk. Een ook niets teruggekregen, natuurlijk. Maar ik haat elke keer weer dat confronterende idee van 'betalen betalen administreren betalen' ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:51 schreef Bensel het volgende:
hoezo? ik heb dit jar electronisch aangifte gedaan.. nergens geen probleem mee gehad (en ook niks terugekregen, uiteraard)
Het zijn inderdaad mooie films. Ik heb het voorrecht gehad ze in de bioscoop te kunnen zien (Filmmuseum), en dat geeft er wel wat extra's aan. Natuurlijk kon niemand aan zien komen waar het toe zou leiden. Maar of Riefenstahl na de oorlog wel zo tactisch was... vraag ik me af. Ik heb zelden de indruk gehad dat ze echt afstand had genomen van het Derde Rijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:51 schreef SingleCoil het volgende:
Niet dat "onfrisse" aspect an haarzelf, wel natuurlijk aan het onderwerp van de film. Je moet deze film eens zien met daarvoor een behoorlijk grafische documentaire over de vernietigingskampen, ik ben ervan overtuigd dat niemand in de films van Leni ook maar enig moment heeft kunnen vermoeden waar die pracht en praal toe zou kunnen leiden, het is zo'n mooi schoon plaatje.
Ik had die conclusie niet direct getrokken (in dit verband), maar als D'66'er vind ik 'm wel leukquote:Dat onfrisse aspect maakt de film natuurlijk wel extra spannend, je ziet het morele verval al aankomen, het is alsof je naar de PvdA-fractie in de Eerste Kamer kijkt...
Ik geloof geen seconde dat ze ook maar enige afstand heeft genomen, maar ik vind dat ook niet zo belangrijk, het is zo lang geleden, oude mensen kijken met weemoed naar die prachtige droom die zij daar neergezet had, sensatiezuchtige reporters branden nu met politiek correcte blindheid een oude vrouw af, die alleen nog eens de glorie van haar eerdere successen wil proeven. Flauw en respectloos. Spielberg die denegrerende opmerkingen over haar werk maakt...de man die meer dan wie ook aan de Holocaust verdient heeft...het is allemaal zo voorspelbaar en goedkoop, Kafka lacht zich dood...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad mooie films. Ik heb het voorrecht gehad ze in de bioscoop te kunnen zien (Filmmuseum), en dat geeft er wel wat extra's aan. Natuurlijk kon niemand aan zien komen waar het toe zou leiden. Maar of Riefenstahl na de oorlog wel zo tactisch was... vraag ik me af. Ik heb zelden de indruk gehad dat ze echt afstand had genomen van het Derde Rijk.
Ik ook, maar hij is alweer een paar daagjes ingevuld, en ik krijg behoorlijk wat terug van de belastingdienst.quote:
Leuker kunnen ze het niet maken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Yosomite het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe WOZ waarde van het huis. Uiteraard ruimschoots op tijd. Afgelopen week. Ambtenaren zijn goed in dingen op het allerlaatste moment te doen.
Ik schrok me dood. Ik heb een aantal dagen nodig gehad om gereanimeerd te worden. En nu moet ik uitstel aanvragen omdat ik een WOZ wijziging aanvraag.
Ik ken het, maar ik ga niet afgeven op kopers daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef SingleCoil het volgende:
Aanpakken, die eigen-huis bezitters ! Op de barricaden voor het collectief eigendom. Hypotheekaftrek afschaffen en huurwaardeforfait omhoog naar een reeel bedrag!
*niet bezitten huis een singlecoil schuld door eigen stomme...
hier ook zoiets. gelukkig woon ik alleen en is m'n rioolrecht niet zo duur (dacht ik).quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:47 schreef miss_sly het volgende:
Onze WOZ-waarde was ook 50% hoger
Maar het kan wel ongeveer kloppen.
Drinken hoeft toch niet per se thuis?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef SingleCoil het volgende:
Mooie tijd om eens naar huis te gaan trouwens...van de hele dag geniaal zijn krijg je op den duur wel dorst...![]()
Nee, maar Loes vindt het wel gezelliger als ik mij thuis bezat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Drinken hoeft toch niet per se thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |