Ik hoop het, het moet wel een keer na al die vorige sollicitaties die ik heb gehad en waarop ik dus ben afgewezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat je lukken Bos, succes!
Er komt morgen ook iemand vanuit Den Haag, bij het gesprek zitten, toch niet je vader?quote:
was ik ook nooit, ben 1 keer geweest was wel leuk hoor !quote:
Nee hoor, wees maar niet bang, m'n pa is de hele week vrij dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt morgen ook iemand vanuit Den Haag, bij het gesprek zitten, toch niet je vader?
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee hoor, wees maar niet bang, m'n pa is de hele week vrij dus![]()
beterschap, da's t klote van hooikoorts dan zijn je luchtwegen toch al geiriteerd en dan zijn bijkomende klachten altijd extra vervelendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar er zit volgens de huisarts ook een dikke ontsteking in mn keel groen enzo, en middenoorontsteking. En das na de eerste kuur dus niet weggegaan. Plus dat ik inderdaad hooikoorts (verkouden enzo) heb dus dat gaat dan dubbelop. Nog een kuurtje dus maar..
Gaat wel weer over, maar ja..gaat wel vervelen zo!
Hmm dat klinkt eeuh viesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar er zit volgens de huisarts ook een dikke ontsteking in mn keel groen enzo, en middenoorontsteking. En das na de eerste kuur dus niet weggegaan. Plus dat ik inderdaad hooikoorts (verkouden enzo) heb dus dat gaat dan dubbelop. Nog een kuurtje dus maar..
Gaat wel weer over, maar ja..gaat wel vervelen zo!
bovendien heb je daar minder last van hooikoortsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt eeuh vies![]()
Maar dat dubbel op is wel vet ballen.... ik denk dat je noca moet overhalen voor een midweek barcelonalekker in de zon!
![]()
daar zeggen ze idd geen hooi, maar olaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heb je daar minder last van hooikoorts
Daar krijg je dan ook koorts als je teveel ijsjes eet!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar zeggen ze idd geen hooi, maar ola
Of toch veel te veel zuiptquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Daar krijg je dan ook koorts als je teveel ijsjes eet!
dus het is niets voor Vomquote:
Zodra we beide klaar zijn met afstuderen gaan we heerlijk op vakantiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt eeuh vies![]()
Maar dat dubbel op is wel vet ballen.... ik denk dat je noca moet overhalen voor een midweek barcelonalekker in de zon!
![]()
Dat wou ik zeggen, zoiets doe ik nooitquote:
ik na gisteren geen bier meer zien ut bier kwam me de oren uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |