abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25855441
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:51 schreef sjun het volgende:

[..]

Plaats het stuk hier eens. Dan kunnen we zien of het aan de Volkskrant, aan jou of aan de Graaf ligt.
Graag, alleen was het op papier en het was lang.. ga het dus niet overtikken
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_25855684
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef the_disheaver het volgende:
Je kunt toch wel weer lid worden van d66 met stemrecht zaterdag

zie hier
Mooi, dan kan kameraad Jan Marijnissen operatie "Weerwolf" opnieuw in gang zetten om zijn KGB-spionnen lid te laten worden om middels infiltratie de coalitie van binnenuit op te blazen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_25855840
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:25 schreef BarBaar het volgende:

[..]

Graag, alleen was het op papier en het was lang.. ga het dus niet overtikken
Die is ook eerder op dit forum gepost, zal hem ff (proberen) terug te vinden.
pi_25856277
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Mooi, dan kan kameraad Jan Marijnissen operatie "Weerwolf" opnieuw in gang zetten om zijn KGB-spionnen lid te laten worden om middels infiltratie de coalitie van binnenuit op te blazen.
(Zucht) Als je ergens niks van weet, laat je er dan ook niet over uit, zo'n leuke statement zoals je nu maakt komt wellicht heel "stoer" over maar is in feite gewoon dom en kortzichtig, verdiep je eens een keer ergens in zou ik zeggen, ik weet dat is heel moeilijk voor een rechts iemand

Nogmaals dus: Keer het tij is NIET een organisatie van de SP, het is een organisatie bestaande uit meer dan 500 maatschappelijke organisaties, waaronder dus ook de SP, maar ook Groenlinks, en de PvdA, en een aantal vakbonden.

Bovendien gaat dat plan van hen volgens mij gelukkig niet eens door. Mede omdat de politieke partijen zich hiervan hadden gedistantierd.

Sorry voor deze persoonlijke aanval, maar wordt onderhand erg moe van al die personen op Fok die menen te kunnen blaten zonder ooit maar iets te onderbouwen en hun stellingnames funderen op vooroordelen en beeldvorming.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25857106
quote:
Er is ook nog een uitgebreidere reconstructie verschenen in de Volkskrant editie van afgelopen zaterdag. In het vervolg, artikel Ook gij, Boris.
pi_25857424
Ow... Staat die toevallig ook online?
pi_25858093
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:51 schreef the_disheaver het volgende:
Ow... Staat die toevallig ook online?
Volgens mij niet.
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:54:37 #209
85889 lucida
équilibre
pi_25858988
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

I de PvdA bracht in dat ze het paarsakkoord afwijzen.
Fraudiaanse verspreking?
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_25860829
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

(Zucht) Als je ergens niks van weet, laat je er dan ook niet over uit, zo'n leuke statement zoals je nu maakt komt wellicht heel "stoer" over maar is in feite gewoon dom en kortzichtig, verdiep je eens een keer ergens in zou ik zeggen, ik weet dat is heel moeilijk voor een rechts iemand

Nogmaals dus: Keer het tij is NIET een organisatie van de SP, het is een organisatie bestaande uit meer dan 500 maatschappelijke organisaties, waaronder dus ook de SP, maar ook Groenlinks, en de PvdA, en een aantal vakbonden.

Bovendien gaat dat plan van hen volgens mij gelukkig niet eens door. Mede omdat de politieke partijen zich hiervan hadden gedistantierd.

Sorry voor deze persoonlijke aanval, maar wordt onderhand erg moe van al die personen op Fok die menen te kunnen blaten zonder ooit maar iets te onderbouwen en hun stellingnames funderen op vooroordelen en beeldvorming.
(Zucht) Een beetje satire mag niet meer?
Ik erger me anders wel aan al die bemoeizucht van die linkse partijen over hoe D'66 zich moet gedragen.
D'66 is geen bijwagen van de PvdA, de SP of Groen Links.
Al die lui die hier beweren dat D'66 zijn standpunten verkwanselt hebben zelf helemaal geen D'66 gestemd.
Ik heb wel D'66 gestemd en ik vind het prima dat ze in het kabinet blijven. Zo, dat is er uit.
Het feit dat de gekozen burgemeester er niet door komt is geen schande. Voor een 2/3e meerderheid heb je nu eenmaal bijna altijd de steun van een deel van de oppositie nodig.
Ja, en dat de oppositie onder leiding van Grote Roerganger Wouter Bos een Volksfront tegen het kabinet vormt, tsja dat kun je noch D'66, noch het kabinet verwijten.
Op het gebied van meer geld voor het onderwijs heeft D'66 als kleine partij een aardig bedrag weten binnen te halen. Dat mag ook gezegd worden.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:16:58 #211
85889 lucida
équilibre
pi_25860964
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Al die lui die hier beweren dat D'66 zijn standpunten verkwanselt hebben zelf helemaal geen D'66 gestemd.
Vooral Groen Links denkt met die aantijgingen te kunnen scoren
quote:
Ik heb wel D'66 gestemd en ik vind het prima dat ze in het kabinet blijven. Zo, dat is er uit.
En D66 er in!...
quote:
Het feit dat de gekozen burgemeester er niet door komt is geen schande. Voor een 2/3e meerderheid heb je nu eenmaal bijna altijd de steun van een deel van de oppositie nodig.
Ja, en dat de oppositie onder leiding van Grote Roerganger Wouter Bos een Volksfront tegen het kabinet vormt, tsja dat kun je noch D'66, noch het kabinet verwijten.
Dat heb je heel juist verwoord
quote:

Op het gebied van meer geld voor het onderwijs heeft D'66 als kleine partij een aardig bedrag weten binnen te halen. Dat mag ook gezegd worden.
Dat zie ik een van de oppositiepartijen - ondanks al hun mooie praatjes - nog niet voor elkaar krijgen.
het is zoals het is
non-conforming link
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:17:05 #212
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25860966
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

(Zucht) Een beetje satire mag niet meer?
Ik erger me anders wel aan al die bemoeizucht van die linkse partijen over hoe D'66 zich moet gedragen.
D'66 is geen bijwagen van de PvdA, de SP of Groen Links.
inderdaad. Boris Dittrich doet het anders en beter dan al zijn voorgangers. Eindelijk een D66 voorman met ballen die daadwerkelijk respect afdwingt en zaken voor zijn partij binnenhaalt. Dit wordt de kans om aan te tonen dat D66 geen bijwagen van de PvdA of de VVD is.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:44:58 #213
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_25861659
Alsof andere partijen geen geld voor onderwijs willen uittrekken. Boris denkt nu nog dat hij belangrijk is, en daar geniet hij van. Dat mag ook. Maar uiteindelijk heeft hij helemaal niets gekregen voor zijn onvoorwaardelijke steun aan een conservatief kabinet.
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:51:06 #214
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25861802
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:17 schreef sjun het volgende:

Eindelijk een D66 voorman met ballen die daadwerkelijk respect afdwingt en zaken voor zijn partij binnenhaalt. Dit wordt de kans om aan te tonen dat D66 geen bijwagen van de PvdA of de VVD is.
Boris Dittrich heeft totaal geen respect afgedwongen met zijn gedraai.

Na de verkiezingsnederlaag van D66 was het Dittrich die duidelijk nee zei tegen een coalitie met CDA en VVD. Later bleken zijn woorden al niets meer waard.
Op het congres waar werd ingestemd over kabinetsdeelname zei Dittrich stellig "direct aangifte te doen als een van de kroonjuwelen wordt gestolen". (bedankt voor de link zakjap).
Die woorden bleken ook al niets meer waard toen Dittrich het gedeeltelijke districtenstelsel om zeep hielp en mede schuldig (naast Van Aartsen en de Eerste Kamerfractie van de PvdA) was aan de val van De Graaf, en nu een akkoord heeft bereikt met een enorme devaluatie van bestuurlijke vernieuwing.

Het extra geld voor onderwijs zat al in de koker, maar werd eventjes vervroegd om D66 tevreden te houden, en die dooie mus zou ik nu ook niet willen noemen als groots succes dankzij Dittrich.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:56:00 #215
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25861916
Wie verzint die onzin toch dat van Aartsen De Graaf heeft laten vallen? De VVD was altijd tegen zijn voorstel voor het kiesstelsel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25861952
Hoe kan iemand nou met droge ogen beweren dat Dittrich respect heeft afgedwongen. Bij wie dan?
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:00:35 #217
95608 Speth
Rorschach
pi_25862058
quote:
Die woorden bleken ook al niets meer waard toen Dittrich het gedeeltelijke districtenstelsel om zeep hielp en mede schuldig (naast Van Aartsen en de Eerste Kamerfractie van de PvdA) was aan de val van De Graaf
Van Aartsen had met de val van de Graaf niets te maken, dunkt mij. Kan je een onderbouwing geven?
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 19:01:17 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25862075
Het begint wat genant te worden. Ik denk dat dit alleen verliezers oplevert bij verkiezingen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25862121
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:00 schreef Speth het volgende:

[..]

Van Aartsen had met de val van de Graaf niets te maken, dunkt mij. Kan je een onderbouwing geven?
Als dat zo is, had Wouter Bos er ook niks mee te maken. Waarvan akte!!!
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 19:03:43 #220
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25862144
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Bos was voor en Van Thijn tegen. Bos is partijleider en heeft dus zijn eigen gedachtegoeddelers niet in de hand.
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:06:00 #221
95608 Speth
Rorschach
pi_25862207
quote:

[..]

Bos' partijgenoten hebben het voorstel weggestemd, het is niet onmogelijk dat Bos daar iets mee te maken had. Van Aartsen's partijgenoten hebben voorgestemd. Hoe heeft van Aartsen dus iets met de val van de Graaf te maken? En hoe pleit dat feit Wouter Bos daarvan vrij?
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:07:04 #222
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25862236
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het begint wat genant te worden. Ik denk dat dit alleen verliezers oplevert bij verkiezingen.
Het is ook een geweldige operette. Politiek op PvdA-niveau.
pi_25862258
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:06 schreef Speth het volgende:

[..]

Bos' partijgenoten hebben het voorstel weggestemd, het is niet onmogelijk dat Bos daar iets mee te maken had. Van Aartsen's partijgenoten hebben voorgestemd. Hoe heeft van Aartsen dus iets met de val van de Graaf te maken? En hoe pleit dat feit Wouter Bos daarvan vrij?
Zo kun je alles recht praten. Het is ook niet onmogelijk dat Van Aartsen Van Thijn 20.000 euro heeft aangeboden om zijn vuile werkjes op te knappen.

Feit is dat de VVD is meegelift op de PvdA en dat Van Thijn gefelliciteerd is en bedankt is door diverse VVD-kamerleden.
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:09:57 #224
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25862318
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
Zo kun je alles recht praten. Het is ook niet onmogelijk dat Van Aartsen Van Thijn 20.000 euro heeft aangeboden om zijn vuile werkjes op te knappen.

Feit is dat de VVD is meegelift op de PvdA en dat Van Thijn gefelliciteerd is en bedankt is door diverse VVD-kamerleden.
Over rechtpraten gesproken. De VVD heeft keurig meegestemd, Van Aartsen had zijn troepen op orde. De PvdA stemt tegen en nu heeft de VVD het gedaan?

Dat feit wat jij noemt is niet anders dan een achterkamertjesroddel die door de PvdA de wereld in is geholpen.
pi_25862341
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Over rechtpraten gesproken. De VVD heeft keurig meegestemd, Van Aartsen had zijn troepen op orde. De PvdA stemt tegen en nu heeft de VVD het gedaan?

Dat feit wat jij noemt is niet anders dan een achterkamertjesroddel die door de PvdA de wereld in is geholpen.
Ik zeg niet dat de VVD het heeft gedaan. Ik geef alle credits aan de PvdA dat ze dat achterlijke voorstel van tafel hebben geveegd. De VVD is veel te stom om dat te doen
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:11:09 #226
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25862346
quote:

[..]

de graaf wilde echter nog doorgaan na de stemming in de 1e kamer.
quote:
De Graaf heeft voor zijn aftreden de fractieleiders van de coalitie vergeefs gevraagd concessies te doen over het kiesstelsel. Zijn partijgenoot Dittrich, CDA-fractieleider Verhagen en VVD-aanvoerder Van Aartsen wilden echter niets toezeggen.

Naast de gekozen burgemeester was voor De Graaf ook de modernisering van het kiesstelsel een belangrijk punt. Als minister van Bestuurlijke Vernieuwing hoopte hij op dat vlak nog wel wat te kunnen bereiken. Omdat daarover geen concessies werden gedaan, was voor De Graaf "de grens bereikt" en besloot hij definitief uit het kabinet te stappen.
[update] D66-minister De Graaf treedt af
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:13:07 #227
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25862391
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik zeg niet dat de VVD het heeft gedaan. Ik geef alle credits aan de PvdA dat ze dat achterlijke voorstel van tafel hebben geveegd. De VVD is veel te stom om dat te doen
Het enige voorstel dat er concreet lag was de deconstitutionalisering, die iedereen, behalve CU en SGP nodig achtte. Wat is daar zo achterlijk aan?
pi_25862416
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het enige voorstel dat er concreet lag was de deconstitutionalisering, die iedereen, behalve CU en SGP nodig achtte. Wat is daar zo achterlijk aan?
Dat was volgens jou echt het enige voorstel? Naiefje
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:15:56 #229
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25862472
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Dat was volgens jou echt het enige voorstel? Naiefje
De rest moest nog komen. En je moet wel zuiver met je wetsvoorstellen omgaan. Of moeten we het straks bij iedere begroting over de doodstraf hebben?

Punt is en bleef: het ging om het voorstel van De Vries over deconstitutionalisering.
pi_25862483
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:06 schreef Speth het volgende:

[..]

volgens een eerste-kamerlid vd pvda heeft bos voortdurend ge-sms't naar de leden vd pvda in de 1e kamer om voor het voorstel te stemmen, zie voor een citaat 1 vd topics over de kabinetscrisis
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:17:01 #231
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25862497
voor de eerste kamer wel, dat is ook waarom bos voor stemde volgens mij. Dat het tweede voorstel debiel is en onvoldoende onderbouwd en tegen de mening van de pvda was (die willen een door de raad gekozen burgemeester) was voor van thijn de reden om tegen te stemmen op het eerste voorstel, omdat het tweede voorstel dan slechts met een kleine meerderheid hoefde te worden aangenomen
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:18:53 #232
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25862537
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef DionysuZ het volgende:
voor de eerste kamer wel, dat is ook waarom bos voor stemde volgens mij. Dat het tweede voorstel debiel is en onvoldoende onderbouwd en tegen de mening van de pvda was (die willen een door de raad gekozen burgemeester) was voor van thijn de reden om tegen te stemmen op het eerste voorstel, omdat het tweede voorstel dan slechts met een kleine meerderheid hoefde te worden aangenomen
Onzuivere machtspolitiek dus. Zijn ze bang voor de direct gekozen burgemeester? Ik denk dat de "partij van het volk" een gigantische minachting voor het volk heeft.
pi_25862565
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De rest moest nog komen. En je moet wel zuiver met je wetsvoorstellen omgaan. Of moeten we het straks bij iedere begroting over de doodstraf hebben?

Punt is en bleef: het ging om het voorstel van De Vries over deconstitutionalisering.
Nee, daar ging het allang niet meer. Daar ging het De Graaf in ieder geval niet om!!!
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:22:00 #234
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25862621
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Nee, daar ging het allang niet meer. Daar ging het De Graaf in ieder geval niet om!!!
Toen het eenmaal weggestemd niet meer nee. Daarvoor nog wel. Jij weet dat ook wel.
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:28:47 #235
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25862816
uiteraard. De gekozen burgemeester is een van de speerpunten van D66 in dit kabinet
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:28:56 #236
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25862823
was
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:42:55 #237
85889 lucida
équilibre
pi_25863185
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
Hoe kan iemand nou met droge ogen beweren dat Dittrich respect heeft afgedwongen. Bij wie dan?
Bij mij.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25863448
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Toen het eenmaal weggestemd niet meer nee. Daarvoor nog wel. Jij weet dat ook wel.
Onzin. Daarom kwam hij voortdurend met het plan op de proppen en met concessies. Het ging over de invulling van de plannen, jij weet dat ook wel.
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:54:21 #239
85889 lucida
équilibre
pi_25863495
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. Daarom kwam hij voortdurend met het plan op de proppen en met concessies. Het ging over de invulling van de plannen, jij weet dat ook wel.
Onzin. En doe nu niet net of je dat zelf niet ook weet.
het is zoals het is
non-conforming link
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:53:40 #240
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25865116
quote:

[..]

Helaas is de zoekfunctie van de FP er tijdelijk niet, maar De Graaf heeft dat in de verklaring bij zijn aftreden gezegd. Van Aartsen was tegen het gedeeltelijke districtenstelsel, ook al stond dat in het regeerakkoord. Ja, dat was eerder bekend, maar na het wegvallen van de gekozen burgemeester was het voor hem wel van belang dat het nieuwe kiesstelsel er wel kwam. Later bleek Dittrich ook al dat plan te hebben afgeschoten. Vandaar dus dat het aftreden van De Graaf drie daders had: de PvdA-fractie in de Eerste Kamer, Van Aartsen en Dittrich.
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:02:33 #241
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25865388
Ah, hier:
quote:
De Graaf trad woensdag af nadat dinsdag in de Eerste Kamer de invoering van de gekozen burgemeester was gesneuveld, een van de kroonjuwelen van D66. De Graaf hakte de knoop pas door nadat hem was gebleken dat coalitiepartners CDA en VVD weigeren mee te werken aan een wijziging van het kiesstelsel, een ander essentieel D66-punt uit het regeerakkoord. De onwil om mee te werken aan een nieuw kiesstelsel zit vooral bij de VVD, constateerde De Graaf.

Bron: Nu.nl
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:52:55 #242
85889 lucida
équilibre
pi_25866624
quote:

[..]

Als puntje bij paaltje komt vindt ook Wouter Bos zelfhandhaving belangrijker dan politieke vernieuwing, eerlijkheid, betrouwbaarheid etc.
het is zoals het is
non-conforming link
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:07:10 #243
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25867115
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:02 schreef Sidekick het volgende:
Ah, hier:
[..]
en zo krijg je dat je als d66 voor spek en bonen in het kabinet zit. En dan moet je de conclusie trekken: opstappen. Ze kunnen dan nog proberen te gaan lijmen met nieuwe onderhandelingen, na de formele procedures. Waarom wil d66 zo graag blijven zitten? De enige reden die ik kan bedenken is dat ze nu tenminste nog kunnen blijven zitten in het pluche, omdat ze bij de volgende verkiezingen toch in het niets verdwijnen.
pi_25867527
Nu pas is de gekozen burgemeester -DOOR HET VOLK GEKOZEN- in beeld.
Dat staat in het Paasakkoord.
Wat Thom de Graaf verdedigde was slechts een aftreksel, wat ook de verkiezing door de gemeenteraad mogelijk maakte.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:31:59 #245
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25869677
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:19 schreef Ruimer het volgende:
Nu pas is de gekozen burgemeester -DOOR HET VOLK GEKOZEN- in beeld.
Dat staat in het Paasakkoord.
Wat Thom de Graaf verdedigde was slechts een aftreksel, wat ook de verkiezing door de gemeenteraad mogelijk maakte.
en dat gaat er nimmer doorkomen, teveel tegenstanders en teveel bezwaren die nog niet aan de kant gewerkt zijn. Het is dus slechts een zoethoudertje
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:39:31 #246
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25869869
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
Larie. De PvdA was gewoon koste wat het kost tegen, of tenminste de opperregent Van Thijn, die niet door zijn superieuren in toom gehouden kon worden. Dat weet jij net zo goed als ik.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:41:09 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25869900
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:31 schreef DionysuZ het volgende:
teveel tegenstanders
Moet je toch echt bij de arrogante linkse regenten wezen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:50:42 #248
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25870129
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Moet je toch echt bij de arrogante linkse regenten wezen.
Het bekt lekker he, dat "regenten"?
Leuk stopwoordje, alleen een onterecht verwijt naar politici die een burgemeester door de gemeenteraad willen laten kiezen. Deze indirecte vorm van kiezen is imho zelfs democratischer en voorkomt bestuurlijke chaos.

Voor chaos moeten we dus bij betweterige rechtse prutsers zijn.
pi_25870179
Doen we nog een meet op het congres eigenlijk?
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 23:53:46 #250
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25870208
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:52 schreef SCH het volgende:
Doen we nog een meet op het congres eigenlijk?
Is goed, waar sta je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')