En DAT is dus precies de reden dat we nu met Balkenende opgescheept zitten.quote:Op maandag 28 maart 2005 04:22 schreef Nickthedick het volgende:
Beide zijn waardeloos, ze denken allebei in plussen en minnen; terwijl balans zoeken veel beter is.
Wat voor jou ook zou helpen is jezelf van tijd tot tijd voordoen als een echt mens ipv een of ander geflipt A.I. programmaquote:Op maandag 28 maart 2005 08:13 schreef sjun het volgende:
Beter blijft een subjectieve kwalificatie. Best is om zaken niet absoluter voor te stellen dan zij zich aandienen als je serieus genomen wenst te worden.
Bullshit, kijk eens naar de verkiezingsprogramma's van de linkse partijenquote:Op maandag 28 maart 2005 08:04 schreef Choumacher het volgende:
Je vergeet te melden dat:
- links de rechten van criminelen belangrijker vindt
-links criminelen niet wil aanpakken
-links wil dat zoveel mogelijk allochtonen naar nederland komen
-links iedereen die een andere mening heeft een fascist noemt
-linkse mensen kraken als een recht zien, in feite is het gewoon inbraak (zie punt 1)
-links een patent heeft aangevraagd betreffende vergellijkingen met de 2e wereldoorlog
En hoezo onder rechts codedealers rijk worden ?? zie punt1 + 2
Hij belichaamt het redelijke alternatief.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:18 schreef fayakill het volgende:
[..]
En DAT is dus precies de reden dat we nu met Balkenende opgescheept zitten.![]()
Waar gescholden wordt ontbreken doorgaans zinnige argumenten.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:21 schreef fayakill het volgende:
[..]
Wat voor jou ook zou helpen is jezelf van tijd tot tijd voordoen als een echt mens ipv een of ander geflipt A.I. programma
quote:Op maandag 28 maart 2005 04:22 schreef Nickthedick het volgende:
Beide zijn waardeloos, ze denken allebei in plussen en minnen; terwijl balans zoeken veel beter is.
Geert? Ben jij het?quote:Op maandag 28 maart 2005 08:04 schreef Choumacher het volgende:
-linkse mensen kraken als een recht zien, in feite is het gewoon inbraak (zie punt 1)
-links een patent heeft aangevraagd betreffende vergellijkingen met de 2e wereldoorlog
jij bent zeker kleurenblind? Hirsi Ali is volgens mij nie echt blankquote:Op maandag 28 maart 2005 08:56 schreef Primus_Inter_Pares het volgende:
- Rechts is een blank, autochtoon, bolwerk.
het is geen kul, alleen is het dat hij beter Extreem Links had moeten zeggen inplaats van gewoon links.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:56 schreef Primus_Inter_Pares het volgende:
[..]
Geert? Ben jij het?
Wat een kul. Dit zijn populistische aannames, die je altijd maar weer hoort, als er even op de linkse politiek gebashed moet worden.
Zo ken ik er ook een paar:
- Rechts is intolerant
- Rechts is inhumaan
- Rechts verrijkt de rijken, en verarmt de armen
- Rechts geeft niets om de gewone man
- Rechts haat allochtonen, niet alleen het kleine deel dat inderdaad crimineel is, maar ook de gewone vriendelijke negert die bij de buurtsuper werkt
- Rechts is een blank, autochtoon, bolwerk.
- Rechts heeft geen mening en wordt gestuurd door Amerika
Kan nog wel meer punten bedenken, maar daar gaat het me niet om. Dit is natuurlijk net zo'n kul als hierboven.
Begrijp me verder niet verkeerd hoor, ik ben links noch rechts, en vind de termen uberhaupt enigszins oubollig. Maar als je dan met zulke stellingen komt, onderbouw ze dan tenminste, met betrouwbare bronnen.
Duh, je meent het.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:00 schreef jagermaster het volgende:
[..]
jij bent zeker kleurenblind? Hirsi Ali is volgens mij nie echt blank![]()
Condola Rice komt ook al niet als blanke in beeldquote:Op maandag 28 maart 2005 09:00 schreef jagermaster het volgende:
[..]
jij bent zeker kleurenblind? Hirsi Ali is volgens mij nie echt blank![]()
Ja okee, dan kan ik er misschien een klein beetje inkomen. Maar dan nog zijn het voor mij aannames, totdat ik harde argumenten zie.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:01 schreef Kelt het volgende:
[..]
het is geen kut, alleen is het dat hij beter Extreem Links had moeten zeggen inplaats van gewoon links.
wat hij zegt komt precies overeen met extreem links.
groenlinks zijn een stel clowns, en dan kan ik zelf zeggen als een dierenactivist zijnde.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:06 schreef Primus_Inter_Pares het volgende:
[..]
Ja okee, dan kan ik er misschien een klein beetje inkomen. Maar dan nog zijn het voor mij aannames, totdat ik harde argumenten zie.
En volgens mij gaat dit topic niet over extreem links, net zo min als het over extreem rechts zou gaan. Want als we die kant opgaan, kun je ook extreem rechts gaan quoten, en dan kun je pas echt gaan lachen. Tenminste, ik heb Michiel Smit nog nooit op een zinnige uitspraak kunnen betrappen.
Maar dan nog, zelfs al gaat het over gematigd links (waar ik de SP en GL ook toe reken), dan krijg je altijd dit soort kulargumenten te horen, die werkelijk kant noch wal raken.
quote:Bestrijding misdaad prioriteit
Te veel misdrijven worden niet opgehelderd en te veel daders worden niet vervolgd en berecht. Dat ondermijnt de rechtsstaat en het rechtsgevoel van burgers. De capaciteit van opsporing, vervolging en berechting dient op korte termijn op peil te worden gebracht zodat de regel dat misdrijven bestraft worden weer inhoud krijgt en de afschrikwekkende werking van vervolging en veroordeling meer gaat gelden. Het expliciet benoemen van prioriteiten in de opsporing door de politie is ongewenst. Uitgangspunt dient te blijven dat de politie alle aangiften van strafbare feiten in behandeling hoort te nemen.
Bron: SP partijprogramma 2003.quote:Snel en effectief opsporen, vervolgen en straffen van plegers van criminaliteit is nodig om de samenleving te beschermen en de daders aan den lijve te laten ondervinden dat misdaad in dit land niet ongestraft blijft. Naast deze noodzakelijke repressie dient vooral op preventie te worden ingezet om toekomstige criminaliteit tegen te gaan. Daarom dient er onder andere meer aandacht te komen voor de sociale en culturele omstandigheden die crimineel gedrag (kunnen) bevorderen. Vooral moet gekeken worden naar de sociaal-economische achtergronden van criminaliteit, juist omdat we daarop invloed kunnen uitoefenen.
Daarom moet er meer politie op de straat, aanspreekbaar en inzetbaar. Voorkomen moet worden dat de politie ten onrechte gebruik maakt van bevoegdheden die voor zeer bijzondere situaties geschapen zijn, zoals het aanduiden van groepen mensen als 'criminele organisatie', het bestuurlijk ophouden en het preventief fouilleren.
D66quote:Op maandag 28 maart 2005 04:22 schreef Nickthedick het volgende:
je vergeet de melden datquote:Op maandag 28 maart 2005 08:04 schreef Choumacher het volgende:
Tsja... die partij wordt helaas weer slachtoffer van al die andere partijen die het 'zoveel beter weten' (links én rechts).quote:
En zo is het maar netquote:Op maandag 28 maart 2005 04:49 schreef Cappy het volgende:
Recht door zee ....
Rechtse denkers zijn anders ook idealisten, ze geloven dat een volledig vrije markt iedereen rijk maakt.quote:Voor een realistische kijk op de wereld heb je realisten nodig, die vind je niet onder progressief denkende mensen.
Als iedereen rijk is, is niemand rijker dan nu. Maar vrije markt zorgt er niet voor dat iedereen rijk wordt. Juist een eerlijke handel, een vrije wereld, een gezondere wereld. Een gelukkiger wereld.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef DaveM het volgende:
Rechtse denkers zijn anders ook idealisten, ze geloven dat een volledig vrije markt iedereen rijk maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |