Ik heb een leuk vrijgezellenfeest gehad. Pasen boeit me niet zo, altijd van die verplichte dingen.quote:
Ik heb "verplicht" gedineert met familiequote:Op zondag 27 maart 2005 21:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb een leuk vrijgezellenfeest gehad. Pasen boeit me niet zo, altijd van die verplichte dingen.![]()
Hoe was jou Pasen?
@ Tech Ikke niet denk ik zo.
ik ben er 1 keer geweest, maar berlage is niet echt mijn tent. de muziek vond ik rond uit slechtquote:Op zondag 27 maart 2005 21:10 schreef tech het volgende:
Herhaling: gaat er nog volk naar het Frisofeest in Eindhoven, vanavond?
(heeft niks met de geboorte van die prinses te maken; heet nou eenmaal zo)
Blubber? Neuh.. die kwam gezellig mee stappenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:36 schreef Weemz het volgende:
't Ziet er gezellig uit Vlarp, ik heb weer wat gemist? En woont Blubber ook in R'dam ofow?
Maar goed, er is 1 ding wat ik nog ff wil weten:
[afbeelding]
Wie is de rechter???
Wanneer gaan jullie weer?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Na flink wat filteren:
http://gallery.vlarp.nl/260305
Foto's van gisteren
Wie is de middelste?quote:
Toni Braxton - Hit the Freewayquote:Op zondag 27 maart 2005 21:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is pasen toch kut.
Zeg ryan, weet jij misschien nog wat goeie r&b voor me?
Nee, niet WAT het is, wat er IS (omdat je eerst maar eens langs de R&B moet gaan).../quote:
*zeskantkijkt*quote:
Dan gaan we met wat mensen stappen in de R&Bquote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee, niet WAT het is, wat er IS (omdat je eerst maar eens langs de R&B moet gaan).../
enne, D_K is 14
trustenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Weemz het volgende:
Welterusten!
Jezelfquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef mr_mime het volgende:
ik zie, ik zie, wat jij niet ziet
en ik zie een verveelde lieffie
rara wie zie ik ?
wat is het toch een slijmbal hequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wat is het toch een slijmbal he
straks sta ik nog bekend als een softiewat een softe topics zijn dit ook
quote:
Het is zondag.. iedereen is brak..quote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef mr_mime het volgende:
[..]dit topic is saai
doe er wat aan! ( wat geen idee.. bedenk een typisch homo-paasgerecht?)
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is zondag.. iedereen is brak..
Het topic kan niet elke dag tot 3x toe vol gespammed worden
Uhm, je verdraait m'n zin compleet... dus ik ga er gewoon NIET op in...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:33 schreef mr_mime het volgende:
[..]kun je niet elke dag 3 keer?
wat weinig potentie hebben de fok-homo's zeg( en dat met al dat extra eiwit deze dagen.. tssk)
of is zondag een rustdag?
's nachts een vent....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, je verdraait m'n zin compleet... dus ik ga er gewoon NIET op in...
zondag is brak-zijn dag...
dan is nù toch iedereen wel wakker mag ik hopen..quote:
Ik ben niet uitgeslapen vandaagquote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef mr_mime het volgende:
[..]
dan is nù toch iedereen wel wakker mag ik hopen..![]()
[verdomme ik heb nogsteeds de neiging om de lach/huil smilie vaak te gebruiken... grmbl]
ik ook niet, 'k was om 6:30 nog op.. en moest er om 11:30 weer uit.. paaslunch hequote:
Paasverplichten suckenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:44 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik ook niet, 'k was om 6:30 nog op.. en moest er om 11:30 weer uit.. paaslunch he
was het maar zo ..quote:
de pot verwij(d/t) de ...quote:
trusten , sweet dreams etc.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff waarom lach ik altijd zo schaapachtig op elke foto
Euhhhh...... ik euhhh sta INGESCHREVEN als zijnde student in gebouw D. Erg he?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef mr_mime het volgende:waxxer op windesheim? welk gebouw zit je?
Lees als: frisse ademwind door het topic?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef DennisMoore het volgende:
*gaap*
Bierlucht, moore like it.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:50 schreef Waxxer het volgende:
Lees als: frisse ademwind door het topic?
journalistiek SJD etc die richting..quote:Op maandag 28 maart 2005 01:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Euhhhh...... ik euhhh sta INGESCHREVEN als zijnde student in gebouw D. Erg he?
Goedemorgen, ontbijtje klaar?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:28 schreef beaverhausen het volgende:
ja hoi dan maar weer enzo.
Met dikke krullen roomboter en plakken camembert?quote:
Sorry. Ik ben niet into feet...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Au! *bleep*
Stoot ik m'n kleine teentje tegen een stoelpoot...
Wie geeft er een kusje op?.
Slimquote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee gister weer om 2 uur naar bed gegaan
Och:quote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef Vlarp het volgende:
DAMN!
Ik had gisteren naar Betty Ford gekund
quote:zeekadeboy: helaas, niet binnengeraakt bij Betty Ford Clinic.
Na een uur in de rij te hebben gestaan, was het uitverkocht, en ging de regeling "1 eruit, 1 erin" in werking.
en toen er een groepje buitenlanders hard begon te duwen en voor te dringen in de rij hadden we het voor gezien
Ja, dat doen ze he?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef Blubberzwijn het volgende:m'n broer heeft heel hard k3 aangezet om mij te irriteren
quote:Merke - crying for me.. was never worth a tear zegt:
zzz
Wouter zegt:
juhhhhhhhhhhhh
Wouter zegt:
JUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wouter zegt:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh
Merke - crying for me.. was never worth a tear zegt:
Wouter zegt:
uhu
Wouter zegt:
jihhh
iihhh
bareuh
Wouter zegt:
UHU
Wouter zegt:
JIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
chanoekka
Wa's highstreet?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef creno het volgende:
goedemiddag !
kylie was goed, heerlijke show. Ik kende niet alle nummers maar voor de rest was de show echt goed.
Daarna zijn we naar highstreet doorgereden, daar was het weer gezellig en we zijn daar tot een uur of vijf gebleven...
Okquote:Op maandag 28 maart 2005 16:07 schreef creno het volgende:
highstreet is een hetero-discotheek in hoogstraten
op zondag (de normale zondag dan) is alleen de [url=http://www.hi25.be]HI25[/sub] open en dat is voornamelijk mixed, dan komen er ook redelijk wat homo's
nah dat valt best mee hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 16:22 schreef Ang3l het volgende:Mogguh (net wakker)
Volgens mij heb ik door het paasontbijt heengeslapen ....
Je kunt ook minder DVD's kopen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik lijk wel een videotheek als ik bekijk wat ik gisteren allemaal heb uitgeleend:
Angels in America
Delicatessen
The life of david gayle
The virgin suicides
Reservoir dogs
Ju-on
Ringu, the box
Killing Mr Griffin
Kids
Feast of all saints
Fight club
Queen of the damned
Final destination 1 & 2
He love sme he love sme not
Ik denk dta ik geld ga vragen de volgende keer
Ah! Thanks for reminding!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef Blubberzwijn het volgende:m'n broer heeft heel hard k3 aangezet om mij te irriteren
Jah. Ook gekeken. Sommige delen waren gefilmd en daarna geairbrushed zodat het tekenfilm leek. Maar over het algemeen walgelijk lelijk getekend. En ergens hlverwege boek 2 houdt ie op he (of was het al net begin boek 3?)quote:Op maandag 28 maart 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
http://imdb.com/title/tt0077869/
Lord of the Rings, op RTL5 nu.
Apart hoor.
Wat een grote neus?!quote:
ojee ! de ex ?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:13 schreef Vlarp het volgende:
Damn.. doordat ik een berg met foto's heb zitten terugkijken zit ik nu ff in een dipje. Denk dat er vanavond nog even een heel uitgebreide mail naar iemand gaat. *zucht*
House of Wax, remake van een horror-classic.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij zit binnenkort met t lekkertje uit Gilmore Girls en Paris Hilton(ZE GAAT DOOD) in een teeny horror film
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
en, iemand Jezus al rond zien lopen?
nou nou ! das ook niet aardig om iemand dood te wensen !quote:Op maandag 28 maart 2005 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
yup
Godzijndank gaat Paris dood..nou IRL nog
Oh well...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:49 schreef creno het volgende:
[..]
nou nou ! das ook niet aardig om iemand dood te wensen !
hehe, mn broer had zo'n flauw grapje.. iemand jezus al rond zien lopen?quote:
echt waar ?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MSN 7 officieel uit?
hmmm toch maar proberen dan !quote:Op maandag 28 maart 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
as far as i know is t de officiele MSN 7
quote:the final public release of MSN Messenger 7 is scheduled for April.
Ziet er bij jou toch anders uit eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
Ow gut.. kheb een chad huppeldepupmurray coup
Inderdaad ja. Kheb geen snor. Ipv van een sik een stoppelbaardje..quote:Op maandag 28 maart 2005 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ziet er bij jou toch anders uit eigenlijk.
Misschien 't gebrek aan sik/snor..
like duh.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:58 schreef creno het volgende:
gedownt, geinstalleerd, en toch is het de bèta staat er bij mij boven !
*ook*quote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, ik ontdek opeens in Who is gay in Hollywood? dat de acteur die Jonathan speelde in Who's the Boss homo is. [afbeelding].
Ik weet nog wel dat ik hem stiekem iets schattigs vond hebben, toen ik een jaar of 13/14 was..
Hij was ook de enige reden waarom ik naar Dr Quinn keek.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook*.
Chad Allen idem, in "Our House".
Wel een raar idee, beiden zijn ongeveer van mijn leeftijd. Dus waarschijnlijk dachten zij rond die tijd ook stiekem iets vergelijkbaars over andere jongens, misschien zwijmelden ze heimelijk weg bij die ene schattige camera-jongen ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook*.
Chad Allen idem, in "Our House".
Dat is al lang bekend hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, ik ontdek opeens in Who is gay in Hollywood? dat de acteur die Jonathan speelde in Who's the Boss homo is. [afbeelding].
Ik weet nog wel dat ik hem stiekem iets schattigs vond hebben, toen ik een jaar of 13/14 was..
Sjors Kloenie *sop*quote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef mr_mime het volgende:
we zijn toch wel allemaal sbs aan het kijken he?!
(p.s. oceans eleven)
DVD ligt onder m'n TV. Ik haat reclamequote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef mr_mime het volgende:
we zijn toch wel allemaal sbs aan het kijken he?!
(p.s. oceans eleven)
Wesley Crusherquote:Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Op welke acteur was jij vroeger wel een beetje fliefd?.
[afbeelding]
Keek ik ook erg graag naar..
Zow damnquote:Op maandag 28 maart 2005 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
Mijn crush:
Rob Lowe.
[afbeelding]
ik was nog jong en onschuldig..
Ik vind hem mooiquote:Op maandag 28 maart 2005 21:11 schreef Prego het volgende:
ik vond hem vroeger al heerlijk:
[afbeelding]
Ieuw neequote:Op maandag 28 maart 2005 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, die Rob Lowe heeft een te arrogante kop.
Deze is leuker, Jake Gyllenhaal, hele sympathieke lieve uitstraling:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Owja.. tis maandagquote:Op maandag 28 maart 2005 21:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb weer het ik-haat-alles-en-iedereen gevoelaltijd op zondagavond (nu dus op maandagavond)
![]()
Wat is er mis mee?quote:
Jij hebt smaak!quote:
Dat heb ik ook. 2 zelfs. Alleen bij mij zijn ze heel erg klein.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
Jake heeft zelfs een moedervlekje op z'n lip, een van de zoveel schoonheden..
Sympathiek --> okay. Iets in zijn gezicht staat me gewoon niet aan. Persoonlijk vind ik hem niet aantrekkelijk. Boynextdoor komt eigenlijk ook niet in me op. Hij doet me gewoon niks..quote:Op maandag 28 maart 2005 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?.
Hij heeft niet zo'n fotomodel-hoofd, is meer boy-nextdoor, en ziet er gewoon sympathiek uit..
Marlon Brando in A Streetcar Named Desire.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef Cybart het volgende:
er gaat niks boven grote, lompe, brede, gespierde. licht gebruinde kerels als Vin Diesel en Alex Rodrigo Dias da Costa
uh.. nou veel plezier danquote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga gewoon bij een zelfmoord-sekte
Hijs niet heel erg humor hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The Incredibles huren strax?
Of issie niet leuk in je eentje?
incredibles heb ik niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 21:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hijs niet heel erg humor hoor..
Probeer dumb and dumber.. Die vind ik leuker, of bruce almighty, kan je iig btje lachen.
Ach videotheek is nou toch dicht..pech...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
incredibles heb ik niet gezien
maar die andere twee die je opnoemt zijn echt overated kutfilms
ok, guzman is verzet naar 22:40quote:Op maandag 28 maart 2005 22:08 schreef Cybart het volgende:
leuk'... zo'n extra Nova
ok, dat er dan weer een tsunami onderweg is is mischien wel nieuws...
maar ik wil Guzman zien
Die heb ik ook op de compu staanquote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp is playing: Nightwish - Phantom Of The Opera
Nightwish
Ik offer me opquote:Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Momenteel terg ik m'n oren alleen maar met Nightwish...
Ik wil iets slopen!!
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil iets slopen!!
Ik zou zeggen; gooi een bord kapot ofzo. Of een hele stapelquote:Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil iets slopen!!
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Sunjammer het volgende:
Mariah Carey... da's toch het geluid om alarm-sirene's mee te testen?
Betaal jij een nieuw servies?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; gooi een bord kapot ofzo. Of een hele stapel![]()
Ik heb er gelukkig geen last van...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef creno het volgende:
weet je wat me op dit moment frustreerd ! dat ik telkens off en online word gegooid bij msn
of je gaat gewoon oud papier verscheurenquote:
De clip... het nummer.... het wijf .....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Mariah's nieuwe single best leuk *schaam*
Muziek op onze centrale is nog erger denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Sunjammer het volgende:
Als ik aan de telefoon zit en ze zetten me in de wacht en je hoort Mariah Carey... dan is het net of je een hijger aan de foon hebt
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Morgen naar dedokter
Pasen was weer extreem kut, ik heb sowieso een hekel aan al die "feestdagen" het hele jaar door, echt irritant dat je haast gedwongen wordt er aan mee te doen
Niet op gelet. Maar ze heeft een zwart pakje aan dus dan zou het natuurlijk niet op kunnen vallenquote:
Ik was gisteren ook dronken en ik heb gekotstquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Feestdagen zijn ideaal om dronken te worden
Netjesquote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook dronken en ik heb gekotst
Op zich niet zo'n ramp, het was alleen bij m'n oma thuis in bijzijn van mn hele familie
jij ook al naar de dokter morgen?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Morgen naar dedokter
Pasen was weer extreem kut, ik heb sowieso een hekel aan al die "feestdagen" het hele jaar door, echt irritant dat je haast gedwongen wordt er aan mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |