Quote een bericht uit dit topic en pas de gegevens aan aan de post uit het vorige topic en het lijkt alsof hij uit het vorige topic komt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:55 schreef superjoden het volgende:
hoe doe je dat eigenlijk quoten uit het vorige topic
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Quote een bericht uit dit topic en pas de gegevens aan aan de post uit het vorige topic en het lijkt alsof hij uit het vorige topic komt.
http://www.st-charlesparks.org/images/easter%20egg%20hunt.jpgquote:
moest wat verzinnen hequote:Op zondag 27 maart 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
oke oke mitt ik begrijp de hint
dames gaan voor
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:01 schreef superjoden het volgende:
[..]simpel dus
thanks Bos welk topic houden we nu open
Had ik eigenlijk al wel verwacht, zeker van zo'n fanatieke supporters zoals jij.quote:
Ik weet nog een keer van een ex van me... daar ging ik op bezoek bij de opa en oma...quote:
quote:Digger wat een vreselijke kutzooi, wat erg
En wat oneerlijk verdeeld, zo'n jong klein mannetje
Haal ik het bluezzekind net op van de trein, moeten we vlak voor we het dorp binnenrijden stoppen voor de spoorbomen.
Nadat de trein voorbij is, blijven de bomen naar beneden met geluid en rode lichtsignalen. Terwijl er na een half uur pas weer een trein van de andere kant komt
Ik sta voorste in rij, dus kon er moeilijk uit rijden, toch maar achteruit over het fietspad, proberen om ergens anders wel over het spoor Bloemendaal in te komen.
Maarrrrr laat bloes maar achter het stuur in het donker in een buurt waar ik nog niet zo vaak ben geweest en je bent zo een half uur verder
Toch maar weer terug gereden naar spoorbomen, komt er stapvoets, echt heeeeel zachtjes een trein over de overgang... en Joepie het werkt.
We kunnen naar huis![]()
Misschien vonden zij dat wel een simpel koekjequote:Op zondag 27 maart 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer van een ex van me... daar ging ik op bezoek bij de opa en oma...
en als ik een lekker koekje kreeg.. dan zat het wel goed, maar kreeg ik een simpel koekje.. nouuuuu dan zat het niet goed...
Ik kreeg zo'n lekkere roze![]()
bavariaquote:Op zondag 27 maart 2005 23:08 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen zet wat biertjes neer voor de mannen
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer van een ex van me... daar ging ik op bezoek bij de opa en oma...
en als ik een lekker koekje kreeg.. dan zat het wel goed, maar kreeg ik een simpel koekje.. nouuuuu dan zat het niet goed...
Ik kreeg zo'n lekkere roze![]()
nee dat was zo'n droog koekje, volgens haar zusje zat het wel goed... maar goed het is al weer tijden uit. Maar kan er nog steeds wel om lachen eigenlijk...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Misschien vonden zij dat wel een simpel koekje![]()
waar blijft dat rondje bij PSV - Lyon ??quote:Op zondag 27 maart 2005 23:10 schreef PyTh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Tot morgen Hools
Trustuh voor straks
Bier gaat er altijd in en dan ook nog eens Bavariaquote:Op zondag 27 maart 2005 23:08 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen zet wat biertjes neer voor de mannen
[afbeelding]
Welk bier drink je? deel 2quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier gaat er altijd in en dan ook nog eens Bavaria![]()
En prettig voor je dat je Schoonouders niet tegenvallen
* Dos37 loopt ook naar achter en gooit bavaria wegquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- pakt een Grolschje van het dienblad (stonden achteraan)
Volgens mij heb ik ooit al eens in topic 1 gestemdquote:
goede actie...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 loopt ook naar achter en gooit bavaria weg
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 loopt ook naar achter en gooit bavaria weg
quote:
Raapt het bier weer op en geeft het aan Bos81quote:Op zondag 27 maart 2005 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Bier weggooien als je het niet lust
Geef het dan aan iemand anders, bijvoorbeeld aan mij![]()
de Grolsch tap zul je bedoelenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goede actie...
ik zeg, gooi de heineken tap maar open!
Nee bij mij ook niet voor last van slappe spierenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Over dik twaalf uur sta ik alweer op het veld, terwijl de benen nu nog niet helemaal top aanvoelen na gisteren.
ben bang dat wij een meningsverschil hebbenquote:
mag ik vast je handtekeningquote:Op zondag 27 maart 2005 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt wel goed denk ik, al zal het wel wat zwaarder worden als normaal omdat ik met een hoger elftal mee moet doen. Ik had ook kunnen bedanken, maar dat zou ik als een gemiste kans hebben gezien.
Goed planquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben bang dat wij een meningsverschil hebben
Dan zetten we ze beide open
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet voor mij de Heineken ook maar open!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben bang dat wij een meningsverschil hebben
Dan zetten we ze beide open
[afbeelding]
[afbeelding]
Die duurt nog wel even. Ik speel in het 11de en mag met het 7de meedoen, nog even geduld dus.quote:
Binnenkort in het eerste -vaduz- komt allemaal goedquote:Op zondag 27 maart 2005 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die duurt nog wel even. Ik speel in het 11de en mag met het 7de meedoen, nog even geduld dus.![]()
* Dos37 doet appelsientje een heinekenquote:
Vergeet je heineken nietquote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat ik blade 3 maar ff ga kijken
tot later
werken op je verjaardag en op 1ste paasdagquote:Op zondag 27 maart 2005 23:46 schreef Vom het volgende:
Hools
Terug van werken, ik lust wel een biertje
Doe ik goed hequote:Op zondag 27 maart 2005 23:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
werken op je verjaardag en op 1ste paasdag
wat een bofkont
Haha, was pascal niet naar een tentfeest mét vuurwerkquote:Op zondag 27 maart 2005 23:35 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ruik hier trouwens de paasvuren...
tenminste ik hoop dat het de paasvuren zijn
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, was pascal niet naar een tentfeest mét vuurwerk
Sandmannetjes worden óók een dagje ouderquote:Op maandag 28 maart 2005 00:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Pasen
Beneden is het hardcore feest nog in volle gang, de rest gaat nog stappen zo...
* Da_Sandman trekt dat niet meer...
Oh jeetje arme sendje.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja blijkbaar...
Misschien heb ik ook wel een houdbaarheidsdatum
nee hoor, Sand is alleen ontzettend moe na een hele week verhuizen...
Indd...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:14 schreef just me het volgende:
beetje weemoedig afscheidsgevoel dus sandje!ik ga maar slapen!
morgen met het 2e mee en die verzamelen om... 09.15 uur!
Feesttent niet afgefikt?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:02 schreef pascalheister het volgende:
hallo
zo weer terug van het paasvuur en de feesttent, het was gezellig
Kom maar ff lekker onder de tap hangen tering zeg, dat heb je wel verdiend, naam-broertjequote:Op maandag 28 maart 2005 02:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
-knip ik begrijp-
Korte samenvatting, Bluezzie, heb jij nog een biertje voor me?
Een vrouw die me begrijpt, wat een verademingquote:Op maandag 28 maart 2005 03:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom maar ff lekker onder de tap hangen tering zeg, dat heb je wel verdiend, naam-broertje
Tering, volgens mij ruik ik ze hier ook. Werd net redelijk paniekerig wakker omdat ik zo'n brandlucht rook, maar dat komt dus van buitenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:35 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ruik hier trouwens de paasvuren...
tenminste ik hoop dat het de paasvuren zijn
Het weer laat ons wel een beetje in de steek. 2e Paasdag moet een zonnige voetbaldag zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:53 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen straks nog even voetballen
We moeten uit naar detoquote:Op maandag 28 maart 2005 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het weer laat ons wel een beetje in de steek. 2e Paasdag moet een zonnige voetbaldag zijn.
quote:
Morgenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:22 schreef tha_dark het volgende:
Mogguh iedereen!
Dadelijk even naar het voetbal gaan kijken
Ja naar het eerste van Boekel Sport. Moeten vandaag tegen Erp.quote:
Nee, geen woonboulevard of autoshow voor mij vandaag.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hoort je nu even om te draaien Suijk, of ga jij ook al naar een boulevard?
AirRaid, waar heb jij gezeten?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:29 schreef AirRaid het volgende:
de weg ook weer gevonden heeft
Hoe hoog speelt het eerste eigenlijk, en hoe hoog speel je zelf ?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja naar het eerste van Boekel Sport. Moeten vandaag tegen Erp.
(Speel zelf trouwens in de B2)
Het eerste speelt 4e klasse en ik speel zelf volgens mij 2e klasse maar dat weet ik niet zeker. Ons team is dit jaar niet erg sterk.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe hoog speelt het eerste eigenlijk, en hoe hoog speel je zelf ?
Ach ja dat heb je ook wel eens, toen ik nog voetbalde (al ruim 10 jaar geleden, was het ook altijd voetballen tegen degradatie)quote:Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het eerste speelt 4e klasse en ik speel zelf volgens mij 2e klasse maar dat weet ik niet zeker. Ons team is dit jaar niet erg sterk.
beterschapquote:Op maandag 28 maart 2005 12:44 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee sip is omdat ze weeeer ziek is, de keelontsteking is back
Grmbl.
succes dan maarquote:Op maandag 28 maart 2005 14:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga m'n pc weer voorzien van een nieuwe install van xp
Jammer dat je verloren hebt, Vaduzquote:Op maandag 28 maart 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Maar jij hebt toch wel gescoord neem ik aan
Het is hier trouwens echt perfect voetbal weer... lekker warm.. geen regen!
hier ookquote:Op maandag 28 maart 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Man het was hier echt superslecht weer, stortregen enz. En ik heb niet gescoord, stond linksback. Niet echt mijn positie omdat ik normaalgesproken in de spits speel of linksbuiten ben.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Altijd leuk om scum onderuit te zien gaanquote:Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Vaduz gewonnen? Rondje op kosten van Co.
Hier een leuk screenshot van FM 2005
[afbeelding]
http://google.fok.nl/quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yo, wie kan mij helpen, ik kan het topic over de voorspellingen van de HCE 2004/2005 niet meer vinden (die met de verschillende punten per categorie enzo). Iemand die de search wat handiger kan bedienen?
Het is niet alleen HCE, maar misschien bedoel je dit?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yo, wie kan mij helpen, ik kan het topic over de voorspellingen van de HCE 2004/2005 niet meer vinden (die met de verschillende punten per categorie enzo). Iemand die de search wat handiger kan bedienen?
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://google.fok.nl/
Nostradamus dacht ik
ik kan op dit moment gaan zwemmen in onze tuin.. wat een plensbui..quote:Op maandag 28 maart 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
slecht weer? heelrijk hier, alleen t zonnetje onbreekt nog
Ik had liever ook doelpunten gezien, maar het blijft leuk om te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Spannend, ik denk 0-0.
We gaan weer proberen de kat van Bluezz in de uitzending te krijgen!
Die wedstrijd heb ik inmiddels al 6 keer gezienquote:
Ik kijk nooit naar eurosportquote:Op maandag 28 maart 2005 16:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik inmiddels al 6 keer gezien![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
We gaan weer proberen de kat van Bluezz in de uitzending te krijgen!
KINK-FM Album top-101 allertijden.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
k heb MTv maar aangezet met de top 100 aller tijden
Ik val in met Metallicaquote:Op maandag 28 maart 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
een echt kinkfm lijstje jaquote:
geen mtv hierquote:Op maandag 28 maart 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
Dat is inderdaad een van de meest overgewaardeerde nummers allertijden.quote:
ergste is nog dat t zo takkelang duurtquote:Op maandag 28 maart 2005 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de meest overgewaardeerde nummers allertijden.
Het nummer duurt inderdaad lang. Soms kan ik dat nummer wel aanhoren, maar ja toch vind ik het onterecht dat het ieder jaar in de meeste lijsten altijd zo hoog eindigt. Zijn veel betere nummers gemaakt, ook door GNR zelf.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ergste is nog dat t zo takkelang duurt
quote:
Heel m'n kamer staat vol met doodskisten enzo joh, je wil niet wetenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wees toch eerlijk MrD, jij bent toch net als ik sinds je eerste houseparty een aanbidder van de duivel geworden!
Dat had ik niet verwachtquote:Op maandag 28 maart 2005 17:51 schreef Suijk het volgende:
Hallo zeg, wat een foto's. Er zitten wel een paar leuke fokmeisjes bij!
Maar geen Hoolsers.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Er zit ook best wat leuk mannelijks vleesch tussen hoor
Ja maar ik doe toch mee.. Ik ben een hoolsterquote:
Nee das waar.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
Maar geen Hoolsers.
Zou ook oneerlijk zijn tegenover de rest.
Ja klopt, maar ging even over de heren.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar ik doe toch mee.. Ik ben een hoolster![]()
Op die manier wil ik ook weer neit winnenquote:Op maandag 28 maart 2005 18:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ging even over de heren.
Heb je geen gewaagdere foto's van jezelf? Daar win je heel snel stemmen mee hoor!
Is goedquote:Op maandag 28 maart 2005 18:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Op die manier wil ik ook weer neit winnenIk bedoell, dan kan ik beter naakt gaan..
Nee, dat is over the top. Er moet wat te raden over blijven he.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Op die manier wil ik ook weer neit winnenIk bedoell, dan kan ik beter naakt gaan..
Hey, SCH als paaSCHhaaSCH verkleed?quote:
goed antwoord met bluezz naast jequote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef golfer het volgende:
Fok!-vleeskeuring?
Nou, ik zie er op het eerste gezicht niet iets echt bijzonders tussen zitten.
eet smakkelijkquote:Op maandag 28 maart 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:ga ook gourmetten zoals dat blijkbaar hoort tijdens pasen
Thx Vaduz en Superjodenquote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef superjoden het volgende:
Blumchen heeft mijn stem gekregen
wat is dat voor tattoo![]()
o silvesterquote:Op maandag 28 maart 2005 18:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Thx Vaduz en Superjoden![]()
![]()
![]()
Het is silvester junior.Hij ziet er vet lief en ver schattig uit, maar als je goed kijkt zie je dat tie vast zit met zijn handen in handboeien
![]()
Ik ook van jou SCHquote:Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
Stanley en Blumchen zijn de lelijkste, telt dat ook? >)
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Alle ballen op Blumchen. Krijgen we als je wint ook een pikante foto?
geef nie.. je moet nietquote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom ook tekenen, maar ik weet nog niet of ik ga stemmen (sorry Blum)
Onder een schuilnaam en een fake-uiterlijk natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Doet Bluezz ook mee? Shit...
Monk of Martyquote:Op maandag 28 maart 2005 19:17 schreef superjoden het volgende:Stem ik alleen voor Blumchen moet ik dus ook op de heren stemmen
SCH zeg eens wat
![]()
Monk it is.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:35 schreef Mindlight het volgende:
En weer een stem voor BlumchenHools sleept je naar de finale hopelijk!
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:04 schreef pascalheister het volgende:
krijgt iedereen die op jou stemt een pikante foto gestuurd via email blumchen?![]()
Inderdaad 3 of 4 Fokvragen zou moeten kunnen, ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2005 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt nog wat, al die kijkersvragen bij VI.
Als ik er in mn eentje (vorige week) al 3 inkrijg moeten 5 of zes ook wel lukken. Zeker nu Methodmich er weer bij is.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad 3 of 4 Fokvragen zou moeten kunnen, ben benieuwd
Niks, niet gespeeldquote:Op maandag 28 maart 2005 20:23 schreef Oblivion het volgende:
BLUEZZ...???![]()
Hoeveel punten had jij?![]()
Paasgroet!
Ja, ok. Zoveel is zeker mogelijk. Zou erg mooi zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik er in mn eentje (vorige week) al 3 inkrijg moeten 5 of zes ook wel lukken. Zeker nu Methodmich er weer bij is.
Tot morgen Mich!
hey!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
Hee, Ob La Di Ob La Da Oblivion.
* methodmich gaat offline, VI kijken. Succes mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |