abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25885465
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
PS: Waar staat die wet geschreven dat alleen god dat recht heeft? Kan hem nergens terugvinden in de amerikaanse of de nederlandse wetgeving namelijk.
Geef Bush en z'n maatjes de tijd zou ik zeggen Wat niet is kan nog komen...
The prettiest people do the ugliest things
pi_25885511
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:42 schreef Khalein het volgende:

Bush heeft na het zien van de polls woensdag niets meer over deze zaak gezegd net als al die andere Republikeinse politici.
pi_25885526
dit is wel een reden voor een beugeltje trouwens.

dat gezeik over de uitvaart zal me een zorg zijn.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:46:14 #179
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25885560
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:40 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou, God heeft toch via meneer Schiavo ervoor gezorgd dat ze nu eindelijk rust heeft? Of is dat dat ineens weer níet het werk van God?
Lees m'n onderschrift eens dan snap je dat ik t juist niet zo bedoelde

Ik ben blij voor ze dat deze hel over is. Laat al die strenggelovigen, Bush etc in de stront zakken of zelf in die situatie komen.
pi_25885566
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:42 schreef Khalein het volgende:

[..]

Dan zouden ook alle levensondersteunende apparaten eruit moeten worden geflikkerd, het was immers de bedoeling dat alle mensen die daar aanspraak op maken mors zouden gaan.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25885653
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef Tijger_m het volgende:
Bush heeft na het zien van de polls woensdag niets meer over deze zaak gezegd net als al die andere Republikeinse politici.
Klopt, niet over deze zaak. Vraag is nu of men de situatie zo laat als deze is en een dergelijk drama zich weer kan herhalen, of dat ze over een tijdje toch hier en daar wat voorstellen indienen om euthanasie bij wet onmogelijk te maken. Ze hoeven het trouwens, net als het grondwettelijk verbieden van het homohuwelijk, niet eens erdoor te krijgen, maar het zou voor de volgende republikeinse kandidaat wat extra stemmen uit de conservatieve hoek kunnen opleveren Nja, ik dwaal af... Het zou in ieder geval handig zijn als de wetgeving in ieder geval zodanig werd aangepast dat je niet weer de situatie krijgt van beroep op beroep op beroep op beroep (dat verworpen wordt)
pi_25885743
Ze kan nu eindelijk vredig rusten zonder dat ze een speelbal is van religieuze dwazen.

Het is jammer dat een leven op zo'n manier moet eindigen maar het lijkt me wel beter voor die mevrouw. Ze verdient haar rust.
pi_25886117
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
Ah ja, je zou zo willen ruilen met iemand die 15 jaar in een verkrampte toestand ligt met 80% van haar hersenen opgelost in vloeistof. Da's toch een prima leven?
teveel dope gebruikt misschien .. ook 80% van het brein verrot en ziet dat vegeteren als de ideale toestand ?

maar gelukkig maar, heeft die arme meid eindelijk vrede .. en voor de gelovigen onder ons, kan ze eindelijk de reis naar haar schepper die zij 15 jaar geleden begon, afmaken !

en nu hopen dat de direkte nabestaanden een manier kunnen vinden dit op een waardige manier af te sluiten, al vrees ik van niet .. denk eerder dat de man en zijn vriendin/kinderen op dit moment moeten vrezen voor hun leven, ze worden immers al dagen bedreigd door betogers voor hun huis
pleased to meet you
pi_25886177
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:11 schreef moussie het volgende:
denk eerder dat de man en zijn vriendin/kinderen op dit moment moeten vrezen voor hun leven, ze worden immers al dagen bedreigd door betogers voor hun huis
dat zou dan wel heel erg hypocriet zijn

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2005 18:16:24 ]
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:15:44 #185
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25886202
Nu heb ik mijn Terri Update Extension in Firefox ook niet meer nodig.
For great justice!
pi_25886241
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:11 schreef moussie het volgende:
en nu hopen dat de direkte nabestaanden een manier kunnen vinden dit op een waardige manier af te sluiten, al vrees ik van niet...
'k Heb ook zo m'n twijfels, al was het maar omdat (als je de meest recente verhalen mag geloven) Michael Schiavo het niet heeft toegestaan dat haar ouders tijdens haar laatste momenten aanwezig waren. Enerzijds logisch, omdat je vroeger of later waarschijnlijk een shitlading verwijten over-en-weer krijgt, maar toch...
pi_25886286
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Logician het volgende:
Beetje wel he Schiavo is pro-euthanasie en de mensen die 'm willen lynchen pro-life
pi_25886347
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:19 schreef Khalein het volgende:

[..]

Beetje wel he Schiavo is pro-euthanasie en de mensen die 'm willen lynchen pro-life
idd
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:27:13 #189
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25886489
ik hoop dat die onzin nu eindelijk afgelopen kan zijn.
een of ander dom wijf en een nog dommere man het een heel land vol mongolen en dat word dan heel erg in het nieuws gezet.
gewoon shtogun tegen het hoofd en klaar. de president is toch zo geweldig? kan niet eens iemand normaal laten sterven........
en die andere debielen.............. WTF interreseert mij het nu om naar verschrompelde ET te gaan kijken op TV en internet.
pi_25886713
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Logician het volgende:

[..]

Werden er door die "pro-life"-mensen niet ook aanslagen gepleegd op abortusklinieken?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25886731
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Werden er door die "pro-life"-mensen niet ook aanslagen gepleegd op abortusklinieken?
geen idee, het zou wel enorm debiel zijn ieg.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:43:45 #192
3542 Gia
User under construction
pi_25886870
R.I.P. en ik leef mee met de nabestaanden.
Hoop wel dat die ouders eens in gaan zien dat ze de zeggenschap over hun kind verloren op het moment dat zij volwassen werd en trouwde. Degene die het dichtst bij haar staat beslist over wat er met het lichaam moet gebeuren en dat is haar man.

Ik snap die mensen echt niet, hoor. Moet ze soms begraven worden, zodat ze alsnog die voedingssonde aan kunnen sluiten, want wie weet is ze wel niet echt dood!

Laat haar los!!
pi_25886874
Ze is overleden, dus... rust in vrede, Terri...eindelijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25887169
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef speedfreakssj het volgende:
-BLAAT-
Probeer 'ns wat minder debiel te doen dan normaal, malloot.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25887357
quote:

[..]

jup en dat werd door mensen als Pat Robertson (christian coalition en bijna een ex presidents kandidaat als hij niet ongeloofelijk op zn bek was gegaan) goedgepraat
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:19:07 #196
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25887646
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:02 schreef T1andonly het volgende:
Goed dat ze dood is, kunnen ze nu gaan touwtrekken over de uitvaart
geweldig hoe een grappige opmerking door de realtiteit wordt ingehaald
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_25889258
quote:

Ja, saillant detail is dat Randall Terry de laatste dagen als woordvoeder van de familie Schindler optreed. Die is voorman van Operation Rescue geweest, een anti-abortus organisatie die meermalen in verband is gebracht met aanslagen, geweld en moorden op abortus klinieken en artsen. Hij is 40 maal gearresteerd wegens orde verstoring en het blokkeren van de toegang van familie klinkieken (waar ook abortussen worden uitgevoerd) en heeft meerdere malen in de gevangenis gezeten. Voormalig medestander Charles Kopp is veroordeeld wegens moord op een arts.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2005 20:24:28 ]
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:41:00 #198
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25889856
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, saillant detail is dat Randall Terry de laatste dagen als woordvoeder van de familie Schindler optreed. Die is voorman van Operation Rescue geweest, een anti-abortus organisatie die meermalen in verband is gebracht met aanslagen, geweld en moorden op abortus klinieken en artsen. Hij is 40 maal gearresteerd wegens orde verstoring en het blokkeren van de toegang van familie klinkieken (waar ook abortussen worden uitgevoerd) en heeft meerdere malen in de gevangenis gezeten. Voormalig medestander Charles Kopp is veroordeeld wegens moord op een arts.
Gadverdamme BAH.

Smerige, zieke mensen zijn het ook. Flikker al die mensen het kliniek maar in. Goddamn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:50:21 #199
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25890140
Zou iemand mij de situatie eventjes in het kort uit kunnen leggen?
feest
pi_25890206
Onvrijwillige euthanasie is moord. Als we dit toestaan dan is het binnenkort ook toegestaan om beginnend dementerend oma te doden. "Er was toch geen toekomst meer voor haar."
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 21:00:28 #201
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25890415
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Onvrijwillige euthanasie is moord.
Dus je stelt voor om iedereen (in soortgelijke situaties) die wilsonbekwaam is tot in het oneindige in leven te houden?
pi_25890840
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zou iemand mij de situatie eventjes in het kort uit kunnen leggen?
Dat is moeilijk, het verhaal berust altijd op meningen, niet op feiten, omdat niemand exact de feiten weet, behalve Terri die niet meer onder ons is.
pi_25890912
een stukje verfrissend commentaar naast al die "outrage" die nu aan het uitbarsten is . nu die arme meid dood is wordt er aan alle kanten nog massaler tegen zowel haar man als ook de rechters cq rechtssysteem aangeschopt die deze "legale moord" hebben toegestaan enmeer van dat soort retoriek ..
quote:
Why Didn't Michael Shiavo Walk Away?
Terri Schiavo died on the 14th day after her gastric feeding tube was removed. This doesn't mean that the case or the controversy are over, though. One question asked by many from the Christian Right is why Michael Schiavo persisted for so long. CNN quotes David Gibbs, the Schindlers' lawyer: "I don't understand why Michael Schiavo at some point didn't walk away."

My wife translates this as: "No matter how outrageous our claims or how aggravating we were, or the death threats that resulted and the offer of $10 million to divorce her, no matter that we turned this whole affair into an international circus, he still stuck by her. Just what does it take to make this guy go away??" I think that's a good translation. Self-righteous Christians complain about what society has come to for this to happen, but I think it is a positive sign that a man would be able to stand by his wife and his wife's wishes despite all the pressure, threats, and false accusations. I can only hope that I would have similar strength of character if I found myself in such an awful situation.
bron

10 miljoen zelfs ? wow .. 1 miljoen is al veel ..
maar dat artikel op CNN is ook niet mis, heerlijk suggestief .. hoog potentieëel voor nog een paar battles
quote:
2002 videotapes released

The Pinellas County Probate Court has released nine of 11 videotapes of Terri Schiavo recorded in the summer of 2002 and shown in a Florida appeals court hearing on her medical condition.

The videos show several doctors talking to and examining Schiavo to get ready for their court testimony. The tapes were recorded from July to September 2002.

Family members, including her mother and husband, also appear in the video.

Two of the 11 tapes remain sealed by the court, but it was unclear why.
of te wel .. rest in peace terri ? .. no way

ik las vanmiddag een mooie uitspraak van de advokaat van de man .. felos
"this case has little to do with respect for life and lots to do with fear of death"
pleased to meet you
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:19:41 #204
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25890983
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dat is moeilijk, het verhaal berust altijd op meningen, niet op feiten, omdat niemand exact de feiten weet, behalve Terri die niet meer onder ons is.
Wat was er dan aan de hand?
Die vrouw lag in coma of was hersendood en zou daar nooit meer bovenop komen dus dacht de ene kant dat ze het beste de stekker er uit konden trekken en de andere wilden haar in leven houden. Is dat essentie?
feest
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:22:08 #205
136 V.
Like tears in rain...
pi_25891048
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Die vrouw lag in coma of was hersendood en zou daar nooit meer bovenop komen dus dacht de ene kant dat ze het beste de stekker er uit konden trekken en de andere wilden haar in leven houden. Is dat essentie?
Ja, zo ongeveer. Nieuws niet echt gevolgd, de laatste tijd?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25891292
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
yep, haar man zei dat zij zo niet had willen leven en haar ouders beweren van wel, volkomen uit de hand gelopen omdat de ouders na 15 jaar, tig rechtszaken, opinies en diagnoses van kuddes doktoren nog niet willen inzien dat het hopeloos is, en er van alles en nog wat bij halen om toch hun zin te krijgen .. en dan dat strenge geloof en al de pro-lifers en de governor, zelfs de president komt van vakantie om er ff een wet door heen te douwen en wordt op de vingers getikt door zijn rechters .. en het blijft maar doorgaan zelfs na haar dood
pleased to meet you
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:34:00 #207
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25891356
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef moussie het volgende:

[..]

yep, haar man zei dat zij zo niet had willen leven en haar ouders beweren van wel, volkomen uit de hand gelopen omdat de ouders na 15 jaar, tig rechtszaken, opinies en diagnoses van kuddes doktoren nog niet willen inzien dat het hopeloos is, en er van alles en nog wat bij halen om toch hun zin te krijgen .. en dan dat strenge geloof en al de pro-lifers en de governor, zelfs de president komt van vakantie om er ff een wet door heen te douwen en wordt op de vingers getikt door zijn rechters .. en het blijft maar doorgaan zelfs na haar dood
Heeft zij 15 jaar als een zombie op een bed geleft en dat alles bewust mee gemaakt?
feest
pi_25891469

Michael Schiavo, de man en moordenaar van Terri Schindler heeft een andere vriendin met wie hij wil trouwen. Omdat volgens katholieke wetten een man slechts één vrouw mag hebben moet hij scheiden. Scheiden kan alleen als beide partners daarmee instemmen, behalve als er 1 dood is "till death do us part".
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:48:06 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_25891682
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Heeft zij 15 jaar als een zombie op een bed geleft en dat alles bewust mee gemaakt?
Haar ouders zeggen van wel, vele doktoren en haar man van niet. Hersenscans laten zien dat haar hersenschors is opgelost (het deel van de hersenen dat een mens een bewust mens maakt).

Rechters hebben haar man tot voogd aangewezen (tot inmiddels iets van 30 keer bevestigd), ouders protesteerden.

Lees je anders even in in de inmiddels 4 topics.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:50:56 #210
136 V.
Like tears in rain...
pi_25891760
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[afbeelding]
Michael Schiavo, de man en moordenaar van Terri Schindler heeft een andere vriendin met wie hij wil trouwen. Omdat volgens katholieke wetten een man slechts één vrouw mag hebben moet hij scheiden. Scheiden kan alleen als beide partners daarmee instemmen, behalve als er 1 dood is "till death do us part".
Ja, zo simpel is het en niet anders. 15 jaar ellende over je vriendin die in coma ligt, met alle emoties die daar bijkokomen, maar jij veegt dat achteloos met één beweging van tafel, want jij weet het.

Ik hoop oprecht dat zo'n tragisch verhaal jou bespaard blijft.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')