ligt hij naast John de Jong?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat er dadelijk mee op ziekenbezoek bij Jack Spijkerman?
Pizza, snackbar, afhaalchinees. Magnetronmaaltijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ff lekker potje getennist, nu maar es gaan nadenken wat ik ga eten.
Er wordt niet gekookt, iemand simpele lekkere ideetjes?
Dr moeten een paar kilo's af bij mij voor de competitie binnenkort begintquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pizza, snackbar, afhaalchinees. Magnetronmaaltijd
Zoiets?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar zeggen ze idd geen hooi, maar ola
Sorry, zeg dan dat het niet te vet moet zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dr moeten een paar kilo's af bij mij voor de competitie binnenkort begint
Maak een lekkere pastasalade met Tonijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dr moeten een paar kilo's af bij mij voor de competitie binnenkort begint
zal het er voortaan bij zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, zeg dan dat het niet te vet moet zijn.
Maar volgens mij heeft de Knor van die Spaghetti achtige maaltijden, die je in de magnetron moet opwarmen, voor de rest niks.
prakken en heel veel mixen, ik hoef geen home-made Olvaritquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maak een lekkere pastasalade met Tonijn.
Goedkoop, zo klaar en heel lekker.
Half Kropje IJsbergsla, 2 blikjes tonijn, 1 rode ui, Fusilli, verse peper en zout 2 eetlepeltjes Yogonaise
Pasta en dente koken, in een vergiet en 2 minutes spoelen tot de pasta koud is.
Rode uit en IJsbergsla fijn snijden, tonijn prakken, 2 eetlepels Yogonaise erbij, mixen mixen mixen.
Bij de Pasta doen en op smaak brengen met peper en zout![]()
Ja, volgens mij heet dat wat ik bedoel Spaghetteria,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
zal het er voortaan bij zeggen
Zo maar es in de winkel zoeken naar Spaghetti van Knor (Spaghetteria of zo, of is dat weeeer wat anders?)
Bij wijze van Boezelaar(s)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
prakken en heel veel mixen, ik hoef geen home-made Olvarit![]()
tis ook hoi ipv hooiquote:
Ik ook! Slecht moment dus om naar de supermarkt te gaan, maar moet wel evenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:46 schreef appelsientje het volgende:
IK krijg honger
als ik dit allemaal lees
Geintje, na je verhaaltje kreeg ik vis in mn hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij wijze van Boezelaar(s)
Maar het is echt heel lekker en gezond, maar ga jij maar naar de snackbar dan
Dat heb ik snel genoeg afgeleerd gelukkig. Boodschappen doen met een hongerig gevoel werkt echt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ook! Slecht moment dus om naar de supermarkt te gaan, maar moet wel even
hehe ik denk dat jij echt met een kar vol komt... en de helft niet op eetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ook! Slecht moment dus om naar de supermarkt te gaan, maar moet wel even
yep... wanneer ga jij nu weer beginnenquote:
Uhm. Was een weekendje weg,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef superjoden het volgende:
[..]
yep... wanneer ga jij nu weer beginnen
Ja is sowieso leuk dat het nu langer licht is! Nu nog wat beter weer, dat zou helemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:07 schreef Suijk het volgende:
Even boodschappen doen inderdaad. Ik beslis altijd daar pas wat ik ga eten.
Daarna een rondje rennen, leuk als het weer langer licht blijft!
Oja was het nog wat in Drente... lekkere sauna met misschien nog mooie damesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhm. Was een weekendje weg,
- morgen tentamen en leren
- donderdag werken en leren
- vrijdag tentamen > stad in
- zaterdag werken, feestje, groot feestje
- zondag werken
Maandag misschien pas.
Dan ben ik verdomme 2,5 week niet geweest.
Nee, Ashton Kutcher, maar dit is een parodie van Saturday Night Live (met Justin Timberlake als Ashton), geniaal gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat? Is dat met die Boiling Points?
Hij was erg cool jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, Ashton Kutcher, maar dit is een parodie van Saturday Night Live (met Justin Timberlake als Ashton), geniaal gewoon
Ach Drente. Het was okayquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef superjoden het volgende:
[..]
Oja was het nog wat in Drente... lekkere sauna met misschien nog mooie dames( en dan bedoel ik geen familieleden
)
Moet je doen, is leuk!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
Ik ga mij toch maar een grondig verdiepen in het wagen van een online gokje.
Ik geloof dat wij ongeveer dezelfde studie doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
He bah. Check ik mijn rooster voor morgen, kom ik erachter dat ik de hele dag op de uni moet zijn
Dus dat betekent en vroeg opstaan en de hele dag suf in de collegebanken zitten.
Bij dit nooit, jammer maar jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen vlees?![]()
Ga straks maar eens pasta en saus maken, waar ik drie dagen van kan eten
3.690.000 kmquote:Man rijdt 41 jaar zonder rijbewijs
Uitgegeven: 29 maart 2005 17:28
ALKMAAR - Een 64-jarige man uit Andijk heeft 41 jaar zonder rijbewijs gereden. De autodidact werd dinsdag betrapt bij een verkeerscontrole in Alkmaar. Volgens een woordvoerder van de politie verklaarde de Andijker 90.000 kilometer per jaar te rijden.
De automobilist verklaarde al vanaf zijn 23e zonder rijbewijs achter het stuur te zitten. Naar eigen zeggen is hij nooit bij een ongeluk betrokken geweest. Na te zijn betrapt, is de auto van de man door een kennis opgehaald.
Dittrich begint een beetje een zielig mannetje te wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Boris Dittrich :
'Meneer Marijnissen ik vind u een authoritaire man.'
Zulke dingen zeg je idd als je een discussie niet kunt winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |