Welnee, ik ben haske lief tegen mijn tandarts.. Ik vraag me uberhaupt af hoe je geluid moet maken tijdens het boren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Omdat jij zo aardig doet tegen tandartsen of omdat jij zo'n typisch geluid maakt bij boren e.d.?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Wat gemeen, ik dacht even dat er plots een gesloten topic naar boven schoot.
Nou, je doet je mond open en dan zeg je iets van 'Mwwwaaaaoeoeoeoeaaaaajjjj!!!'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af hoe je geluid moet maken tijdens het boren.
Als ze gaat boren terwijl mijn mond dicht is zou ik die inderdaad snel open doen en er iets van zeggen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef ReCreative het volgende:
Nou, je doet je mond open en dan zeg je iets van 'Mwwwaaaaoeoeoeoeaaaaajjjj!!!'
Het viel mij wel op dat mijn kaakchirurg zelf een paardebek heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef miss_sly het volgende:
Mijn tandarts is erg lief, en ik ook voor de tandarts: ik kom opdraven op mijn controles en hij zegt dat ik zo'n mooi gebit heb
Dat is niet gek. Bijna iedereen vindt zichzelf beter fuctioneren dan collega's, dus sja.. Het is dan toch al inferieur als iemand jouw werk moet doen.quote:Mijn tandarts begrijpt mijn angst, want die is zelf bang voor de tandarts
Die heeft er zin an dus.quote:Het rare is dat hij niet alleen zelf tandarts is, maar ook nog is getrouwd met een tandarts
Whehehehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef livEliveD het volgende:
Mijn tandarts is een enorme lul. Ligt ie te boren en zegt ie zo van "Ja als meneer nu stil gaat liggen dan krijgt ie misschien geen hazelip door middel van me boor"
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef miss_sly het volgende:
...want die is zelf bang voor de tandarts...
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets nietquote:...maar ook nog is getrouwd met een tandarts...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets niet.
Hoewel, als ik sommige jongens die onder de plak zitten zie denk ik dat het wel vaker voorkomt. Maar dat is lullen achteraf. 'Opstaan van die bank en stofzuigen!!!
' 'Ja vrouw
'
Het zou op zich wel kunnen. Ik zal maar niet verder gaan over sexuele voorkeuren enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets niet.
Whehehe fantastisch ja.quote:Hoewel, als ik sommige jongens die onder de plak zitten zie denk ik dat het wel vaker voorkomt. Maar dat is lullen achteraf. 'Opstaan van die bank en stofzuigen!!!
' 'Ja vrouw
'
Sexuele voorkeuren? Freudiaan ik of freudiaan jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
Het zou op zich wel kunnen. Ik zal maar niet verder gaan over sexuele voorkeuren enzo.![]()
Ik zeg in ieder geval deze keer eens (Voorlopig) niets.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Sexuele voorkeuren? Freudiaan ik of freudiaan jij?
Ik mis weer watquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Alicey het volgende:
Ik zeg in ieder geval deze keer eens (Voorlopig) niets.
Werkze RC.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik mis weer wat.
Anyway, ik ga weer aan het werk. Adios.
Ik zie in gedachten al die arme mannetjes met een grote bek buitenshuis, maar rillend van angst voor hun grootste angst thuis: moeder de vrouwquote:
Die mannen en vrouwen komen anders veel voor hoor, en ik vind het niet altijd even plezierig om met dat soort lui te moeten samenwerken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie in gedachten al die arme mannetjes met een grote bek buitenshuis, maar rillend van angst voor hun grootste angst thuis: moeder de vrouw
Geweldig![]()
Ze komen veel te veel voor, en ik vind ze triest. Vaak vind ik die lui uberhaupt niet plezierig, en samenwerken wordt er ook niet fijner op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die mannen en vrouwen komen anders veel voor hoor, en ik vind het niet altijd even plezierig om met dat soort lui te moeten samenwerken.
Hoewel ze vaak buiten het communicatieve hun werk wel goed doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze komen veel te veel voor, en ik vind ze triest. Vaak vind ik die lui uberhaupt niet plezierig, en samenwerken wordt er ook niet fijner op.
Ik houd wel van een dominante partner, maar niet op die manier toch...quote:Of ermee uitgaan, ook zo leuk. Wij hadden vroeger een groepje met wie we altijd uitgingen. En als dan van 1 van die knullen zijn vriendin niet mee ging, was hij ineens heel anders: grote bek, meer drinken, leuke () opmerkingen tegen andere meisjes....
Vreemde lui
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel ze vaak buiten het communicatieve hun werk wel goed doen..
[..]
Ik houd wel van een dominante partner, maar niet op die manier toch...
Je mag een SC openen als de ander sluit. Je kunt dat natuurlijk een handje helpen, maar da's ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik es een SC mag openen. Ik moet gewoon minder tijd in mn studie steken, denk ik. Kan ik het tenminste nog een beetje bij houden.
Nou ja... je kunt natuurlijk gauw dit topic volspemmen en dan een nieuwe openen. Ik bedoel, jij bent een mod, jij mag dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik es een SC mag openen. Ik moet gewoon minder tijd in mn studie steken, denk ik. Kan ik het tenminste nog een beetje bij houden.
Meer in de zin van sterk, aanwezig, betrouwbaar, grote bek. Niet zover dat diegene mijn hele leven gaat bepalen.quote:
Ik ben er net ook al ingetrapt toen ik wanhopig op één van de cijfers probeerde te klikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Wat gemeen, ik dacht even dat er plots een gesloten topic naar boven schoot.
Heb je met een speciale reden geen tv?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Ik niet, want ik heb geen TV.
Iets anders, worden er nog wel eens Orakel-sessies gehouden in #Truth? Ik zou wel weer eens willen kijken of ik de kaarten nog steeds kan lezen.
Nee, ik keek er eigenlijk nooit naar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je met een speciale reden geen tv?
Het zijn avonden, meestal vrijdags of zaterdag, op IRC (#Truth). Er kunnen door belangstellenden vragen voorgelegd worden aan orakels. De orakels proberen op hun eigen manier inzicht te geven in de vraagstukken die naar voren komen (Bijvoorbeeld door I Ching, Tarot, pendels etc.). Ik geef bovendien nog de optie voor de open vraag.quote:En wat zijn orakels-sessies in TRU?
Je zou niet de eerste zijn hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik had het over alle jurassic parks, A. ! Ik ga toch niet zulke kinderachtige dingen over vrouwen in het algemeen zeggen ?
Niet dat ik weet, de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Iets anders, worden er nog wel eens Orakel-sessies gehouden in #Truth? Ik zou wel weer eens willen kijken of ik de kaarten nog steeds kan lezen.
Om database load te verminderen, zie de server-topics in FB.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef ReCreative het volgende:
En waarom staan al mijn posts van vòòr 2005 niet meer in mijn myAT?
Dom niet, hysterisch geldt wel voor veel vrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:53 schreef SingleCoil het volgende:
Dat zijn ze allemaal !
Ow, ik kijk best veel. Vind het wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik keek er eigenlijk nooit naar.
Wat geinig!quote:Het zijn avonden, meestal vrijdags of zaterdag, op IRC (#Truth). Er kunnen door belangstellenden vragen voorgelegd worden aan orakels. De orakels proberen op hun eigen manier inzicht te geven in de vraagstukken die naar voren komen (Bijvoorbeeld door I Ching, Tarot, pendels etc.). Ik geef bovendien nog de optie voor de open vraag.Ik gebruik er zelf overigens Tarot voor.
Ik zou ook niet de eerste zijn die bijvoorbeeld een jood zou vergassen. En toch doe ik dat niet. Raar dus, eigenlijk.quote:
Téa Leoni. Ik heb haar wel eens in een andere film gezien (en de naam... gèèèn idee) en daar was ik wel van haar onder de indrukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Ten tweede: hier in doet die Tira Leone (of zoiets) toch mee, en die is hysterisch en dom.
Ik heb daar alleen last van als ik teveel vodka op heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dom niet, hysterisch geldt wel voor veel vrouwen. En dan bedoel ik de drukte die een vrouw kan maken als ze bijvoorbeeld haar sleutels kwijt is: 'Oh Koen, ik ben mijn sleutels kwijt, och jee, waar heb ik ze gelaten, potdorie wat doe ik stom...'
En dan natuurlijk 10 à 20 seconden later de sleutels weer vinden.
Ben blij dat mijn vriendin daar geen last van heeft.
Ik weet het alweer: The Family Man met Nicolas Cagequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef ReCreative het volgende:
(en de naam... gèèèn idee)
Ik weet ook niet of ik er in "geloof". De vragenstellers zijn wel vaak tevreden met het resultaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat geinig!
Ik weet niet of ik daarin geloof of niet, maar ik vind het wel altijd interessant
Zo kun je het natuurlijk ook zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou ook niet de eerste zijn die bijvoorbeeld een jood zou vergassen. En toch doe ik dat niet. Raar dus, eigenlijk.
Het is jammer dat de post history maar vanaf 2005 is terug te kijken, want in 2004 hadden we een paar schitterende rellen. :'_quote:Ik weet gelukkig niet wat een rel is, omdat ik geen gevoel heb, maar ik voel wel iets aankomen.
Ja, ik ben een rare zonderling. Dit wordt door sommige mede-mods ook bijna letterlijk zo gezegd, al heeft dat weer niet te maken met het feit dat ik geen TV heb.quote:Is het wel verantwoord om mod te zijn als je geen TV hebt ? Ben je dan geen rare zonderling ?
ik werk in de IT, moet als vliegende keeper europa door om problemen met mailservers op te lossen waar telefonische support niet blijkt te helpen. maar vandaag had ik een functioneringsgesprek. en ging best goed. volgens mij was m'n manager wel tevreden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |