wat hebben jullie toch met die groenten, pleur op met die groenten...ik heb een hekel aan een heel boeket aan allerhande groen in mijn pastaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:45 schreef komrad het volgende:
she dat is standaard met een variatie in de dranksoort
weinig groenten trouwens, alleen maar fungi en wat sjalotjes
Denk wel dat je dan een bijzondere pasta saus krijgt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:53 schreef SHE het volgende:
Alhoewel mij , asperges erdoorheen wel lekker lijken![]()
Ah, alles weer goedquote:
Ja, zeg... Nou heb ik trek...quote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
De pasta die ik morgen ga maken :
Romige pasta met paddestoelen
-knip-
probeer het eens met een vork!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:38 schreef heiden6 het volgende:
Kaas door je pasta mikken is überhaupt doodzonde.
Als je pastasaus met gehakt erin maakt, wat voor gehakt gebruik je dan? Ik neem meestal rundergehakt, omdat ik gemengd gehakt een beetje te vette meuk vind. Nadeel is dat het bij het rullen van dat spul, de boel niet echt gaat zoals het hoort; er zitten brokken in, en die krijg je er alleen met de harde hand uit. Dat is niet de bedoeling, natuurlijk. Iemand een tip hoe dat te voorkomen?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:21 schreef skiczukie het volgende:
Ow.. kan je dat ook zonder pakje maken.
Ik gebruik dus een pakje, maar verder wel champignon, ui, paprika enzo zel erbij knikkeren.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
Hoe maken jullie macaroni en spaghetti? Met zo`n kant en klare honig mis of alles vers? Ik gebruik alleen verse ingredienten. Kook zelf tomaten waar ik een lekker kruidig sausje van maak. Champignonnetjes, Paprika, Ui, Prui, Knoflook, Kaas en gehakt erdoor. Lekkere salade erbij. jammie
Topics zijn nu ook gemergedquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:08 schreef Bluezz het volgende:
Er is al een topic over pasta :
Het grote pasta en saus topic
Daar verder graag
Ga vanavond weer pastasaus met tonijn makenquote:Romige Pastasaus met Kaas en Noten
Ingrediënten:
circa 1 el. olijfolie
creme fraiche
Trappistenkaas
gemalen noten (walnoten, hazelnoten en amandelen)
Bereiding:
Een pannetje heetmaken en de olijfolie erin doen.
Dan de creme fraiche smelten (wat je maximaal met een eetlepel uit het
bakje krijgt :-) Dan de kaas erbij: de gebruikte trappistenkaas bleek later
een geslaagde gok te zijn. Smelten in de creme fraiche.
Steeds afwisselend wat creme erbij, dan weer wat kaas smelten, alles op een
laag vuur.
Als het genoeg is, en niet te dik (zorg dat je genoeg creme fraiche hebt)
gemalen noten erbij (ik had een mengsel van walnoten, hazelnoten en
amandelen), goed fijn gemalen.
Eventueel nog wat creme fraiche als het te dik wordt.
Ik ga vanavond maken klinkt toch nog behoorlijk als de toekomstquote:
Geen link wel foto'squote:
Gelukkig, ik heb namelijk nog wel eens mensen die heel raar staan te kijken als ik dat doe,quote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat doe ik standaard, inderdaad. Overheerlijk.
nee, nooit...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Chielus het volgende:
Zijn er meer mensen die Pasta koken in Bouillion, dat is zoveel lekkerder dan in gewoon water. (Tip van de Dag)
Ja, een klein beetje maar niet veel. Was trouwens pasta uit een kerstpakketquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Jordy-B het volgende:
zit er nog verschil in smaak tussen de verschillende kleuren vlindermacaroni?
Ja, doen wij ook altijd en dat is idd veel lekkerderquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Chielus het volgende:
Zijn er meer mensen die Pasta koken in Bouillion, dat is zoveel lekkerder dan in gewoon water. (Tip van de Dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |