abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25845632
ik keek net met STOM verbazing naar het RLT4 nieuws van 12 uur... een item over het dood meppen van Zeehondjes.... so fucking triest, ze lieten echt alles zien half dode levende zeehonden die niet meer konden roepen of geluiden maken.... andere zeehondjes kijken toe hoe de rest langzaam sterft... te gruwelijk om te zien... een grote groep mannen komen aanrennen slaan met een stok en een soort mes midden in hun kop totdat ze 'dood' zijn ... echt als ik dit zie wil ik het liefst naar canada gaan en al die gasten zelf doodknuppelen, aan één kan ben ik hier echt niet van gediend en aan de andere kant schut het je wel weer wakker hoe ziek de mens eigelijk wel niet is.... voor de gene die willen weten wat ik gezien heb, moet je morgenochtend ff op de site van RTL4.nl naar de herhaling kijken... hoelang moet dit nog door gaan???

titel moet trouwens RTL4 Nieuws + zijn...
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:24:54 #2
86305 Markman
Grappig hier.
pi_25845664
Weet je.. je vleesje wat je iedere avond eet, hoe dat is 'bereid' ?
pi_25845682
Heel zielig, maar wel de realiteit.
pi_25845699
Hoe moet je dat anders geloven radio reclame waar je ze dood hoort gaan
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_25845707
Ja het was redelijk hard inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25845732
Zeehondjes neerknuppelen is tof! Het is een intensieve sport. Eind november 2005 worden er alweer kampioenschappen georganiseerd. We gaan dan met zijn allen in een bootje, je werkt samen met de stuurman en de roeiers. Jij, op de voorste punt moet de meeste zeehondjes zien te raken én te markeren.

De winaar krijgt de nieuwste SealChrusher 4000SX.
pi_25845737
die zeehondjes horen vrij te kunnen leven, wat ik EET is een heel ander verhaal, die beesten worden daar voor gefokt maar idd ook daar sta je niet bij stil en wil je liever niet zien
pi_25845745
Deal met greenpeace ofzo?
pi_25845747
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef Markman het volgende:
Weet je.. je vleesje wat je iedere avond eet, hoe dat is 'bereid' ?
Waarschijnlijk gewoon in een pan hoor. Doe jij het met knuppels dan ? Is het vast een teringzooi bij jou in de keuken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25845768
Dat lijkt me nou tof om een keer op vakantie te doen ofzo .

Een dagje zeehondjesknuppelen; en dat je dan ook het bont mag houden net zoals bij het forelvissen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25845771
Is het extra zielig omdat die zeehondjes er zo schattig uitzien ofzo? Moet je voor de gein eens een kijkje gaan nemen in een pluimveehouderij....
pi_25845843
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
pi_25845850
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef 00 het volgende:
Zeehondjes neerknuppelen is tof! Het is een intensieve sport. Eind november 2005 worden er alweer kampioenschappen georganiseerd. We gaan dan met zijn allen in een bootje, je werkt samen met de stuurman en de roeiers. Jij, op de voorste punt moet de meeste zeehondjes zien te raken én te markeren.

Das ook toevallig, wij hebben precies op die dag ook een wedstrijd. Wij gaan met grote bootjes het water op, en wie de meeste idioten in kleine bootjes tot zinken kan brengen krijgt een gratis CD van Jim of Ali B naar keuze.
pi_25845854

Kies je speelgoed uit. Ikzelf persoonlijk zou voor die houten rechter gaan, dan spat het bloed lekker in 't rond.
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:31:38 #15
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25845872
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef kastanova het volgende:
Dat lijkt me nou tof om een keer op vakantie te doen ofzo .

Een dagje zeehondjesknuppelen; en dat je dan ook het bont mag houden net zoals bij het forelvissen .
En daarna op dolfijnenjacht!
weg
pi_25845875
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
Ze deden uit solidariteit hun bontjas uit?
pi_25845893
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
O JEZUS WAT ERRUGH MAN
pi_25845907
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef 00 het volgende:

h-u-m-o-r
pi_25845912
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

O JEZUS WAT ERRUGH MAN
pi_25845920
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das ook toevallig, wij hebben precies op die dag ook een wedstrijd. Wij gaan met grote bootjes het water op, en wie de meeste idioten in kleine bootjes tot zinken kan brengen krijgt een gratis CD van Jim of Ali B naar keuze.
Het spijt me, maar wij hebben het hele zuidpoolgebied op die dag al afgehuurd. Die het eerst was, die het eerst maalt.
pi_25845969
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:33 schreef 00 het volgende:

[..]

Het spijt me, maar wij hebben het hele zuidpoolgebied op die dag al afgehuurd. Die het eerst was, die het eerst maalt.
Ik wil niet vervelend doen, maar het is een soort illegale activiteit, net als een soort illegale party. Wij vinden dat leuk want wij zijn boefjes. Tot ziens op het water dus.
pi_25845970
Ik klaag hier over daarom is dit de klaagbak, of heb ik perongeluk in ONZIN gepost?? Misschien waren er meer mensen die dit hadden gezien en hier hun mening over wilde gegven, maar een stel *** kinderen denken dat alles dikke LOL is op het internet... maar laat maar gooi dit maar dicht, gaat weer nergens over, jammer
pi_25845978
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:31 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

En daarna op dolfijnenjacht!
pi_25845983

Deze ga ik gebruiken op de wereldkampioenschappen zeehondjes neermeppen! Je hoort dan hun schedeltjes luid en duidelijk kraken. Voor de 2e en 3e finalisten is een verse bontjas te winnen.
pi_25845995
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik klaag hier over daarom is dit de klaagbak, of heb ik perongeluk in ONZIN gepost?? Misschien waren er meer mensen die dit hadden gezien en hier hun mening over wilde gegven, maar een stel *** kinderen denken dat alles dikke LOL is op het internet... maar laat maar gooi dit maar dicht, gaat weer nergens over, jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')