Quote een bericht uit dit topic en pas de gegevens aan aan de post uit het vorige topic en het lijkt alsof hij uit het vorige topic komt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:55 schreef superjoden het volgende:
hoe doe je dat eigenlijk quoten uit het vorige topic
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Quote een bericht uit dit topic en pas de gegevens aan aan de post uit het vorige topic en het lijkt alsof hij uit het vorige topic komt.
http://www.st-charlesparks.org/images/easter%20egg%20hunt.jpgquote:
moest wat verzinnen hequote:Op zondag 27 maart 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
oke oke mitt ik begrijp de hint
dames gaan voor
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:01 schreef superjoden het volgende:
[..]simpel dus
thanks Bos welk topic houden we nu open
Had ik eigenlijk al wel verwacht, zeker van zo'n fanatieke supporters zoals jij.quote:
Ik weet nog een keer van een ex van me... daar ging ik op bezoek bij de opa en oma...quote:
quote:Digger wat een vreselijke kutzooi, wat erg
En wat oneerlijk verdeeld, zo'n jong klein mannetje
Haal ik het bluezzekind net op van de trein, moeten we vlak voor we het dorp binnenrijden stoppen voor de spoorbomen.
Nadat de trein voorbij is, blijven de bomen naar beneden met geluid en rode lichtsignalen. Terwijl er na een half uur pas weer een trein van de andere kant komt
Ik sta voorste in rij, dus kon er moeilijk uit rijden, toch maar achteruit over het fietspad, proberen om ergens anders wel over het spoor Bloemendaal in te komen.
Maarrrrr laat bloes maar achter het stuur in het donker in een buurt waar ik nog niet zo vaak ben geweest en je bent zo een half uur verder
Toch maar weer terug gereden naar spoorbomen, komt er stapvoets, echt heeeeel zachtjes een trein over de overgang... en Joepie het werkt.
We kunnen naar huis![]()
Misschien vonden zij dat wel een simpel koekjequote:Op zondag 27 maart 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer van een ex van me... daar ging ik op bezoek bij de opa en oma...
en als ik een lekker koekje kreeg.. dan zat het wel goed, maar kreeg ik een simpel koekje.. nouuuuu dan zat het niet goed...
Ik kreeg zo'n lekkere roze![]()
bavariaquote:Op zondag 27 maart 2005 23:08 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen zet wat biertjes neer voor de mannen
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer van een ex van me... daar ging ik op bezoek bij de opa en oma...
en als ik een lekker koekje kreeg.. dan zat het wel goed, maar kreeg ik een simpel koekje.. nouuuuu dan zat het niet goed...
Ik kreeg zo'n lekkere roze![]()
nee dat was zo'n droog koekje, volgens haar zusje zat het wel goed... maar goed het is al weer tijden uit. Maar kan er nog steeds wel om lachen eigenlijk...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Misschien vonden zij dat wel een simpel koekje![]()
waar blijft dat rondje bij PSV - Lyon ??quote:Op zondag 27 maart 2005 23:10 schreef PyTh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Tot morgen Hools
Trustuh voor straks
Bier gaat er altijd in en dan ook nog eens Bavariaquote:Op zondag 27 maart 2005 23:08 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen zet wat biertjes neer voor de mannen
[afbeelding]
Welk bier drink je? deel 2quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier gaat er altijd in en dan ook nog eens Bavaria![]()
En prettig voor je dat je Schoonouders niet tegenvallen
* Dos37 loopt ook naar achter en gooit bavaria wegquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- pakt een Grolschje van het dienblad (stonden achteraan)
Volgens mij heb ik ooit al eens in topic 1 gestemdquote:
goede actie...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 loopt ook naar achter en gooit bavaria weg
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 loopt ook naar achter en gooit bavaria weg
quote:
Raapt het bier weer op en geeft het aan Bos81quote:Op zondag 27 maart 2005 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Bier weggooien als je het niet lust
Geef het dan aan iemand anders, bijvoorbeeld aan mij![]()
de Grolsch tap zul je bedoelenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goede actie...
ik zeg, gooi de heineken tap maar open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |