dus het is niets voor Vomquote:
Zodra we beide klaar zijn met afstuderen gaan we heerlijk op vakantiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt eeuh vies![]()
Maar dat dubbel op is wel vet ballen.... ik denk dat je noca moet overhalen voor een midweek barcelonalekker in de zon!
![]()
Dat wou ik zeggen, zoiets doe ik nooitquote:
ik na gisteren geen bier meer zien ut bier kwam me de oren uitquote:
ligt hij naast John de Jong?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat er dadelijk mee op ziekenbezoek bij Jack Spijkerman?
Pizza, snackbar, afhaalchinees. Magnetronmaaltijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ff lekker potje getennist, nu maar es gaan nadenken wat ik ga eten.
Er wordt niet gekookt, iemand simpele lekkere ideetjes?
Dr moeten een paar kilo's af bij mij voor de competitie binnenkort begintquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pizza, snackbar, afhaalchinees. Magnetronmaaltijd
Zoiets?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar zeggen ze idd geen hooi, maar ola
Sorry, zeg dan dat het niet te vet moet zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dr moeten een paar kilo's af bij mij voor de competitie binnenkort begint
Maak een lekkere pastasalade met Tonijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dr moeten een paar kilo's af bij mij voor de competitie binnenkort begint
zal het er voortaan bij zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, zeg dan dat het niet te vet moet zijn.
Maar volgens mij heeft de Knor van die Spaghetti achtige maaltijden, die je in de magnetron moet opwarmen, voor de rest niks.
prakken en heel veel mixen, ik hoef geen home-made Olvaritquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maak een lekkere pastasalade met Tonijn.
Goedkoop, zo klaar en heel lekker.
Half Kropje IJsbergsla, 2 blikjes tonijn, 1 rode ui, Fusilli, verse peper en zout 2 eetlepeltjes Yogonaise
Pasta en dente koken, in een vergiet en 2 minutes spoelen tot de pasta koud is.
Rode uit en IJsbergsla fijn snijden, tonijn prakken, 2 eetlepels Yogonaise erbij, mixen mixen mixen.
Bij de Pasta doen en op smaak brengen met peper en zout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |