In tegenstelling tot de rest van Nederland kan ik wel wat vet gebruiken, ik eet het dan ook regelmatig ....quote:Op maandag 4 april 2005 17:33 schreef Aventura het volgende:
Ziet er lekker uit, maar is vast onvoorstelbaar vet..Zou dit hooguit eens in de twee weken eten
Dat is ook heel vies, als ik pasta met zalm maak, neem ik altijd gerookte zalm (-snippers).quote:Op maandag 4 april 2005 17:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
mn moeder had laatst pasta met zalm gemaakt, n zo een kruidenkaas saus.
in die zalm zaten allemaal harde rare stukjes, en dara kan ik dus niet tegen.
sindsdien hoef ik geen pasta met kruidenkaassausshit meer , want ik ga serieus direct over mn nek
Echt niet, wordt eens wakker..quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog even voor in de herhaling:
Boursin, Paturain en al die smeerseltjes horen op stokbrood, niet door de pasta....
Hahaha! echt niet! mijn beste pastasauzen zijn met Boursin en champisnons enzo!quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog even voor in de herhaling:
Boursin, Paturain en al die smeerseltjes horen op stokbrood, niet door de pasta....
dat zegt genoeg over mij in welke zin dan? Omdat ik de smaak van Boursin in mijn eten wel weet ter waarderen? Kom eens onder die steen vandaan en smell the music!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:20 schreef BBQ-kip het volgende:
En dat zegt waarschijnlijk genoeg over jou...
Ranzig studenteneten.
En dat Boursin cuisine is ook al niet te vreten, vette saustroep, bleh
Maar goed, allemaal mijn mening he
Onder die steen is 't anders behaaglijk warm en zijn er genoeg authentieke sauzen! Kijk, ik snap wel dat we niet allemaal geinteresseerd zijn in het zo authentiek mogelijk houden van het eten en sommigen zijn fan van fusion cooking, maar sommige dingen die ik hier in pastasauzen gegooid zie worden vind ik hetzelfde als aardbeienjam door de bami gooien!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:07 schreef MarkDeMagiėr het volgende:
[..]
dat zegt genoeg over mij in welke zin dan? Omdat ik de smaak van Boursin in mijn eten wel weet ter waarderen? Kom eens onder die steen vandaan en smell the music!
Snap best dat sommige dingen in je ogen niet kunnen, maar kom op, Boursin vind ik erg lekker qua smaak en als je nou een goed smeltbare kaas wilt hebben, dan is dit hem wel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Onder die steen is 't anders behaaglijk warm en zijn er genoeg authentieke sauzen! Kijk, ik snap wel dat we niet allemaal geinteresseerd zijn in het zo authentiek mogelijk houden van het eten en sommigen zijn fan van fusion cooking, maar sommige dingen die ik hier in pastasauzen gegooid zie worden vind ik hetzelfde als aardbeienjam door de bami gooien!
En dan zat je te klagen over mijn post over veel te lang gekookte groente he?quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:20 schreef BBQ-kip het volgende:
En dat zegt waarschijnlijk genoeg over jou...
Ranzig studenteneten.
En dat Boursin cuisine is ook al niet te vreten, vette saustroep, bleh
Maar goed, allemaal mijn mening he
Ik ben zo dement als een deur, dus sorry, ik heb echt geen idee over welke post je het hebt...quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:27 schreef -erwin- het volgende:
[..]
En dan zat je te klagen over mijn post over veel te lang gekookte groente he?
Hmm, ik ben nog aan het zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ik denk niet dat het anders is. Of je "rult" of je hebt dikke klonten.![]()
En wat is het recept wat je gaat maken?![]()
Die stukken tomaat vind ik juist niet te pruimen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou de tomatenpuree vervangen door tomaten uit blik.![]()
Ja, ik ben al druk aan het lezen en basilicum moet ik ook maar eens proberen. Ik ga hier eens wat vaker komen, is goed voor de ontwiklkeling van mijn kookkunsten.quote:En voor de rest: Een heel topic vol!![]()
Ik vind bijvoorbeeld verse basilicum heerlijk, of in olievorm...![]()
Ik ga zo naar de supermarkt en dan ga ik direct eens kijken. Thanks!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:29 schreef Oblivion het volgende:
Stukjes tomaat, je moet ze wel een beetje fijnknippen.![]()
Maar okay, als je dat niet lekker vind, moet je dat niet doen.
Je kan er lekker zwarte olijven (gesneden, zonder pit) door heen doen.
En je moest eens weten hoeveel soorten olijfolie je wel niet kan kopen...![]()
Met chili, rozemarijn noem maar op.
Ook heel makkelijk zelf te maken.![]()
Doodzonde is kaas door bepaalde pastasauzen gooien. Er zijn sauzen waar het in hoort (dus onderdeel van de saus is) of waar het zeker overheen kan!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:38 schreef heiden6 het volgende:
Kaas door je pasta mikken is überhaupt doodzonde.
Als je pastasaus met gehakt erin maakt, wat voor gehakt gebruik je dan? Ik neem meestal rundergehakt, omdat ik gemengd gehakt een beetje te vette meuk vind. Nadeel is dat het bij het rullen van dat spul, de boel niet echt gaat zoals het hoort; er zitten brokken in, en die krijg je er alleen met de harde hand uit. Dat is niet de bedoeling, natuurlijk. Iemand een tip hoe dat te voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |