Waarschijnlijk gewoon in een pan hoor. Doe jij het met knuppels dan ? Is het vast een teringzooi bij jou in de keuken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef Markman het volgende:
Weet je.. je vleesje wat je iedere avond eet, hoe dat is 'bereid' ?
Das ook toevallig, wij hebben precies op die dag ook een wedstrijd. Wij gaan met grote bootjes het water op, en wie de meeste idioten in kleine bootjes tot zinken kan brengen krijgt een gratis CD van Jim of Ali B naar keuze.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef 00 het volgende:
Zeehondjes neerknuppelen is tof! Het is een intensieve sport. Eind november 2005 worden er alweer kampioenschappen georganiseerd. We gaan dan met zijn allen in een bootje, je werkt samen met de stuurman en de roeiers. Jij, op de voorste punt moet de meeste zeehondjes zien te raken én te markeren.
De winaar krijgt de nieuwste SealChrusher 4000SX.![]()
En daarna op dolfijnenjacht!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef kastanova het volgende:
Dat lijkt me nou tof om een keer op vakantie te doen ofzo.
Een dagje zeehondjesknuppelen; en dat je dan ook het bont mag houden net zoals bij het forelvissen.
Ze deden uit solidariteit hun bontjas uit?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
O JEZUS WAT ERRUGH MANquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
h-u-m-o-rquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef 00 het volgende:
Zeehondjes neerknuppelen is tof! Het is een intensieve sport. Eind november 2005 worden er alweer kampioenschappen georganiseerd. We gaan dan met zijn allen in een bootje, je werkt samen met de stuurman en de roeiers. Jij, op de voorste punt moet de meeste zeehondjes zien te raken én te markeren.
De winaar krijgt de nieuwste SealChrusher 4000SX.![]()
Het spijt me, maar wij hebben het hele zuidpoolgebied op die dag al afgehuurd. Die het eerst was, die het eerst maalt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das ook toevallig, wij hebben precies op die dag ook een wedstrijd. Wij gaan met grote bootjes het water op, en wie de meeste idioten in kleine bootjes tot zinken kan brengen krijgt een gratis CD van Jim of Ali B naar keuze.
Ik wil niet vervelend doen, maar het is een soort illegale activiteit, net als een soort illegale party. Wij vinden dat leuk want wij zijn boefjes. Tot ziens op het water dus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:33 schreef 00 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar wij hebben het hele zuidpoolgebied op die dag al afgehuurd. Die het eerst was, die het eerst maalt.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik klaag hier over daarom is dit de klaagbak, of heb ik perongeluk in ONZIN gepost?? Misschien waren er meer mensen die dit hadden gezien en hier hun mening over wilde gegven, maar een stel *** kinderen denken dat alles dikke LOL is op het internet... maar laat maar gooi dit maar dicht, gaat weer nergens over, jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |